1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

My Audi A6 C6 (4F) 3.0 TDI

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de gabitza121, 7 Mai 2016.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Va spun de la inceput ca nu incerc sa iau apararea nimanui si nu il cunosc personal pe Ginel cu toate ca si eu l-am recomandat de cateva ori prin prisma feedback-ului avut din partea altor persoane care au resoftat masini la el. Atitudinea lui Ginel este reprobabila si de neinteles chiar sfidatoare la adresa unui client care i-a bagat bani in buzunar. Dar, as vrea sa incetati cu dezbaterile privind moralitatea si atitudinea faptelor lui deoarece aici discutam despre masini (masina lui Gabi) si atat nu despre ce e bine sau rau privind atitudinea sau comportamentul unuia sau altuia. Asta o tineti pentru voi si o discutati in particular, nu aici in mod public. Nu suntem site de socializare si nu vreau iar sa intram intr-o polemica aiurea si inutila.
    Nu cautati scuze si nu acuzati fara dovezi concrete. Fiecare isi asuma greselile si adevarul intotdeauna iese la iveala. Pentru cineva care presteaza servicii cel mai bun feedback este faptul ca acel cineva il recomanda mai departe. Daca persoana la care ai apelat a gresit, sigur cel care a apelat la el nu va mai reveni si nu il va mai recomanda si implicit va avea de pierdut mult mai mult pe viitor din mai multe puncte de vedere.
    Gabi sigur va stii cum sa procedeze mai departe si sigur va stii ce are de facut. Va multumesc foarte mult pentru intelegere.
     
  2. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Gabi tu sti povestea mea la adresa lui Ginel si chiar daca imi pleaca vorbe ....am niste ruperi de fac cure cu Nurofen.
    Pacient 1(2,5tdi) mecanic pregatit de mine adica , Garrett 2260 convertita la vacuumatic, diuze Fratelli Bosio, traseu admisie si intercooler, suruburi forjate pentru chiulase...o trimit la Ginel cu 163cp si iese cu 167cp ...cu 300€platiti si motivul ca e pompa de injectie obosita. Venim,inlocuim pompa o trimitem iar la Ginel si de data asta platim 150€ si plecam cu 169cp .....dureros ,ne oprim si facem o pauza din proiect.
    Pacient numarul 2 2.0tdi BPW pentru un banal dpf off,egr off si Stage1....masina a iesit cu cai,dar dupa 800km a inceput sa fumege acu motorina nearsa. De data asta scoatem noi fila si gasim hartile de DPF deschise si DTC off ca sa nu vedem vreodata anomalia cu VCDS.
    Pacient 2...alt 2.5tdi cu hartie clara de acolo cu 256cp ....il imprastie un PD cu 206cp de ii sar fulgii...incepem sa ne punem semne de intrebare si scoatem fila sa ne uitam pe ea. Gasim boost target 1.7pe turbina,dar limitarea din ecu ramasa de pe primul stage 1.45. IQ dat in 85mg,dar calculatorul pompei baga tot limita de 55mg.....una peste alta si hartile de relantiu erau facute praf ...masina statea constant in relanti cu 18mg ,rapanea si scotea motorina nearsa pe tobe.
    Din partea mea...e jalnic si de ultima speta,plus caracterul de rahat atunci cand suni si il rogi sa reverificati ca nah...toata lumea greseste.
    P.S. pacientului 1 i s-a prelucrat fila din nou,iar masina are 276cp masurati la Slatina (cu pompa de injectie initiala).
    Ca sa ne convingem...trimite-mi fila actuala pe mail si o expunem unor prieteni de ai mei sa confirme daca greseala e pe ea...sau mecanica face tam-tam...totusi cum iti spuneam,eu suspectez un EGT foarte mare si de acolo prajelile de pe bank-uri
     
    andrei91gl, stefan550, mihaicristian și alți 6 apreciază asta.
  3. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Gabitza acum stoc cred ca totul va fi mult mai bine !
    Sincer legat de soft-uri sti parerea mea , nu o mai dezbat si aici

