1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Diesel 2.0 TDI la Audi Q5 -

Discuție în 'Audi Q5' creată de ciuca_marius, 23 Iun 2014.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Nu sunt ok. Da-le jos si verifica-le pe banc.
    La montare foloseste O-ring-uri si suruburi de fixare noi.
     
    djz apreciază asta.
  2. djz

    djz 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2014
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Q5 2010 2.0 170 CAHA + A2 2001 1.4 Benzina
    audi66 multumesc de recomandare
    revin cu detalii
     
  3. djz

    djz 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2014
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Q5 2010 2.0 170 CAHA + A2 2001 1.4 Benzina
    Salutare,
    De cateva zile,la rece, prima pornire, intampin o trepidatie la relanti si la plecarea de pe loc timp cateva minunte bune masina se accelereaza "in suturi" daca accelerez o idee mai tare, dupa ce ajunge apa la 90 grade se comporta normal (2.0 tdi CAHA).
    Primele zile n-a raportat nicio eroare pe vcds, apoi am intampinat eroarea 5175 Fuel Pressurre Regulation P1065 Regulation Discrepancy, am verificat fuel high pressure actual 274200-304300 hPa.

    Dupa postarea unui coleg la pagina 45 din acest topic:https://www.clubaudi.ro/threads/motor-common-rail-2-0-tdi-la-a4-b8-probleme-diverse.28717/page-45 ar parea sa fie senzorul de presiune in rampa, dar colegul / userul nu a mai postat si rezultatul..

    Daca este de inlocuit acest senzor se face amorsare ulterior din vcds/calibrare ceva ? As fi recunoscator daca ati avea o indrumare pentru mine.

    Eventual un coleg care ma poate ajuta cu un cod pt senzor de presiune in rampa si la fel un cod pt regulatorul de pe pompa de inalta presiune ? (WAUZZZ9RXAA069405)
    Daca tot ajung in aceasta zona, la aceste injectoare se inlocuiesc ceva saibe sau alt kit de montaj ?

    Multumesc.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu inteleg de ce nu schimbati direct astea:
    si tot cautati explicatii si tot nu inteleg de ce cereti coduri cand orice magazin pe baza seriei de sasiu va aduce orice piesa existenta pe planeta asta.
    Sunteti de ani de zile pe forum si tot ma uimeste ce fel de intrebari puneti in loc sa faceti direct ce este de facut.
    Il ai pe @EEXCALADE la tine in oras care este profesionist pe motorul asta mai ales ca il are si el si tu in loc sa te duci direct la el cauti raspuns pe forum, raspuns care este deja scris. Nici macar nu ai citit integral topicul mentionat de tine pentru ca era scrisa rezolvarea la pagina 70 adica exact ce am citat eu anterior.

    Si da, iti spun eu sa schimbi direct cele 3 piese care le-am subliniat in mesajul citat fara sa mai astepti nimic pentru ca la cati km are masina este cazul si bineninteles sa verifici (pentru ca ce am cittat eu este doar o parte din tot mesajul integral) tot ce este mentionat in mesajul citat.

    Am mai repetat de zeci de ori asta si citez:

    Asa cum am mai repetat (dar observ ca degeaba) este foarte probabil ca subiectul sa fi fost discutat anterior si s-ar putea sa gasiti raspunsul în alta discutie ...

    Inca ceva: astept sa scrii aici rezolvare pentru ca asa cum ai mentionat si tu anterior nu toti scriu si cum au rezolvat si vreu sa vad ca tu scrii cum ai rezolvat pentru ca un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema. Bafta.
     
  5. djz

    djz 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2014
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Q5 2010 2.0 170 CAHA + A2 2001 1.4 Benzina
    Salutare din nou,

    Am inlocuit regulatorul de pe rampa (in cazul meu are codul 057 130 764H) iar de 2 zile pare ca e totul in regula, nu se mai accelereaza in suturi iar trepidatia la relanti s-a mai micsorat. Pentu inlocuire am scos cablajul de la bujii si am reusit direct pe masina fara sa demontez / scot rampa.

    Dupa inlocuirea regulatorului valoarea High fuel pressure: specified value - 250.000 hPa / iar fuel high pressure actual: variaza intre 250-300.000 hpa.

    Am verificat si senzorul de pe pompa de inalta presiune si sita lui este impecabila. este foarte simplu de demontat, este in partea superioara a pompei si are 2 suruburi.

    Daca tot am ajuns la acest capitol am schimbat si saibele la injectoare, dar urmeaza sa le duc la verificat pe banc eventual reconditionare, pentru ca valorile sunt urate rau " cyl1 -1.47 , cyl2 +1.69, cyl3 +1.04, cyl4 -1.22 ), banuiesc ca numarul 2 ar fi problema, dar o sa postez dupa verificarea lor de catre un specialist.

    Multumesc pt informatii!!
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Nu merita sa le faci pe rand avand in vedere valorile.
    Repari doar 1 si tot o sa ai valori aiurea deoarece se compenseaza unul pe altul.
    La Buzau iti ia 450 ron per injector, manopera demontat/montat inclusa cu garantie 2 ani.
     
  7. djz

    djz 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2014
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Q5 2010 2.0 170 CAHA + A2 2001 1.4 Benzina
    Da, am luat legatura cu tipul de la Buzau, dar momentan nu are in stoc reperele necesare pentru reconditionarea acestui model de injectoare. Ca si update astazi iar am sesizat ca se accelereaza in suturi pentru 4-5 minute dar dupa ce se incalzeste pare a merge normal.
    Am facut o scanare pe masina, nicio eroare, high fuel pressure spec value 250.000 hpa iar valorile injectoarelor sunt toate cu -/+ 0 ..
    Exista sansa sa fie totusi problema cu pompa de inalta presiune ? Ce valori trebuiesc verificare in VCDS si care sunt acestea ? Nu as vrea sa reconditionez injectoarele si sa fie o alta problema.
     

Distribuie pagina asta