1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

My evil - Black B6

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Chriss_Deejay, 14 Apr 2016.

  1. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Salutare,
    Nu s-au mai întâmplat prea multe ... doar un mic update pe partea de muzica :
    Before
    IMAG2651.jpg
    After
    IMAG7164.jpg IMAG7166.jpg
    IMAG7184.jpg IMAG7185.jpg IMAG7186.jpg

    Desi am urmarit destul de multe review-uri inainte sa il comand, eram sceptic, crezand ca il voi returna.
    Mergand pe principul "size matters" nu puteam sa cred ca un sub de 8`` poate sa sune aproape la fel de bine ca unul bandpass 2x12``.
    Ca si putere, sunt tot pe acolo, cel vechi avand, insumat, tot 500w RMS.
    Dupa rodaj se va auzi ceva mai bine insa .. mi-a pus un ranjet tamp pe fata. :))

    Mai sunt de facut urmatoarele update-uri :
    1. Big3 - am tot tras de timp ... insa acum este nevoie deoarece noua achizitie trage mai mult curent, fiind setat pe 1 Ohm
    2. Upgrade cabluri audio subwoofer - ce am folosit acum, desi sunt de cupru, sunt prea subtiri
    3. Upgrade RCA-uri - da, se vede in spate, cumva, montat procesorul de sunet cu niste rca-uri super cheap ... astept caldura sa ma ocup de toate.

    Intre timp ... let the music play.

    Weekend fain sa aveti.
     
    lowlife, Oudi, smurff și alți 2 apreciază asta.
  2. Lucian189

    Lucian189 Bronze Member

    Înscris:
    3 Ian 2011
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    BMW 335d
    Când se va da drumul la evenimente ..
    Poți da anunț ..ofer mașina pt a pune muzica la nunti botezuri și în special cumetrii :))
     
    smurff și Chriss_Deejay apreciază asta.
  3. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Well, a venit primavara, in sfarsit !
    Prin urmare, am facut urmatoarele :
    - schimb roti
    - revizie (ulei, filtre)
    - "upgrade" bobine (R8)
    - inlocuit furtun spalator parbriz ... asta pentru ca iarna trecuta nu am inlocuit la timp lichidul de vara si la o deschidere a capotei, s-a rupt furtunul (lichidul fiind inghetat).

    Cateva detalii :
    Ulei : Ravenol WIV 5W30 (cumparat "vrac" din germania - bidon 20l)
    Filtre : Hengst - cu filtru de ulei mare (echivalent 950/4 de la Mann)
    Km de la revizia anterioara : ~9k
    Km actuali : ~297k
    IMAG7336.jpg IMAG7338.jpg IMAG7337.jpg

    Inlocuire furtun : such a pain in the a**. A trebuit demontata protectia interioara aripa stanga fata iar apoi ... pescuit furtunul. No pics here pentru ca eram plin de praf ... :))

    Bobine R8 :
    Inainte de montare am facut o comparatie prin masurarea bobinei secundare :
    Bobine R8 : 5.8 Mohm
    Bobine stock : 2.5 Mohm
    Parca dupa inlocuire s-a imbunatatit putin cuplul in zona low-rpm dar este posibil sa fie doar placebo ...
    IMAG7339.jpg IMAG7340.jpg IMAG7342.jpg IMAG7343.jpg

    Some extra : am finalizat integrarea interfetei AMI
    IMAG7325.jpg IMAG7321.jpg

    Weekand fain sa aveti! :)
     
    smurff, AlexPTB, F33lings și alți 2 apreciază asta.
  4. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Tehnic alea nu sunt bobine R8. Cele R8 sunt facute de Eldor. Si in plus pe R8 sunt 2 sau chiar 3 coduri - e lunga povestea :(
    Insa bottom line DOP motorshport recomanda NGK-urile, probabil sunt ok.

    PS: shparla cu bobinele astea e ca poti pune gap mai mare la bujii fara sa detoneze, spre exemplu 1mm.

    Bujii ai inca NGK Iridium? Pt ca nu stiu daca merge marit gapul sau daca raspund asa bine la gap marit precum cele de cupru NGK BKR6E. Iti recomand sa incerci un set din asta cu gap marit :)
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  5. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Salutari.

    Deoarece our old-friend "the rust" a tot aparut prin toate zonele sensibile, am luat decizia de a remedia problema.
    Am reparat si bara spate, de la o lovitura mai veche, indreptat aripa dreapta spate, curatat, grund, aplicata protectie pe interiorul aripilor ...
    Cateva poze:
    IMG-20210519-WA0012.jpg IMG-20210519-WA0013.jpg IMG-20210520-WA0001.jpg IMG-20210520-WA0002.jpg
    IMG-20210520-WA0003.jpg IMG-20210521-WA0005.jpg IMG-20210521-WA0006.jpg
    IMG-20210521-WA0007.jpg IMG-20210521-WA0008.jpg IMG-20210521-WA0009.jpg
     
    lowlife, F33lings și DonDoneL apreciază asta.
  6. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Some more:
    IMG-20210521-WA0010.jpg IMG-20210524-WA0010.jpg IMG-20210524-WA0011.jpg IMG-20210524-WA0012.jpg
    IMG-20210524-WA0014.jpg IMG-20210524-WA0021.jpg
    Prima spalare, printre ploi:
    IMAG7622.jpg
    Si tot la o "fereastra" dintre doua ploi:
    IMAG7634.jpg IMAG7635.jpg
     
    lowlife, AlexPTB, mirceacml și alți 2 apreciază asta.
  7. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Close ... :)
    IMAG7857.jpg IMAG7858.jpg

    Si da, dupa ~1k km pe drumurile patriei, praful isi face aparitia si in interior ...
     
    lowlife și AlexPTB apreciază asta.
  8. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Nu s-au mai intamplat foarte multe, doar:
    - Schimb ulei (Ravenol VMP USVO 5w30) + filtru ulei Hengst H10W06 - dupa ~6k km
    - Inlocuire debitmetru (Pierburg) - cel vechi a cedat pur si simplu insa nu stiu cati km avea desi l-am inlocuit in urma cu cel putin 6 ani. :)
    IMAG0302_1.jpg
    - Inlocuire bujii (NGK Iridium) - dupa ~60k km
    IMAG8331.jpg IMAG8332.jpg
    - Finalizare Big3 ... finally!!! :))
    IMAG8334.jpg IMAG8336.jpg IMAG8339.jpg IMAG8341.jpg
    - Trecut la roti de iarna
    IMAG0270_1.jpg IMAG0273_1.jpg
    - O mica surpriza fix inainte de ITP ...
    license plate failure.JPG
    Din pacate eroarea de la becurile de numar nu este una simpla ...
    Dupa doua zile de incercari, inclusiv prin inlocuirea lampilor LED OE cu unele clasice (cu bec) si masurarea firelor de alimentare pana la ECU, am ajuns la concluzia ca ECU-ul si-a cam dat duhul, cel putin pe outputul respectiv.
    Nu am nici o explicatie logica; contactele nu erau oxidate, apa nu a intrat pe nicaieri, cablurile sunt ok ... pur si simplu nu mai vrea. :))
    Maine ajunge unul sh ... care sper sa fie ok.
    Putin off-topic, trebuie ceva special pentru codare si adaptarea pe masina?

    O seara frumoasa tuturor.
     
    turbocip, AlexPTB și lowlife apreciază asta.

Distribuie pagina asta