1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa de inalta presiune la motorul 2.0 CR TDI - Span/Pilitura in sistemul de injectie si in pompa

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Mema Nicus0r, 9 Mai 2012.

  1. stefrac

    stefrac 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4b8 TDI 2.0 130KW , S-tronic , CGLC, Quattro,2013
    Ca urmare a sfaturilor domnului gabi_74 verific periodic acel regulator de presiune (sita si locasul respectiv), dumnealui mi-a transmis ca o data/luna este necesar a fi verificata dar deoarece fac maxim 12.000km per an verific mai rar, Din aprilie pana acum an desfacut cele doua suruburi de trei ori, Intrebarea este urmatoarea: la acest proces de desfacere/ strangere nu se intampla ca in timp sa fie luat pasul filetului inainte? Cat de dur este aliajul din care este construita pompa? P.s. La masina din semnatura am pornit de fiecare data doar din cheie, nu a fost inundata pompa cu ajutorul laptopului. A pornit fara nicio intarziere a comenzii, pus cheia si in secunda unu a si pornit. Am privit atent la lumina zilei, in plina zi cu soare, nu se vede nimic. Ca idee ajutatoare incerc sa descopar evetualele pilituri in 30 de secunde,. S-a intamplat ca dupa 30 de secunde sa se auda ca un sorb iar motorina s-a scurs din acel locas, a fost trasa undeva, nu am avut curajul sa dau cheie cu locasul gol, al pus cu o seringa inapoi carburant, am infiletat regulatorul si am dat cheie, a pornit.
     
    gabi_74 apreciază asta.
  2. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Am mai tot zis, verificati degeaba acolo, cand o sa vedeti ceva o sa fie deja prea tarziu oricum. Totul se intampla din pompa inspre rampa, nu invers si nu in alt fel. Cand va aparea pilitura. se va duce oricum in injectoare, se va intoarce pe retur in rezervor si de abia atunci va fi vizibila in regulator unde desfaceti dvs. Nu exista preventie umbland acolo, pierdeti timp in zadar tot desfacand lunar acolo, doar daca nu cumva va face placere :)
    Si ca fapt divers raportat la numarul ala de km parcursi pe an nu prea ati ales bine motorul.
     
    paulkf, flawyl31 și MDU apreciază asta.
  3. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Ba exista prevenție,pentru ca poti depista pilitura in faza incipientă sau cand este foarte puțină si inofensivă,adică ai posibilitatea sa rezolvi problema doar cu o curățare a sistemului de injecție fără daune foarte costisitoare.
     
    pamfilie2006 și lillejhon apreciază asta.
  4. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Pai daca tu zici ca pilitura aruncata in rampa cu 2000b si ajunsa in capul injectorului este inofensiva.. eu nu mai am nimic de adaugat :)
    Consider ca exista destula informatie ca cineva intreg la minte sa poata decide ce are de facut. Nu vreau sa fac din asta o tragedie probabil sa mearga asa mult si bine fara probleme de span, dar si atunci cand o fi sa fie, vreau sa-i scrii tot la fel sa faca o curatare a sistemului de injectie ca nu are daune costisitoare.
     
    paulkf apreciază asta.
  5. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Eu i-am recomandat sa treaca pe CP3 daca vrea ceva sigur si safe, sau sa verifice regulatorul măcar,cel putin asa am facut eu pana sa-mi montez pompa CP3.Ce trebuia sa-i recomand,sa se roage la sfinti? Legat de agitația ta,eu cred ca esti cam prăpăstios probabil si din cauza asta ti-au cazut belele in cap.
     
