1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Negriciosul Audi A4 B8.5, 190cp, Quattro, S-tronic

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de CosminSt, 11 Sep 2020.

  1. CosminSt

    CosminSt 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Salutare din nou,
    Dupa aproape 6 ani alaturi de B6, am decis ca ar fi cazul sa achizitionez o masina mai noua, cu conditii obligatorii de a fi automat si Quattro si cu inca ceva extra pe langa.
    Am inceput cautarile, am cerut pareri, verificat, discutat cu diversi vanzatori si, in cele din urma, am facut pasul si am achizitionat "vinovata" pusa astazi in discutie.
    Este vorba despre un A4 Avant, fabricatie 2015, 2.0 TDI de 190, Euro 6, cutie automata S-tronic si Quattro. Mi-a placut faptul ca detine istoric complet la reprezentanta in Austria, revizii la timp, inclusiv la cutie si este extrem de ingrijita si curata, fara nici o urma de uzura.


    Ca dotari, nu are tot ce mi-as fi dorit, insa urmeaza sa fie toate adaugate pe parcurs.

    - pachet exterior S-line (cu suspensie si scaune confort);
    - pachet lumini;
    - faruri Auto cu bixenon adaptiv si DRL;
    - ACC si break guard;
    - oglinzi heliomate auto-dimming;
    - incalzire in scaune;
    - senzori parcare fata - spate;
    - MMi 3G si AMi;

    Si, in rest, dotari de baza.

    Ca planuri de viitor, care vor incepe sa se puna in aplicare imediat ce va trece RAR-ul, vor fi:

    - scaune sport electrice;
    - keyless entry/keyless GO (modificare pe care am cercetat-o cateva zile
    si am constatat ca e f mult de lucru, insa e obligatorie a fi adaugata);
    - oglinzi exterioare rabatabile electric;
    - plafon negru;
    - trimuri piano black;
    - volan tesit cu padele;
    - suspensie/jante/frane/soft.

    Mi-ar mai fi placut sa fi avut clima pe 3 zone, pentru simplul motiv al aspectului placut, fiind f rar oricum folosita dual, insa aceasta modificare nu cred ca va fi facuta.

    Si acum, destul cu povestile, adaug cateva poze de la cumparare, ca sa o prezint cum se cuvine.
    Orice sugestii, reclamatii, idei, pareri sunt binevenite.
     
    rotitza, Bogdan20cj, Andu333 și alți 8 apreciază asta.
  2. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    Dacia
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Felicitări pentru achiziție și baftă cu modificările, sună bine planul de "bătaie'. :)
     
  3. Horatius

    Horatius 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Cat a fost, daca nu sunt indiscret, si la cati km? Cu scaunele mai greu gasesti, sunt foarte vanate, plus ca pe mine la drum lung, ma deranjeaza putin sub genunchiul drept, cele sport. Probabil depinde de constitutia fiecaruia. In schimb te "tin" mult mai bine in curbe. Sa ai bafta de ea si fara evenimente.
     
  4. CosminSt

    CosminSt 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Multumesc, asa sa fie! Pretul a fost bun, față de media pietei si ptr starea masinii. Am găsit cateva interioare piele cu alcantara, insa ma interesează sa fie in aceeasi stare cu ale mele si aici intervine problema...si, in plus, as prefera sa găsesc si ventilate.
    In prezent, cele de pe masina ar fi mult zis ca ma deranjează, fiind totusi intr-o oarecare masura profilate, dar aluneci totusi din ele pe viraje, mai ales fiind piele. Si cu genunchiul, la drum lung e f utila pernița si sa poată fi ridicata doar fața șezutului, ca sa se sprijine piciorul si sa nu trebuiasca tinut incordat. Si, nu in ultimul rând, aspectul...arata mult, mult mai bine. :D
     
  5. AlexMaroga

    AlexMaroga 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 b6, 1.9 quattro
    Felicitari pentru achizitei si mult spor la modificari!
     
  6. CosminSt

    CosminSt 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
  7. CosminSt

    CosminSt 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Săptămâna aceasta negriciosul a primit cetățenie română si buletin de Brasov. Ca sa sarbatorim, l-am si innegrit putin, cu niste folii solare de 15% pe spate si 73% pe față, care, din pct meu de vedere, au un aport esential ptr un look corespunzător.
     
