1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor diesel 3.0 TDI la A6 C7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de sel, 15 Iul 2016.

  1. Darius21

    Darius21 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Germania - Sibiu / Romania
    Masina:
    Audi a6(c7) 3.0 BiTDI Avant,competition,an fabricatie 09.2017
    Garantia masini data de fabrica s-a incheiat dar eu am platit o prelungire unde am fransiza 500 de euro (nu e o problema asta). Vara trecuta am beneficiat de garantie, undeva in Pandorf (langa granita cu Ungaria) s-a rupt fulia de la vibrochen. Am reparat-o la un service Audi si garantia mi-a dat banii inapoi, mai putin fransiza (cost total reparatie, 1.475 Euro). Acum am o oarecare teama ca nu vor sa o repare invocand motivul: "garnitura" e consumabilă.
    Am sunat la service acum 10 minute si zicea ca inca nu i-au facut diagnoza dar e sigur ca asta ar fi problema.. Astept raspunsul oficial si costurile.

    L.E.:
    Serviceul banuieste ca atat ar fi durata de reparatie, 40 de ore. Eu nu vorbesc cu mecanicii direct ci cu un consilier service (acest consilier este nou angajat). Cu el vorbesti ce ai de facut la masina si el vorbeste mai departe cu mecanicii.

    Citez din cea mi-a spus: "am avut saptamana trecuta un Audi RS3 cu aceeasi problema".
     
  2. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Nu reusesc sa imi inchipui o garnitura din cauza careia sa demontezi motorul, in afara simeringului ala de palier.
     
  3. Darius21

    Darius21 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Germania - Sibiu / Romania
    Masina:
    Audi a6(c7) 3.0 BiTDI Avant,competition,an fabricatie 09.2017
    Un pic de mecanica am si eu habar. El mi-a aratat, la un Auid SQ5, pe unde imi curge mie ulei. Masina mea nu mai era in atelier, era deja scoasa afara si spunea ca problema era undeva unde se afla pompa de ulei, dar unde mi-a aratat el nu era (intre motor si cutie). Eu cred ca el nu prea are habar si a dat cu ghicitul. Oricum, o sa il rog sa imi trimita si pe mail ce si cum are masina.
     
  4. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Ai mai fost la service-ul asta ? Daca el nu reuseste sa iti explice de ce pentru o garnitura trebuie demontat motorul, fugi tare.
     
  5. Darius21

    Darius21 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Germania - Sibiu / Romania
    Masina:
    Audi a6(c7) 3.0 BiTDI Avant,competition,an fabricatie 09.2017
    Da, am mai fost, dar la alt consiler. Este reprezentanta Audi si este in orasul Nürnberg.
     
  6. Darius21

    Darius21 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Germania - Sibiu / Romania
    Masina:
    Audi a6(c7) 3.0 BiTDI Avant,competition,an fabricatie 09.2017
    Revin cu raspunsul de la reprezentanta Audi in legatura cu problema mea. Ce am inteles eu: este vorba de o piesa care se afla deasupra vanei de ulei, costul reparatiei ar fi undeva la 7.100 de Euro (667 piesele, aici primesc o reducere de 1.880 de Euro de la reprezentanta Audi si manopera undeva la 5.000 de Euro plus TVA-ul undeva la 1.000 de Euro). Garantia care eu o am nu acopera nimic pentru că, citez: acopera doar piese defecte, turbo, cutie, etc.
    Ca fapt divers, il intreb pe cel de la service, cat de mult ulei se pierde (cu gandul ca merg in Romania si sa o fac acolo) iar raspunsul lui a fost: nu e mult e putin de tot. Dupa ce am luat masina la vreo 3 zile am fost la alt service sa vad de o constatare si dupa ce ridicam masina pe elevator, scutul era imbibat in ulei, era foarte mult ulei in zona simeringului de la palier.
    Cel de la reprezentanta (un nesimțit) nu a spus ca de gravă e problema. Si cand te gandesti ca eu m-am dus la ei ca pot avea incredere.

    P.S.:
    Am descoperit si o pierdere mipe la injectoare, probabil șaibele de foc dar cei de la reprezentanta Audi nu au spus nimic. Asta, pierderea pe la injectoare, am descoperit-o la service-ul unde am fost ulterior.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu pierzi ulei nici daca saibele de foc se dizolva.
    Alta e problema acolo.
     
  8. Darius21

    Darius21 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Germania - Sibiu / Romania
    Masina:
    Audi a6(c7) 3.0 BiTDI Avant,competition,an fabricatie 09.2017
    La prima vedere a spus ca ar fi acele saibe..
    Care ar fi problema?
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    100% sunt O-ring-urile/garniturile (sau cum vrei sa le spui) de pe capacul de chiulasa, ele asigura etansarea injectorului pe capac.
    Au cod OE 059 103 085 L, costa in jur de 13-14 €uro bucata pe original.
    Dar, ca sa le inlocuiesti trebuiesc demontate injectoarele si obligatoriu la montaj pui saibe de foc si O-ring-uri noi pe toate injectoarele.
    Saibele de foc au cod 059 130 519 B iar O-ring-ul de cauciuc de pe injector are cod WHT 000 884 (se gasesc kit-uri complete Elring).
    Obligatoriu la montajul injectoarelor este sa folosesti suruburi noi la placa de montare, acestea au cod WHT 004 923 B.

