1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor diesel cod BKD la A3 8P - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de nebunu, 1 Noi 2012.

  1. Marius Stelian 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2019
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi a3 8p
    Salut, am si eu fix problema asta, cutie automata cod motor bkd si nu stiu ce sa ii fac. Imi zici si mie te rog cum ai rezolvat problema
     
  2. Cristiano2 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2019
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A3 BKD 2004
    Salut, am si eu un A3 din 2004 BKD 16 V si de vreo 2-3 săptămâni are momente cand porneste doar cand vrea ea... ce e mai ciudat e ca nu mi se aprind deloc martorii, absolut niciunul. Moare in mers, moare cand sta la relanti.. Am fost la câțiva electricieni dar nu i-au dat de cap. Help me.
    P.s. Imi pare rau daca nu am postat unde trebuie.
     
  3. allodumi 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2018
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a3 8p bkd tdi
    Inainte de toate diagnoza riguroasa cu vcds si daca nu da nimic pune un tub transparent intre filtru si tuburile de la pompa si vezi daca se desamorseaza atunci cand se opereste motorul.. este posibil sa fie de la pompa din rezervor..
     
  4. NAF 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2017
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    A3 2.0 Tdi 2004
    Salut! Va rog sa ma ajutati cu informatii sau sfaturi...
    De o săptămână am facut schimb ulei .. exact la fel cu ceea ce aveam înainte (Motul 5w40) ... si după 3 zile a început încet încet sa scoată fum alb la accelerare in toate vitezele ... mentionez ca am si un sunet de tachet...Mi sa spus ca este posibil sa scap de sunetul tachetului cu un schimb de ulei ..de aceea l-am schimbat ... ce ma fac cu fumul că este tot mai dens si continuu?? Au început să na blitzuie mașinile din spate :| ...m-am săturat să aud de la "mecanici" ..." este posibil sa fie..." vreau sa știu ce este de facut si sa știu că dupa înlocuire sau reparație.. problema dispare
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu stie nimeni ce este de facut. Forumul nu este o ghicitoare. Se desface motorul si se verifica ce este de inlocuit si reparat.
    Va de mama lui, cel care ti-a spus asta. Fugi de el.
     
    NAF apreciază asta.
  6. baga 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2014
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    80
    Salut! Am o problema cu A3-ul meu 2003 2.0 bkd si imi vine sa ii dau foc. Am reconditionat turbo am schimbat distributia si oringuri la injectoare. Am reglat avansul la -2,5 si cantitatea injectata la 6, valorile la injectoare is sub 1 la toate.
    Problema: il pornesc si la rece nu are cuplul care ar trebui sa il aiba un diesel, dar cea mai cea ii ca dupa ce se incalzeste peste 75 de grade daca apas acceleratia mai tare mi-l gatiue pur si simplu, scade turatia relantiului la aproximativ 630 de ture si nu raspunde deloc. Il opresc si il pornesc din nou si daca il accelerez finut urca pana in limitare.
    Erori pe motor nu imi da nimic, am dat jos catalizatorul si am incercat fara el si face la fel deci nu ii evacuarea, am mutat avansul pe 00 si la fel, daca ii decuplez blocu de control de vacuum ma lasa sa il accelerez dar nu merge ok... Furtunasele de vacuum is toate la locul lor si par a fi ok
    Cand il acclereze finut presiunea la turbo se coreleaza din canalul 11 intre cea specificata si actuala ce ii drept nu din start dar daca il tii la o anumita turatie cateva secunde coincid cele 2 coloane.
    Am vrut sa ii fac LOG in mers dar nu pot ca imi taie acceleratia din start
    Nu mai stiu ce sa ii fac... Daca ma poate ajuta cineva.
     
  7. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Si eu am aceasi masina si si eu am avut tare multe batai de cap cu ea...nu ca nu as mai avea ca si acuma mai am de bagat in ea.

