Nu sunt ok. Da-le jos si verifica-le pe banc. La montare foloseste O-ring-uri si suruburi de fixare noi.
Salutare, De cateva zile,la rece, prima pornire, intampin o trepidatie la relanti si la plecarea de pe loc timp cateva minunte bune masina se accelereaza "in suturi" daca accelerez o idee mai tare, dupa ce ajunge apa la 90 grade se comporta normal (2.0 tdi CAHA). Primele zile n-a raportat nicio eroare pe vcds, apoi am intampinat eroarea 5175 Fuel Pressurre Regulation P1065 Regulation Discrepancy, am verificat fuel high pressure actual 274200-304300 hPa. Dupa postarea unui coleg la pagina 45 din acest topic:https://www.clubaudi.ro/threads/motor-common-rail-2-0-tdi-la-a4-b8-probleme-diverse.28717/page-45 ar parea sa fie senzorul de presiune in rampa, dar colegul / userul nu a mai postat si rezultatul.. Daca este de inlocuit acest senzor se face amorsare ulterior din vcds/calibrare ceva ? As fi recunoscator daca ati avea o indrumare pentru mine. Eventual un coleg care ma poate ajuta cu un cod pt senzor de presiune in rampa si la fel un cod pt regulatorul de pe pompa de inalta presiune ? (WAUZZZ9RXAA069405) Daca tot ajung in aceasta zona, la aceste injectoare se inlocuiesc ceva saibe sau alt kit de montaj ? Multumesc.
Nu inteleg de ce nu schimbati direct astea: si tot cautati explicatii si tot nu inteleg de ce cereti coduri cand orice magazin pe baza seriei de sasiu va aduce orice piesa existenta pe planeta asta. Sunteti de ani de zile pe forum si tot ma uimeste ce fel de intrebari puneti in loc sa faceti direct ce este de facut. Il ai pe @EEXCALADE la tine in oras care este profesionist pe motorul asta mai ales ca il are si el si tu in loc sa te duci direct la el cauti raspuns pe forum, raspuns care este deja scris. Nici macar nu ai citit integral topicul mentionat de tine pentru ca era scrisa rezolvarea la pagina 70 adica exact ce am citat eu anterior. Si da, iti spun eu sa schimbi direct cele 3 piese care le-am subliniat in mesajul citat fara sa mai astepti nimic pentru ca la cati km are masina este cazul si bineninteles sa verifici (pentru ca ce am cittat eu este doar o parte din tot mesajul integral) tot ce este mentionat in mesajul citat. Am mai repetat de zeci de ori asta si citez: Asa cum am mai repetat (dar observ ca degeaba) este foarte probabil ca subiectul sa fi fost discutat anterior si s-ar putea sa gasiti raspunsul în alta discutie ... Inca ceva: astept sa scrii aici rezolvare pentru ca asa cum ai mentionat si tu anterior nu toti scriu si cum au rezolvat si vreu sa vad ca tu scrii cum ai rezolvat pentru ca un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers. Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema. Bafta.
Salutare din nou, Am inlocuit regulatorul de pe rampa (in cazul meu are codul 057 130 764H) iar de 2 zile pare ca e totul in regula, nu se mai accelereaza in suturi iar trepidatia la relanti s-a mai micsorat. Pentu inlocuire am scos cablajul de la bujii si am reusit direct pe masina fara sa demontez / scot rampa. Dupa inlocuirea regulatorului valoarea High fuel pressure: specified value - 250.000 hPa / iar fuel high pressure actual: variaza intre 250-300.000 hpa. Am verificat si senzorul de pe pompa de inalta presiune si sita lui este impecabila. este foarte simplu de demontat, este in partea superioara a pompei si are 2 suruburi. Daca tot am ajuns la acest capitol am schimbat si saibele la injectoare, dar urmeaza sa le duc la verificat pe banc eventual reconditionare, pentru ca valorile sunt urate rau " cyl1 -1.47 , cyl2 +1.69, cyl3 +1.04, cyl4 -1.22 ), banuiesc ca numarul 2 ar fi problema, dar o sa postez dupa verificarea lor de catre un specialist. Multumesc pt informatii!!
Nu merita sa le faci pe rand avand in vedere valorile. Repari doar 1 si tot o sa ai valori aiurea deoarece se compenseaza unul pe altul. La Buzau iti ia 450 ron per injector, manopera demontat/montat inclusa cu garantie 2 ani.
Da, am luat legatura cu tipul de la Buzau, dar momentan nu are in stoc reperele necesare pentru reconditionarea acestui model de injectoare. Ca si update astazi iar am sesizat ca se accelereaza in suturi pentru 4-5 minute dar dupa ce se incalzeste pare a merge normal. Am facut o scanare pe masina, nicio eroare, high fuel pressure spec value 250.000 hpa iar valorile injectoarelor sunt toate cu -/+ 0 .. Exista sansa sa fie totusi problema cu pompa de inalta presiune ? Ce valori trebuiesc verificare in VCDS si care sunt acestea ? Nu as vrea sa reconditionez injectoarele si sa fie o alta problema.
