1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motorul AEL la A6 C4 - discutii diverse

Discuție în 'Audi A6 C4 (1994 – 1997)' creată de Nelu Pătraşcu, 6 Apr 2010.

  1. dre73 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2011
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    ford 2.8turbo1972
    cgru multumesc, pana la urma le-am dibuit. Merci oricum :thumbs-up:
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Oct 2012
  2. pepinu23

    pepinu23 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2009
    Locație:
    bacau
    Masina:
    Audi A6 97,2,5 TDI AEL,quattro,103 kw
    buna seara,imi poate spune si mie un posesor de c4,cat poate tracta o remorca legal,cu sistem de franare si fara pentru ca in certificatul meu nu specifica. multumesc.
     
  3. jalau_nr1 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2012
    Locație:
    bacau
    Masina:
    audi a6, 2.5tdi aat, 1997
    sal

    3600 de kg cu tot cu remorca.
     
  4. pepinu23

    pepinu23 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2009
    Locație:
    bacau
    Masina:
    Audi A6 97,2,5 TDI AEL,quattro,103 kw
    asta scrie in certificat?
    din ce stiu eu peste 3500kg se conduce cu permis de categoria c.
     
  5. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna! Berlina 2,5 tdi poate legal maxim 1950 kg! deci o platforma de 2000 kg e in afara legii.Chiar si goala.Deci e masa totala a masinii plus cea a remorcii care e considerata incarcata .
     
    Ultima editare: 17 Noi 2012
  6. maryuzzz 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A6 C4 avant ,2.5 TDI 103kw,1996
    Am o nelamurire vis-a-vis de pornire.Cand dau la automat termometrul de pe ceasurile din bord tinde sa mearga la -40 grade C.Din ce am vazut pe youtube la alti detinatori de 2.5 tdi AEL nu se schimba temperatura.
    A mai patit cineva asa ceva?Stiti care ar fi cauza?
     
  7. pepinu23

    pepinu23 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2009
    Locație:
    bacau
    Masina:
    Audi A6 97,2,5 TDI AEL,quattro,103 kw
    masina mea are masa 1680 kg iar maxim admis 2650kg dupa care ar trebui sa ma iau? pentru ca in nici unul din cazuri nu pot tracta 1950 kg penru ca depasesc 3500kg
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Trebuie sa nu depasesti 3.500 Kg inclusiv cu remorca.
    In Maximul admis este inclusa remoca fara sistem de franare independent. Simplu.

    Citeste regulamentul de circulatie pe drumurile publice si o sa te lamuresti. Bafta
     
  9. pepinu23

    pepinu23 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2009
    Locație:
    bacau
    Masina:
    Audi A6 97,2,5 TDI AEL,quattro,103 kw
    acum am inteles,multumesc mult pentru raspunsuri.
     
  10. bogdan89

    bogdan89 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2011
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    A6 c5 -1.9tdi AWX A6 c6 - 2.0tdi blb
    La mine in certificat scrie remorca cu sistem de franare 1500 kg max
    Masina are 1430 kg,respectiv 116 cai AAT. LIMUZINA
    REGULAMENTU DE CIRCULATIE PE DRUMURILE PUBLICE SPUNE CA GREUTATEA TRACTATA SA NU FIE MAI GREA DECAT GREUTATEA PROPIE A MASINII!
     
  11. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    pai inseamna ca nu poti remorca ceva peste 1500 kg masa maxima.Toate remorcile sunt considerate a ri incarcate.
     
  12. jalau_nr1 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2012
    Locație:
    bacau
    Masina:
    audi a6, 2.5tdi aat, 1997
    greseala mea.

    scuze am gresit la tastat. masa maxima autorizata este 2060 kg. scuze. asta scrie in certificat. eu cred, totusi ca asta e masa maxima pe masina. dar stiu sigur ca ai voie sa tractezi o remorca cu masa maxima de 750 kg cu categoria B. asta in cazul in care tot ansamblul nu depaseste 3.5 t. daca ai c+e poti trage cu masina si peste 3.5 t. altfel nimeni nu ar mai trage rulote.
     
  13. phillips 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2012
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    volvo s40, 1.8 1997
    Salutare,
    Are cineva o schema cu toate vacuumurile pentru un AEL ?
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Noi 2012
  14. 12vyo

    12vyo 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2010
    Locație:
    Galați
    Masina:
    audi a6 c4 ael 1996
    Salut.Imi poate spune cineva unde pot vedea avansul pe vag?
     
  15. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    engine/measuring blocks/group 004


    prima valoare este a motorului testat,a doua, cea specificata
     
  16. 12vyo

    12vyo 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2010
    Locație:
    Galați
    Masina:
    audi a6 c4 ael 1996
    Multumesc pentru informatie.
     
  17. popicu 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    a6 c4, 2.5 TDI, 1995
    Salut, sunt proaspat posesor de A6 2.5 TDI AEL si am cautat si eu sa-mi modific relantiul care era asemanator cu al tau. Se rezolva usor cu VAG-COM: se intra pe Engine-Login: 22158, apoi Adaptation: ch.2 val initiala la mine era 126 si am inlocuit-o cu 128, se da TEST si daca e ok turatia(aprox. 750) se da SAVE. Tot de acolo poti modifica cantitatea de motorina , avans, etc. Succes!
     
  18. maryuzzz 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A6 C4 avant ,2.5 TDI 103kw,1996
    Salutare,
    Am cateva simptome care ma deranjeaza in ultima vreme:
    Imi oscileaza relantiul si da sa imi apara bateria si martorul de la ulei pentru o secunda dupa care imi dispare.
    Am inlocuit puntea de diode de la alternator si mia pus electricianul inapoi capacul dar nu mia pus o mufa cu un fir.
    Mai suspectez ca si senzorul de temperatura motor functioneaza defectuos.
    Are cineva vreo banuiala ce ar putea fi?
    Multumesc.
     
  19. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Cu alternatorul, nu ştiu ce poate fi, este posibil ca noua punte de diode să aibă o conexiune internă, care face ca mufa să nu mai fie necesară. Dacă încărcarea funcţionează corect, lasă lucrurile aşa.
    La senzorul de temperatură, (bănuiesc că la cel de temperatură apă te referi)verifică să nu fie oxizi pe cele două contacte. În mod normal, defectarea acestuia ar trebui să influenţeze şi pornirea la rece, lucru care văd că nu se-ntâmplă, cel puţin tu n-ai menţionat nimic în acest sens.
    Dacă turaţia de mers în gol, are unele "căderi" (motorul pentru o secundă are tendinţă de oprire) cred c-ar trebui să investighezi injectorul cu fir. În acele momente, limita inferioară de turaţie de la care alternatorul începe să încarce nu mai este asigurată de motor şi becul de la baterie luminează scurt. Şi sonda de ulei sesizează o turaţie anormal de mică şi trimite un impuls la MIL.
     
  20. maryuzzz 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2010
    Locație:
    Radauti
    Masina:
    A6 C4 avant ,2.5 TDI 103kw,1996
    Multumesc ptr raspuns.Si la rece imi porneste mai lung.Acum am observat ca la turatii peste 2000 iar tinde sa imi apara bateria si semnul de la ulei.Inainte stiu ca aveam acea mufa pusa.Acum nu mai intra cred ca mia legat altfel la alternator.
     

Distribuie pagina asta