1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Diesel merge intrerupt - trepideaza - nu se accelereaza - nu trage - se opreste la A4 B6

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de ziggo, 25 Feb 2008.

  1. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    Dupa cum vezi, tocmai aia am spus, ce sa scris aici pe forum am verificat tot, tocmai m-am intors din garaj unde am verificat din nou distributia, am inlocuit pompa tandem, am incercat-o pe a mea pe alta masina si merge perfect, dar am observat ceva nou, ce trebuia sa observ de acum cateva zile, greseala mea, pana acum am scanat doat motorul cu VCDS-ul, unde nu am erori, dar pe canalul 25 pe imobilizator nu am intrat, pana in seara asta, am gasit ce se vede in poze
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Problema ta nu are nicio legatura cu acest topic. La tipul tau de Audi de le inceput trebuia sa verifici 2 lucruri cand masina nu porneste. Alimentare cu combustibil (si iti spun eu ca mai ai de verificat si acolo) si alimentarea electrica in speta partea de pornire legata de IMMO = ceasuri. Mergi la electrician auto profesionist pentru ca stie el ce are de facut. Nu mai folosi tu clona aia mizerie chinezeasca VCDS pentru ca si aia are o parte din vina (nu iti vede anumite campuri).
    Nu mai continua discutia aici despre IMMO si ceasuri sau orice altceva ce are legatura cu partea electrica. Esti pe forum de 11 ani si din pacate habar nu ai cum sa folosesti forumul si mai ales cum sa iti fie de ajutor acest forum. Ai toate informatiile astea la un click distanta.
     
  3. TLaian 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2018
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 1.9TDI 2004
    Salutare tuturor.
    Am un A4 B6 cu motor 1.9 tdi BKE si ma confrunt cu o problema.
    Simptome anterioare: la un moment dat, dupa un anumit timp de functionare, motorul nu mai tragea oricat de tare as fi apasat eu pedala (peste 2000rpm abia daca urca turatia). Opream motorul si il reporneam iar pentru o scurta perioada isi revenea. Am fost la service si mi s-a spus ca e turbina. Am zis ca asta e, bag mana pana la cot in buzunar si o rezolv. Am avut noroc pentru ca aparent a fost fisurat doar un furtun, iar dupa inlocuire a functionat normal.
    Am parcurs vreo 2000km si am observat ca in treapta a 3-a cam la 4000rpm si in a 4-a la 3000rpm, motorul meu parca da niste rateuri combinate cu impulsuri de putere destul de rapide (un fel de trepidatii - ca si cum ar vrea sa traga insa ar avea cativa dinti rupti de la un pinion).
    Pana la rotatiile respective masina merge normal.
    Am fost la un service, i-am explicat, i-a sters eroarea si am iesit la un test, a facut un log in mers (pe care nu il am) si mi-a spus sa fiu atent si sa ii spun cam pe la ce presiune urca (s-a dus pe la 2300 si spunea ca nu trebuie sa treaca de 1900) insa i-am spus ca as fi preferat sa o testeze inainte de a sterge eroarea, pentru ca dupa stergere nu a mai trepidat peste 4000rpm respectiv 3000rpm.
    Mi s-a spus ca e de la turbina si ca trebuie refacuta geometria. Nu am stat pe ganduri si le-amnlasat masina. Pentru a beneficia de garantia lucrarii mi s-a recomandat sa schomb si uleiul asa ca am facut intreaga revizie pt ca aveam aprox 10.000km.
    Am luat masina de la ei, mi-a fost recomandat sa merg primii 1.000km fara a depasii 3000rpm. Mi s-a intamplat sa ma bag in depasire si pret de max 5-6sec sa am undeva la 3200rpm insa cred ca de max.3 ori. In momentul de fata am aprox. 800 din acei 1.000km si am observat ca sint momente cand si la 2.800rpm trepideaza similar, ceea ce ma duce cu gandul la ideea ca ori am fost inselat.legat de reparatie, ori nu a fost corect diagnosticata problema (desi e service mare si autorizat tot oamenii dau diagnostic in functie de ureche si experienta).
    Mi-ar prinde extraordinar de bine si parerile voastre.
    Multumiri anticipate.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Service de idioti.
    Cum adica sa nu mergi peste 3000 rpm timp de 1000 km ? Ce idiotenie mai e si asta ?

