1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa injectie la motoare diesel 2.5 tdi - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de cubulex, 23 Ian 2008.

  1. InSecret 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A5, CJEB,2012
    In locul tau as face astfel, comand una cu garantie dupa care nu ma pun sa o montez, mai dau cativa lei si o pun pe banc de testare pompe si aflu direct in ce stare e, atunci voi sti si ce montez. Nu te zgarci la un drum in plus si la cat costa o pompa din dezmembrari ce-ti mai e 50 ron o testare pe banc (cam atat cred ca e, nu stiu).
     
  2. S_bitza

    S_bitza 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    audi A4 an '99, 2.5TDI quattro
    Asa as fi facut si eu insa cei care vand SH nu sunt de-acord ca pompa sa fie desfacuta. La Bosch pe banc se desfac (evident) pentru a fi verificate complet nu doar partea electrica. Testarea e 250lei. Chiar nu-mi place sa iau piese SH...daca pastram masina nu imi parea rau sa iau o pompa noua...dar trebuie sa vand masina si nu-mi scot banii pe ea...
     
  3. vladdd 6th Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2013
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Q5 09 125KW CAHA
    Salut, am un audi a6 allroad 2003 2.5 cod motor AKE.
    Mașina nu mai vrea sa pornesc, Am următoarele erorori găsite pe vcds.
    Am înțeles ca este pompa de injecție, am găsit pe un băiat ce repara doar electronica Pompei, vreau sa știu dacă a mai întâmpinat ceva aceste erori și cum a procedat .
     
  4. al3xpuma

    al3xpuma 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2012
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    AFB 2500 6v 1999
    Salut, incerca sa schimbi ecu pompei cu unul nou, nu il repara ca nu tine mult, am vorbit cu un pompagiu si costul unui ecu nou este vro 700lei si depinde de mecanica pompei sa nu ai probleme acolo.
     
  5. Cristian.p 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    a6 2.5 tdi quatro
    salutare tuturor, sunt posesorul unui Audi a6 2.5tdi quatro, cod motor BAU.
    Am o problema cu respectiva, motorul este in protectie fapt ce limiteaza turatia lui peste 3000rpm, ca si cod de eroare este 01318 modul electronic pompa injectie nu comunica cu vag, problema si dilema mea este de ce marina are momente cand merge normal, se accelereaza normal. Adica eroare respectiva dispare si totul revine la normal, credeti ca trebuie sa schimb pompa sau e ceva senzor care genereaza eroarea respectiva cod pompa 059013160L
     
  6. Cristian.p 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    a6 2.5 tdi quatro
    toti cunoscuții mei ma trimit sa-mi schimb pompa de Injectie dar eu susțin ca nu este de la pompa, din ceea ce am citit pe forum daca se defecteaza modulul pompei masina nu mai porneste, nu e cazul, daca pompa are uzura la pistonul de avans nu ar genera codul asta de eroare si nu ar limita turatia motorului, asta am inteles eu din forum.
    sa va povestesc cum a inceput totul
    Am cumpărat masina din germania in primavara, pe drum a sărit surubul de blocare pompa injectie, l am înlocuit cu un alt surub normal si fara garnitură, toate bune, ajuns in tara am schimbat distributia, cu toate fuliile, piston de întindere curea, toate rolele , filtre ulei etc, dupa ce am schimbat distributia a inceput sa apară problema, la început rar adică o data la 2-3 săptămâni, adică limitate putere motor si martor bujie licare, astea sau întâmplat din ce in ce mai des până aunramas aprinse tot timpul, acum dispare foarte rar eroarea, am schimbat debitmetru de aer, am schimbat filtrul de motorina, furtune, senzor de temperatura si nimic, problema persista pompa nu are nici un fir întrerupt si in interior modulul este impecabil.
    Am avut si eu firele ce duc la pistonul de avans fără izolatie si au făcut scurt pana le-am remediat , acum nu mai fac dar masina tot asa merge, o data la 4-5 zile merge normal in rest limp mode.
    Sfaturi ceva, va rog cine se pricepe sa ma ajute cu niste sfaturi, nu mai stiu ce sa-i fac, sa schimb pompa sau ce as putea sa fac???
     
  7. Nimsoc 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2,5 TDI Quattro, an 2003, km 123000
    Cristian P, ar merita sa verifici avansul static al pompei. Limp mode cu aprinderea martorului de bujie si limitarea turatie e semn de avans mare. Mai ales ca descrii ca a aparut dupa ce s-a umblat la distributie si in speta si la cureaua pompei.
    Am patit-o si eu de nenumarate ori dupa schimbarea distributiei.
     
