1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Placute - Discuri de frana - Furtunuri metalice - recomandari - ce merita si ce cumparam

Discuție în 'Suspensii si frane' creată de florinbutoiu, 20 Ian 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Ai discurile ovalizate de aia trepideaza volanul. Daca pe spate nu sunt uzate, nu trebuie schimbate discurile. Pe fata schimba si placute si discuri. Daca lichidul nu a fost schimbat niciodata, n-ar strica sa-l schimbi mai ales ca nu costa f mult. Pt lichid am vazut ca se recomanda ATE Blue nu stiu cum. La placute si discuri sunt multe discutii. Daca poti, ia Ate discuri cu placute Ate ceramic. Nu cred ca o sa-ti para rau, desi sunt mai scumpe. Discuri....mie mi-a recomandat cineva Pagid, cica ar fi echipare de fabrica pt Bmw (nu dati cu pietre :D ), stiu ca nu sunt singurul care le foloseste, pretul fiind considerabil mai mic decat la Ate sau Brembo.
     
    Ultima editare: 11 Mar 2012
  2. LevY

    LevY Gold Member

    Înscris:
    26 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 C5 Avant , 1.9 TDi , AVF , 131 Hp , CV 6+1
    dar cele OEM sunt ATE ?!

    ultima oara am pus placute de frana ROADHOUSE si am fst foarte multumit de ele .. nu tipa nu zic nimic ...

    o sa ma interesez si la fata locului dupa pret .. ATE , TRW etc .. dar nu prea stiu cum sa verific discurile daca necesita schimbate sau nu ... placutele mele inca arata bine bine .. deci discu e problema ..
    si daca mai merg 1000km pana sa le schimb .. dauneaza cu altceva ?! in afara de trepidatii ?
     
  3. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Eu le-am rectificat, pentru ca inca stau bine la carne, dar ma gandesc si eu la un schimb.
    Vreau sa spun ca o rezolvare temporara poate fi si rectificarea, dar facuta undeva unde au scule bune.
    Nu prea da rezultate pentru ca discurile isi maresc deformarea cand sunt incinse iar rectificarea se face la rece.
    Daca ai ...sa zic norocul sa fie deformate cat de cat la fel de mult in ambele stari, adica sa-si mentina deformarea si la rece, atunci chiar da rezultate.

    Ce poate strica trepidatia asta ? Logic ar fi,..o gramade lucruri. Incepand de la caseta de directie, suspensie....si ce banui eu (ca tocmai sunt patit) rulmentii.
    Eu i-am schimbat pe amandoi.
    Poate nu simtim la masinile astea trepidatiile adevarate, cat sunt ele cu adevarat de puternice. La o Dacie (la care simti totul mult mai natural :) ), trepida la franare de-ti fugeau mainile de pe volan. Era de la firma. Culmea e, ca intr-un tarziu s-au gandit sa-i schimbe discurile,..dar rulmentii nu au avut nici pe naiba. Merge si acum de rupe, la 3 ani de la eveniment.
    Si sa cada acum ambii rulmenti de la Audi ??? De aia OEM (facuti de SKF) ? A mai patit cineva la fel, astfel incat sa incepem sa "vedem" un defect aproape sigur provenit de la discurile ovalizate ?
    O fi masina si mai grea, dar si rulmentii sunt de 3 ori cat la Dacie.
    In fine, se pot strica multe.

    Apropo, am pus ochii pe niste discuri perforate. Cei de la magazin au spus ca...nu sunt cine stie ce. Sunt mai mult estetice, la cat platesti in plus pentru ele. Mare racire nu fac gaurile alea...ca doar nu le pun pe masina de curse... La un pret mai bun pot lua unul clasic dar la fel de bun, fiind tot de firma.
    Voi ce stiti de astea "hiperventilate" ?
     
    Ultima editare: 11 Mar 2012
  4. psycho_mishu

    psycho_mishu 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT
    Salut,

    sunt de curand posesor al unui Audi TT Quattro 225 cai (2002) Motor BAM

    Va rog sa-mi spuneti ce discuri de frana si placute sa-mi cumpar si de unde.
    Am vazut ca oferta este foarte diversificata - ca si preturile

    multumes
     
  5. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    sfatul meu, ATE sau BREMBO. Inca nu mi-am cumparat dar in mod cert o sa=mi iau ATE discuri si placute.
     
