1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa injectie 2.5 tdi (AEL) - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C4 (1994 – 1997)' creată de maryuzzz, 17 Noi 2010.

  1. w0lf_tuner 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2013
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 C4 2.5 tdi 140 cp 1997
    Salut,
    Am si eu o problema la un audi A6 C4 motor 2.5 tdi 6 trepte din 1997 cu 140 cp. Imi pierdea foarte rau pompa de injectie, arunca sanatos motorina pe la etansari si masina trepida la relantiu. Am deschis putin suruburile de la etansari cu gandul ca poate este garnitura dusa dar surpriza, nu exista garnitura. Am pus silicon de motor si am lasat sa se usuce, mai pierde foarte putin motorina, se umezeste un pic pompa si la relantiu nu mai are absolut nici o problema dar in schimb a luat-o razna motorul: nu mai trage, porneste foarte greu, cand schimb treptele scade instantaneu turometrul aproape pana cand moare motorul. Aceste simptome mi se par total aiurea avand in vedere faptul ca doar am slabit putin suruburile sa bag silicon si le-am strans la loc iar masina deja a luat-o razna. Nu am umblat deloc in pompa in alt fel sau mod. Multumesc anticipat pentru sfaturi.
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Dec 2013
  2. w0lf_tuner 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2013
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A6 C4 2.5 tdi 140 cp 1997
    am rezolvat,pana la urma existau 2 garnituri pe interior,150 ron pe 2 garnituri plus reglat avansul cu ajutorul unui nene priceput,merge de minune masina,pompa nu avea nimic :)
     

Distribuie pagina asta