  6. stefrac

    stefrac 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4b8 TDI 2.0 130KW , S-tronic , CGLC, Quattro,2013
    Nu faceti din asta o polemica. Intr-adevar fiecare face ce vrea si intr-adevar mi-a zis sa trec pe CP3, dar la numarul de km pe care ii fac pe an mai bine as inlocui pompa CP4 cu o alta noua CPp4 si stiu ca o duc lejer 200.000 de km, adica inca vreo 15 ani. Stiu ca am ales gresit motorul pentru kilometrii pe care ii fac. Noi suntem cativa aici dar sunt zeci de mii care nu au probleme si nici nu-si fac griji de eventuale probleme deoarece nu stiu de acest forum si cu atat mai bine pentru ei, nu dorm cu aspacardinul sub perna. Cand o fi sa fie, asta e, cititind si tot recitind aici problemele prezentate ajungi sa crezi ca nu este alta masina mai proasta decat asta.
     
    crisangeorge, Hinker, ador13 și alți 3 apreciază asta.
  7. GabryelPH

    GabryelPH 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2016
    Locație:
    Busteni
    Masina:
    Q3, 2.0 TDI CFGC 177 cai, 2014
    Va salut! Deși dețin mașina de câteva luni, nu pot sa trec cu vederea de această problemă a pompei de inalte. Din ce am citit pe acest forum, marea majoritate a persoanelor care au făcut conversia la cp3 sunt pe motoarele CAXX sau CJXX pe A4. Fiind posesor de 2.0 cod CFGC, 177 de cai, adresez întrebarea: se poate face retrofit la CP3 pe acest model?
     
  8. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    @GabryelPH Se face fara probleme doar ca foarte probabil trebuie sa ajungi la Brasov la @kng_bv sa iti modifice softul.
    Am facut CFGB cateva masini.

    La CFGC trebuie schimbata pompa din rezervor , cost 100-150 ron cu una de CAGA. S'ar putea sa nu fie nevoie de soft.
    Cum am descoperit problema este presiunea foarte mare pe intrarea in cp3. Urmeaza zilele astea sa testam pe masina lui @iancubogdan si va anuntam cum stau lucrurile.
     
    GabryelPH apreciază asta.
  9. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Pentru noua generatie euro 6 s-a realizat kit-ul de conversie? Parca se cauta o masina pentru teste..

    Sent from my HTC U11 using Tapatalk
     
  10. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Kitul este gata de 6 luni. Se pare ca am gasit si o masina ptr teste. Vedem zilele astea daca o punem sus sau nu. E vorba de un leon 184 cai.
     
  11. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Daca nu e disponibil.. ma ofer eu pentru teste.

    Trimis de pe al meu HTC One_M8 folosind Tapatalk
     
  12. iancubogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2017
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 CJCA 2013
    In disperare de cauza apelez din nou la sfatul vostru si as vrea sa va intreb din nou pe cei care aveti facelift daca aveti probleme cu presiunea scazuta.
    Am cumparat pompa de inalta CP3, am incercat sa schimb pompa din rezervor cu una de la cod motor CAGA la sfatul lui MacMac deoarece presiunea furnizate de pompa mea este prea mare si in opinia lui de asta am probleme.
    Mai precis am cumparat o pompa CP3 in vederea inlocuirii celei de pe masina si in plus am cumparat pompa din rezervor de la cod motor CAGA dar dupa ce am demontat bancheta surpriza ... pompele (care stau in rezervor) nu sunt la fel, a mea are doua mufe iar cealalta, cea cumparat, doar una.
    Din ce citesc aici se intelege ca merge fara soft dar in "teren" lucrurile stau altfel asa ca nu prea mai stiu ce sa mai cred si ce sa mai fac. Softul ma costa la Buzau 600 Euro care nu sunt putini bani. Oare e chiar dificil de facut sau pentru faptul ca m-au vazut putin disperat au avansat suma asta ? Multumesc.
     
  13. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Cunosc problema ta, insa nu inteleg ce eroare ai, presiune prea mare sau prea mica? Pune cateva poze la bypass cum il ai.
    Softul pt cp3 necesita mai multa migaleala, nu oricine face asta. Asta este pretul la Buzau, nu este ceva preferential. Plus ca nu stiu cine mai face asta, Dragos Completechip sigur nu, poate @kng_bv
    Si eu sunt cu restante la capitolul cp3 :) Am aceeasi singura pompa in rezervor ca la tine, doar ca eu iau presiune prea mare. Dupa ce trece iarna o sa ma apuc de ea iarasi cu masurat pe furtune si etc
     
