1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa benzina la A4 B5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de iulian_1976, 17 Dec 2007.

  1. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Salutare baieti,
    Unde as putea monta o supapa de sens pe furtunul de benzina ? Am citit pe aici si pe net si majoritatea spuneau sa o montez dupa filtrul de benzina. Nu este cale lunga pana la rampa de injectoare ? Adica as avea unde sa o montez undeva mai aproape de rampa? Ca lângă filtru mă gândesc ca exista riscul sa nu de-a randament. Menționez că vreau sa o montez deoarece dimineața invarte ceva pana porneste si ma gândesc ca nu mai tine presiune pompa, peste noapte o mai pierde Masina este aceea din profil. Mulțumesc anticipat!
     
  2. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Schimba pompa de benzina. Nu monta nimic in plus pe masina.
     
  3. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Deocamdată nu am bani de o pompa am văzut că e peste 400 lei
     
  4. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Pompa nu tine presiune si nu ai dece sa pui supapa de sens. Incearca sa ii schimbi filtrul de benzina si fezi cum se comporta.
     
  5. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Filtrul este schimbat asta vara. Pai toata lumea spune in acest topic ca pompa are rolul de a tine si presiune de aceea nu se aude cand pun contactul
     
  6. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Pompa nu se aude cand pui contactul pentru ca nu este alimentata electric. Ea primeste tensiune cand dai la automat, nu cand pui contactul.
     
  7. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Dar are si rolul de a tine presiunea dupa cum am citit in paginile anterioare,nu ?
     
  8. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Are si rolul ala.
     
  9. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Pentru a ajuta la pornire..
     
  10. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Salutare baieti ,am montat supapa de sens intre filtru si pompa si azi de dimineață tot a învârtit de vreo 4-5 ori pana sa porneasca... Menționez ca eu am si GPL pe masina dar ea porneste pe benzina... Nu cred ca are vreo treaba gazul.. Ori supapa nu își face treaba , ori nu e de la pompa..

    Treaba e ca face asa de când a dat frigul... Asta vara nu a facut si cat a fost mai cald, deci nu vad de ce ar fii pompa de benzina... Am fost la mecanic cu ea si nici el nu stia ce sa zică :))
     
  11. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Cauze sunt multe:
    - presiune de benzina scazuta (pompa nu face presiune suficienta, supapa de sens face mai mult rau decat bine in cazul asta)
    - supapa de retur decalibrata
    - supapa de purjare de pe filtrul de aer
    - clapeta de acceleratie
    - senzorul de temperatura lichid racire
    - bujii proaste
    - fise bujii
    - baterie slaba sau electromotor care invarteste greu
    Toate trebuie verificate, nu neaparat in ordinea scrisa de mine.
     
  12. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Cam tarziu mentionezi ca ai si GPL :)
    Nici o motorizare Audi nu a fost conceputa pentru GPL totusi este si un topic spêcial pentru cei ce au montat GPL posteaza in acel loc.

    Nu are treaba cu pompa de benzina desi porneste pe benzina,are treaba cu aprinderea 99,99% .
    Un punct de plecare este setarea care face trecerea din GPL pe benzina si invers.
     
  13. Ovi292

    Ovi292 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2014
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi a4, 1.8T, BFB, 2003
    Salutare, oameni buni! In cateva randuri o sa vă expun si eu patania" mea .:) . Audi a4 b5 1,6 adp, subsemnata, achizitionata acum 2 ani, de ceva vreme doar cand ploua si era umezeala in atmosfera porneam masina in relantiu statea dar daca voiam sa plec nu puteam, rateuri, efectiv nu se accelera decat daca o luam asa cu binisorul. Trebuia sa astept sa se incalzeasca bine motorul ca sa pot pleca linistit In rest masina se comporta f bine nu aveam scaderi de putere in sarcina din cand in cand o mai simteam ca intrerupe dar f f rar. Am fost pe la vreo 2 mecanici spunandu mi ca e bobina defecta. Nu am schimbat o, Zilele trecute am dat sa plec si surpriza masina nu a vrut sa mai porneasca, m am pus pe citit forumul si am luat o prin eliminare, siguranta, releu. La care m am si oprit dupa ce am masurat tensiunea in mufa la pompa de benzina 5V pe contact si 5,8V la automat..am zis clar asta e defect. La mine era releul cel mai din dreapta gri inscriptionat 372 . M am dus la un parc de dez. am luat releu si surpriza masina a pornit perfect si ce credeti? pe vreme naspa nu mai am nici un fel de problema masina merge perfect. Daca era dupa mecanic schimbam bobina, pompa si masina tot nu mergea ..respect pt acest forum!
     
    Alade și coco_catalin apreciază asta.
  14. Valy0

    Valy0 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2016
    Locație:
    Caracal
    Masina:
    Audi A4, 1,8T, quattro, AWT, 2001
    Salutare baieti,
    Am si eu o problema cu Audi-ul meu. De o perioada de timp la accelerare moderata are tendinta de ,,a da in nas'', daca accelerez puternic trage bine de tot.
    De pornit, porneste foarte bine si la ralanti merge perfect fara fluctuatii. Acum am vazut ca la 4800 -5000 de ture da in nas de tot, adica nu mai trece de turatia asta.
    Pe tester nu imi apare nimic. Crede-ti ca poate fi pompa de benzina?
    Ms,
     
  15. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Preturile pentru o pompa de benzina au scazut: VDO Siemens 200 euro plus alte posibilitati Pierburg,Bosch 150 euro insa fara capacul din plastic.
     
  16. Bertalan Levente 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2018
    Locație:
    TÂRGU SECUIESC
    Masina:
    Audi A4 1,6 cod ADP 1995
    Salut .Aveti idée -cu ce fel de cheie pot sã schimb pompa de benzinã? Audi A4b5
     
  17. Bertalan Levente 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2018
    Locație:
    TÂRGU SECUIESC
    Masina:
    Audi A4 1,6 cod ADP 1995
    Eu am cumpãrat de la Era pompa e fabricatã în Itália.E súper.150 ron.
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu cred ca dupa 10 ani, aproape, a rezolvat problema userul carua i-ai citat mesajul. Pompa aia pentru combustibil marca ERA, care ai cumparat-o, este o petarda. Trebuia sa cumperi Pierburg, Bosch sau OE = originala, nimic altceva.
     
  19. AlexJonC 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 b5 , motor 1.6 , 74 , an 1996
    Salut,
    Masina este Audi A4 B5, 1.6. Am sa incep cu inceputul: acum 3 luni s-a ars pompa de benzina, am inlocuit-o cu una SH de audi. Bun, a mers bine cam 3 luni dar in timpul asta se auzea rar niste pocnituri in rezervor. Acum o saptamana a inceput sa mearga intrerupt si apoi nu a mai pornit, pompa respectiva s-a blocat. Am scos-o am deblocat-o iar acum porneste dar porneste greu. Masina sta la relanti 2-3 minute se aud pocnituri in rezervor si se opreste, merge intrerupta uneori iar pe loc la relanti daca virez maxim scade turatia si moare motorul. Tin sa mentionesz ca pompa este montata bine, nu se ating papuci intre ei sau altele.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cumperi pompa noua marca Pierburg sau originala OE indiferent cat costa, o montezi si pe urma mai scrii pe forum. Anumite piese le cumperi obligatoriu noi si de preferat originale indiferent de varsta masinii si nu cumperi "piese noi de la gunoi" adica SH pentru ca asa cum ai si vazut ai cumparat un gunoi care intre timp s-a defectat.
     

Distribuie pagina asta