1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motorul cod ALT 2.0 i la Audi A4 B6 - discutii diverse - consum ulei - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de cristian, 6 Sep 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Simplu, a consumat ulei. Complecteaza si dupa aceea tine sub observatie nivelul, daca este exagerat, trebuie reparat motorul.
     
  2. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Cred ca problema lui este alta.
    De ce nu s-a aprins martorul in bord daca joja este uscata?
    Sau ai verificat nivelul in panta?
    Daca nivelul scade sub zona de minim, se poate citi pe joja, este o portiune de cel putin 1 cm sub minim.
    Iti mai porneste motorul ? Fara ulei
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Bai nene topicul asta are 110 pagini. Voi nu vedeti ca va repetati intruna cu aceleasi intrebari si raspunsuri ? Chiar trebuie sa scrieti toate prostiile si sa raspundeti la toate prostiile. Parca ati avut carute inainte de Audi si acum ati descoperit masina. Pe bune, chiar nu cititi nimic. Nu cititi si voi manualul de curiozitate sau va credeti mai destepti si considerati ca nu va trebuie acea informatie din manual ? Nu mai scrieti toate prostiile pe topic si invatati sa cititi fara sa puneti intrebari. Fara replici la acest mesaj ca altfel chiar inchid topicul definitiv.
     
  4. smailly_razvan

    smailly_razvan 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2012
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    AUDI A4 B6 2.0i 131 CP
    M-am gandit si eu la asta dar nu am facut multi km de cand am facut schimbul de ulei, m-am gandit sa nu fie alta problema ca am mai observat lucrul acesta inainte.

    Masina porneste si nu am verificat uleiul in panta, voi complecta cu 0,5 l si voi vedea dupa.
     
  5. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
    Daca deschizi capota in fiecare zi se reseteaza memoria de la centralina motorului si nu-ti mai arata lipsa de ulei sau nu functioneaza senzorul de nivel
     
  6. Andrey_gj 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2016
    Locație:
    Tg jiu
    Masina:
    Vw passat 2.0i 2003
    Salut baieti stie cineva cum pot gasii piesa nr 14 sau daca are Cineva codul ca o caut de o saptamana si nu gasesc IMG_1414.PNG
     
    Miron Cristian apreciază asta.
  7. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Costa aprox 350 lei sau atat costa acum 4 ani. Eu am luat furtunul din dezm cu 50 lei ca nou. Numai pe original se gaseste. Sa vad daca am codul pe undeva
     
  8. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Am atasat factura de la reprezentanta când a fost schimbat la mine. A ținut 4 ani .
    Se numește epurator și are codul 06B103211H
     
  9. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    ma poate ajuta cineva cu un cod pentru piesa nr.10 ? este furtunul de absorbtie de plastic, tubulatura prin care vine aer de la filtru. Este cumva 06b 129 627 AB ?
     
    Ultima editare: 2 Mai 2017
  10. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    La pagina 82 ai răspunsul.Codul este bun
     
  11. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Mersi, problema rezolvata..
     
  12. Apetrus 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Dec 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, 2.0 ALT, multitronic, 2007
    Salutare
    Exasperat de consumul mare de ulei pe care-l are masina din posesie (un ALT dar pus pe B7 - 2007), merg la reprezentanta pentru un "protocol de consum de ulei". Masina are 160.000 km si a consumat mereu. Dar din iarna, de cand am inceput sa urmaresc atent ce se intampla si pana acum am avut cam 7-800ml / 1000 km inca de cand am facut revizia. Nu dupa 2-3000 km cum se discuta ca-si pierde proprietatile. Toate bune si frumoase, imi scot uleiul vechi (6000 km), imi pun altul nou masurat si cantarit si talpa pana se aprinde martorul de ulei minim sau 1000 km. Fac 400 km bara la bara in Bucuresti, fac si un drum pana la mare de 550 km si nimic. Merg la reprezentanta, scot uleiul, il cantaresc si surpriza. Consum ulei 50 ml/1000 km. S-au jurat ca nu i-au mai facut nimic altceva in plus. nici macar un update de soft. Cert e ca m-a costat cam 700 lei toata distractia, Dar si daca asta a fost rezolvarea (oricare ar fi fost ea), eu ma declar multumit. Pana acum am folosit castrol edge 5w30 si apoi edge 0w40 cumparate din Germania si consumul a fost varza. De data aceasta mi-au pus magnatec 5w40 si am avut rezultatul de mai sus. Va tin la curent cu evolutia situatie.

    toata stima
     
    Florindyaz apreciază asta.
  13. Bogdan U

    Bogdan U 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, 2.0, 2002
    Buna ziua !

    De cateva saptamani am observat faptul ca in locasul uneia dintre bobine (este vorba de cea neagra) se acumuleaza ulei.
    Cand am cumparat masina, acum 3 luni, am primit si o factura pentru garnitura de la capacul culbutori ( schimbata recent ).
    Din pacate, din cauza programului pe care il am la munca, nu pot merge cu masina la service in urmatoarele 2-3 saptamani si nici nu am pe cine sa trimit cu ea. Cand voi avea ocazia o sa merg sa vedem ce spun.
    Pana atunci insa...ma puteti ajuta cu o parere? Cel putin...sa nu fiu jupuit la service...ca de obicei :))
    Este posibil ca garnitura sa nu fi fost montata corespunzator ? Sau ar putea fi ceva mai serios ?

