1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Oglinzi - geamuri si lumini in oglinzi la A6 C6 - diverse probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de a6lover, 15 Mar 2010.

  1. remus31 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Multumesc pentru raspuns. O sa verific. O zi buna!
     
  2. bx3m

    bx3m Silver Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 (CAHA), 2011
    Salutare,
    Este disponibila = se poata activa functia ca dupa ce se incuie masina din telecomanda, se tine apasat pe inchidere si se strang oglinzile si se deschid in momentul in care porneste masina, fara sa mai atingem butonul ? Asta in conditiile in care avem oglinzile pliabile. Multumesc.
     
  3. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Salut. Am citit si nu am gasit o problema similara cu a mea. La un ciclu de 7-8 porniri cand pun contactul sa pornesc mi se rabateaza oglinda din stanga catre in fata! O trag cu mana si se ridica un pic in sus-nu sta in locasul ei. Daca le rabatez din buton , se inchid amandoua iar la desfacere se deschid numai ca cea din stanga tot se duce pana la capat si cand se opreste motorasul mai merge putin in gol apoi pocneste ceva. Gasisem pe undeva ca ar fi un bolt de vina dar eu am desfacut-o si nu am vazut niciunul.
    Poate cineva este patit cu asa ceva.
    Multumesc
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Este un bolt opritor acolo, numai stiu in care topic dar sunt poze pe forum.
    Este acelasi sistem la toate oglinzile rabatabile.
     
  5. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Citisem de boltul asta dar parca nu erau poze si daca nu ma insel chiar tu scrisesei despre el. Caut din nou. Multumesc
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Audiquattro6 apreciază asta.
  7. seba18

    seba18 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 C6 4F Avant, 2.0 TDI CAGB 136 HP, 2009
    Si eu am aceeasi problema, tot cu oglinda stanga. Cand am cumparat masina facea si dreapta la fel, dar pe aia am reusit sa o rezolv.

    Din ce informatii am gasit eu, acel bolt e in corpul metalic al "balamalei" si ca sa ai acces la el trebuie sa dai o gaura mica cu un burghiu (e un clip pe yt cu un tip ce face asta la un BMW, my bad daca la ale noastre e altfel sistemul).

    Anyway, motivul pentru care oglinda nu se mai opreste unde ar trebui e pentru ca acel bolt, in lipsa lubrifierii, ramane blocat in interior, solutia fiind sa ajungi la el si sa il deblochezi/ungi. Uneori poate fi deblocat si prin lovirea oglinzii cu un ciocan de cauciuc sau, dupa caz, cu o surubelnita invelita intr-un prosop. :) La mine a functionat metoda asta cu oglinda din dreapta, iar de mai bine de un an nu am mai avut probleme cu ea. Cea din stanga, insa, nici dupa ce am dat sticla jos si am batut efectiv cu ciocanul si surubelnita direct in corpul metalic, nu a vrut sa-si revina in niciun fel.

    Ca workaround, la depliere eu las geamul jos si o opresc pe pozitie cu mana. in felul asta, oglinda ramana blocata pe pozitia ei, la fel ca si daca ar fi fost oprita de acel pin. Cand o lasi sa se dea peste cap si apoi o tragi pe pozitie, vei vedea ca nu se intampla asta si mi-e teama ca la viteze mai mari ar putea chiar sa isi schimbe pozitie, nefiind "blocata" nicicum.
     
    Audiquattro6 apreciază asta.
  8. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Salut si multumesc de pont. Dupa -amiaza o desfac iar. Voi lubrifia intai apoi voi bate putin... poate isi revine. De facut trebuue sa ii fac ceva. O scot de tot pana la urma. Am putina teama de arcul ala. Ciudat mi se pare ciclul dupa care face treaba asta -la 7-8 porniri. Cat despre viteza...ea se mișcă usor cu mana dar si la 200km/ora nu se misca deloc. Voi reveni cu rezultatul. Multumesc
     
  9. seba18

    seba18 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 C6 4F Avant, 2.0 TDI CAGB 136 HP, 2009
    Inainte de a o demonte incearca sa bati in ea, poate ai noroc si scapi doar cu atat. Asa cum am spus, la mine a functionat pe partea dreapta.

    Ciclul ala il face si a mea, si nu am gasit o logica pentru el...daca le pliezi si le depliezi aproape la fiecare parcare, scapi de el.

    Daca o opresti cu mana pe pozitie, vei vedea ca sta si mai fixa, exact cum ar sta si daca ar opri-o boltul acela care la noi fie e rupt, fie intepenit.
     
  10. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Salut,
    Am desfacut oglinda din nou. Sincer nu am gasit nici un bolt. Am dat cu putin spray de ungere, am batut putin in ea ... nimic. Le-am pliat din buton si la deschidere am tinut cu mana de ea sa ramana pe pozitie, cum spunea seba18 mai sus, dar, acum se intampla altceva. Inainte, la deschidere, stanga se ducea catre in fata pana la capat, motorasul mergea in gol si apoi pocnea, acum procesul este invers: la pliere vine pana langa geam, motorasul merge in gol si apoi pocneste. La deschidere merge pana la capat si se opreste dintr-o data. Cred ca trebuie sa o demontez de tot sa o scot de pe ax sa vad ce si cum. Am o teama ca nu voi putea comprima arcul la montare dar, acum ce va fi va fi.
     
