1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa servodirectie - lichid servo si caseta directie la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de audiheart, 23 Noi 2012.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    E diferit codul pentru alte motorizari . Cauta ce se vede in poza.
     
  2. Vic 296 Banned

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Cvgfddfhvcvvv
    Masina:
    Hdd bhjhfdccbjodz
    Multumesc .Am luat una de pe un b6 2.0 ALT.Pe ea scrie exact codul trimis de tine 8E0145153 insa nu scrie pe ea si H.
    Sper sa fie buna.
    Pentru inlocuire se da bara jos si radiatoarele ca asa mi-a zis mecanicul azi .Am vazut pe youtube cateva totoriale in care niste baieti schimba pompa fara sa desfaca bara si radiatoarele.Cum e mai corect?
    Multumesc
     
  3. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Bine ca nu iti demonteaza si cutia de viteze ...
    Serios, schimba mecanicul. Ala e un plapumar, nu un mecanic, sau un smecher care vrea sa profite de tine ( mai mult de munca, manopera mai mare ! ). Crede ca a gasit fraierul si vrea sa-ti ia manopera ca la schimbarea distributiei . Bineinteles ca se poate schimba pompa fara a demonta botul masinii !!! Trebuie vointa, cateva scule adecvate si ceva indemanare. Timp de lucru - aproximativ o ora pentru a schimba pompa de servo asa cum ai gasit pe youtube.
     
    ovidiutm apreciază asta.
  4. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    E buna si fara H. Se schimba codul.
    Cat despre manopera, sunt de acord cu vladliviu85, mecanicul ala te face de bani.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  5. Vic 296 Banned

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Cvgfddfhvcvvv
    Masina:
    Hdd bhjhfdccbjodz
    De acord ,dar am nevoie azi sa o schimb si nu prea gasesc asa repede sa mi-o schimbe cum doresc eu si repede!
     
  6. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Atunci lasa-te tepuit. Nu inteleg pentru ce ne mai ceri noua sfaturi daca oricum nu tii cont de ele. Plateste manopera de inlocuire distributie la inlocuire pompa servo ... daca nu ai ce face cu banii n-ai decat ! Have fun !
     
  7. Vic 296 Banned

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Cvgfddfhvcvvv
    Masina:
    Hdd bhjhfdccbjodz
    Cel putin am rezolvat problema.E un mecanic foarte solid,are o mana cat am eu piciorul asa ca mi-a zis din start ca el o schimba doar daca da bara jos si trage radiatoarele ....mecanicilor mai in varsta nu ai ce le face !merg pe stilul lor ...desfacem tot...ca sa ajungem la piesa ce trebuie schimbata.
     
  8. Vic 296 Banned

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Cvgfddfhvcvvv
    Masina:
    Hdd bhjhfdccbjodz
    Fericirea nu a durat foarte mult ieri cu servodirectia.Asa ca nu ati scapat de mine!Am achimbat pompa degeaba,caci avand aceleeasi simptome nu cred ca sunt sanse ca ambele pompe sa fie defecte.Nici nu am apucat sa ajung acasa ca a inceput iar sa vuiasca.Problema principala este ca barboteaza foarte tare uleiul(face si spuma) si imi arunca mult ulei prin supapa de la capac.Daca iau capacul de la vas si trag de volan stg,dr.arunca afara la 10 cm deasupra.Ieri mecanicul nu mi-a facut schimbul de ulei in totalitate desi aveam 1.5 l ulei Febi si 1 l VW.Am completat tot cu Febi ,ca acela era deja in instalatie.Am pus cam 500 de ml de ulei curat si atunci cand are o parte de ulei nou merge cativa km.foarte bine si deaceea am crezut ca am scapat de prb.
    Rog pe cineva din Bucuresti sa ma ajute cu un schimb total de ulei cu cati litri este nevoie pt.a curata instalatia caci singur nu sm cum.
    Uleiul barbotat nu e pur prezinta impuritati,devine cafeniu spre negru.
    De ce cand schimb 200 de ml de ulei servo merge foarte bine cel mult 10 km dupa care incepe din nou vuietul?Sa fie furtunul ce pleaca din pompa in caseta cel cu supapa infundat?asa mi s-a spus,dar nu ca o constatare ci ca o parere...
    Aerisire cred ca isi face singura in mers pe la capac?Vasul are sita aceea metalica deci nu stiu daca trebuie sa schimb vasul.
    Vali ,ma poti ajuta azi cu un schimb total de ulei ,sau stii un service care lucreaza sambata si care atie sa faca treaba asta?
    Sau sa merg la un service de casete?
     
