1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa Injectie - motoare diesel normale - NU PD - reparatii - Reglare Avans - probleme diverse

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Pippo09, 3 Dec 2010.

  1. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Mi-a inchis pompa cu mastic. La telefon mi-a spus ca masina a mers mult timp cu returul blocat (la mine returul pleaca de deasupra capacului, nu din spate) si cand l-a scos sa-l curete era infundat complet si din cauza asta s-a uzat...am uitat ce...
    Din cauza asta a trebuit sa ii mareasca avansul ca sa pot merge cu ea. La telefon mi-a spus ca masina va porni mai greu, dar cand am fost s-o iau a pornit la sfert, nu oscileaza, nu intrerupe in mers. Singura problema observata e lipsa destul de mare a puterii si fum negru in ture mari (pe loc, urmeaza sa fac un drum pe aici sa vad in sarcina). Am sa merg la cineva cu un tester sa verific IQ si avans sa vad daca-i in regula. Per total sunt multumit, e exact cum ma asteptam. Merge liniar, cursiv, dar nu mai trage. Ciudat e ca inainte nu-mi pleca doar din ambreiaj de pe loc dar tragea mai bine in sarcina, acum e invers.
     
  2. Pippo09

    Pippo09 Silver Member

    Înscris:
    18 Noi 2009
    Locație:
    Tarnveni(Mures)
    Masina:
    ex:A4,1.9TDI,81kw AFN
    Verifica avansul si cantitatea injectata la cineva care stie cum se face.
    In treapta a 3 a sau in a 4 a daca lasi acceleratia cand scade spre 1000 rpm nu smuceste?
     
    Ultima editare: 14 Noi 2015
  3. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Masina merge lin. Azi la aprox 2grade a pornit ok, fara fum. Am dat in ea ca surdu in tobe dupa ce s-a incalzit bine motoru. Livreaza puterea cu intreruperi din cand in cand, dar cand dau un 'sprit' la pedala isi revine. E aleatorie chestia. Intre 3500-4000 scoate mult fum negru. Ma enerveaza lipsa de putere si micile intreruperi
     
  4. Pippo09

    Pippo09 Silver Member

    Înscris:
    18 Noi 2009
    Locație:
    Tarnveni(Mures)
    Masina:
    ex:A4,1.9TDI,81kw AFN
    Te contrazici singur odata zici ca masina merge lin si de doua ori ca are intreruperi....
     
  5. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Imi cer scuze pentru confuzie. Voiam sa zic "mai lin". Inainte cand motorul inca nu ajungea la temperatura optima era groaznic. Se simte o imbunatatire, dar nu totala
     
  6. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    VW Passat 3C5 2.0 tdi (BMP) 2007 + VW Golf 7 1.6
    O parere, va rog, despre eroarea ce a aparut dupa oprirea in mers a B5 -ului (1,9 tdi, AHU, 1997). A pornit foarte greu dupa. Pina la aceasta problema masina lucra si pornea foarte bine. Am si un scan facut cu cateva zile inainte.
    Ross-Tech da niste posibilitati. Ma intereseaza daca cineva s-a intalnit efectiv cu aceasta eroare, problema.

    Address 01: Engine Labels: 028-906-021-AHU.lbl
    Control Module Part Number: 028 906 021 BD
    Component and/or Version: 1.9l R4 EDC 11SG 0806
    Software Coding: 00002
    Work Shop Code: WSC 00000
    VCID: 52A094BB9E7F4788C71
    1 Fault Found

    00550 - Start of Injection Regulation
    17-00 - Control Difference
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cumva ti s-a aprins si ESP-ul sau ai avut si alte erori impreuna cu asta si le-ai sters ? Gen Error message from ECU ?

    Ai cateva variante :

    1. Ori ai aer pe instalatie
    2. Pompa de injectie dereglata
    3. Senzorul de avans de pe pompa
     
  8. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    VW Passat 3C5 2.0 tdi (BMP) 2007 + VW Golf 7 1.6
    Problema rezolvata.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Poate mentionezi si rezolvarea, asa cum este normal, nu doar sa scrii mesajul anterior fara sa mai mentionezi nimic. Cand avem probleme scriem si rezolvarea nu doar intrebam si pe urma nu mai scriem nimic.
     