  11. seba18

    seba18 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 C6 4F Avant, 2.0 TDI CAGB 136 HP, 2009
    Eu as incerca sa comprim arcul cu ceva de genul, dar nu stiu daca e suficient de mare presa asta incat sa incapa acolo:
    res_cb1e66c860dd4302bec4e74d9607401c_full.jpg
     
  12. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Problema rezolvata !
    Ieri am citit pe un forum german si am gasit doua posibile rezolvari. Una presupune demontarea arcului si scoaterea axului. Din ce am vazut in poze boltul se afla pe ax in partea de jos si acesta se gripeaza. Curatat , gresat, montat la loc si gata. A doua metoda, care la mine a functionat, depinde de gradul de blocare al boltului. Ieri am gresat la baza axului, unde culiseaza bratul si am lasat asa, urmand ca astazi sa desfac axul.
    A doua metoda :
    Se pliaza oglinzile, si apoi oglinda cu probleme se desface cu mana pana la punctul corect. Se actioneaza butonul pentru depliere si se tine cu mana oglinda cu probleme. Cand am tinut cu mana , am observat ca motorasul o impingea catre in fata dar nu i-am dat voie. Cand oglinda cealalta s-a oprit nu mai functiona motorasul nici la cea cu problema. A ramas pe loc, am miscat de ea , clar era la locul ei, dar avea un jos fata-spate de 2-3mm. Am pliat din nou si de data aceasta la depliere am pus stop cu mana unde trebuia sa se opreasca oglinda. Iar motorasul tindea sa o duca mai departe. Am pliat din buton si la depliere nu am mai tinut deloc , oglinda s-a oprit la locul ei. Dar si de aceasta data avea acelasi joc de 2-3mm. Am pliat-o si am deschis-o cu mana . Acelasi joc. Am pliat iar din buton si la deschidere-surpriza- s-a intepenit de tot unde era normal, fara nici un fel de joc. Am mai facut de cateva ori inchidere deschidere si totul functioneaza normal.
    Sper sa fie de ajutor si altora.
    Multumesc.
     
    seba18 apreciază asta.
  13. Nefuziroza 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2013
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2006, BPW
    Bună seara, vreau să montez, pe un Audi A6 din 2007, Avant, oglinzi exterioare de Audi A6 C6 facelift. Am citit prin acest topic că trebuie să verific dacă sistemul de prindere este identic, dar nu am găsit alte informații.
    Actualele oglinzi sunt încălzite și rabatabile electric, deci cred că ar trebui să urmăresc aceleași funcții și la cele de facelift ?
    La ce trebuie să mai fiu atent pentru a nu le achiziționa inutil ?
    Mulțumesc pentru ajutor.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    E acelasi sistem de prindere.
    Daca vrei aceleasi optiuni, da, asta ar trebui sa urmaresti.
    Mie unul mi se pare putin exagerat semnalizare in far, aripa si oglinzi. Dar fiecare cu gursturile lui.
    In plus, oglinzile de facelift imi par a oglinzi de duba, un design hidos raportat la cel al masinii.
     
  15. seba18

    seba18 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 C6 4F Avant, 2.0 TDI CAGB 136 HP, 2009
    Cred ca e chestie de gusturi...eu prefer oglinzile de facelift pentru ca desi sunt mai mari probabil vezi la fel de mult in ele, dar in schimb nu deformeaza asa de mult cum o fac cele de prefacelift, in special spre margini...
     
  16. Nefuziroza 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2013
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2006, BPW
    Bună seara, am fost la service și le-am spus să facă exact ce scrie și în acest topic pentru a repara oglinda din dreapta la Audi A6 C6 facelift (se glisa spre înainte, se dădea peste cap). Problema a fost rezolvată! Acum constat că nu-mi mai merge Audi side assist:)) - butonul de pe consolă nu se mai poate apăsa, iar ledul acela este galben.
    Credeți că are legătură cu:
    a) demontarea oglinzii, scoaterea mufelor de pe acolo, chinul cu acel arc care trebuia comprimat, etc?
    b). faptul că am spălat mașina cu un jet de apă caldă pentru a o curăța de zăpadă și gheață înainte de a intra în service (de la spălătorie până în service am mers fix 3 minute la -0,5 grade)?
    c). faptul că temperatura este negativă și mașinile au cam înghețat?
    Mă întreb dacă nu cumva trebuia făcut ceva din setări/diagnoză după demontarea și montarea oglinzii.
    Mulțumesc!
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Suntem la Vrei sa fii miliardar ?

    De ce nu te intorci la service-ul respectiv sa iti faca o diagnoza ?
     
  18. Quattro®

    Quattro® 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2018
    Locație:
    Girona
    Masina:
    Audi A6 C6 3.0tdi ASB allroad 2007
    În Spania de exemplu nu se pot monta în felul ăsta, legal nu poți avea 3 becuri de semnalizare pe o singură parte. Ori aripă și far ori oglindă și far.

    Enviado desde mi E6653 mediante Tapatalk
     
  19. Nefuziroza 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2013
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2006, BPW
    De ce nu ?... și așa nu se mai ține emisiunea :)
    Evident că mă întorc pentru diagnoză la același service, dar am vrut să aflu și părerea voastră că poate v-ați mai confruntat cu această problemă.
     
  20. Daniell78

    Daniell78 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2018
    Locație:
    Drobeta Turnu Severin
    Masina:
    Audi A6, 2.0 tdi, CAG, 100kw, 2010
    Salut,
    Am activat și eu funcția "Enable reverse mirror tilt,, și întâmpin următoarea problemă: cu butonul de la oglinzi poziționat pe partea pasagerului, când introduc schimbătorul în marșarier, oglinda coboară, dar nu mai revine la poziția inițială decât dacă învârt butonul de oglinzi în poziția mijloc (dezaburire).
    Nu ar trebui să revină la poziția inițială după ce scot schimbătorul din marșarier ? Vă mulțumesc anticipat.
     

Distribuie pagina asta