  9. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Fa ce crezi, sau ce iti recomanda marele '' mecanic '' la care ai fost. Oricum de sfaturile noastre nu tii cont. Descurca-te.
     
    ovidiutm apreciază asta.
  10. Vic 296 Banned

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Cvgfddfhvcvvv
    Masina:
    Hdd bhjhfdccbjodz
    Multumesc pentru ajutor Liviu in rezolvarea problemei la servodirectie.Neaparat cand va barboteaza uleiul in vas schimbati imediat vasul ...e solutia cea mai sigura si mai ieftina in rezolvarea problemei.
     
    Ultima editare: 22 Iun 2019
    vladliviu85 apreciază asta.
  11. tete

    tete 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2014
    Locație:
    buzau
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 190cp CVT
    Buna dimineata. Am pățit nefericitul necaz ieri seara sa-mi barboteze uleiul și îl arunca din vas și când virez sa scoată sunete. Am citit tot topicul asta cap-coada + plus altul legat de aceeași problema. Daca schimb vasul și un flush de ulei ar rezolva problema? Se virează foarte ușor , nu “sacadat” , doar ca scoate acel vuiet care este destul de enervant. Va mulțumesc
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fa intai asta si vezi pe urma. Din fata tastaturii e greu sa spunem rezolvarea fara ca tu sa faci nimic in sensul asta ? Bafta.
     
    Vic 296, tete și vladliviu85 apreciază asta.
  13. tete

    tete 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2014
    Locație:
    buzau
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 190cp CVT
    Buna ziua grup. Revin cu rezolvarea problemei mele. Am schimbat pompa de servo și lichid servo și numai am nicio problema pe partea asta. Mercy
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  14. tavi27ro

    tavi27ro 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2015
    Locație:
    Harghita
    Masina:
    A4 B6 Avant, 1.9D,2003.
    Va salut,
    Ieri dupa un drum de 600km am observa la un momentdat, sub furtunele de jos ce intra in tevile de tur si retur metalice niate urme de ulei. Am simtit si putin de scartaiala la vitaj maxim in parcare. Azi dimineata am dat jos colierele de pe furtune crezand ca sunt fisurate (pata fiind sub ele).
    Cu acessta ocazie am golit si instalatia si am facut schimbul uleiului de servo.
    La un moment dat a cazut o saiba si nu stiu unde vine intre furtun si pompa sau intre buson si conducta ? A fost prinsa si la un moment dat a cazut pe jos.
    Si as mai avea o intrebare: pot sa tai 1-2 cm din furtun ce intra la imbinare cu teava si sa pun coliere noi ? Vizibil nu am vazut sa fie fisurate, dar poate si colierele sunt invechite si nu mai strang suficent sau s-au subtiat de la strans si nu mai prindea bine colierul.
    Va multumesc

    4F707E66-91F4-439E-8838-793CE1D22423.jpeg
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Trebuie sa fie 2 saibe. Una intre conducta si pompa si alta intre surubul pe care-l strangi si conducta. Nu taia niciun furtun. Curata si urmareste daca pierzi pe acolo.
     
  16. tavi27ro

    tavi27ro 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2015
    Locație:
    Harghita
    Masina:
    A4 B6 Avant, 1.9D,2003.
    Ms Nucugheri, posibil una din ele sa fie chiar cea din poza, doar ca e presata putin cealata era pe buson. Am sa le curat bine si am sa schimb colierele. Acum cred ca am facut o mica gresala la indrumarea unui prieten. A zis sa desfac busonul de pe pompa si sa virez stanga drepata cu motorul oprit.
    Dar nu a mentionat ca masina trebuie sa fie suspendata de fata. Sper ca nu am distrus pompa.
    Am invartit de doua ori stanga si dreapta.
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    N-ai distrus-o. Mai fa manevra si cu ea pornita dar nu tine mult virat maxim, 2-3 secunde doar. Si nu roti volanul repede.
     
  18. tavi27ro

    tavi27ro 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2015
    Locație:
    Harghita
    Masina:
    A4 B6 Avant, 1.9D,2003.
    Din cate am inteles este exclus sa pornesc motorul fara ulei in servo. Din ce am citit pe forum.
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Faci ce am zis cu ulei in ea, pentru aerisire. Cum fara ulei ?
     
  20. tavi27ro

    tavi27ro 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2015
    Locație:
    Harghita
    Masina:
    A4 B6 Avant, 1.9D,2003.
    Cu ulei in ea clar ca am sa fac, azi fiind duminca nu am gasit sa cumpar.
    In momentul cand am virat cu rotiile pe sol jumate sau cat sa scurs pe la buson era intr-o tava , si de aceea imi este frica sa nu fii distrus pompa ca am virat fata ulei cu rotiile pe sol. La asta ma refer.
     

Distribuie pagina asta