Hmmmmmm ... toate "chestiile" astea sun relative Eu am condus Q5-ul prin oras si destul de putin in afara. Interiorul este foarte ergonomic si destul de spatios. Nu am mers inca cu 160 km/h dar la 120 este imperceptibil zgomotul la rulare. Portbagajul ... ti s-a parut cam mic in comparatie cu ce ? In principiu masina este f f reusita si chiar daca la prima vedere unora le pare feminina pot sa-ti spun ca se inseala. Mie personal mi-a placut in mod deosebit pozitia la volan.
mic cu ce tre sa ofere un suv; eu ma gandesc la o masina mare da mai mult de 30k n-as da... astept un secc hand q5... imi trebuie una pt mers in week-end; acum pe criza asta sper sa gasesc ce-mi doresc; o sa fac si io un drive test la primavara;
imediat cum au inceput livrarile la q5, audi i-au batut pe bmw x3 in decembrie , luna in care au inceput primele livrari (din ce stiu eu) clasament vanzari suv-uri germania pe decembrie: 1. VW Tiguan 2.916 2. BMW X5 1.710 3. Audi Q5 1.269 @cristimate din ce stiu eu , q5 are portbagaj de peste 500 litri. ce vrei mai mult?
500 litrii e putin; m-am uitat la el la un show room; vreau sa-mi pun cel putin un caine in spate si nu are loc... ref la pret: sunt sigur ca pana la vara se face 30.000 un model nu super echipat - deja fac 1 an ... acum gasesti pe la 37-38000 unele bune. sa am eu putere de un nou credit ca ma bag; da am zis: e mic tare portbagajul... mai mare e la un A4 avant - ala are nen portbagaj
portbagajul are vreo 540 litri zilele trecute m-am uitat si eu putin la unul parcat in fata unui showroom. mie-mi place mult. mi-as lua unul daca as avea banii necesari....
Din Martie 2009 incepe productia la AUDI Q5 2.0 TDI S-tronic!!! Pretul cutiei este in zona 2.000 EUR.
doua motorizari noi pt Q5. 2.0tfsi 180 cp 0-100 in 8,5 sec 2.0tdi 143cp 0-100 in 11,4 sec 190 km/h viteza maxima http://www.fourtitude.com/news/publish/Audi_News/article_5121.shtml
Din motive de marketing, baga tot felul de motorizari tampite pe o masina destul de mare si grea, pe care acestea nu fac fata! Cat de penibile pot fi datele pentru 2.0 TDI 143cp...doamne! Nu mai zic, nici 2.0 TFSI de 180cp nu prea isi are rostul... Trebuiau sa ramana la cele 3 motorizari de baza, eventual sa completeze si cu 3.0 T FSI daca o cerea piata si atat! Ma deranjeaza foarte tare cand brand-ul pe care l-am ales, nu se respecta!
datele pt 2.0tdi atat 170 dar mai ales 143cp sunt penibile rau. dar piata si concurenta cer astfel de motorizari. bmw are de acum 3 luni pe X3 18d cu 143cp insa cifrele sunt mai bune(0-100 in 10,3 sec si 195km/h). totusi, te contrazic cu 2.0tfsi de 180 cp. 0-100 este mai slab fata de A4 cu aceeasi motorizare cu doar 0,6sec spre deosebire de 2.0tdi 143 cp care pe Q5 pierde 2 secunde si 2.0tdi 170cp ce pierde 1,2 sec in comparatie cu A4. sa nu mai vorbesc ca 0-100 la 2.0tfsi 180cp este la fel de rapid ca X3 25i cu 218 cp adica 8.5sec. prin comparatie, Q5 2.0tfsi 180 cp fata de Q5 211 cp este atat de lent cat este A4 180 cp fata de 211cp. trebuia un entry level pe benzina la q5. nu puteau ramane cu cel mai mic motor pe benzina la 211cp . grav va fi in situatia in care vor baga 1.8tfsi de 160 cp. btw x3 si acum mai are anticul 20i cu 150 cp ce era pe seria 3 generatia anterioara si cifrele sunt la fel de jalnic cum sunt pe 2.0tdi 143cp la q5.
Sunt tari in lumea asta (ex. Franta) in care taxele se platesc pe nr. de cai putere - asa-numitii "cai fiscali"... eu nu m-as grabii sa injur AUDI pentru ca are puterea sa se adapteze la cerintele pietei, mai degraba ma bucur ca am de unde alege ca si client. Nu toti sunt atat de pizdosi sa-si aleaga numai super-motorizari, mai sunt (chiar foarte multi) oameni care isi aleg rational motorizarile. Doar noi romanii intrebam "cati cai are ba!" sau "cat prinde la ora?", altii stiu cat costa asta si se intand cat le tine plapuma, in plus, nu se duc la service la garajul din spatele blocului cu un V6 TDI... ca deh, la reprezentanta e scump si nici nu stiu aia ce fac...
