1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor TDI 1,9 NU TRAGE

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de dannypapuc, 5 Oct 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    dany1988, sau cauta stickerul din portbagaj, unde e roata de rezerva si vezi ce scrie acolo unde e incercuit cu rosu in poza de mai jos:

    [​IMG]
     
  2. dany1988

    dany1988 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2013
    Locație:
    ALEXANDRIA
    Masina:
    audi a4 an 2002 motor 19 tdi 155 cp Awx
    GATA baieti am gasit cod motor este AVF. Nu trebuie sa va suparati ca nu am stiut unde sa caut. Nu m-am nascut sa stiu tot ca daca stiam nu mai intrebam. Se mai intampla. Nu am avut modelul asta pana acum si nu stiu prea multe despre aceasta masina. Din cauza asta pun si prea multe intrebari ca sa ma documentez si eu. Nu pun intrebari doar ca sa ma aflu in discuti. Va multumesc baieti pentru ajutor.
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Mar 2013
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Bun, acum mai departe. Reciteste ce te-am rugat noi sa faci, sapa pe forum in topicurile indicate ca sa intelegi cum trebuie sa procedezi ca sa faci un LOG in mers si pe urma mai discutam. Bafta
     
  4. dany1988

    dany1988 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2013
    Locație:
    ALEXANDRIA
    Masina:
    audi a4 an 2002 motor 19 tdi 155 cp Awx
    ok asta fac ma documentez acum .ms mult
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Si sa ai grija de motorul asta cu ulei de calitate, este unul dintre cele mai fiabile ale grupului VAG, dupa parerea mea numarul 1 la clasa lui .
     
  6. paparyksick 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2011
    Locație:
    liege
    Masina:
    A4 1.9 2003 131hp
    ms nucugheri o sa incerc varianta cu mersul turat sa vedem ce rezolv.
     
  7. cheetey

    cheetey 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2012
    Locație:
    orastie
    Masina:
    audi A4 B6, 1.9 tdi, 131 cp, 2001
    Trage bine motorul chiar si acea senzatie de a te baga in scaun dar dintro data, ramane mort nu trage nu nimic , pedala maxima si nimic , dupa o repornire a motorului isi revine ....mentionez ca am turbina curatata , galeria de admisie curatata , EGR curatat, furtune vacum schimbate ...multumesc
     
  8. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Prima si prima oara fata un LOG in mers sa vedem cum stai cu presiunea.
    Altfel o luam la ghici. Poate sa fie N75, poate senzorul de presiune, poate debormetrul, poate un furtun spart (nu alea mici ce le-ai schimbat, ci unul mare). Daca nu faci LOG si le schimbi pe toate sigur rezolvi problema. Dar parca ar fi mai bine sa elimini jumate din cauze, nu?
     
  9. cheetey

    cheetey 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2012
    Locație:
    orastie
    Masina:
    audi A4 B6, 1.9 tdi, 131 cp, 2001
    da corect asa este , am facut si log in mers cele 2 linii cea normala si cea de turbo sunt pe acelasi interval ...dar ce ma preocupa este ca dupa repornirea motorului situatia dispare si intra acceleratia ... "blana"
     
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    cheetey, fa un log in mers cum ti-a zis Ovidiu, posteaza-l si apoi sa vedem cum stai cu liniile. :)
     
  11. aalex18

    aalex18 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Dec 2007
    Locație:
    Pitesti ROmania
    Masina:
    Audi a4

    salut, de curiozitate cum ai rezolvat problema? sau macar de unde era? am un bun prieten care acuza accelaeasi simptome
    :)
     
  12. cheetey

    cheetey 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2012
    Locație:
    orastie
    Masina:
    audi A4 B6, 1.9 tdi, 131 cp, 2001
    inca nu nu am rezolvato , am achizitionat un super vag com + can o sa ii fac o diagnoza
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    cheetey colegul aalex18 a adresat o intrebare altcuiva. Fii mai atent. Bafta.
     
  14. cheetey

    cheetey 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2012
    Locație:
    orastie
    Masina:
    audi A4 B6, 1.9 tdi, 131 cp, 2001
    17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Limp mode clasic cauzat de mersul subturat. Furtune de vacuum crapate/sparte, incorect conectate, N75 obosita sau defecta, actuator turbo blocat sau tija nu-si face cursa completa, depuneri de funingine in turbina, geometrie variabila blocata. Cam astea ar fi problemele care trebuie verificate. Aici ai explicatiile "oficiale". Un log in mers ar fi util pentru o interpretare mai concreta a erorii. Bafta.
     
  16. flbogdan 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2012
    Locație:
    Mures
    Masina:
    A4 1.9 TDI 116 cp 2000
    Buna.Imi poate recomanda cineva un servis din Tg Mures sau din imprejurimi unde as putea sa fac curatare de turbina pentru Audi A4.Imi ia limp la fiacare urcare in turatii peste 3000.Am verificat tot ce se putea , am schimbat N75 , un timp a mers bine dar acuma face din nou..Va multumesc.
     
  17. cheetey

    cheetey 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2012
    Locație:
    orastie
    Masina:
    audi A4 B6, 1.9 tdi, 131 cp, 2001
    nucugheri am turbina curatata, furtune vacum schimbate, egr curatat , galerie admisie curatata....in schimb mi sa mai reprosat ceva despre electrovalva mecanica la turbo ...si daca ai putea sa imi zici rolul N75 ? multumesc mult
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    N75 comanda actuatorul turbinei (prin vacuum) ca sa inchida/deschida geometria variabila, in functie de ce presiune cere ECU. Stabilizeaza presiunea daca e mai mare sau mai mica. Fa un log in mers daca ai posibilitatea, se vor vedea mai multe acolo.
     
  19. csabi

    csabi 5th Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2010
    Locație:
    Salonta
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2006 2.0 Tdi cod BRE Resoftat
    salut

    Si eu am o problema cu AFN-ul meu si nu gasesc hiba nici cum. Eroare 0, turbina curatata cam de o luna, EGR anulat si cu dop in teava si furtun de vacum, galeria admisie curatata azi, toate furtunele verificate cu compresorul, nici o scapare de presiune din teava groasa, electrovalva turbo schimbata.
    Am incercat si cu alt debitmetru si tot scoate fum negru si nu trage de la 1500 de ture ca pana acum. Cum as putea marii cantitatea de aer, presiunea sau cum as putea reduce cantitatea de motorina ?
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Apr 2013
  20. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    De tras nu prea trage sa simti decat de pe la 1750-1800 rpm. Fumul negru e datorat amestecului prea bogat de combustibil, injectoarelor obosite, arderea este incompleta. Eu zic sa cauti un mecanic bun sa vada ce probleme ai.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta