1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motorul benzina 2.3 cod AAR - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Modele clasice' creată de juliano86, 13 Iun 2011.

  1. toro73 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2010
    Locație:
    galati
    Masina:
    audi 100 2.3litri 1994
    Am un aud 100 C4 2,3E. Modeul acesta ce tip de iinjectie are ca nu sint lamurit: k j tronik sau k e j tronic ? Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Iul 2013
  2. alex_hobeanu

    alex_hobeanu Bronze Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    California, USA
    Masina:
    A4 1.8T (AMB) quattro 2004 / A4 2.0T (CPMB) quattro 2014 / Q5 3.2 (CALB) 2012
    toro73 KE3 Jetronic sau injectie mecanica (continua) asistata de calculator cu aprindere electronica.

    K inseamna injectie mecanica, E inseamna asistata de calculator 3 inseamna aprindere electronica cu tabela de avans si senzor de detonatie. A fost variata cea mai performanta de injectie mecanica. La motoarele in 5 cod NF,NG,AAR au existat 2 calculatoare separate, unul pentru injectie si unul pentru aprindere. Moatoarele sunt practic identice, NG a fost pe Audi 80 B3 si B4, NF pe Audi 100 C3 iar AAR pe Audi 100 C4.
    Cauta prin posturile mele vechi si o sa gasesti tot ce-ti trebuie despre ele.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Iul 2013
  3. chetro 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi 100
    Audi 100 Varza

    Salut baieti , am si eu vreo 2-3 intrebari ca disper cat m-am enervat cu masina asta si as aprecia niste ideei sa ies din criza

    Am un Audi 100 Avant , 1992 , 2,3 Benzina .
    Problemele sunt ca dupa ce se incalzeste motorul imi moare (Adica pe liber la relanti ii dau cheie, o ia din prima dar dupa 5 min scad turatile si moare)
    Alta problema si motivul principal din care mi-e frica sa merg cu ea este ca atunci cand incetinesc destul de brusc (sensuri giratorii) moare motorul instant.
    Ex: Sa presupunem ca merg cu 80 (in a 4), am 50-100 m pana la sens si ma apuc sa franez, scad duratile la 0 , motorul moare si tre sa o bag repede in a 1 si sa o turez maxim sa nu raman in sens, motivul din care mi-e frica este acela ca atunci cand imi moare motorul volanul se misca greu tare si frana e beton, fapt care imi face imposibil franarea in caz de vine unu in fata sau ceva..
    Iar a 3-a problema ar fi ca daca pornesc (merge usor din prima de fiecare data) si fac un drum de 10 min sau mai mult, apoi opresc (sa presupunem la cumparaturi) si apoi vreau sa plec iara nu vrea deloc sa porneasca.. trebuie sa o las in jur de o ora sa se raceasca sau ce dracu face si dupa iar o ia din prima..

    Pompa de benzina e buna ca am dato jos am verificato si are o presiune buna de benzina
    Cum am zis ca nu mai merg cu ea in starea asta am citit pe net si am vazut ca sa-r putea sa fie delcoul asa ca lam desfacut si curatat etc, acum nu mai vrea sa porneasca deloc , ii dau cheie si numa haraie motorul si daca apas pe acceleratie urca putin de tot turometru si dupa moare tot inclusiv lumina din bord , farurile etc..
    Imi e frica sa nu fi pus fisele gresit , Atasez jos o poza cu ordinea in care le-am asezat.


    Imi puteti spune de la ce ar mai putea fi problema ? Eu ma gandesc la injectoare dar mie cam frica sa ma bag la ele asa ca am luat o solutie daia ce se baga in rezervor de curatat dar cum nu mai porneste n-am avut cum sa ma plimb cu ea sa ajunga aia la injectoare..

    As fi rescunoscator daca m-ati ajuta . Merci


    Imagine delcou
    http://imageshack.com/a/img542/7005/8npl.jpg firele sunt asezate de la numarul 1 in sensul ceasului in ordinea 1-2-4-5-3
     
  4. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Ordinea este 1-3-5-4-2 !!!!
     
  5. florin993 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2013
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    audi 100 2.3 e 1993 (AAR)
    Problema Injector la rece

    Va salut,am o problema la injectorul la rece daca asa se numeste ieri am observat ca daca ii dau tensiune separat injectorul functioneaza problema este pe parte electronica intrebarea mea este acest injector are un releu sau siguranta prin tablou de sigurante am incercat sa descifrez schita cu tabloul de sigurante pe google dar nu am inteles mai nimic va rog cateva pareri va multumesc,masina este audi 100 motor 2.3 e (AAR) Injectie mecanica.


    Cu stima
     
  6. florin993 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2013
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    audi 100 2.3 e 1993 (AAR)
    Consum Mare audi 100

    Salut,am si eu o problema cu al meu audi(audi 100 motor 2.3e cod aar din 93)masina mergea destul de bine pana cam acum o saptamana,prima oara am verificat bujiile si 2 din 5 erau moarte,am zis sa le schimb am luat bujii audi originale in 4 electrozi si tot degeaba treaba este foarte nasoala ,acum consuma undeva la 28% enormmmm fata de 9% prin oras consuma de trei ori mai mult ce problema ar putea fii va rog cateva sfaturi + ca bujiile dejea sunt negre iar de accelerat ma rog de ea nu se mai accelereaza nu mai face nimic pur si simplu sunt disperat nu stiu ce sa ii mai fac pls AJUTOR,eu sunt foarte multumit de ea dar aceasta problema a pus capac si nu mai zic ca motorul se comporta de parca ar avea decat 5 cai merge intrerupt relantii scate,urca si tot asa astazi ca sa pot pleca cu ea am pus injectorul la rece pe direct cat sa pot prinde putin avans si am constatat ca mai bine ma las pagubas si batraneste am mers pe jos ca normal mersul pe jos face piciorul misto,multumesc astept raspunsuri va rog.


    Cu stima.
     
    Ultima editare: 9 Dec 2014
  7. Timothy 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    100, 2.3, 1991
    Buna seara,
    Am si eu aceeasi problema la un audi 100, motor 2.3 Quattro din 1991. Dupa ce se încălzește incepe sa oscileze la relanti, sa stea subturata, sau au fost dati in care statea la peste 1500 rpm. Singurul lucru pe care l-am făcut pana acum a fost sa clapeta de acceleratie. Mulțumesc.
     

Distribuie pagina asta