  14. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Decât sa dai 600euro pe soft plus pompa CP3 sh și alte acareturi, nu mai bine cumperi o pompa cp4 pt motorizarea ta și îți vezi de treaba? Dacă aia a mers 100-200mii km... Mai ții tu mașina încă atâția km ca să se strice din nou? Unii cred ca se complica aiurea. Eventual pune ulei 2T, la revizii fa amorsare cu VCDS, nu porni motorul fără motorina in filtru, etc, sa nu meargă pompa pe uscat. Eu nu cred ca în Germania mașinile cu sute de mii de km schimba pompele asa des.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
    sandumbogdan, ador13, stefrac și alți 3 apreciază asta.
  15. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    @iancubogdan daca era atat de usor o facea oricine. Uite doar o mica parte din run-urile dyno + log pe o masina cu CP3 ce nu tinea presiunea cum trebuie. Ajustari de la soft la soft, 2 saptamani de munca. Cam cat ar trebui sa coste? 5 lei?
    2018-12-22_2252.png 2018-12-22_2253.png
     
  16. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Da si nu, daca vrei soft 230+, asa noua cum este poti sa arunci cp4.
    Este un chin pt tuner sa ajusteze fiecare regim in parte, practic intr-un timp destul de limitat trebuie sa refaca ce a facut fabrica, cu teste doar pe masina intr-un mediu total necontrolat.
    Trebuie sa gasim cumva o solutie eleganta si viabila, valabila pt toate motoarele cu o singura pompa. Pana atunci sa-i dam cu toba slana si toate cele zic :)
     
    arazvan2002 apreciază asta.
  17. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Salut. Te ajut eu cu softul. Pune aici mai multe detalii, sau daca vrei, vorbim in privat.

    Sent from my HTC U11 using Tapatalk
     
    MDU apreciază asta.
  18. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Cred ca 99.99% din cei care se gandesc la CP3 pentru a nu avea probleme in viitor, nu se gandesc la 230+ si nu discuta pe forumul asta. La nivelul ala nu doar pompa de inalte ai mai multe probleme de rezolvat.
    E o pista oarecum falsa din punctul meu de vedere, la fel cum e si cu volantele cu masa dubla, multi se gandesc sa caute o varianta mai durabila crezand ca ei mai tin masina inca 10 ani. Si daca le-ar tine, ar fi normal sa mai pice cate ceva, ca asta e societatea de consum.
    In ceea ce priveste softul, e absolut normal sa coste "mult" o astfel de adaptare pentru ca inteleg despre ce e vorba. E vorba de mult timp si resurse consumate pentru a calibra asa ceva si munca "custom" se plateste chiar mai mult.
     
    Bogdan123 apreciază asta.
  19. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Stati linistiti ca nici cu soft nu e chiar asa simplu. Eu am fost de doua ori la Buzau pentru soft, insa se pare ca nu e deloc usor de obtinut ceea ce vrem. Dupa soft, eu iau Low Pressure daca o calc blana in timp ce-si face regenerarea. Partea nasoala este ca nu am prins-o in regenerare cand am facut log-urile/testele etc. Pana acum s-a lucrat 2 zile pentru softu respectiv. Inca ma gandesc daca sa fac a treia vizita (Craiova-Buzau) la care sa incercam inca o calibrare, sau revenire la CP4.1 si implicit softul stock pt ea, saaaau, sa ma obisnuiesc cu ideea ca in timpul regenerarii nu trebuie sa o calc, ci s-o las sa-si faca treaba. Exclus sa elimin DPF.
     
    kng_bv și MDU apreciază asta.
  20. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Cel mai probabil saptamana viitoare rezolvam problema cu softul la Brasov la @kng_bv la garaj. @Bogdan123 asta merge si la tine.
    O sa montam o pompa diversa pe un leon de 184 cai, facem teste si calibrari + un stage 1. Am sa va tin la curent cu rezultatele obtinute de indata ce totul e ok.
    Pompa va fi compatibila cu toate modelele 2013-2018 EA288 (150-184-190 cai) si modelele 177 cai cu o singura pompa in rezervor.
     
    MDU apreciază asta.

Distribuie pagina asta