Ca si client al unei marci de top, mai ales in momentul cand mi-am luat o masina sa zicem Q5 cu o motorizare decenta (2.0 TFSI), m-as simti lezat din mai multe p.d.v. cand as vedea ca apre unul cu un Q5 2.0 TDI 143 cp... In primul rand, as fi deranjat pentru ca, sa spunem ca desi eu mi-am dorit un benzinar mai economic, in momentul achizitionarii masinii, desi era disponibil acelasi motor pe mai multe modele Audi, si putea fi echipat inca din start cu varianta de 180cp (ca exemplu), acestia nu au facut-o si am fost nevoit sa arunc banii pe geam, numai ca sa descopar cateva luni mai tarziu ca DIN MOTIVE DE MARKETING au facut aceasta miscare, bine gandita si planuita cu mult timp inainte! Macar ar fi putu avea bunul simt si sa imi prezinte planul cu data (saptamana si anul) din care ar urma sa aiba disponibile alte motorizari, pentru ca poate as mai fi asteptat putin... Asa ma simt INSELAT! Acelasi sentiment de citsch il am si cand vad pe strada un A5 cu motor 1.8 TFSI si fara faruri Xenon! Pur si simplu, din respect pentru clienti nu as fi lasat sa fie produsa asa o masina! O masina care emana sportivitate cu o asemenea penibilitate de motor pe ea! Stiu o persoana care si-a luat A5 1.8 si in afara de motor care stia de la inceput cum e, a avut surpriza ca abia cand i-a fost platita si adusa in Romania sa constate ca exista A5 si fara LED-uri! Si in ziua de azi isi da pumni in cap si ii injura pe cei de la Audi ca au fabricat asa ceva! Daca ar fi stiut ca exista aceasta posibilitate, nu era problema, platea pentru Xenon, dar nu a putu concepe ca macar LED-urile care erau reperul A5 sa nu fie standard pe ea! Ma rog...mai sunt cazuri multe... Idee e ca in realitate, stiu clienti care din cauza unor astfel de frustrari, au schimbat marca! Si mi se pare corect! Cand am ales o marca de top (Audi, BMW, Mercedes) nu mi se pare normal sa fiu dezamagit de politica lor de marketing de *****!!! Si cel mai des, problema asta cu motoarele, o intalnim la VAG care isi bat joc de clientii care au ales in special o motorizare, pentru ca mai apoi, sa o gaseasca intr-o varianta mai buna si mai ieftina pe alta masina! Exemplu, comparatia 2.0 TFSI de pe Golf, A4,Cupra..etc Nu mai zic de modele care pur si implu ne-au lovit sub centura! Cum e cea mai mare porcarie de masina creata d.p.d.v. marketing : Seat Exeo !!!! Este 90% un A4 B7, cu barele putin schimbate(fata/spate) si cu partea superioara a bordului de la A3. Ma rog...numai porcarii fac astia in ultima vreme... Cine isi faci griji pentru "caii impozabili", cilindree, etc il rog sa isi aleaga o masina pe masura! Eu, daca nu mi-as fi permis acest DTM sau B8, in nici un caz nu ma vedea cu un A3 chel ca deh...e Audi! CU siguranta mi-as fi luat o Skoda sau o masina frantuzeasca, dar care sa aiba dotari decente si o motorizare pe care sa imi permit as o intretin! Deci te rog...nu ii mai lauda ca vezi doamne, avem de unde alege! SI fii realist, motorizarea de 143cp pe Q5 este o tampenie! Este mult prea slaba si abia face fata pe sosea! Este la nivelul unei masini din 1999, nu 2009! Macar, la cei de la BMW nu ai sa vezi submotorizari de genul acesta pe vreun model! Sunt rare cazurile si in general, pe masini care nu au "pretentii" mai ales de sportivitate (gen X3 care va fi inlocuit cu X1)! Bravo BMW!
o mica precizare. x1 nu va inlocui pe x3 ci doar va completa gama. urmeaza sa apara intr-un an jumatate un nou x3.
DTM-ul lui george(gorobete) nici nu are motorizarea 2.0 TFSI stock 220 hp pe masina , dus in 280 hp daca nu ma crezi , cauta pe net sa vezi motorizarea la editia DTM .
A ... scuze ... nu mi-am dat seama ca DTM-ul este Q5 ... De ce te bagi aiurea in discutii ? Ai citit posturile anterioare sa vezi care este subiectul ?!?!?!?!
care-i diferenta dintre 2.0 TFSI DTM si 2.0 TFSI Q5 ? lasand la o parte caroseria masinii ? Eu ma legam doar de MOTORIZARE .