    Mentionez faptul ca nu am gasit nici o alta scurgere ( pe marginea capacului sau la celelalte bobine)

    Va multumesc in avans pentru ajutor!

    PS: Imi cer mii de scuze daca problema a mai fost discutata...am incercat sa citesc tot topicul ( dar am mai sarit cate o pagina)...
     
  14. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
    In primul rand ai 4 bobine de 3 feluri , poate fi garnitura stransa slab sau nu au curatat locasul garniturii inainte de a monta .
     
    enevictor25 și Bogdan U apreciază asta.
  15. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    uleiul ala a aparut acolo din 3 cauze:
    - cum spune si audi66, mecanicii nostri nu au sters uleiul la montarea garniturii noi
    - garnitura schimbata nu e etansa si uleiul ala apare acolo in timpul mersului de la curentul de aer, el venind de jos din zona garniturii
    - mai exista o garnitura la bujii, care daca e dusa lasa sa vina uleiul pe langa bujie. Aici poti verifica scotand bujia si daca e imbibata in ulei ai probleme cu acea garnitura care se schimba destul de complicat

    @Apetrus, greu de crezut ce spui, in primul rand acel magnatec este foarte galagios si este inferior fata de edge, ambele 5w40. Sigur ai nimerit castrol contrafacut, apa chioara.
     
    Bogdan U apreciază asta.
  16. Apetrus 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Dec 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, 2.0 ALT, multitronic, 2007
    Marius, din 2007 pana in iarna masina a fost pe firma si service-urile s-au facut numai la reprezentanta (PBN & Midocar) cu Castrol Edge 5w30. Si consumul de ulei era mare. Apoi a intrat in posesia mea si am zis sa incerc uleiurile din Germania. Nu s-a cunoscut nicio diferenta.
    Nu neg faptul ca in timp segmentii, garniturile si alte cele se uzeaza, dar tind sa cred totusi ca cel putin la motoarele noastre s-a facut inca de la inceput un compromis intre consumul de benzina, consumul de ulei si putere. Si asta din soft. Acum o simt mai lenesa (nu ca pana acum ar fi fost avion) si consumul de benzina a crescut oarecum.
    Ma bate gandul si de un tuning la motor. Stiu ca nu castig mai nimic, dar poate softurile celor priceputi rezolva si problema noastra :)
     
  17. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Poți sa pui ce ulei vrei cu ce aditiv ca tot îl consuma.Segmentati motorul și scăpați de consumul mare de ulei. De consumat tot o sa consume ,dar mai puțin. Recent un prieten și-a segmentat motorul plus schimbat oringuri fără rectificare de chiuloasa și acum i-a consumat in 2000 de km 100gr.Ca și piese cu manopera te duce max1500 de lei. Dacă nu aveți timp/bani puneți ulei de care o fi cu norma care trebuie și dai sa mănânce cât vrea!Ce depășește ca și consum de 0,5/1000 km undeva sunt probleme. La mine anul acesta motorul a luat o razna consuma aproape 1/1000km dintr o data plus ca am și duralube in el,tot din auzite ca reduce consumul și mai rău ia acum.Compresia o am bunicică 9 pe fiecare piston...fum dacă merg cu viteza mică constant și calc brusc mai da un norulet așa care sigur e de la oringurile îmbătrânite.Eu m -am resemnat o sa pun ulei pana in 150 de lei cu norma recomandata și completez mereu ,iar o data pe an schimb toate filtrele. Nu vreau sa umblu in motor încă. Așa ca nu aveti alta soluție ,segmentare sau completezi!
     
  18. InFlames

    InFlames 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2013
    Locație:
    Carei
    Masina:
    A4, 2.0 ALT, 2001
    @enevictor25
    Tu ai ceva fault code in motor controler? Lampa de motor?

    Eu am pus XADO 1 stage maximum o recomandat un mecanic, au avut mai multe clienti pe care ajutat cu consumul ulei, dar la mine nimic. Eu cred ca nu de la segmenti consuma uleiul ci la supape... (am segmentat motorul dar nu ajutat mult) poate trebuie sa schimbam ghid si simering de supape...eu cred ca acolo trece uleiul.
     
  19. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Nu am erori ,m-am exprimat greșit am spus oringuri in loc de simeringuri.De acolo cred ca este problema plus segmentii de ungere .degeaba ai segmentat motorul dacă nu ai schimbat simeringurile și eventual sa rectifici locul de așezare al supapelor.
     
  20. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Cand se face un motor obligatoriu se face si chiuloasa(rectificat/inlocuit semeringuri supapa/rectificat supape si scaunul lor/schimb ghiduri supape)fara e munca in zadar!!
     
    enevictor25 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta