1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pierdere ulei pe la capacul chiulasei sau prin alta parte la A6 C6 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de Mxf, 20 Iul 2011.

  1. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Vezi daca mai ai freon in instalatie
     
  2. maciupiciu18

    maciupiciu18 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2011
    Locație:
    siret
    Masina:
    audi A6 2010 3.0 quattro tdi
    Salut,
    Am un Audi A6 C6 3.0 an 2010 cod motor CDYA si imi curge ulei pe unde am incercuit.

    30550796_1695027857284004_1973094887_o.jpg

    Intr-o luna ajunge uleiu la minim. Ce ma sfatuiti, cum pot scapa de acea scurgere ?
     
  3. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Pare ca doar umezeste ,nu curge .
    Spala zona si verifica zilnic ca sa identifici exact problema.
    Consumul e alta poveste.
     
  4. maciupiciu18

    maciupiciu18 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2011
    Locație:
    siret
    Masina:
    audi A6 2010 3.0 quattro tdi
    Nu consuma ulei. In poza pare doar umezit. Am spalat, am curatat tot si pe acolo curge ulei.
    In ambele parti curge, pe la acele iesiri.
     
  5. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Asta inseamna peste 500 ml lunar ,cantitate pe care NU o pierzi prin zona din poza
     
  6. maciupiciu18

    maciupiciu18 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2011
    Locație:
    siret
    Masina:
    audi A6 2010 3.0 quattro tdi
    Azi am ridicat masina pe elevator si am verificat la un alt service. Si tot acolo a observat ca, curge.
    A mai banuit si garnitura de chiuloasa. Da s-a mirat ca in ambele parti sa fie duse.
     
    Ultima editare: 4 Mai 2018
  7. maciupiciu18

    maciupiciu18 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2011
    Locație:
    siret
    Masina:
    audi A6 2010 3.0 quattro tdi
    Revin cu problema scurgerii de ulei.
    Ce i de la service mi au zis ca scurgerile provine de la garniturile de chiuloasa pana la urma.
    Eu is tot mirat ca sunt duse amandoua chiuloase.
    Precizez ca nu scoate fum deloc, masina merge foarte bine, trage fosrte bine.
    Imi puteti spune cat ma ajunge schimbat acele garnituri cu tot cu manopera ?
     
  8. maciupiciu18

    maciupiciu18 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2011
    Locație:
    siret
    Masina:
    audi A6 2010 3.0 quattro tdi
    Problema scurgerii de ulei a fost remediata. Dupa ce mi s-a spus ca sunt garniturile de chiulasa (ambele), epurator defect, etc., etc.
    S-a depistat ca in urma schimbarii injectoarelor (4 la numar) din neglijenta sau din explicatia mecanicului ca “nu le pune de obicei” deci le anuleaza din propria cunostinta.
    Cine mi-a shimbat injectoarele nu a pus o garnitura de cauciuc de la mijlocul injectorului.
    Schimbarea injectoarelor a fost la Bosch Service Sângeorz’ul de Mures.
    Acolo sunt mecanici de Dacii si masini sub anul 2000.

    82DFA4D9-4DF5-4F46-92A2-45E9EDBF0332.jpeg
     
  9. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Sper ca odata ce ai scos injectorii, ai schimbat si saiba de arama din varful injectorului.
     
  10. maciupiciu18

    maciupiciu18 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2011
    Locație:
    siret
    Masina:
    audi A6 2010 3.0 quattro tdi
    Am schimbat tot ce inseamna oringuri garnituri.

    Ce i de la bosch au zis ca acea garnitura din mijlocu injectorului este ptr stabilizarea injectorului in chiuloasa si nu din cauza ei curgea ulei.
    Deci acea garnitura este ca sa tina injectorul fix si sa nu trepideze in chiuloasa cand motorul este pornit.
    A ti mai auzit asa ceva?
    Si ca Ei nu pune la nimeni acea garnitura.
    Ciudat mi so parut ptr ca lucreaza ca la dacii.
    Sarma si patent
     
  11. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    maciupiciu18, acele oringuri se monteaza penru a izola capatul cu duza al injectorului de sistemul de ungere. Daca nu sunt montate, ajunge ulei in acea zona a chiuloasei care este prevazuta cu orificii de aerisire (pentru evacuarea gazelor, in cazul in care nu etanseaza saibele de foc) si de acolo si pierderea de ulei.
     
  12. maciupiciu18

    maciupiciu18 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2011
    Locație:
    siret
    Masina:
    audi A6 2010 3.0 quattro tdi
    Mersi.
    Asa mi a explicat si mecanicul la care mi-am reparat greseala celor de la Bosch Service.
    Care dupa ce ica sunt incuiati sa nu le zic altfel, mai sunt si tari in gura si nerecunoscatori.
     
  13. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Dap ei au facut scoala si cursuri, cum sa le spui tu lor cum se face lucrul....hhahhahahaha
     

Distribuie pagina asta