1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor diesel 2.0 TDI la A6 C7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de kolosu, 31 Oct 2015.

  1. MARIUS-ADRIAN

    MARIUS-ADRIAN 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2020
    Locație:
    Tg-jiu
    Masina:
    Audi a6 c7, 2.0 TDI, 177 BHP, AN 2012
    Salut, ma poate ajuta si pe mine cu aceasta problema. Imi apare o eroare in bord ( acea rezistenta) si imi scrie start/stop system fault. Multumesc
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  3. MARIUS-ADRIAN

    MARIUS-ADRIAN 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2020
    Locație:
    Tg-jiu
    Masina:
    Audi a6 c7, 2.0 TDI, 177 BHP, AN 2012
    Multumesc frumos
     
  4. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Sa nu ai span in pompa ca e nasol rau.
    Poate scapi doar cu regulatorul.
     
  5. MARIUS-ADRIAN

    MARIUS-ADRIAN 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2020
    Locație:
    Tg-jiu
    Masina:
    Audi a6 c7, 2.0 TDI, 177 BHP, AN 2012
    Salut,
    Nu am span totul e lacrima. Pompa baga cat trebuie, injectoarele sunt perfecte, senzorii la fel, filtrele schimbate, filtrul de particule bun, EGR-ul bun, turbo bun. Chiar nu inteleg de ce apare eroarea, dar daca opresc motorul si il pornesc dispare. Partea buna este ca de 2 zile nu mai apare nimic.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce inseamna “pompa baga cat trebuie” ?
    Injectoarele au fost verificate pe banc sau “sunt perfecte” pe VCDS ?

    Link-ul postat de mine l-ai citit ? Ai cautat pe Google ce inseamna acele TPI/TSB-uri ?
     
  7. Claudiu GRAPA 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDi 190 CPUltra, CNHA, 2015, Manual
    Salut,

    Revin cu un update referitor la intreruperile pe care le are masina dupa pornire, foarte aleatoare, si diferite ca intensite si frecventa.

    Atasat pozele cu turatia motorului (cutie manuala) indicata la 167km/h cu pilot automat activ cand se accelereaza (~2650) si cand se decelereaza (~2750). Credeti ca poate fi de la G28, si tot G28 asta se genereze intreruperile?

    In loguri nu apare nici o eroare, aveti vreo idee cum pot sa testeze, ce loguri se pot face?

    Best regards,
    Claudiu Grapa.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Fa log in mers, nu poze cu turatia la anumite viteze.
     
  9. Claudiu GRAPA 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDi 190 CPUltra, CNHA, 2015, Manual
    Atasat logul in mers.

    Vad ca Engine speed variaza intre 2345 si 2368 pt viteza constant de 62 km/h cat si diferente intre Engine speed si Crankshaft speed (RPM) :

    2363 2366
    2354 2357
    2352 2352.5
    2351 2354.5
    2354 2353.5

    Best regards,
    Claudiu Grapa.
     
  10. Claudiu GRAPA 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDi 190 CPUltra, CNHA, 2015, Manual
    Salut,

    In incercarea de a tot gasi motivul pentru care tot imi da in nas, am gasit asta:

    .

    Am desfacut o parte din ele dar restul parca e limit, trag si nu se misca deloc. Imi poate spune si mie cineva pentru ce sunt cele 3 furtune, galben, albastru si gri, din poza ?

    Best regards,
    Claudiu Grapa.
     
  11. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Galben: retur rampa+injectoare, albastru: retur hpfp, gri: tur.
    Nu stiu cum te ajuta problemele de la un pumpe-duse (din videoclip) sa rezolvi problemele unui common rail de generatia a 3-a.
    Total alt principiu de functionare, alt circuit hidraulic, etc.
    In fine, vezi cum amorsezi circuitul sa nu faci praf pompa de inalta presiune.
     
  12. Claudiu GRAPA 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDi 190 CPUltra, CNHA, 2015, Manual
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Scrie clar in link-ul tau cum se manifesta problema, crapa furtunul de retur motorina.

    “The fuel return hose can be damaged on certain Audi A6 vehicles with a 2.0l TDI engine produced during a certain period.”
     
  14. Andrei Roman99 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2019
    Locație:
    -
    Masina:
    Audi a6 c7 2.0 tdi 177 cp 2014 CGLC multitronic
    Salut. Revin cu un update la problema anterioara legata de pornirea motorului.
    Pe la inceputul lui iunie am fost la reprezentanta VW din ploiesti, unde acolo au spus ca au gasit impuritati in rezervor si mi-au curatat tot sistemul de alimentare, crezand ca au rezolvat problema. Dupa aceea, am alimentat numai de la OMV, sperand ca au motorina mai buna si nu imi va mai face probleme. Din pacate zilele trecute motorul s-a oprit in mers, cu martorul bujiilor intermitent. Am reusit sa o pornesc dupa ce s-a racit motorul cat sa o duc in parcare, iar dupa aceea nici ca n-a mai pornit. Acum astept rezultatul celor de la VW, unde e programata luni.
    Masina trage bine, nu scoate fum, doar ca mi s-a parut ca avea un consum mai ridicat decat normal (10/100km in oras).
    Din ce m-am uitat pe forum, am vazut ca unii au spus ca au inlocuit pompa de inalta presiune, injectoarele + curatat intreg sistemul de alimentare (nici nu vreau sa stiu ce deviz o sa dea cei de la VW daca este asta). Dar banuiesc ca daca masina trage bine si nu scoate fum, injectoarele nu au nimic?
    Imi da acelasi cod ca data trecuta, P008700 - presiune slaba in rampa comuna de alimentare
     
  15. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Să nu fi făcut șpan pompa de înalte......
     
  16. Catalin.1983 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi a6 c7 2014 2.0 tdi 190
    Salutare,
    Aceleasi simptome le am si eu. Astazi am inlocuit senzorul G28 deoarece mi-a dat eroare in bord: spira se aprindea intermitent si motorul nu se mai tura.
    Pana acum tot ok, nu mi-a mai facut probleme. Sa vedem zilele urmatoare.
     
  17. Mada2000

    Mada2000 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Aug 2019
    Locație:
    Rastatt
    Masina:
    Audi A6 , C7 , 2.0 TDI ULTRA , 190 CP , CNHA ,
    Salut,
    Știe cineva unde se află sensorul G31 la un A6 C7 2.0 TDI ULTRA 190 cp cod motor CNHA ?
    Am atasat si o poza cu sensorul G31. Aștept răspunsurile voastre. Multumesc.
     
    George GRM apreciază asta.
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poftim.

    upload_2020-8-30_13-3-26.png
     
  19. Mada2000

    Mada2000 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Aug 2019
    Locație:
    Rastatt
    Masina:
    Audi A6 , C7 , 2.0 TDI ULTRA , 190 CP , CNHA ,
    Mersi frumos.
    Acest senzor l-am schimbat ieri iar acum pe VCDS îmi dă această eroare (am atașat poză) iar atunci când am start-stop-ul activat mi se aprinde si acea spirală galbenă și mașina pierde din putere.
    Dacă opresc și pornesc mi se stinge spirala din bord și masina merge din nou normal, iar dacă dezactivez start-stopul-ul nu mi se aprinde nimic în bord chiar dacă merg 100 de km și mașina merge normal.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -

Distribuie pagina asta