Prima optiune: Ice Silver - metalic, dar si Quartz Grey - metalic, e cam "luminoasa" imaginea. Oricum doar aceste doua nuante de gri se afla in paleta normala (fara Exclusive).
corect ai dreptate ...... Imi place varianta "propusa" de ABT 320KW-435 CP O-100 4,6 SEC. TOP SPEED 282KM
Incredibil !!!!!!!!!!!!! Pur si simplu, de neimaginat! Deci un S4, care e sedan, si mai are si o cutie automata, face un M3 Coupe cu cutie manuala!!! De necrezut!!! Inseamna ca acest S4 care nu are modificat nimic in afara de soft, este mai rapid si decat un R8!!! Pur si simplu, incredibil!!! De neimaginat poatentialul acestui motor 3.0 supercharged!!!
Nu s-a intamplat nimic Florio...S4, incredibil, a fost peste M3 Coupe. Pe final... se stie ca intr-o cutie automata, chiar daca vorbim de una cu dublu ambreiaj, pierderile sunt mai mari in transmisie, chiar daca initial, pana la 100km/h aceasta poate fi mai rapida, dupa 100km/h, aceeasi masina cu o cutie manuala, va recupera! Insa in acest clip, se vede clar, BMW-ul recupereaza foarte tarziu,la viteze f mari (minim 180 zic eu...am incercat sa revad clipul si sa numar secundele ca sa imi dau seama, dar nu merge). Oricum, muuult peste 500m parcursi de la start! Gandeste-te, care sunt sansele sa faci o asemenea intrecere in realitate! Foarte mici....in relitate cionteaza acceleratiile la viteze mult mai mici, unde S4 a zburat! Plus de asta, S4 e sedan, e mult mai greu, are cutie automata, si tractiune quattro, iar plecarea se face lansat de la 50km/h, unde se pierde acest avantaj quattro!!!!! Si niste PRESUPUSI 430cp care fac o masina Coupe, de 420cp si transmisie pe o punte!!! Sincer, este inacceptabil pentru M! Ba chiar mai mult, si pentru Audi, pentru ca inseamna ca aceasta masina, este sensibil mai buna si decat un R8 4.2!!!!!!!!!! Concluzia....este fantastic acest motor de 3.0 supercharged!
Da, am avut dreptate....M3-ul, a incepe sa recupereze de la sec.35, deci la 17 secunde de la start (sec.18), ceea ce inseamna ca masinile aveau peste 200km/h... (M3 face 15.2 sec 0-200 iar aici startul a fost dat din mers...) Dupa ce am urmarit si acest clip, imi dau seama ca S4 B8 MTM S-tronic, se duce exact ca un R8 4.2 R-Tronic... Interesant este ca si cu R8, M3, incepe sa recupereze exact tot de la secunda 35, insa ceva mai lent fata de S4...http://www.youtube.com/watch?v=en8lhHTuYFo
Am pus un post si s-a pus de 4 ori.. Am vrut sa sterg UN singur post si s-au sters toate... Hmm.. Tare! In fine, Mai scriu iar. M3 a recuperat pentru ca S4 are quattro si sunt pierderi mari la viteza excesiva. Plecarea a avut-o mai buna datorita compresorului unde cuplul superior isi spune cuvantul. Aceeasi poveste este intre mine si un Type-R (FN2). Eu plec in fata si raman acolo (ca in clip). Nu stiu daca mai recupereaza sau nu pentru ca nu am mers cu viteza prea mare...
Cam mare iti este mirarea.Pai hai sa stabilim ceva.Unu la mana BMW M3 E92 are un V8 aspirat 4.0 l 420 cp 400 Nm pe cand Audi S4 B8 are un supercharged V6 3.0 l 333 cp 440 Nm(probabil dupa chip tunning obtine 430 cum zici si in jur de 500 Nm).Doi la mana M3 este mai greu decat audi si nu invers dupa cum spui(nu te lasa inselat ca M3 este coupe si S4 sedan) audi are 1650 kg pe cand M3 are 1655 kg.Se poate trage usor concluzia ca V6 de pe S4 detine cifre mai mari.Nu ii prea corecta comparatia,un supercharged vs aspirat cu mai putini cp si Nm.M3 recupereaza pe parcurs din cauza ca S4 pierde cu AWD,plus ca BMW are motor aspirat,cu cat trage mai mult aer si se ridica in RPM cu atat merge mai tare.O sa vedem cand o sa apara noul M5 cu twinturbos un vs cu RS6.
klaudyu, cam gresesti... in primul rand, S4 este mai greu ca M3 coupe. In timp ce M3 coupe are 1655kg cum ai spus, S4-ul are 1660 echipat cu o cutie manuala si 1700 cu S-tronic! Iar comparatia, tocmai, nu este "'corecta'' din mai multe motive, dar nu in sensul in care spui tu... Un M nu ar trebui sa fie nici macar egal cu un S. El se compara cu RS-uri sau alte masini din categoria lor... Si legat de motoare, sa compari un 3.0 supercharged cu un 4.0 aspirat 420cp, este absolut normal. Un supercharger, nu iti poate da un avantaj mai mare de 25% fata de ce ai obtine de pe un motor aspirat, decai inc azul de fata, comparatia e chiar perfecta... 3.0 Supercharged poate fi maxim egal ca putere cu un 4.0 de top top. Ma rog... Ceea ce m-a mirat cel mai tare, este ca aceste companii, se stie ca isi limiteaza motoarele din considerente de marketing, iar in cazul de fata, e vede clar ca acest motor, a fost facut de Audi cu o rezerva de putere mult prea mare, in sensul ca usor tunat, acest motor pe S4 este egal sau chiar putin peste R8. De aici imi venea marea mirare... Daca vrei sa nu poata fi comparat acest motor cu un 4.0/4.2/4.5, atunci sa il faca Bi-Turbo si sa vezi ca va avea macar 450cp!
http://www.autobild.de/artikel/vier-sportliche-kombis-im-vergleich_995488.html cu 4 secunde mai rapid ca 335xi