In mod curent am o mica oscilatie la relantii de genul 700-800 ture maxim. Aseara in schimb dupa o mica forja oscila intre 700-400 ture si daca dadeam drumul la aer motorul dadea sa moara. Lasat 2-3 ore si-a revenit. Aveti idee care ar putea fi cauza oscilatiilor ? Furtunelele au fost verificate si sunt ok
"mintile luminate" de la service dau vina pe combustibil. Multi clienti au problema asta, inclusiv eu, cu o masina nou-nouta.
cea mai tare faza e atunci cnd ei spun ca e de vina combustibilul....ha ha ha...mi s-a intamplat si mie...
sigur nu e de la benzina. mai sunt multe alte cauze. una este da, acea clapeta care trebuie curatata. poti avea probleme cu debitmetrul, missfires (bujii, bobine)...etc pune un vag com pe ea si vezi daca da ceva
problema a aparut si la mine ! aceeasi problema am avut eu ! Relantiul cadea undeva la 600 ture ! Problema poate aparea daca : clapeta (cea dinainte de admisie) este murdara , motorasul ei nu e sincronizat (verificare soft ) , pierde presiune pe la vreun furtun in special cel de la valva de recirculare (Air recirculation valve for turbocharger ) sau valva asta de recirculare nu inkide bine circuit (in mod normal e activata tot electronic dar cred ca are si un reglaj mecanic pe ea depinde de tipul de motor ) ! http://www.clubaudi.ro/images/icons/icon7.gif
Poate aberez total ( in sensul ca nu cunosc motorul ) dar daca masina ar valva PCV aia se ocupa de turatia la relanti si deci aia trebuie schimbata, e ieftina. Am patit-o atat la Chryslerul meu cat si la Tigra sotiei. Se carmazeste valva PCV si nu mai se msica in ea cum trebuie arcul. Repet poate aberez dar n-ar fi rau sa arunci un ochi in manual si daca ai valva ai asa o schimbi.
Am si eu acceiasi problema si mi se aprinde check engine, dar pe tester imi mai da si sondele lambda si clapeta de acceleratie.Pot sa incerc sa ii pun de la bmw, credeti ca are ceva daca incerc??? (ca pot sa le iau gratis) Masina e Audi TT din 2002 1.8 180 CP
Buna seara, Vin si eu cu o intrebare legata de aceeasi variatie la relanti. Mentionez ca scade si oscileaza pana pe la 600 cand opresc (la semafor spre exemplu) iar de vreo 2 ori mi s-a intamplat sa mi se opreasca motorul (eram in drum spre Bucuresti 140km\h am observat ca s-a oprit) am pornit imediat nu am avut probleme. Dupa 2 saptamani acelasi lucru. Vreo idee cineva ? am inteles ca poate fi legat de senzorul MAF, clapeta acceleratie, bujii. Multumesc anticipat.