  10. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    VW Passat 3C5 2.0 tdi (BMP) 2007 + VW Golf 7 1.6
    Rezolvarea:
    Capacul si corpul cu electric demontat, golit corpul de motorina. Verificat contactul perfect la mufe.
    Inlocuit garniturile la corp electric si capac odata cu montajul. Aerisit instalatia.
    A pornit "la sfert"! Reglaj cu interfata si rezultat poza de mai jos. Perfect! ;)
     
    arazvan2002 apreciază asta.
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Am o problema ... am un mare joc in rola din poza. Din cate am vazut este o rola simpla de aluminiu, nu are tampon de cauciuc. Deci cred ca iese din discutie problema rolei, ci mai degraba la axul pompei de injectie. Ma insel ?
    O sa revin cu un video daca reusesc sa scot capacul de protectie, totul fiind foarte inghesuit la V6. :)
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Problema rezolvata, flansa aceea este de fapt o contra-greutate. Asa trebuie sa faca. :)
    Atata timp cat cureaua se invarte liniar nu sunt probleme.

    Mersi @mare_hotz .
     
    mare_hotz apreciază asta.
  13. a1in11 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 Allroad Quattro,2.0 Tdi,170cp,2010
    Salut! Am citit pe forum ca avansul trebuie sa fie intre 45 si 60, ideal ar fi 52. Din curiozitate,am pus testerul pe masina mea. La mine e cam mic:20. Mentionez ca porneste usor la rece, la cald si trage bine. IQ-ul am observat ca se modifica la 90 C,jongleaza intre 2.8 si 4.4. Am pus 3 poze. Stie cineva daca e in regula?
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai chiar in pagina asta, o poza, cum trebuie sa arate avansul. Citeste topicul asta integral.
     
  15. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    E în regula și asa dar nu strica sa fie cam pe linie. E mai sprintena mașinila când e cel puțin pe linia albastra, dacă nu chiar puțin mai sus. Dacă nu sunt alte defecțiuni, pornește ok oriunde intre liniile roșie și verde.

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
  16. a1in11 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 Allroad Quattro,2.0 Tdi,170cp,2010
    Merci! Deci nu are rost sa merg cu ea la mecanic..E in regula asa..
     
  17. utzu

    utzu 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2009
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 B5 18i 20V ADR 1996
    Imi puteti spune daca avansul este inregula?Atasez doua poze.
     
  18. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Avansul e ok, dacă vrei, îl poți duce mai spre linia albastra. IQ-ul nu e ok. Ar trebui sa fie 3.5-4. Trebuie reglat la adaptation.

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
  19. Fanutz

    Fanutz 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 4G 3.0 TDI [CLAB 2012]
    Va salut. Imi puteti spune de unde se regleaza avansul la pompa de motorina de pe un A4 2.5 TDI V6 Cod motor AKE? mentionez ca pe vag indica faptul ca avansul este mare si trebuie reglat sa fie mai mic. O sa postez doua imagini cu pompa> va multumesc
     
  20. Valentin wlt 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2016
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi 80 B4, 1.9 TDI, 1994
    Salutare domnilor!
    Detin un Audi 80/B4/1.9 TDI fabricatie 1994. Problemele masinii au inceput cand mi s-a ars calculatorul si senzorul de pornire. Am schimbat calculatorul,am schimbat si senzorul de pornire dar masina tot nu porneste,deoarece nu imi intra motorina in pompa de injectie. Am luat o alta pompa de la un domn dar pompa respectiva are returul sus,iar a masinii mele il are pe lateral in rest par sa fie identice ca si aspect dar si numar de pini. Cu pompa pe care am luat-o imi baga motorina la injectoare dar masina nu porneste iar cu pompa mea nu ajunge nici o picatura de motorina in injectoare.
    Din cate am auzit pompele sunt total diferite si nici o data masina mea nu va pornii cu o pompa aceia care are returul sus deoarece este modelul mai vechi.
    Este mai rentabil sa o repar pe a mea s-au sa gasesc o alta pompa identica.
    Astept si alte sfaturi de la dvs.
     

Distribuie pagina asta