    Dar ma bucur ca everything is ok ! Cat mai multi km fara probleme
     
  4. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Nasoala reactia lui Ginel. Si eu am masina facuta la el si sincer omul e chiar profi si tipicar, cel putin din cate l-am cunoscut eu.
    mare_hotz eu cel putin cand am fost cu un astra j la el care nu sarea de 190 cp ( stock 165 declarati, pe dyno 176.7 ) omul nu a vrut sa imi ia nimic. Dupa ce am anulat DPF fizic am dat inca o tura si masina a fost gata cu puterea dorita.
    La A3 dupa soft, ne-am dat seama ca ambreiajul patineaza si a zis iti las softul stock pana schimbi ambreiajul ? In gandul meu sa platesc un soft si sa il las pe cel original ..... suna naspa. Mi-a spus dupa, platesti cand scriem softul final dupa ce pui kit-ul de ambreiaj ceea ce mi s-a parut super onest.
    Tot la A3 din cauza unei baterii proaste dimineata pornea in stil de dacie..... nu apasai acceleratia usor, invartea electromotorul degeaba. Am zis bai e din soft, am vorbit cu el, am mers la el, s-a uitat in soft si a inceput sa explice ( eram semi pierdut ) .

    Ciudata rau atitudinea lui...... eu l-am cunoscut altfel.
    In cazul de fata nu il scuz ci il acuz pentru ca asa ceva nu se face.

    Vorbeste cu Ionut Stoica ( FWP ) si cere-i o parere legat de soft daca nu reusesti cu Ginel. Daca este ceva cu " pacat " acolo cu siguranta o sa iti spuna el.
     
    Ultima editare: 25 Apr 2019
  5. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Precum topicul așa și masina a adunat praf intr-o hală.
    IMG_20191223_152245.jpg
    Sau cumpărat multe piese,unele mai mari altele mai mici......sau mai întâmplat și unele chestii ce nu țin de partea tehnica.
    Capacul motor a fost vopsit și el în culoarea mașinii unde era gri și negru lucios unde era negru,a primit și o sigla originala(scumpe cercurile:()

    Până la urmă am cumpărat un motor bmk cu putini km și o sa primeasca o distribuție noua,toate garniturile schimbate,semeringuri,......

    M-am apucat de desfacut la mașină că sa vad ce mai am nevoie plus că vreau sa scot motorul cu cutie și evacuare.

    Evacuarea vreau sa o îmbrac in banda termo pentru a reduce temperatura din zona compartimentului motor.
    După ce voi scoate motorul afara o sa izolez tot ce a rămas instalație electrică și vreau să spăl tot compartimentul motor.

    O primă mica problema care am gasit-o este că unul din intercoolere scăpa presiune pe la un capac fiind murdar.Ma gândesc să văd daca exista Intercooler complet de aluminiu sau sa le fac eu la o firma pe comanda.
    O sa spăl toată admisia pentru că o să ii pun și o turbină ,,noua" adică cea pe care o are mașină însă o sa ii cumpăr toate piesele noi de la Borg Warner.

    Procedeul de resuscitare o sa fie lent pentru că vreau sa ii fac o recondiționare/îmbunătățire la tot ce tine de motor și compartimentul motor.

    O sa duc alternatorul,demarorul,compresorul ac la o revizie,radiatoarele vor primi și ele putina atentie.........
    IMG_20200104_210739.jpg IMG_20200104_210750.jpg IMG_20200105_012446.jpg
    Va urma...........;)
     
    andyzaharia, Red_, K_Man și alți 13 apreciază asta.
  6. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Chiar ma intrebam in ce stadiu esti cu masina si asteptam un update.......deci mai dureaza pana vedem bara fata de RS montata.:)
    Lasa ca incet incet se rezolva toate.
    Asteptam continuarea:cool:
     
    gabitza121 apreciază asta.
  7. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Si eu ma gandeam la tine, de fapt, la masina. Nu mai stiam in ce stadiu esti si ce planuri mai ai. Ai luat si un alt C6 parca, nu?
     
  8. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    ...dacă n-ai făcut baită, n-ai făcut nimic !? :)
    Felicitări pentru perseverenta !
     
    Cata_ADC și gabitza121 apreciază asta.
  9. Lucian189

    Lucian189 Bronze Member

    Înscris:
    3 Ian 2011
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    BMW 335d
    Conversie la GTB2260Vk.
    Net superioara..
     
  10. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    @turbo_diessel până la bara și altele de genul asta este cale lungă,noul an m-a ambitionata sa pun mana pe scule sa mă apuc de ea cu un plan bine stabilit și fără graba.

    @waf da mai una mai tanara cu doi ani ce a intrat si ea in familie.
    Poate o prezint și pe aia într-o zi că are o poveste interesanta,mașină a fost luat pentru dezmembrare și a ajuns sa fie reconditionată având chiar planuri mari cu ea(nu m-am putut abtine:)).

