1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa de inalta presiune la motorul 2.0 CR TDI - Span/Pilitura in sistemul de injectie si in pompa

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Mema Nicus0r, 9 Mai 2012.

  1. bitang 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2018
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi a3,2.0tdi CFFB,2012
    Pana la urma alta solutie nu am.Astazi am schimbat filtrul de motorina si am golit/curatat recipientul filtrului.Am verificat din nou si regulatorul de pe pompa care era curat fara nici o depunere.
     
  2. Catalin Zamfirache 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2018
    Locație:
    Romania
    Masina:
    -
    Spanul produs de pompa de inalta presiune este atras de magnet sau nu? La A5 nu am cum sa verific filtrul pentru ca este capsulat iar singura optiune este verifcarea regulatorului.
     
  3. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Pai nu prea conteaza pt ca oricum va fi colectat cand raul este deja facut. Nu ai cum sa pui nimic eficient intre pompa si rampa.
     
  4. Catalin Zamfirache 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2018
    Locație:
    Romania
    Masina:
    -
    Eu voiam doar sa incerc colectarea eventualelor particule metalice, din zona regulatorului de presiune. Am desfacut din nou si pare foarte curat insa am observat cel putin un punct de culoare deschisa insa nu parea metalic. Am facut si o poza, credeti c-ar trebui sa-mi fac griji?
    Pentru motorul CAHA, conversia la CP3 implica eliminarea EGR sau a altor componente?
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Catalin Zamfirache apreciază asta.
  6. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    La CAGA si CAHA se elimina fizic doar pompa suplimentara de alimentare. Aceasta se inlocuieste cu un furtun. EGR-ul ramane la locul lui.
     
    Catalin Zamfirache apreciază asta.
  7. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Va fi in zadar, spanul va fi oricum in rampa/injectoare.
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu nu inteleg de ce va repetati cu aceleasi mesaje care sunt deja mentionate. Chiar vreti ca acest topic sa ajunga la 100 pagini cu aceleasi intrebari si raspunsuri ?
    Pentru colegii si userii mai vechi: este vina voastra ca raspundeti si incurajati acest comportament in loc sa-i spuneti ceea ce repet eu mereu: adica sa citeasca pentru ca sa invete.
     
  9. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Se intampla ca oamenii sa nu prea aibe rabdare sa citeasca tot. Ma suna oameni din Italia care nu mai au nevoie de explicatii, au citit ambele forumuri cap coada :)
    Pe scurt, singura modificare fizica este cea a tevii de presiune pompa-rampa care trebuie adusa in pozitia perfecta.
     
    paulkf apreciază asta.
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu-i problema, exista butonul Delete. :) Mie imi place mult un proverb chinezesc: cand esti mort de foame eu nu iti dau de mancare ci iti dau o undita. ;)
     
    Smiley, audi66, Clauu și încă o persoană apreciază asta.
  11. Maryan88

    Maryan88 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2018
    Locație:
    Ramnicu valcea
    Masina:
    Audi A6 2.0 170 cp 2009
    Ai făcut conversia la CP3 ?
     
    Ultima editare: 19 Oct 2018
  12. Catalin Zamfirache 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2018
    Locație:
    Romania
    Masina:
    -
    In primul rand multumesc celor care au fost amabili si au incercat sa ma ajute cu sfaruri si imi cer scuze daca am deranjat pe cineva. Chiar daca am citit in intregime ambele topicuri am ramas intr o stare de negare. Din pacate, problema pompei de inalta presiune si a spanului produs de aceasta, s-a confirmat si la mine. Masina este in service acum iar totalul pagubei depaseste 10.000 Lei. Am optat pentru piese noi cu garantie: injectoare, pompa CP4 si pompa rezervor.
    Ca un sfat: verificati cu mare atentie zona regulatorului de presiune de pe pompa. Orice urma de impuritati semnaleaza o problema. In cazul meu, regulatorul de presiune arata foarte bine insa la o analiza mai in detaliu am identificat mici particule de span.
    Drumuri bune tuturor!
     
  13. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Din pacate starea de negare ti-a adus o paguba de cel putin 25% din valoarea masinii!
     
  14. Maryan88

    Maryan88 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2018
    Locație:
    Ramnicu valcea
    Masina:
    Audi A6 2.0 170 cp 2009
    A scăpat cineva de problema asta ?
     
  15. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Au scapat destui de aceasta problema :) Controlati des valva metering si impuritatile din filtru. 10.000 e exagerat ptr 4 injectoare si o pompa de inalte. Asa l-au pacalit si pe tata la un bmw 320d ce o facut span acum 3 luni.
    Puteai sa scapi cu 50% din suma si cu o solutie functionala, testata si garantata.
     
  16. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Scrie in acest thread cum se scapa de problema.
    @MacMac Daca e un service "care se respecta" si dintr-un defect din asta face un profit maxim, normal ca depaseste 10k.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se discuta despre 10.000 RON, nu €.
     
  18. Catalin Zamfirache 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2018
    Locație:
    Romania
    Masina:
    -
    Nu toata lumea are timp si nervi sa alerge si sa caute cea mai ieftina varianta. Trebuie mentionat faptul ca ~2000RON este doar manopera pentru care se da si garantie.
     
  19. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Off topic: @audi66 normal ca RON! Euro e toata masina!
    @Catalin Zamfirache fiecare face ce vrea cu banii lui, nu iti bag nimeni mana in buzunar. Doar discutam aceasta problema pacatoasa si faptul ca poate fi prevenita cu un pret, relativ, ok.
     
  20. CheGuevara

    CheGuevara 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi a4 b6 2004
    Salut,
    Am trecut si eu la CP3 .Am achizitionat kitul de la MacMac care m-a ajutat enorm.
    Au fost mici probleme la montarea CP3 din cauza ca mecanici au pus gresit tevile de la tur/retur. Dar cu ajutorul lui MacMac prin telefon am rezolvat problema. Masina a pornit ok, este mai silentioasa. Codul motor pe care s-a facut upgrade este CAGA.
    Din cauza ca mecanici au incurcat tevile a fost afectata valva metering de pe pompa cea care dadea Limp Mode peste 3000 ture si care am inlocuit-o cu ajutorul lui Mac iar acum masina functioneaza ok.
    Sunt multumit de upgrade si chiar il recomand.
     
    paulkf, flawyl31, Alin Alina și încă o persoană apreciază asta.

Distribuie pagina asta