1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

My Audi A4 B8.5 "Pearl"

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Iulian06, 19 Mar 2020.

  1. Iulian06

    Iulian06 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2017
    Locație:
    Osnabrück, Germania
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0TDI (105kw-CJCA) CVT
    Mersi !
    De covorase pot sa spun numai de bine , sunt dintr-un plastic/cauciuc care nu e chiar moale si nici nu se toceste asa usor . Pentru mine sunt foarte perfecte. Un singur minus la ele , cand te urci ud sau cu noroi risti sa iti alunece piciorul , dar dupa aia te inveti . Mai calitativ de atat nu prea cred ca se poate . Totusi atentie de unde cumperi .
     
  2. Iulian06

    Iulian06 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2017
    Locație:
    Osnabrück, Germania
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0TDI (105kw-CJCA) CVT
    Salutare,
    Revenim dupa o perioada aglomerata din punct de vedere personal personal. Am facut rost si de o pereche de jante de vara pentru Pearl.
    Nu sunt cele mai wow , dar in bugetul pe care il aveam s-au incadrat perfect si sunt multumit de cum arata pe masina.
    Japan Racing -JR25 , 8.5J et 42 pe gume 235/35/19

    JUL02670-2.jpg

    Daca nu anul acesta, anul viitor va veni si o reglabila pe masina sau poate chiar un air lift, vedem :meeting:
    La inceput de Aprilie am schimbat iarasi uleiul si filtrul de ulei la aproximativ 9.000 km.
    Dupa ce am mers de 2 ori pe motul Specific, am decis sa incerc si altceva, asa ca am ales Shell HelixUltra 0W-30.

    167042301_543592696616586_8065683546786328469_n.jpg

    Nu ma pot pronunta ca "expert" dar isi face treaba si acesta, motorul se aude ok , nu il papa.
    Am ajuns la 190.000 km (29 Mai), mai avem unpic si schimbam prefixul.

    191800496_468471781118156_4750623928874464082_n.jpg

    Ne apropiem de urmatorul schimb de ulei si nu stiu pe ce voi merge de data aceasta, oscilez intre Ravenol si Liqui Moly
    In saptamanile ce urmeaza jucam la Loto , adica o sa schimb bratele pe fata. Am luat un set complet cu suruburi de la Meyle HD, sa speram ca celebrul surub se lasa usor :)
    Nu am mai facut alte modificari/retrofit-uri dar, sper ca in toamna sa pot sa-i dedic unpic de timp.
    Nici poze nu i-am facut, doar acestea sunt mai ok.

    JUL02376-2.jpg JUL02667-2.jpg
     
  3. Iulian06

    Iulian06 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2017
    Locație:
    Osnabrück, Germania
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0TDI (105kw-CJCA) CVT
    Salutare colegi , va scriu din concediu, după ce Pearl a parcurs 4000km fără probleme (Germania-Constanța , Constanța-Istanbul, Istanbul-Constanța) .
    24 ore (2 ore pauza) 2350km
    20210627_060003.jpg
    Poze cu portbagajul înainte de plecare:
    20210625_183332.jpg 20210625_183510.jpg
    Am fost foarte mulțumit de covorașele de la picioare asa ca am luat unul și pentru portbagaj de la același producător
    Costul la momentul achiziției era 30€ .
    Margini ridicate , mizeria rămâne înăuntrul tăvii și textura este aderentă
    Schimbul de ulei îl avem în 1000km (2-3 zile presupun)
    Am mers pe ravenol , filtru de ulei a rămas tot Purflux
    20210625_192308.jpg
    Singura poza de pe drum
    20210701_084935.jpg
    A fost prima(și ultima) data când plecam cu masina la bulgari , drumul a fost un infern .
    Revin cu poze cu masina înfoliată .
     
  4. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC - 2016 - sedan)
    Ne poti da mai multe detalii legate de drumul de Bulgaria?
     
  5. Iulian06

    Iulian06 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2017
    Locație:
    Osnabrück, Germania
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0TDI (105kw-CJCA) CVT
    Desigur, pana la Varna este ok drumul , de acolo dacă ramai pe e87 este încă acceptabil dar se merge încet, mai ales daca nu vrei sa-ti bati joc de masina. Media pe Bulgaria a fost 60km/h
    De la Varna pe mine GPS-ul a încercat sa ma bage pe un drum care în teorie este cu 20km mai scurt , ce nu știe Google este ca pe acolo nu se merge cu mai mult de 20-40kmh , timp ce pe drumul de coasta se merge moderat bine cu 70-80 și vreo 5km de autostrada. La întoarcere din Turcia nu am bagat de seama când am pornit și ne-a bagat pe acel drum , și nu am mai putut ieși, asa ca a durat vreo 1:30h sa facem 40km de drum . Și frontiera la Mangalia a fost jale la întoarcere, cred ca am stat opriți 1 ora și nimeni nu știa sa ne zică de ce se merge asa de greu...
    Poate și jantele pe 19" faceaua sa se simtă drumul asa rau. Dar nici Loganul nu e drumurile alea :banghead:
     
    smurff apreciază asta.
  6. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC - 2016 - sedan)
    Asta cu GPS-ul am pățit-o in Grecia in 2015, când mergeam numai pe lângă autostrada, deoarece pentru el era drumul cel mai scurt.
    Mulțumim frumos de info.
     
    Iulian06 apreciază asta.
  7. Iulian06

    Iulian06 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2017
    Locație:
    Osnabrück, Germania
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0TDI (105kw-CJCA) CVT
    A durat aproape o zi intreaga , dar SUCCES!

    20210710_173830.jpg

    Surubul de strangere a furcii nu a fost o problema asa mare, unpic de caldura , un ciocanel si unpic de insistența si au iesit imediat.
    Totusi am facut o nefacuta. Am rupt surubul de strangere al pivotului in fuzeta. Asa ca a trebuit improvizat, sudat o piulita , am scos restul de surub afara si am pus altul nou.
    Am schimbat dupa cum urmeaza:
    Brate superioare, brate inferioare, bielete anti ruliu si capete de bara.
    Masina acum se simte mai ok pe drum , momentan astept la coada pentru geometria rotiilor.
    Au disparut 95% din sunetele care se auzeau dinauntrul masinii mai ales pe drumuri mai rele. Cred au ramas doar flansele de la amortizoare de schimbat pentru ca sa fie totul perfect. Chiar a fost o lucrare relativ simpla, mai ales pentru ca a fost facuta ca la carte.
     
    Peto și turbo_diessel apreciază asta.
  8. Iulian06

    Iulian06 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2017
    Locație:
    Osnabrück, Germania
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0TDI (105kw-CJCA) CVT
    Am ajuns inapoi acasa, frumos in Romania dar nu stiu daca voi mai merge cu masina..
    Din pacate nu am scapat cu basma curata, vorba aia: de ce iti era mai frica de aia nu scapi.
    Am avut un eveniment rutier, totusi a fost ceva minor, doar pagube materiale, din vina mea.

    20210716_120906.jpg 20210716_120912.jpg

    Pentru ca tot voiam sa schimb bara, acum sunt si nevoit, plus o grila si probabil niste plastice daca s-au mai rupt pe acolo. Capota cred ca o voi repara.
    Km 180 pe A2, vineri ora 12 aproximativ, bine ca am scapat usor, cu amiabila si am putut merge mai departe ca doar ce pornisem la drum, unii nu au fost asa norocosi si si-au facut turismele praf.
     
  9. Iulian06

    Iulian06 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2017
    Locație:
    Osnabrück, Germania
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0TDI (105kw-CJCA) CVT
    Salutare,
    Revin cu o actualizare dupa foarte mult timp. Masina inca merge , inca in posesia mea. :)
    S au schimbat la ea in toamna lui 2021 planetarele + capete ambele parti complet.
    In data de 09.2022 s-a schimbat EGR complet cu racitor. Era efectiv blocata clapete abia am miscat-o cu ciocanul.
    In 02.2023 am schimbat turbina preventiv din cauza uzuri pe care am observat in ax.

    32DCCB2B-9366-4DFF-B4D8-9A3B9E62F66C.jpeg 9964E675-B3C5-43B3-A6E5-C055732F943F.jpeg

    Schimburile sunt toate la zi, efectuate la maxim 12.00 0km.
    Acum a aparut o problema cu masina si ma indrept spre clapeta de acceleratie sau intercooler\furtun fisurat/spart .
    Momentan nu am clima functionala deoarece a cedat ambreiajul compresorului. O sa-l comand si il schimb saptamanile acestea. O sa incerc operatiunea fara demontez compresorul, am vazut ca ar fi loc destul.
    Anul trecut am si luat bara fata tip RS, vopsita si pusa pe masina si mai ramane capota de facut dar nu ma deranjeaza deocamdata.

    9A5D51B0-86DE-4606-8C28-2E0D3976A846.jpeg E2857B7F-9626-4B54-9776-47A44992000B.jpeg

    Weekend-ul acesta am avut treaba, vreme frumoasa asa ca am scos scaunele fata si am aspirat si curat scaunele + mocheta foarte bine.

    0F47856A-2038-487F-AC3C-FAD789274B7A.jpeg F8A4A7AC-2EFC-4300-8D1B-C516ECAA6439.jpeg BF8B93AA-D565-4AA0-B373-44BC6AECFE57.jpeg EF9963DB-361D-47B6-BBE2-B58DCCB55AAF.jpeg CD9999DB-8DB4-4706-8F87-FE32E0F9DD04.jpeg

    Mai este de lucru la masina, dar nu ne grabim. Pentru ca Pearl si a gasit si o surioara, un S5, motor aspirat, cu un sunet brutal. Masina de “weekend” sa-i zic asa.

    8C3DB249-209D-4A11-B96C-40454AB590BE.jpeg
     
    mihaicristian, Andu333, Peto și alți 2 apreciază asta.
  10. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    La cate monezi ai avut sub scaun plateai un detailing profesional si nu te mai oboseai. :) Bravo! Lucrul facut cu mana ta il apreciezi mai mult.

    Ce mai vad acolo, un cartus?
     
    Iulian06 apreciază asta.
  11. Iulian06

    Iulian06 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2017
    Locație:
    Osnabrück, Germania
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0TDI (105kw-CJCA) CVT
    Cartus in niciun caz era o bucata de plastic cine stie de pe unde.
    Prefer sa fac eu ca sa trec si prin procesul asta sa stiu cum e si ce e de facut. Cat traieste omu-nvata :arco:
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  12. Iulian06

    Iulian06 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2017
    Locație:
    Osnabrück, Germania
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0TDI (105kw-CJCA) CVT
    Mic update la masina
    Dupa ce am desfacut interiorul, calitatea “premium” a plasticelor VAG s-a aratat din nou. Capacele care acopera suruburile din fata s-au strambat/rupt.
    Asa ca am le-am cumparat pe toate 4 de la Audi, 1.90 €uro cu TVA. Se vede in a doua poza diferenta.

    BCEB8A9F-355C-406C-ACCA-23B324743B0A.jpeg E2DE7504-70B4-453B-92DF-F6BDFD1DAFC5.jpeg

    Am facut si o modificare pe care tot o aman de mult. Am schimbat mansonul schimbatorului cu unul de tip “Rotund” care este prima echipare la modelele sport pentru Audi A3 8V sau VW. Totul a decurs ok. Totusi mi se pare ca butonul nu se retrage la maxim dupa ce este apasat, desi am uns cu vaselina ceramica plasticul pe care l am rasucit. Dar sunt multumit de rezultat.:arco::arco:

    EDB73C68-0409-47BF-8B5B-1F88871CBD0B.jpeg 1A3517E7-053D-464F-9F2C-78440ECF0D79.jpeg 378BFE0C-3974-4A84-A6F3-2B2675377841.jpeg BD211797-5160-4861-9E4C-EB0C1A771E69.jpeg 72B1E292-C433-417F-BF9E-79C5DBAD5720.jpeg 441D5718-9311-436A-8E6D-E94DC428BB95.jpeg
     
    Sergio, Andi Man și Peto apreciază asta.
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Parca citisem pe forum ca la A4/A5 nu e de ajuns sa rotesti tija, trebuie si pilita.
    Dar, mie mi se pare ca sta destul de ok.

    upload_2023-6-23_11-25-45.jpeg
     
    Iulian06 apreciază asta.
  14. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Da, asa e, la A4/A5 trebuie pilit interiorul la tija de plastic in partea de jos a orificiului daca imi mai aduc bine aminte, altfel blocatorul nu mai functioneaza cum trebuie si se misca liber schimbatorul din D in S si asa mai departe. Cel putin eu asa am facut la un prieten cu A4 B8 pentru ca am intampinat aceeasi problema spre deosebire la C6-le meu.
     
  15. Iulian06

    Iulian06 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2017
    Locație:
    Osnabrück, Germania
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0TDI (105kw-CJCA) CVT
    Nu am gasit nimic despre pilit la tija pe nicaeri. Mergi bine schimbatorul si nu ramane “blocat” pe deblocat ca sa zic asa. Dar o sa desfac la S5, la care asa vine tija din fabrica, si o sa le compar sa vad care cum vin.
     

Distribuie pagina asta