    @Cosmin ZKG multumesc,facem baita așa cu mare băgare de seamă și cu atentiela detalii;).

    @Lucian189 nu știu,dar te cred pe cuvânt.
    Insa vreau sa o pun la punct și funcțională fara să îmi complic planul.Multumesc și dacă o să fie ziua de upgrade-uri de putere știu unde te gasesc;).
     
    hercheacatalin și mare_hotz apreciază asta.
  11. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Și mâine se anunță zi lungă..........

    IMG_20200308_190500.jpg
     
    stefan550, mihaicristian, smurff și alți 7 apreciază asta.
  12. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Ți-au venit farurile de pe alie?
     
  13. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Zi lungă și productiva însă eu am plecat de acasă cu planurile făcute să avanseze mai mult.......

    IMG_20200309_184801.jpg
    IMG_20200309_164439.jpg
    Mâine am in plan sa reusesc sa spăl tot și să montez toate pe motor.
    Dacă reușesc să îl pun sus este un bonus.
    Sper că joi sa ii vad pe băieți la întâlnirea locală și să merg cu asta;)
     
    George Stoica, audi66, Ciobanu Cristian și alți 9 apreciază asta.
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ti-au dat de cap cele 3 suruburi imbus de jos, unde se prinde cutia pe motor ? :)
     
  15. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    @audi66 nu am avut probleme cu ele,chiar ușor pentru că am o trusa wurth și am folosit imbus cu prelungitor lung pe patrat mic și am încredere să trag de ele cu T de forta care defapt este un clichet sudat.
    Alții se chinuie cu demarorul că are un surub mai ascuns dar mie mi se pare că la C6 3.0tdi este una din cele mai accesibile, comparând cu restul de genul.Desfac bara de stabilizare din clemele de pe jug că sa am acces pe unde să îl scot și șurubul buclucaș prin spațiul de la planetara cu prelungitor și cheie cardanica.
     
    bobalex18 și Audiquattro6 apreciază asta.
  16. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Ma doare capul de fiecare data cand vad o poza cu ceea ce ai tu in portbagaj :rolleyes: Cumva pana acum am fost mai norocos dar luasem in calcul schimbarea motorului. Spor la treaba, sa te tina rabdarea ! M-am uitat putin pe post-ul tau si am realizat ca am mai vazut masina ta prin oras, mi-a ramas in cap culoarea :) Fiind in Brasov, poate ne si vedem sa mai schimbam o parere. :beerchug:
     
    gabitza121 apreciază asta.
  17. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    După câteva zile în care nu s-au putut face prea multe la mașină,azi am reușit să fac treaba murdara.Am bibilit ceva timp la spălat blocul,piese......
    După care a venit partea frumoasă,curată și delicată.
    IMG_20200312_170447.jpg
    Mâine urmează să montez restul de accesorii și să ,,îmbrac" evacuarea.

    @George Stoica răbdare legat pt mașină asta am in rest......oricând ne vedem mai ales că avem ce povestii.......:beerchug:
     
    paul14, nucugheri, smurff și alți 14 apreciază asta.
  18. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Fără grabă cu multă răbdare și multe produse de curățat am avansat puțin.

    Am urcat motorul sus,am desfăcut tot ce era intre chiuloase și am spălat cu multă atenție.
    IMG_20200317_143220.jpg IMG_20200317_143257.jpg
    IMG_20200317_162901.jpg
    O poza din timpul acțiunii din zona motorului,din când în când mai aruncam cate un ochi la posterul din stanga;)

    IMG-20200317-WA0021.jpg
    Cam asta este rezultatul dupa o curățare in zona compartimentului motor,sunt sigur că o să mai am de bibilit.
    IMG_20200317_162905.jpg IMG_20200317_162916.jpg IMG_20200317_162930.jpg


    PS: am incercat sa învelesc galeriile in banda termo și nu am putut datorita formei,am renunțat și la restul evacuării:(.
     
    George Stoica, stefan550, mihaicristian și alți 9 apreciază asta.
  19. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Sub nicio formă nu au mers învelite? Sau prinse cumva pe galerii ? ...
     
  20. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Sub nici o forma nu aveam cum sa dau pe galeriile de evacuare,mergea pe restul de evacuare dar am renunțat la idee momentan.
    M-am consolat cu ideea (momentan) și mă axez pe curatat,montat și să vina ziua în care o și pornesc:3sadwalk:
     
    smurff și mirceacml apreciază asta.

Distribuie pagina asta