  6. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Am pus recent placutele +discuri Ate fata fara alte interventii pe disc rectificare etc nu bate nimic la franare nu scartaie totul este ok.

    Recomand fata spate Ate discuri +placute.:hi:
     
  7. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    TRW - raportul pret calitate cel mai bun. Si discuri si placute.
     
  8. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Bun, gata, deci e clar... :)
    Sunt o gramada de clienti ce au folosit cam toate brand-urile de pe piata.
    Unii au avut probleme, altii nu. Normal ca cei care au fost multumiti sa spuna de bine iar cei ce au avut probleme, sa le demoleze efectiv.
    Pe mine ma baga efectiv in ceata fraze ca "folosesc discuri si placute ATE si-mi scartaie ca un marfar ce pune frana", puse langa cele ce spun ca sunt foarte multumiti.
    Am intalnit pe forumuri unii ce avut parte chiar si de Brembo ovalizate.
    Eu am folosit, super-multumit, mult timp placute TRW pe diverse masini, dar sunt multi care se plang de ele.
    Zimmermmann, pentru ca au pret acceptabil la cele perforate,...sunt injurate de multi, dar am intalnit si unii care le recomanda cu caldura. Le foloseau pe flotile de masini, fara probleme.
    Imi pare o discutie fara sfarsit...
    Singurul lucru bun e ca ne putem spune necazurile sau satisfactiile si .. procentual, ne putem face un clasament in ceea ce priveste ponderea problemelor intalnite.
    Eu cred ca aici e adevarata buba. Fiecare brand are si uscaturile lui, doar ca unele au mai multe, altele mai putine.
    Riscam in toate cazurile si ... de cele mai multe ori, alegem cu inima, ca si in cazul masinilor. :)
     
    Ultima editare: 12 Mar 2012
  9. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    sa nu uitam ca orice lucru poate fi usor contrafacut fara ca noi sa ne dam seama. Probabil de aceea unii nu au fost multumiti si altii chiar foarte multumiti.
     
  10. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Asta asa e.
    Cand cautam rulmenti, am dat peste un forum din Germania si aveau aia postat chiar si un comunicat oficial al celor de la SKF, cum ca piata e invadata masiv de falsuri. Iti dai seama ca in cazul discurilor, falsificarea e mult mai usor de facut, pentru ca nu necesita mari operatiuni.
    Naiba stie ce mai cumperi in ziua de astazi...

    Recunosc ca si eu ma uit doar dupa ATE si Brembo, dar la pomul laudat mi-e ca ma duc cu sacul si ... :)
    De obicei marile firme sunt "atacate" cu falsuri...
    Nu as vrea sa ma cramponez doar de doua brand-uri daca nu e cazul.
    Mi-a dat mai sus o idee si Razvan, cu Pagid. Au referinte bunisoare.
    De pe forumul asta e cineva ce poate spune doua cuvinte despre discurile Zimmermann ? Dar nu din impresii ci concret, ca si utilizator, sau macar cu informatii de incredere, de la un prieten bun, etc.
    ASHIHARA am vazut ca le recomanda...., e cineva care a avut probleme cu ele ?
     
    Ultima editare: 12 Mar 2012
  11. psycho_mishu

    psycho_mishu 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT
    Eu am cumparat set complet de discuri BREMBO pentru o Honda Del sol si in 2 luni erau ovale...

    Am sa verific ce am cumparat pentru Passat - le am de 2 ani fara nici o problema...
     
  12. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    exista si niste cauze pt ovalizare, mersul la spalatorie cu discurile incinse, statul la semafor cu piciorul pe frana...etc
     
  13. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Asta cu spalatoria o stiam si eu...si sincer, am facut-o de vreo 2 ori, de nevoie. Veneam cu masina foarte murdara si nu vroiam s-o las in garaj pentru vreo saptamana, asa.
    Interesanta chestia cu statul la semafor. Am mai auzit de ea, dar mai putin.
    Oare cum influenteaza discul in cazul asta ?
    Ce ne facem noi astia cu "automate" ? :) Daca stationezi in Drive, trebuie sa calci frana vrand-nevrand...