    Parerea noastra e sa faci un log in mers cu VCDS si sa il atasezi pe forum.

    P.S Ai turometrul cu alb pana la 4400 rpm, dupa incepe zona rosie.
    Nu stiu ce cauti cu un 1.9TDI la 4000 rpm, dar asta e alta poveste.
     
  5. TLaian 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2018
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 1.9TDI 2004
    Merci @audi66 pentru raspunsul rapid.
    Eu incerc pe cat posibil sa schimb la 3000rpm vitezele (asa auzisem ca e bine) si incerc sa nu o duc subturata gen 1600-1800 ca cica se depune calamina si sunt sanse mari sa ai probleme cu turbina (tot din auzite).
    Zona rosie incepe de la 4500rpm, si am ajuns la 4000rpm cel mai probabil intr-o depasire in treapata a 3-a, in care am constatat ca si acolo trepideaza.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Ai zona alba pana la 4400, rosu de la 4600.
    E ok sa schimbi la 2800-3000rpm, eviti blocarea geometriei cu depuneri.
     
  7. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Nu e de la turbina, e de la cablajul injectoarelor. Costa putin peste 300 de lei, si iti recomand sa il schimbi.
    Si are legatura cu faptul ca ai schimbat uleiul, pentru ca acest cablaj sta in ulei si este usor influentat comportamentul lui.
    De acord cu colegul audi66, cat timp ai motorul cald, nu ai de ce sa te limitezi la 3000 rpm, nici macar pentru 1 km, daramite peste 1000. Pe la 4000 rpm mai ajung si eu ocazional, in general la depasiri, cand dau de cate unii care tin sa accelereze cand sunt depasiti.
     
  8. TLaian 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2018
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 1.9TDI 2004
    Merci @ovidiutm pentru raspuns. Cand voi ajunge in localitate o sa merg la ei si "o sa le dau in cap cu reparatia" facuta, pentru ca aparent mi-au luat 2500 lei pentru ceva ce nu avea nimic de-a face cu problema mea (din moment ce problema inca persista). Eu o sa le spun sa verifice si acel cablaj insa ma astept la o replica de genul "Cine e mecanicul aici? Eu sau tu?". Adevarul este ca pe zi ce trece imi pierd tot mai mult increderea in acei mecanici. Sper sa gasesc totusi o solutionare pentru problema mea.
     
  9. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    AR
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF+ powered by arazvan2002
    Oprire in mers normal / turat / scoasa din viteza

    Recent unui prieten i s-a oprit motorul din senin, am facut cateva verificari, am dat ture cu masina si intr-adevar se oprea in mers aleatoriu, fara nici un semn (mers balbait, bataie, zgomot ciudat). Am facut niste verificari si am gasit temperatura foarte mare pe admisie (tragea mai slab masina, avea un peak de aprox 87* pe admisie), am zis sa probam cu senzor nou, se ajungeea la 70-73* (tot mult). Nici o eroare pe motor, nici o eroare pe electric. In viteza, pornea imediat fara vreun tremurat. In schimb, daca stationai, invartea mult de tot si pornea intr-un final (simptom clar de lipsa combustibil).

    Pe scurt: demontat filtrul de combustibil si golit, din start o culoare ciudata la motorina si ungere aproape deloc. Am golit intr-o sticla aproape tot continutul filtrului, vedeti poze. S-a scos toata motorina din rezervor ramasa, aproximativ 14L si inca vreo 3L de apa.

    La fiecare revizie de ulei, la 10 000 isi inlocuieste toate filtrele, iar acesta avea aproximativ 7 000. Montat filtru nou, alimentat cu alta motorina luata tot de la pompa (alta statie) si nu s-a vazut apa deasupra, facut in jur de 70 km fara probleme. Vor urma verificari sa vedem daca a scapat doar cu atat, insa la prima vedere, merge bine.

    Nu e cazul de statie aiurea/noname.

    Asadar, daca veti simti ca masina trage mai greoi, se opreste in mers, goliti continutul filtrului de motorina si verificati ce aveti in el (in caz ca nu e vreo eroare pe ECU, IMMO, s.a.m.d.).
     

Distribuie pagina asta