1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Diesel merge intrerupt - trepideaza - nu se accelereaza - nu trage - se opreste la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de ziggo, 25 Feb 2008.

  1. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Fa un test de compresie/verifica axa si tacheti
     
  2. Daniel 96 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 B7 BPW
    Multumesc. Compresia s-a verificat, este de 30 de bari.
    Maine o sa verifice mecanicul axa si tachetii amanuntit, desi, conform unei facturi au fost schimbate anul acesta.
     
  3. Julianos Rae

    Julianos Rae 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi a 6, 1.9 tdi cod motor awx, an fab 2002
    Daniel 96 Salut,
    Cum ai rezolvat problema ?
     
  4. Daniel 96 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 B7 BPW
    Ei bine, s-a demontat chiulasa si s-a constatat ca pistonul 4 avea putintel "joc", de acolo fiind si problema.
    Concret pot spune doar ca pistonul respectiv a fost incins, astfel incat nici segmentii nu isi mai faceau treaba.
    Deci, da, compresia a fost citita gresit :)
    Nu pot spune din ce cauza a aparut problema, suspectez doua posibilitati, dar nu vreau sa fac offtopic aici.
     
    Julianos Rae apreciază asta.
  5. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Dupa schimbarea pistonului , segmentiilor , mai ai problemela initiala ?
     
  6. Daniel 96 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 B7 BPW
    @TalosCosmin Nu mai am problema initiala.
    Problema s-a rezolvat, si totul functioneaza in parametrii.
     
  7. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Ma ajutati si pe mine cu o parere?
    Am o buba de ieri ma masina, la ralanti a inceput sa smuceasca, nu face incontinuu, odata la 20-30sec, sau mai are si reprize cand face mai des.
    In mers peste 1300rpm, e totul ok, daca scade, smuceste.
    Injectoarele pe tester par ok, maxim 1.
    Avansul e acelasi 0.0-0.6
    Role sau fulii sa agate nu am.
    Eu banuiesc ceva la alimentare, ramane sa verific azi pe seara.
    Va cer voua parerile, poate eu cand o sa ma apuc o sa imi scape...
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sunt zeci de cauze. Daca ma apuc sa ti le spun si ce sa remediezi scriu 2 pagini si tot nu termin. Este imposibil sa definesti exact un astfel de comportament pentru ca este dat de mai multe elemente care se intercaleaza sau nu. Nu este doar din alimentare problema ta. Poate fi si electrica si de vacuum si mecanica si din cinematica motorului, etc., etc.
     
  9. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Am verificat acum :
    pompa rezervor si sita, par ok.
    Filtru motorina
    Aer pe instalatie

    Tind sa cred ca e ceva de alimentare pr ca acum o luna s-au schimbat garniturile in pompa tandem si cam de atunci a inceput si distractia. In jurul ei ma refer ce sa verific ca sa o elimin sau nu.

    Mersi de promptitudine!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  10. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Verifica presiunea pe pompa tandem daca acolo ai umblat ca poate a cedat ceva.
     
  11. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Din pacate nu am manometru la indemana.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  12. xstefan10

    xstefan10 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2012
    Locație:
    Târgu Jiu / București
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9 tdi AVF, 2003
    O-ringuri injectoare? In special cel dintre canalul de tur și retur.
     
  13. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Au fost schimbate odata cu injectoarele.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  14. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Ce am mai observat e ca la rece face mult mai des si mai tare decat la 90*.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  15. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Daca iti zice cineva ca sunt garniturile de vina, tu o sa spui ca mai sus ca sunt schimbate , dar testeaza pompa aia tandem vezi cat debit baga , daca nu tine presiunea ori e pompa ori scapa presiune pe la garnituri / uzura chiulasa. Daca verifici pompa si nu baga 7.5 bari , ori e pompa de vina , ori scapa presiunea pe la garnituri/chiulasa si asa macar stii de unde sa incepi. Altfel spus daca nu verifici "mecanic" ci doar din testar , nu rezolvi nimic.

    Scoate stutu de pe EGR si baga-i un surub si vezi daca mai ai simptomele respective.
     
  16. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Am scos stutul de la EGR, la fel face. Am scos si mufa debitmetrului, la fel face. Acum sa sa spui ca sunt ipocrit, dar de o luna am schimbat tot setul de garnituri din pompa de vacuum. Nu am gasit pe nimeni momentan sa ma ajute cu masuratoarea.
    Am observat acum 10min ca la o smucitura mai puternica s-a aprins si martorul ESP pentru scurt timp.
    Pe tester imi da:
    Engine Speed Sensor (G38)
    00321 - 35-00 - Implausible Signal


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  17. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Atunci e foarte probabil sa fie problema la senzorul de turatie si da semnale false.
     
  18. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Verifica intai cablajul , dupa care schimba senzorul , daca nu scapi cu asta , pana nu verifici pompa tandem o sa schimbi piese pe ghicite.
    Interesant totusi ca tie iti merge motorul , pe ross-tech spune asa :
    Possible Symptoms
    • Engine shuts off
    • Engine doesn't start
    • Speedometer inoperative
    • Glow Plug Indicator Lamp (K29) flashes
     
  19. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Se pare ca s-a rezolvat. Am schimbat ieri senzorul de turatie si de atunci a revenit totul la normal. Am pus senzor de la ERA, era singurul care era pe stoc.

    Multumesc!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  20. Theodor91 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2020
    Locație:
    Franta / Bucuresti
    Masina:
    A4, 1.9 TDI AVF, 2003
    Salutare si La multi ani tuturor.

    Nu de mult sunt posesorul unui A4 B6 Avant 2003 1.9 TDI(AVF zic eu) 6 trepte. Prima chestie pe care am observat-o cand am luat masina este ca nu trage cum trebuie sub 2000 de ture(in sensul ca risc sa se opreasca motorul in panta) iar turatia nu urca la fel de repede pana in 2000. Ca tot omul am scos mufta de la debitmetru si ce sa vezi, trage pana la 2000-2300 dupa care nu e la fel ca si cu debitmetrul. Am luat debitmetru nou, l-am montat, la fel. Parca putin mai rau la turatii joase. Consumul de motorina este normal 63 litri in conditii mixte in 900km(autostrada+ 350km in oras) . Nu scoate fum, nu am erori. Am incercat sa schimb N75 si N18 intre ele dar nu se potrivesc mufele. Am verificat EGR(curat), turbina(curata).

    Ce as mai putea verifica ?

    Mii de multumiri :D
     

Distribuie pagina asta