    Deci, ai cam dat din lac in put cu gasirea unui service ok. :)
     
  10. Darius21

    Darius21 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Germania - Sibiu / Romania
    Masina:
    Audi a6(c7) 3.0 BiTDI Avant,competition,an fabricatie 09.2017
    Multumesc frumos, o sa primesc garantie pe lucrare de la service-ul respectiv. Multumesc inca odata pentru raspuns, o sa tin cont de asta.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Din cauza costurilor, ai aflat pe pielea ta cum se comporta “lumea” cand apelezi la garantie.

    Ca iti supureaza ulei pe langa injector nu este o urgenta, o poti rezolva in Romania.
    In afara faptului ca iti murdareste zona, nu ai si nu cauzeaza alte probleme.
     
  12. Darius21

    Darius21 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Germania - Sibiu / Romania
    Masina:
    Audi a6(c7) 3.0 BiTDI Avant,competition,an fabricatie 09.2017
    Mda,esti bun atata timp cat dai,cand trebuie sa primesti deja se schimba treaba,oricum,cel mai mult m-a enervat a fost faptul ca nu mi-a spus cat de mult ulei curge....probabil politica reprezentantelor e ceva de genul,nu are nimic,poti merge asa ca sa se strice mai rau si sa rezolvi problema tot la ei dar mai costisitoare...
    Am dubii in cea ce priveste schimbul de ulei....nu cred ca l-au schimbat,cred ca doar au completat desi am platit...
     
  13. Darius21

    Darius21 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Germania - Sibiu / Romania
    Masina:
    Audi a6(c7) 3.0 BiTDI Avant,competition,an fabricatie 09.2017
    Salutari,
    Am schimbat garniturile de la injectoare (atasez poza, incercuit cu rosu), am montat noi, dupa 3 zile iar supurează, putin dar supureaza. S-a spălat, a fost curat, au 2 garnituri, acolo unde am incercuit poza. 3 zile a fost bine dar azi am observat ca iar supureaza, mai putin ca prima data (cand va spuneam) dar supureaza.
    Care e cauza, trebuie inlocuit si altceva pe langa acele garnituri ? Merci frumos.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Hai sa ne intelegem, mama ei de mecanica.
    Ai zis ca ai fost la service si ti-au spus ca ai nevoie de saibe de foc ca pierzi ulei pe langa injector. Nu exista asa ceva, e imposibil.
    Eu am banuit instant O-ring-ul de pe capacul de chiulasa, unde vine prins injectorul, deoarece repet, ai zis ca pierde injectorul.

    Dar, se pare ca atat tu cat si cei din service, ati facut o constatare eronata.
    Deci, in total, pe capac ai 3 garnituri, 2 mici si una mare (pe care vine injectorul).
    Tu nu pierzi pe la injector !!! Pierzi pe la una din cele 2 O-ring-uri de langa injector.

    Cumpara 12 x 059 103 631 D si ai rezolvat problema.

    upload_2022-3-17_21-40-3.png
    upload_2022-3-17_21-41-38.png
     
    Ionut Stancu apreciază asta.
  15. Dastardly 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2021
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A6 3.0TDI 2013
    Salut,
    Mi se tot sopteste pe la ureche cum ca, codurile motor CVUA si CVUB sunt mai pacatoase decat cod motor CQGB, cum ca le pleaca cuzinetii, ca le sar bielele ... ca mama lor. Cu toate ca motoarele astea astea de 313 cp sunt mai carnoase, desi grosimea la cuzinet e la fel.

    Au ceva fundament afirmatiile, sau sunt doar masini prost intretinute ? Nu de alta dar pe un A6 C7 cod motor CVUB am 122.000 km si pe alt A6 C7 cod motor CQGB am 190.000 km si fara probleme de acest fel pe amandoua.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca faci schimbul de ulei ca majoritatea Europei, la 30-35.000 km, in timp distrugi orice motor.
     
  17. Darius21

    Darius21 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Germania - Sibiu / Romania
    Masina:
    Audi a6(c7) 3.0 BiTDI Avant,competition,an fabricatie 09.2017
    Revin cu problema pierderii de ulei. Am schimbat acele O-ringuri, le-am cumparat noi din reprezentanta, am schimbat si surubul (strans cu cheie dinamometrica), rezultatul e acelasi: inca am pierderi de ulei. Are cineva idee care ar fi cauzele?

    P.S.:
    S-a spălat locul dupa inlocuirea O-ringurilor sipierderea este de acolo, nu se prelinge din alta parte.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Toate 3 O-ring-urile au fost inlocuieste cu piese noi OE, montaj corespunzator si tot supureaza ?

    upload_2022-3-28_18-27-50.png
     
  19. Darius21

    Darius21 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Germania - Sibiu / Romania
    Masina:
    Audi a6(c7) 3.0 BiTDI Avant,competition,an fabricatie 09.2017
    Da,toate au fost inlocuite,tot supurează....si doar o-ringul de lânga injectorul nr 1 supurează,restul nu au nimic....
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Atunci e defect capacul, alta varianta nu vad.
     

Distribuie pagina asta