1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa injectie motorina 1.9 tdi cod motor 1Z - reparatie - inlocuire - reglaje - discutii diverse

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de net, 20 Aug 2010.

  1. alehandro69

    alehandro69 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2009
    Locație:
    Comandău
    Masina:
    B4,Tdi,1Z,1993
    Parere

    vektorul Vezi daca nu s-a crapat izolatia la injectorul 3 cel cu fir si face scurt, trebuie dat cu banda in zonele fierbinti, cum e teava de la calorifer si alta solutie este sa schimbi calculatoarele. Mai adaug sa cauti un senzor care e pe pedala de frana si taie injectia. Acel senzor poate e oxidat.
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Aug 2014
  2. vektorul 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2014
    Locație:
    Nasaud
    Masina:
    audi b4 1, 9 tdi 1994
    alehandro69, multumesc mult pentru sfaturi. O sa verific si apoi mai postez ce si cum. Totusi daca sti te rog spune-mi unde e senzorul ala pozitionat sa-l gasesc mai repede.
     
  3. alehandro69

    alehandro69 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2009
    Locație:
    Comandău
    Masina:
    B4,Tdi,1Z,1993
    sal

    vektorul Trebuie sa fie undeva sub pedale ca un fel de contact. Cand pui frana sa anunte calculatorul, vezi in spatele pedalei.

    Vezi si conductele de alimentare ca ruginesc si mai trag aer fals. Eu am golit 2 cutii de spray (de tip bronz pentru sobe si jante) pe toata lungimea de sub caroserie.

    Dar am stat si m-am gandit ca ar fi bine sa masori si tensiunea de incarcare, in mers trebuie sa urce la 14-15 volti si sa ramana constanta fara intreruperi
    Si eu am avut smucituri, dar am schimbat periile din alternator, care vin gata, impreuna cu regulatorul de tensiune si am restabilit voltajul normal de incarcare, pe care functioneaza toata instalatia.
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Sep 2014
  4. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Azi am ramas fara motorina. Am fost si am pus 10 litri, a ajuns motorina in filtru si in pompa dar nu pornea, picura pe la toate incheieturile.
    Acum o luna-2 mi-a murit motorul in mers si a pornit mai greu apoi. Pe tester am pus-o, avea o eroare (n-o mai tin minte exact, dar ), mecanicul a zis ca e gripat ceva la pompa si a ramas avansul dereglat.
    Banuiesc ca s-a dus naibii pompa de tot. Intrebarea mea este : merge pompa de ahu/alh/afn/asv/agr , alte 1.9 non-pd ?
     
    Ultima editare: 9 Sep 2014
  5. dcaramarin

    dcaramarin Silver Member

    Înscris:
    27 Mar 2010
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4-avant-2.0 CR, CAGB
    Sa fie pompa de injectie de vina cand astazi stand la semafor a luat-o razna turatia la ralanti adica a urcat pe la 1200 rot apoi a stat 2-3 secunde la 1000 si a revenit la normal?...nu am erori pe partea de motor, singura eroare ce mai apare cand si cand e de la imobilizator si G62.
     
  6. Piglet80Avant 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    audi 80 avant ABK
    Xtremer , eu stiu ca la baza pompele ar fi la fel dar sowft-ul cu care sunt accesate de calculatorul de motor este diferit la acele motoare fata de 1Z care nu il poti rescrie ca si sowft la noi ! Nu am vazut pe nimeni sa isi bata capul cu coversii de genul asta . Probabil cu toate datele pompelor si calculatoarelor in paralel sa verifici daca se suprapun . Ca si pozitie de montare , presiuni si timpi de lucru sunt identice .
    alehandro69 , am si eu aceeasi problema precum colegu , vektorul , eu am sesizat ca problema apare atunci cand sunt temperaturi scazute (din momentul in care tine releul de bujii mai mult pe incalzire) , initiala am crezut ca este de la corectie fiind mai rece debiteaza mai mult , debiteaza mai mult nu arde tot , senzatia este ca si rateurile de la benzinare cand isi iau "mise-fire" . Avansul este unde trebuie , debitarea (facuta la sfanta ureche , daca nu este asa reglata , porneste greu la cald)este unde trebuie (am un consum de 7,5% in regim mai alert de mers cu roti de 205/55r16) , iar la treaba cu senzorul de pedala de frana ar fii valabil daca ai esp , daca nu ... nu ii vad legatura cu calculatorul de motor .
    Am avut probleme cu pompa cand am cumparat masina , tragea aer prin garniturile de la pompa , rezolvat , iarna trecuta a facut doar la relanti pana se incalze ,dupa aia nimic , acum cum s-a racit a luat-o nervi (si pe mine) .
     
