Nu stiu daca are legatura cu posturile de mai sus, dar eu am schimbat saptamana trecuta senzorul de presiune de ulei - a fost actiune pe masina, s-a schimbat din oficiu.
Buna ziua! Detin un audi q5 din 2011. Consuma destul de mult ulei cam 800 ml la 1600 km. Am masina din februarie, in mai am avut ceva probleme si i-am schimbat turbina si am facut si dpf off. De cand am facut lucrurile astea papa ulei mult. Mentionez ca inainte sa fac lucrurile astea nu consuma gram. Masina are 200 mii km. S-a mai confruntat cineva cu probleme de genul? Va multumesc!
Salut.In urma scanari cu vag printre altele a iesit si aceasta eroare.Stie cineva cum se poate rezolva.Merci fain
Salut! A facut cineva rectificarea gaurii din balansier si a schimbat imbusul la un Q5 CGLC? Problema uzurii respective apare la fel de des ca la A4/A6? Citind thread-ul respectiv nu am vazut pe nimeni sesizand la Q5 problema.
E acelasi motor, deci acelasi lucru. Sunt putini posesori de Q5 pe forum, din cauza asta nu ai gasit nimic.
Da, este aceeasi mizerie si prostie facuta de Audi. Motoarele sunt la fel cu aceeasi pompa prost conceputa si prost pusa in aplicare ca si conceptie. S-a facut la CGLC. Am facut eu modificarea la CGLC si inclusiv la motoare 2015 an fabricatie.
Salutare tuturor. Vin la voi cu o problema...poate ma indrumati in directia potrivita. In urma cu vreo 6 luni am cumparat un audi q5, 2013(facelift), 2.0tdi, 177 CP, Germania. Imediat dupa ce am cumparat-o am facut o revizie(schimb ulei, filtre). Dupa o luna m-a atentionat ca trebuie completat ulei. Am completat cu 700 ml, totul ok. Dupa alta luna si jumatate s-a aprins din nou atentionarea cu uleiul. Am fost la service, ridicat pe rampa, verificat, nu s-a gasit nimic, completat ulei din nou. Din acest moment am inceput sa monitorizez zilnic situatia si am observat ca nivelul de ulei scade doar cand merg la drum intins.....in oras nici o problema. Am mers din nou la service si dupa o verificare amanuntita nu s-a descoperit vreo scurgere de ulei. Tevile de esapament sunt curate, masina nu scoate fum, motorul merge impecabil. Am facut inca un schimb de ulei, fara filre si consumul a scazut dar este inca prezent. Primul schimb a fost cu Castrol 5W30 al doilea schimb a fost facut cu Mobil 1 5W30. Cu castrol consuma cam un litru la 500 de km, cu mobil 1 consumul a scazut la un litru per 1000 km(kilometri facuti doar la drum intins). Verificare a fost facuta si cu joja fizica care a confirmat ca senzorul arata bine. Scuze pentru descrierea lunga dar m-am gandit ca ajuta sa spun toate detaliile. Stie cineva ce as mai putea sa verific ?
Incearca alt ulei 5w30 - Fuchs Titan GT1 Pro C-3 XTL, Liqui Moly Top Tec 4200, Valvoline SynPower XL-III C3 5W30.
Revin cu un mic update. Intre timp am facut distributia, am pus un aditiv ceramic pentru ulei si am schimbat un simering care avea o mica scurgere de ulei si i-am pus Mobil 1 0w30. De consumat tot consuma dar pierde undeva la 1 litru la 5000, 6000 de km. In rest aceeasi situatie: tevile de esapament sunt curate, nu iese nici un fel de fum, nu este nici o pata de ulei pe nicaieri. Concluzia este ca pur si simplu asa este motorul. Momentan nu o sa ii mai fac nimic...posibil la urmatoarea revizie sa incerc si cu alt brand.
cu 5w30 consuma mult mai mult. Castrol 5w30 un litru la 500, 600 km iar cu Mobil 1 5w30 cam un litru la 1000, 1500km. 5w40 am inteles ca nu e ok cu filtrul de particule si nu as vrea sa-l anulez. La reviziile viitoare, ma gandesc sa incerc alt brand 5w30.
Salut, Si eu am aceiasi problema cu Q5 2012, 170 CP ce consuma 1 litru de ulei la 1.500 km. I-am adaugat aditiv si s-a redus consumul de ulei. Acum la 2.600 km ia un litru. La fel ca la tine nu scoate fum, motorul functioneaza ok, nu am descoperit urme de pierderi de ulei deasupra si sub motor. Am intrebat un maistru de la un service multimarca si mi-a spus ca este posibil sa fie semeringurile de la supape. Daca ar fi pierdut pe la segmenti motor sau turbina cica trebuia sa scoata fum. Pentru a remedia problema ar trebui demontat chiluasa, schimbat distributie si e cam costisitoare lucrarea. O problema care o poate genera consumul ridicat de ulei este infundarea DPF-ului. La mine la 100 de km in afara orasului deja imi apare avertizare regenerare DPF. Cred ca va trebui sa il demontez si sa il trimit la curatat.
Normal ca iti apare DPF-ul odata la 100km daca iti consuma ulei de rupe. In stilul asta o sa distrugi DPF-ul. In prima faza verifica sa nu cumva sa ti-o fi luat turbina pe ulei si sa iti dea uleiul pe evacuare. Daca nu ai fi avut DPF, iti scotea fum chiar daca era turbina sau semering-urile de la supape. Oricare din ele genereaza fum, dar DPF-ul filtrand tot (ca deaia e pus acolo), e la mintea cocosului ca masina nu scoate fum. Asa ca “mecanicul” tau e pe dinafara.
salutare 2.0 170hp CAHA intampin o trepidatie la relantiu; uneori la pornire, alteori nu + de cele mai multe ori la relantiu cu motorul cald chiar si dupa 3-4h de condus.. am atasat mai jos valorile pe injectoare (la prima pornire, +23grade) orice sfat, indrumare, mi-ar fi de mare folos.. multumesc