  8. Cristian.p 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2017
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    a6 2.5 tdi quatro
    ok , Multumesc
     
  9. HudreaTudor 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2017
    Locație:
    Turda jud Cluj
    Masina:
    Passat B6 Rline 20 TDI 2006
    Buna colegii am adus din Germania un Audi A4 motor 2,5 quattro an 2004 180 cp cu problema electrica pe pompa de injectie.Se poate demonta electronica daca da cum si mai departe se pot reface lipiturile pe calculator sau nu?Si daca stiti pretul unul calculator nou si daca mai trebuie ceva schimbat pe langa el.Va multumesc sper ca sunt doritori sa imi explice cum se face.
     
  10. Lory28 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 Allroad c5 2.5 tdi automat
    Buna seara ! am cumparat azi un obd scan nu am reusit sa instalez vcds ul dar am facut cateva scanari cu alt program .Am schimbat distributia, uleiul (motul 5w40) la masina si avansul a fost regrlat la rece ,mecanicul a zis ca am o diferenta de 0.2 grade. dar acum nu stiu ce sa cred.Masina porneste la rece la cald fara probleme,dar are un zgomot ciudat motorul.Consumul este cu 400 ml mai mare.
    audi a6.png Untitled.jpg1.jpg
     
  11. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Buna
    Lory28 la pompele astea avansul se reglează la cald cu motorul la 90 ℃. numai bine
     
    mare_hotz apreciază asta.
  12. Ungureanu Claudiu

    Ungureanu Claudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B6 2.5 BFC 2004
    Salutare,

    Ma poate ajuta cineva cu o idee/sfat ?!
    Masina mea s-a oprit dintr-o data in timpul mersului si de atunci nu a mai vrut sa porneasca ( acum o saptamana ).
    Invarte dar nu porneste...:(
    Eroarea aparuta pe tester a fost :

    01268 - REGULATOR VALVA COMBUSTIBIL.
    Posibil sa se fii dus pompa de injectie ?
    Masina este AUDI A4 B6 2.5 BFC AUTOMAT.
     
  13. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Exact. Sus în dreapta ai funcția "căutare", introdu codul de eroare (01268), bifează "cauta doar în acest subiect" și spor la lectura.
    Degeaba se repara partea electronica a pompei dacă mecanic nu se rezolva cauza ce a generat defectarea. O sa meargă câteva zile și pușcă iar mosfetul.
     
  14. Ungureanu Claudiu

    Ungureanu Claudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B6 2.5 BFC 2004
    paul14
    multumesc :)
     
  15. Negrea Petrisor 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B6 2.5 TDi
    Salut . Revin si eu cu o problema .
    Detin un Audi A4 2.5 din 2003 . Problema consta in felul urmator . Mergând cu ea , brusc s-a oprit . A doua zi , am pus vcds-ul , absolut nici o eroare . Am slabit conducta unui injector , motorina ajunge . Distributia este verificata , nu este " sarită " . Este posibil ca sa fie pompa de injectie pe parte electronica dusă ? Se poate sa nu facă presiune si să nu am nici o eroare pe diagnoza ?
    Daca cumpar alta pompa , cu accelasi cod , este nevoie de codare pt ECU sau ?
    Multumesc!
     
  16. Pana stelian

    Pana stelian 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2016
    Locație:
    slatina
    Masina:
    A6 4 G2 , 3.0tdi S-tronic 245 cp
    Salut baieti,
    Mecanicul meu nu reuseste sa regleze avansul la un motor 2.5 cod BDH. In urma unor lucrari la motor distributia a fost demontata, pusa la punt corect dar oricat incearca sa o puna la 0 se modifica si sau devine variabila. Cel putin asa am inteles. Am observat in spatele pompei de injectie unul dintre fire usor dezizolat. Ma puteti ajuta ? Multumesc anticipat.
     
  17. Adrian8282 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2018
    Locație:
    Mureș
    Masina:
    audi a4 b6
    Buna,
    Am un Audi a4 b6 2.5 tdi BDG. Imi puteti spune ce coduri sunt compatibile cu pompa mea de injectie ? Codul pompei mele este 059 130 106k. Multumesc .
     
    Ultima editare: 4 Oct 2018
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Dupa codul asta nu gaseste nimic. Codurile din Etka pentru motorul tau sunt cele din img 2.
     
  19. Adrian8282 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2018
    Locație:
    Mureș
    Masina:
    audi a4 b6
    Multumesc de promptitudine am gresit codul nu era acela de mai sus.am modificat si postul.in imagne am vazut ca ai trecut A6,masia mea e Audi A4 2.5 tdi V6 BDG.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Doar cu terminatia K sau KX.
     

Distribuie pagina asta