1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Oscilatii la relantii la TT Mk1 8N - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi TT Mk1 (8N) (1998 - 2006)' creată de sorin2009x, 28 Aug 2009.

  1. sorin2009x 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A7 2011 3.0tdi CDUC 245cp
    In mod curent am o mica oscilatie la relantii de genul 700-800 ture maxim.
    Aseara in schimb dupa o mica forja oscila intre 700-400 ture si daca dadeam drumul la aer motorul dadea sa moara. Lasat 2-3 ore si-a revenit. Aveti idee care ar putea fi cauza oscilatiilor ?
    Furtunelele au fost verificate si sunt ok
     
  2. satoshi 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2008
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 2.0
    O cauza ar fi clapeta de acceleratie murdara.
     
  3. caut_TT 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2008
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi TT 2.0 TFSI, 2008
    "mintile luminate" de la service dau vina pe combustibil. Multi clienti au problema asta, inclusiv eu, cu o masina nou-nouta.
     
  4. ct20bre 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    opel astra
    cea mai tare faza e atunci cnd ei spun ca e de vina combustibilul....ha ha ha...mi s-a intamplat si mie...
     
  5. ionutiasi

    ionutiasi 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    2002 audi a3 1.8t si 1991 vw scirocco gtx
    nu e nici un combustibil. e doar o clapeta de acceleratie murdara.
     
  6. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    sigur nu e de la benzina. mai sunt multe alte cauze.
    una este da, acea clapeta care trebuie curatata.
    poti avea probleme cu debitmetrul, missfires (bujii, bobine)...etc
    pune un vag com pe ea si vezi daca da ceva
     
  7. razo

    razo 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT S-line 2.0 TFSI 2008
    eu am masina de 2 ani si n`am problema asta :D din fericire.. e sezonul rece...
     
  8. mihai_buldogu

    mihai_buldogu 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi tt cupe 1.8 T
    problema a aparut si la mine !

    aceeasi problema am avut eu ! Relantiul cadea undeva la 600 ture ! Problema poate aparea daca : clapeta (cea dinainte de admisie) este murdara , motorasul ei nu e sincronizat (verificare soft ) , pierde presiune pe la vreun furtun in special cel de la valva de recirculare (Air recirculation valve for turbocharger ) sau valva asta de recirculare nu inkide bine circuit (in mod normal e activata tot electronic dar cred ca are si un reglaj mecanic pe ea depinde de tipul de motor ) ! http://www.clubaudi.ro/images/icons/icon7.gif
     
  9. Cumnatu

    Cumnatu 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Chrysler 300M; 3.5L; 2003 + A3 2.oTDI DSG S-line 2004
    Poate aberez total ( in sensul ca nu cunosc motorul ) dar daca masina ar valva PCV aia se ocupa de turatia la relanti si deci aia trebuie schimbata, e ieftina.
    Am patit-o atat la Chryslerul meu cat si la Tigra sotiei. Se carmazeste valva PCV si nu mai se msica in ea cum trebuie arcul.
    Repet poate aberez dar n-ar fi rau sa arunci un ochi in manual si daca ai valva ai asa o schimbi.
     
  10. al3x82 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2010
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B8
    Am si eu acceiasi problema si mi se aprinde check engine, dar pe tester imi mai da si sondele lambda si clapeta de acceleratie.Pot sa incerc sa ii pun de la bmw, credeti ca are ceva daca incerc??? (ca pot sa le iau gratis)

    Masina e Audi TT din 2002 1.8 180 CP
     
  11. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    ce sa ii pui de la BMW?
     
  12. al3x82 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2010
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B8
    Sonda labmda, dar am rezolvat-o cu curatarea clapetei.
     
  13. sorin2009x 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A7 2011 3.0tdi CDUC 245cp
    Unde ai rezolvat-o si cat a costat ?
     
  14. Alexgma 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2011
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi TT 1.8 T 2000
    Buna seara,
    Vin si eu cu o intrebare legata de aceeasi variatie la relanti. Mentionez ca scade si oscileaza pana pe la 600 cand opresc (la semafor spre exemplu) iar de vreo 2 ori mi s-a intamplat sa mi se opreasca motorul (eram in drum spre Bucuresti 140km\h am observat ca s-a oprit) am pornit imediat nu am avut probleme. Dupa 2 saptamani acelasi lucru.
    Vreo idee cineva ? am inteles ca poate fi legat de senzorul MAF, clapeta acceleratie, bujii. Multumesc anticipat.
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Apr 2012

Distribuie pagina asta