  8. CosminSt

    CosminSt 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Astazi am luat negriciosul din service, de unde a primit o distribuție noua OE, revizie cu ulei Valvoline Synpower XL III C3 si filtre MANN si a fost schimbată suspensia originală cu una sport 1BE. Dropul nu e ceva fabulos, aprox. 2.5cm, insa feelingul si ținuta de drum sunt WOW! Exact ce speram si cum ma asteptam sa se comporte. Distributia era cea originala, din 2015, cu rolele ștanțate 2014, insa in stare f buna, in ciuda kilometrilor, la fel ca pompa de apa.
     
    redlife, arazvan2002, Chriss_Deejay și alți 2 apreciază asta.
  9. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Foarte fain.
    Acum, insa, jantele parca par prea mici ... :p
     
    CosminSt apreciază asta.
  10. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    Bucuresti/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Daca ma intrebi pe mine, drop-ul e fix ce trebuie si daca iti place si tinuta de drum ce poate ofera un compromis bun intre stabilitate si comfort, e perfect. Sunt sigur ca vor veni niste jante frumoase pentru vara. De iarna se accepta orice :).
     
    Chriss_Deejay și CosminSt apreciază asta.
  11. CosminSt

    CosminSt 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Jantele de vara au fost deja achizitionate, ceva frumos pe 19" cu specificatii 9j, ET 32, dar momentan nu merita să iau acum anvelope ptr. ele, avand in vedere ca cele pe care le am acum pe masina sunt noi. Vor primi anvelope abia la primavara si astea vor rămâne ptr iarna, chiar cu consecința de a nu fi cele mai fățoase, dar nu mai vreau sa fac greșeala de la B6, sa merg cu ET mic iarna si sa-mi sablez aripile. Pana atunci, in următoarele 2 săptămâni mai așteaptă 2 upgrade-uri, 1 tehnic si 1 aspectual pe care abia astept sa le testez si prezint.
     
    dvr, arazvan2002 și Chriss_Deejay apreciază asta.
  12. CosminSt

    CosminSt 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Si...urmează sa montez si barele stabilizatoare de S4/S-line pentru completarea suspensiei, respectiv cea de 26.5mm pe fața (25.6mm in prezent) și 21.7mm pe spate (aici diferenta ar trebui sa fie semnificativa, având in vedere ca in prezent o am pe cea de 16mm). Multumesc colegilor @arazvan2002, Flo si Florian pentru informatii, comparatii si feedback referitor la aceasta modificare.
    Voi monta pe ele bucșe noi originale, însă ramane să vad daca e cazul si de bielete anti-ruliu sau nu, mai ales ca inca nu am gasit cat conteaza materialul celor de pe față (plastic sau aluminiu) si daca merita puse cele de aluminiu. De asemenea, inca cercetez in ceea ce priveste capetele de bara, daca sunt diferite cele confort de S-line. Caut diferente ceva in genul celor de la B6, unde existau pline si cu bucsa interioara flexibila, iar diferenta la precizia directiei era una semnificativa. In rest, revin cu feedback dupa ce le montez, sper chiar saptamana asta.
     
    Ultima editare: 13 Oct 2020
    andyzaharia, Horatius și redlife apreciază asta.
  13. Horatius

    Horatius 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Cele din poze o sa le montezi? Sau sunt cele de pe masina ta? Ma intereseaza si pe mine codurile de la S4/S-line.
     
  14. CosminSt

    CosminSt 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Da, cele din poze o sa le montez. Alea sunt codurile ptr. ele. Ptr spate au fost mai multe revizuiri si ultimul cod e 8K0511305AB, insa sunt toate la fel, de 21.7mm.
     
    Horatius apreciază asta.
  15. CosminSt

    CosminSt 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Au ajuns barele, am achiziționat si bucsele. Cele de pe față originale pe spate insa cele originale de b8 vin doar la pachet cu bara stabilizatoare. Cine dorește, le poate lua tot pe original, dar ca fiind dedicate ptr VW- Skoda sau, din gama Audi, ptr Q3 cu codul 1K0511327AS. Avand in vedere ca pe original le-am gasit doar cu livrare tarzie, iar montajul se va face vineri, am ales varianta de la Febi, de care am fost totusi multumit si in alte situații. Atasez poze si cu jucariile si cu comparatie intre bucsa originala care a venit cu bara si cea de la Febi.
     