    Treaba cu acceleratu eu stiu ca am patit-o din cauza axelor desincronizate, la momentul de fata merg cu -7.9 atat imi indica pe vag desi e trecut de limite doar ca nu mai merge daca il duc in -2.5 nu porneste daca il duc in 0 porneste extrem de greu si merge foarte aiurea, cand o sa am timp am de gand sa repozitionez distributia cu cale si sa o pun la puncte daca nu e (asta ti-as recomanda si tie).
    Avansul stiu ca trebuie sa fie -2.5 da injectia eu din cate stiu limita max ar fi pe la 5.2, posibil aia sa nu ii placa.

    La mine ca eroare dadea din cand in cand senzorul de la axa, acuma cu valoarea asta iesita din comul -7.9 la inceput prima suta de ture e cam moarta da dupa e ok, eroare nema :p
     
  8. Alin Alina

    Alin Alina 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2017
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A4 2.0 TDI an 2009
    Am curățat turbo egr și clapeta iar după 2 săptămâni întâmpin o problemă. În viteza a 2-a cand accelerez la 1800 turații am asa 2 rateuri și se aude un fel de vâjâit până trece de 2000 turații. Nu tot timpul face. Când accelerez uneori mai brusc și cu motorul cald. A3 2.0 143 cai BMM. Dacă ați mai pățit careva și mă puteti ajuta. Mașina o am de 2 luni. Mulțumesc
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mergi la un bun mecanic. Problema ta nu o rezolvi din fata tastaturii si incepand sa ne dam cu presupusul. Pot fi zeci de cauze si iti spun eu ca niciuna din cauze nu are nici o legatura cu acest topic implicit cu motorul. Bafta
     
  10. Alin Alina

    Alin Alina 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2017
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A4 2.0 TDI an 2009
    Am înțeles. Credeam că a mai avut cineva aceasta problema și a rezolvat-o.
     
  11. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Avand acelasi motor, cand eram intr-a 2-a, faceam kickdown si cand trebuia sa intre turbina, imi dadea o secunda in nas, parca nu avea unde sa se duca tot aerul.
    Problema a fost filtrul de particule. Era infundat si nu aveam nici un mesaj pe bord.
     
    Alin Alina apreciază asta.
  12. RokoSud

    RokoSud 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A3, 2.0 2003
    Salut. Vreau să vă povestesc pe scurt problema. Audi a3 2.0 bkd,pierderi de antigel în turații mari. Nivel ok la ulei, urme de ulei în antigel nu.M-am hotărât sa schimb garnitura de chiuloasa. Am ajuns la service auto, a desfacut chiuloasa, surprizele apar când nu te aștepți. Mecanicul a decis ca nu mai poate face nimic cu chiuloasa care o aveam fiind rupe bucăți din ea (atașez poza) Găsit alta chiuloasa completa(dezmembrari ) . A montat chiuloasa acum surpriza erori pe cilindru 3 și valori mari pe 3 injectoare.(atasez poza) . Nu s-a făcut corect reglajul injectoarelor sau nu s-a pus la punct distribuția?
     
  13. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Ai refacut planeitatea chiulasei inainte sa o montezi?
    Injectorul ala pare blocat la valoarea aia, iar misfire inseamna ca e o problema cu cablajul. Verifica cablajul, mai strange pinii si niste spray contact.
    Distributia o "verifici" pe canalul 4 si 48.
     
  14. RokoSud

    RokoSud 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A3, 2.0 2003
    Da, e făcută. Valorile la injectoare sa fie un reglaj defectuos? Din ce am mai văzut pe internet se face un reglaj la 180 grade la fiecare.
     
  15. Robert kFb

    Robert kFb 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2017
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A3 8P 2.0 BKD 09 2004
    Salut,
    Am un audi A3 8P 2.0 cod motor BKD an 2005. Mi-a dat check engine in bord, nu mai aveam accelerație deodată, apăsam pedala de câteva ori la fund si isi revenea, după iar nu mai aveam accelerație. Ok, am pus testerul. Mi-a dat prima dată eroare la senzorul G42, debitmetrul o luase razna, nu mai masura nici temperatura cum trebuie, nici gaze. Am stabilit sa iau un alt debitmetru. Asta a fost vineri. Luni am zis totuși sa mai cer o parere si am pus testerul la altcineva. Am facut ture cu el pus.si a aparut alta eroare la senzorul G70 de data aceasta insa impreuna cu cel G42.
    Am schimbat acel senzor G70 cu altul bun. Am sters erorile si merge însă am lag. Azi am pus alt debitmetru si la fel am lag. Fără debimetru nu mai aveam lag, dar nu tragea. Ce e de facut ? Mi-am comandat senzorul G70 (este cumva MAP ?). Daca nu-si revine schimb si G42 (este cumva MAF ?). Merge, trage acum, insă cu pedala la fund in a 3-a, accelerează, face o pauză și dupa, se duce la fund. E un lag la mijlocul acceleratiei. Multumesc.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In primul rand toate piese se schimba cu unele noi nu cu unele SH care pot fi si ele defecte. In al doilea rand se face LOG in mers. Si nu in ultimul timp tu nu ai fost sa faci diagnoza la cine trebuie. Adica: electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema. Nu mecanicul face diagnoza ci electricianul care iti spune tie si mecanicului ce ai / are de facut.
     
  17. Robert kFb

    Robert kFb 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2017
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A3 8P 2.0 BKD 09 2004
    Păi neavând ceva nou la mana , am inlocuit cu unul sh bun ca sa vad daca problema persistă. A testat o in mers cu testerul pe ea,pe loc..Accelerație la fund atat pe loc cat si in mers..a zis ca senzorul g70 trebuie inlocuit...debimetrul e posibil sa fie bun totuși.. valorile par normale...toată masina e ok..Nu mai am nici o eroare momentan in afara de problema cu lagul. Azi imi ajunge senzorul nou si sunt curios daca tot la fel face.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    G42 este senzor temp. aer admisie.
    G70 este MAF-ul, adica debitmetrul.
     
  19. Mabial

    Mabial 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2019
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A3 8P BKD 2004
    Va salut. Am o problema la un audi A3 8P 2.0 BKD 2004 TDI, daca ma puteti ajuta va rog.
    Zilele trecute mi s-a aprins martorul check engine ,i-am facut o diagnoza si era clapeta de sens (v157) care nu mai inchidea ,clasica problema : urme de ulei in carcasa.Codul de pe ea e 038 128 063 L . Am pus alta care avea codul 038 128 063 M de pe un Golf 5 BKD 2005 TDI. Dupa montare masina nu mai porneste, clapeta nu deschide si acuma nu ma lasa sa intru in 01 ENGINE pe vcsd si imi apare eraorea Engine sporadic communication error 1000
    Am schimbat siguranta de pe F8 in tabloul de sigurante.
    mersi anticipat
     
  20. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Dragi colegi, incet incet imi vine sa ii dau foc...
    Masina in cauza e un A3 8P, din cauza consumului de apa m-am documentat si se pare ca aveam fisuri in chiuloasa (12fisuri la numar), am decis sa iau un alt motor, am gasit un motor teoretic de 144k km (nustiu cati sunt reali dar se simte ca merge mult mai bine decat al meu), am schimbat motorul, am mers in jur de 20k a inceput sa scoata fum de ulei si scadea uleiul, cand acceleram nu se mai vedea in spate de fum (am trimis turbina la hibridizat, echilibrat schimbat tot).

    A ajuns turbina, am montat turbina, schimbat filtre, schimbat ulei, schimbat bloc de supape vacuum, schimbat garnituri, etc.

    Acum problema e alta...cand o accelerez nu mai scoate fum e in regula, trage totul e ok, dar dupa un drum daca stationez cu masina incepe sa scoata un fum albicios, mai ales in trafic (mi-e rusine cu ea in trafic), problema apare cand incepe sa se raceasca motorul, nu ii dau "forja", in timpul mersului nu prea observ sa scoata fum.

    Ce parere aveti? O fi dinnou chiuloasa? Eu m-am gandit si la oringuriile de la injectoare, e posibil sa le fi ciupit la montare? Sa incerc un set de oringuri noi?
     

Distribuie pagina asta