    Ultima editare: 24 Oct 2014
  7. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Piglet, am intrebat pe cineva cu un golf 3 1z si mi-a zis ca si-a pus pompa de afn si i-a mers fara probleme dar are consumul un pic mai mare :-??. Nici nu stiu ce sa fac. As fi vrut ceva afn/alh fiindca e mai noua (km mai putini pe masina=>uzura mai mica)
     
  8. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Atentie ! urmeaza poveste lunga :
    Printr-un noroc am verificat intr-o zi cureaua de distributie intr-o zi si am gasit-o rupta pe 1/3 din latime (ContiTech, la 10k km, 2 ani, multa "sanatate" lor) si am luat una noua Gates. Am montat-o, pusa la punct si nu pornea, dar invartea fara probleme. Cand verificam marcajele gaseam pompa dereglata cu un dinte asa ca am pus-o intetionat dereglat si cand i-am dat cheie a mers impecabil (nu scuturat, nu fum, nimic) dar era foarte lenesa. Am decuplat/recuplat electrovalva asta subliniata cu albastru in poza:

    [​IMG]

    si a mers fara probleme iar puterea a revenit la normal. Chestia cu electrovalva o stiam de cand nu-mi statea ralantiul si scutura tare pana in 1800-2000 ture, la fel faceam si-si revenea. Daca ar putea cineva sa-mi explice mai in detaliu si intr-un limbaj tehnic ce s-a intamplat as fi profund recunoscator
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Noi 2014
  9. bogdy arad

    bogdy arad 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2011
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a4 1.9tdi 1z 1996
    Salutare,
    Cum aflu in VCDS care e codul de Login pentru reglarea avansului ? Adica atunci cand trebuie selectat motorul. Daca stie cineva ce trebuie sa selectez in fereastra ce imi apare la tdi timing. Multumesc.

    Address 01: Engine Labels: 028-906-021-AHU.lbl

    Control Module Part Number: 028 906 021 BD

    Component and/or Version: 1.9l R4 EDC 20SG 0806


    Software Coding: 00002

    Work Shop Code: WSC 00000

    VCID: 52A164919EF4609
     
  10. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    12233 e codul pentru adaptări dar nu ai nevoie de el pentru avans. Pentru având intra la measuring blocks, scrie de mana canalul 000 și dai GO. Apoi apare jos un buton Basic settings și apoi tdi timming. Sper sa nu fi uitat eu.

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
  11. bogdy arad

    bogdy arad 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2011
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a4 1.9tdi 1z 1996
    asta stiu .dar ai o lista acolo la tdi timing si trebuie sa alegi ce fel de motor ai sau cva de genu,acolo nu stiu pe care sa aleg ca la fiecare imi arata altfel scala aia
     
  12. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Salut!
    Trebuie sa schimb pompa la masina mea Audi a4 b5 1.9tdi 90cp cod motor 1z, pompa mea are cod 028 130 110 H si ce am gasit eu are cod 028 130 115 M. Pompa arata identic cu a mea, intrebarea mea ar fi este buna aceasta pompa pe masina mea?
    Multumesc!
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Merge perfect pe masina ta.
     
  14. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    @audi66 , stii cumva care e 'regula' compatibilitatii? De ex eu am pompa 028 130 109 J. Merge 028 130 109 L ? Merge plug&play sau trebuie ceva umblat la electronica? Mentionez ca pompa arata la fel (e fara striatii pe corp), dar are returul in spate, la mine e pe capac si nu stiu daca e de pe b4 sau b5, dar dupa codul cautat imi apare ca e de 1Z/AHU. Multumesc !
     
    Ultima editare: 17 Apr 2017
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    028 130 109 L, 028 130 109 LX, 028 130 110 MX, 028 130 115 NX a fost pusa pana la seria sasiu <<= 8C - P - 058 -996

    028 130 109 J si 028 130 109 JX a fost pusa de la seria sasiu 8C - P - 058 -997 =>>
     
  16. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Mi-a trimis cineva poze ca dezmembreaza un 1z, returul deasupra, dar codul e 028 130 108 M.
    Ar merge asta sau cea cu 109 L? E masina pe tusa si nici nu stiu ce sa fac ca sa nu arunc banii degeaba...
     
    Ultima editare: 17 Apr 2017
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai tocmai ti-am pus compatibilitatea impreuna cu limitarea la seria de sasiu in postul anterior.
     
  18. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    Apreciez, dar voiam si vesti bune :)))
     
  19. Xtremer

    Xtremer Bronze Member

    Înscris:
    15 Noi 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    80, 1.9 TDI, 1993
    @audi66 am uitat sa intreb ceva. Am gasit o pompa cu toate codurile identice, de pe o masina identica ca motor si an. Nu o sa mai am problema cu ECU sa nu o recunoasca la inlocuire sper, nu?
     
  20. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab

Distribuie pagina asta