    Horatius și arazvan2002 apreciază asta.
  16. CosminSt

    CosminSt 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Astazi am montat barele pe masina si pe la prânz cand a fost gata, m-au sunat baietii de la service si au spus "Salut! E gata masina. Sa stii ca ne-am dat cu ea si sta fenomenal". Replicile astea m-au pus pe jar si am devenit extra-nerabdator sa vad si eu despre ce e vorba, iar dupa ce, in sfarsit, am luat masina, nu pot sa zic decat: WOW!!! Chiar e fenomenal cum se simte acum suspensia. Diferența este colosala! Suspensia se simte mult mai ferma, directia este mai precisă, iar ruliul este aproape nul. Tinuta de drum, per total, este perfecta, cu toate ca s-a mai rigidizat putin feelingul general la rulare. In momentul de față, singurele care mai impun limite sunt anvelopele, ptr ca din punct de vedere al suspensiei este top. Recomand cu căldură acest upgrade. Am citit si auzit ca diferentele ar fi mari, insa nu ma asteptam la o îmbunătățire de asemenea amploare.
    Atasez si o poza cu barele vechi, in special cu cea de pe spate, care semana aproximativ cu un pix ca grosime:))
     
    rotitza, redlife, MRR și alți 2 apreciază asta.
  17. CosminSt

    CosminSt 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Astazi am reusit sa pun mana pe un VCDS, asa ca am completat optiunile cu activarea ADS, care face o treaba buna pentru modul cum schimba cutia si ptr directie. Urmeaza in acest sens sa iau butonul ptr el. Am activat si AMi-ul, deci acum pot asculta si muzica de pe telefon, nu doar vorbi. Daca tot m-am apucat, am activat si corneringul pe proiectoare, needle-sweep, memoria start-stop si am inversat ca becul acestuia sa stea aprins cand il pornesc si nu atunci cand e oprit, am activat si afisarea nivelului de la baterie si am incercat si functia de internal lights care, desi am pachet complet de lumini, nu e suportata. Trebuie doar sa mai verific daca in charisma trebuie activat ads ul pe 1 sau 5, ptr ca parerile sunt împărțite.
    Daca mai aveti idei de optiuni interesante care pot fi activate, astept cu interes sugestii.
     
  18. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant - 2.O TDI quattro - S-line - 2OO9 ~ max torque @ 430Nm
    Felicitari pentru achizitie si mult spor la viitoarele upgrade-uri!
    Vad ca te-ai bagat tare in ea. Treaba buna!

    Cat mai multe satisfactii la volan ei. E o masina modabila, ceea ce o face foarte placuta pasionatilor.
     
    CosminSt apreciază asta.
  19. CosminSt

    CosminSt 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Astăzi, profitând de puțin timp, am reușit sa finalizez upgrade-ul de aspect despre care vorbeam și anume montajul plafonului negru. Dupa aceasta operatiune, sunt cu un pas mai aproape de full S-line, cum imi doresc. Operatiunea a fost destul de greoaie de unul singur, insa in aprox. 6 ore, impartite pe 2 zile si cu putin ajutor din partea colegilor, carora le multumesc, am reușit sa finalizez modificarea, intrucat pentru demontarea stalpului C, este nevoie de dat jos fetele laterale si podeaua de la portbagaj. Pentru a fi sigur ca nu rup nimic, am luat si un kit de demontare cleme si tapiterii de la JBM, care a fost extrem de util si mi-a ușurat mult munca. Nu recomand aceasta operatiune fara ceva asemanator. De asemenea, daca tot am desfăcut plafonul, am schimbat si barele longitudinale negre cu unele cromate, pentru a fi in ton cu restul masinii. Am avut noroc ca plafonul nou sa fie tot cu pachet de lumini, asa ca nu am mai avut suplimentar de lucru la acest aspect, iar oglinda tot electrocromata, deci a fost la fel, plug&play.
    Ce mi-a mai ramas din lista de upgrade-uri, pe care insa nu prea vad sa am succes in a le gasi de achiziționat, sunt sistemul keyless, oglinzile rabatabile electric, scaune sport de piele sau piele cu alcantara in stare asemanatoare cu ale mele si, cand voi mai avea timp, butonul de ADS si Auto Hold. Pana atunci, am ramas cu un plafon gri impecabil si un set de bare de pe plafon negre. Si acum, poze:
     
    Ultima editare: 11 Noi 2020
    paul1342, smurff, Danyelnr1 și alți 5 apreciază asta.

Distribuie pagina asta