Salutare colegi. Problema la masina mea, Audi Q5 2.0 TDI 190 CP 2016, cronologic vorbind, este aparitia intermitenta a martorului de bujii, urmata de scaderea puterii, atunci cand depasesc aproximativ 2600 rpm. Dupa oprirea/repornirea motorului, masina merge normal dar numai pana in 2500 rpm. Intre timp insa, am observat si o trepidatia la relanti. Astazi, dupa o scanare cu Vag-Com, ordinea erorilor din modulul motor sunt: 1 - P0087 Presiune rampa carburant/presiune sistem prea mica 2 - P0301 Detectat rateu de ardere la cilindru 1 3 - P1004 Diferenta cuplu cilindru 1 Dupa stergerea acestor erori si cu masina in stationare, singura eroare care mai apare este P0301. Atasez alaturat valorile compensarilor pe cilindri, atat la relati, cat si la 1500 rpm. E clar faptul ca este o problema la cilindrul 1 dar as dori sa imi spuneti ce alti parametrii ar mai trebui sa urmaresc pentru a putea fi sigur de acest lucru. Sunt familiarizat cu parametrii de functionare la motorizarea de 1.9 TDI PD insa aici, situatia este cu totul alta.
Desfaci metering valve de pe pompa de inalta presiune si verifici instalatia de span. Daca ai span, exista topic separat unde este descris amanuntit ce trebuie facut. Daca nu ai span demontezi injectoarele ( toate ) mergi cu ele la un banc si le verifici, iei compresia masinii si in functie de rezultate mergi mai departe cu reparatia sau investigatia problemei. Bafta !
Am inteles dar pentru un caz de forta majora in care am nevoie zilnic de masina, pot schimba doar injectorul de la cilindrul 1 ? La explicatiile pe care le-am gasit la prima eroare legata de presiunea scazuta din rampa, o posibila solutie ar fi: Check for fuel pressure loss from leaking fuel injector, deci prima explicatie logica care reiese, ar fi un injector care nu functioneaza, mai exact injectorul 1 .
Din pacate problema este la motor. La fel am patit si eu. Am fost la reprezentanta, mi-au desfacut motorul, au schimbat tachetii, culbutorii, pompa de apa., motiv pentru care am decis sa schimb si distributia cu aceasta ocazie. Despre pretul din factura, la aceasta reparatie, nici nu mai vorbesc. Precizez ca , pe langa becul rosu de la presiune care s-a aprins, masina mai consuma si ulei, circa 500 ml la 2000-3000 de km. Mecanicii la care am fost inainte au zis ca e ceva normal sa consume ulei. Cel de la repezentanta, cu o vechime insemnata in grupul VAG, mi-a spus din start telefonic ca problema e la motor. Am scapat ieftin, ca putea fi dus axul cu came, vibrochenul, etc. Precizez ca masina este din 2013, motor 2.0 TDI, 177 CP, 150.000 de km reali, cu revizii efectuate doar in reprezentanta.
Salut, Am un Audi Q5 2.0 tdi an 2011. Neschimband filtrul de motorina de cand am cumparat masina (asta e, nu mi-am dat seama, asta in cazul in care vine lumea si zice DAR TREBUIA) am inceput sa am mari probleme. S-a ars pompa de motorina din rezervor, turbina a luat-o pe ulei de iesea fum de nu se vedea la 2 metri in spate, injectoare infundate, etc. Am schimbat pompa de motorina, turbina noua (reconditionata) filtrul aer, filtrul ulei, filtrul motorina, schimbat ulei motor, curatat injectoarele la o firma. Dupa toate astea, masina nu vrea sa porneasca, de fapt porneste 3-4 secunde dupa care se opreste. Tin sa mentionez ca motorina ajunge la injectoare, am verificat si pompa de presiune e curata, fara span. Am scos si regulatorul de presiune sa vad daca functioneaza si arunca motorina, functioneaza. Am cumparat senzor nou cel de presiune motorina, cel de rail, singurul ce nu am schimbat e regulatorul de presiune cel ce vine montat pe pompa de inalta presiune. La inceput cand am scanat cu VCDS, imi dadea presiune mica in sistem common rail, dat fiind ca era arsa pompa. Acum singura eroare pe care o am e ceva legat de aer (din cutia unde este filtrul este o supapa), dar care din cate am inteles masina ar trebui sa porneasca, furtunurile care aduc de la pompa din rezervor le-am suflat cu compresorul dar cu toate astea nu vrea sa continuie motorul sa functioneze dupa ce dau la demaror. Repet: masina porneste dar dupa 3-4 secunde se opreste. Masina se afla de 1 saptamana la un centru care se ocupa de partea de motorina, injectie. etc. Chiar nu gasesc nici o logica de ce nu vrea sa functioneze motorul dupa ce porneste.
Vezi ca supapa aia de pe carcasa filtrului de aer este destul de importanta, ai sanse foarte mari sa nu mai porneasca masina din cauza ei.
Eroarea este P101600 valva bypass filtru aer intrerupta pe care nu o pot sterge nici cu VCDS clona fake Din cati s-au perindat pe langa masina imi ziceau ca masina ar trebui sa porneasca, iar dupa aceea e posibil ca eroarea sa dispara asta in momentul in care incepe sa se miste clapeta, pentru ca e o clapeta. Cand m-am apucat de suflat cu compresorul am suflat bineee si acea supapa. Alte variante ce ar putea fi, dat fiind ca singura eroare e aia ? Intreb desi masina e in service. Merci fain