    Inca ceva, am intalnit in oferte discuri cu diametre diferite ? Sunt de 314-321-347 mm.
    Unde a fost cazul, la cautare am dat modelul masinii, an, tip motor, capacitatea cilindrica,...tot. In aceeasi coloana, discuri cu diametre diferite.
    Ma gandesc ca daca e prea mare, face marginea aia ce poate taia firul de la senzor.
    Pana sa dau rotile jos, stie cineva care diametru e cel bun ?
    Multumesc.
     
    Ultima editare: 13 Mar 2012
  14. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    nici eu nu stiu care e explicatia logica cu piciorul pe frana la semafor, dar banuiesc ca fiind discul incins sau cald, mai tii si placutele calde lipite de disc, apare o usoara deformare care se accentueaza in timp.
    Legat de dimensiunile discurilor, asa este, sunt 3 dimensiuni. Acestea se pun in functie de motorizare. La 1.6 se pun discurile cele mai mici iar la motoare mari peste 2.5 se pun cele mai mari, asta facandu-se pentru eficientizarea spatiului de franare. Nu e o regula, poti pune si la 1.6 discurile cele mai mari, dar nu e nevoie. Va trebui sa schimbi mai multe de pe acolo.
    Nu are nici o legatura cu taiatul firului de la placuta. asat se intampla cand discul e foarte uzat si buza acestuia iti va taia firul de placuta si chiar daca ai placute noi iti va aparea in bord semnul de placute uzate.
     
  15. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Marius treaba cu piciorul pe frana ai aflat-o din diverse cercetari, sau este o relevatie personala?Nu de alta, dar mi-se pare putin cam deplasata.
     
  16. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    am aflat-o de la mai multe persoane care lucreaza in domeniu, service. Banuiesc ca nu e o chestie care apare de azi pe maine ci in timp.
     
  17. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    "G@bryel" daca scrii si VINul masini i-ti pot zice eu exact care este diametrul discurilor fata/spate.
     
  18. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    In timp apar diverse uzuri la nivelul discurilor de frana.Cauzele sunt diverse si pornesc de la calitatea pieselor si modul de utilizare.Din punctul meu de vedere poti sta linistit cu piciorul pe frana la semafor, ca nu iti vei ovaliza discurile.

    Gabriel un disc mai mare reprezinta un avantaj din toate punctele de vedere.
    Firul de la placute ajunge sa fie sectionat de disc daca nu este montat corespunzator(are si el cleme de prindere...etc).Indiferent de uzura discului, firul poate fi sectionat daca nu este montat cum trebuie.
     
    B3b3 apreciază asta.
  19. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Normal ca daca e totul montat cum trebuie, firul nu ajunge sa fie taiat, dar ma gandeam ca placutele fiind "normale" iar dicul mai mare, poate ramane o portine de disc "necalcata" (am ales varianta exterioara) si buza aia, formandu-se in timp mult mai repede ca atunci cand placutele ar calca pe tot discul, sa ajunga la fir. Asta adaugandu-se la o uzura de, hai sa spunem, 50% a placutelor.

    CB927MF, iti trimit acum VIN-ul.
    Asa cum am spus mai sus, cand am pus datele pe site-uri, ca sa gaseasc ce trebuie, am ales motorizare, tip motor, cilindree, etc. ...deci ar fi trebuit sa stie ca trebuie doar un anumit disc, de o anumita marime.
    In dubii sta si tipul de la magazin. Nu stie pe care sa-l comande.
     
  20. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Pentru cei care au probleme cu tremuratul in timp ce franeaza...de cele mai multe ori se datoreaza faptului ca nu sunt bine echilibrate rotile sau ca anvelopa se uzeaza in valuri. Eu sunt patit cu ambele situatii! La una din vulcanizari mi-au echilibrat total aiurea rotile, iar alta data dupa o analiza mai amanuntita a cauciucului am observat ca era uzat in valuri. Asa ca mai bine verificati inainte sa cheltuiti banii degeaba.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta