1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor diesel cod BKD la A3 8P - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de nebunu, 1 Noi 2012.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu zic sa faci asta:
    Pentru ca mecanicii la care ai fost sunt niste maimute.
     
  2. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Personal m-am ocupat si eu de masina, am luat alte oringuri pentru injectoare doar ca... am impresia ca le-am luat degeaba...

    Dupa ce am ajuns acasa din curiozitate m-am uitat la vasul de antigel si simptomele sunt la fel ca inainte cand aveam chiuloasa cu fisuri... tot asa mi-a facut si acum presiune destul de mare in vas si a scazut nivelul antigelului, inainte sa circul cu masina dupa ce am pus turbina am completat antigel putin peste max, cand m-am uitat la vas era doar putin pe fund, cand l-am desfacut (dupa vreo jumate de ora oprita) a urcat nivelul putin sub jumate (intre min si max, estimez in jurul a 500ml agent de racire...).
    Cred ca o sa desfac chiuloasa sa vad daca am fisuri si la chiuloasa asta, daca nu sunt fisuri o sa schimb garnitura (eventual o verificare a chiuloasei inainte).
     
  3. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Radauti/Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Schimba capacul de pe chiulasa. Scoate busonul si las-o in ralanti sa vezi daca mai scoate fum.
     
  4. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Chiar daca nu ar mai scoate fum ... cu apa ce fac? Asa pentru ca sa iti imaginezi ca in aproximativ 200 km a golit vasul.
    Am sa atasez niste imagini cu vechea chiulasa ca sa va dati seama ce se intampla inauntru.
    In legatura cu capacul eu m-am gandit la alta treaba adica sa sparg valva PCV si sa pun Oil Catch Can.
     
  5. cetane 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2020
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a3, 1.9tdi, 2005
    Am inteles ca chiulasele fara probleme sunt cele de tip "C", din ce an s-au montat cele de tip c?
     
  6. Sebisebisebi Bronze Member

    Înscris:
    4 Apr 2016
    Locație:
    Satu mare
    Masina:
    A3 8p 2.0 tdi BKD 2005
    Din experienta iti zic ca nu este chiulasa cu cod C.
    Si eu stiam ca "chiulasa cu cod C" e cea mai buna, este acelasi cod pe toate chiulasele ce difera este versiunea pe chiulasa, in general este V125.
    Codul cu "C" se afla pe capacul axelor cu came, litera C srmnifica revizia.
    Revizia cu codul C este cea mai ok dar din cate am vazut, samsarii unii dintre ei au aflat chestia asta si cauta capacul de axe cu cod C chiar daca revizia nu e ultima...
    Codul chiulasei este 03g103373a.
    Codul capacului de chiulasa poate fi 03g103308 A, B sau C.
    Din cate m-am informat si eu astea ar fi versiuniile de chiulasa mai pacatoase V125, V130, V320 si V330.
     
  7. cetane 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2020
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a3, 1.9tdi, 2005
    Multumesc pentru raspuns.
     

Distribuie pagina asta