1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pornire - Diesel - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de platinium, 9 Noi 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. seriosul 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B6 2.5 TDI quattro, 180CP
    Pasi de verificare:
    1) pui testerul; daca e ok treci la pasul 2
    2) verifici pompa la un service autorizat, ex: Bosch
    Daca este pompa atunci schimbi garniturile la pompa, defectul cel mai des, cu 520 ron. Am patit-o ;)
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Mar 2013
  2. cornelw11

    cornelw11 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2008
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    AUDI A4 2.5TDI
    sal. am avut si eu o problema asemanatoare. nu imi pornea bine cateodata. indiferent ca era cald sau rece motorul, ca a stat 30 min sau 2 sapt. cateodata pornea la prima cateodata la a2-a a3-a chee. nu dadea nici o eroare si nici vre-un alt semn de probleme.
    Problema era de la electromotor. era uzat suportul cu periile si nu invartea motorul la pornire cu turatia de care avea nevoie. uzura nu era mare si nu se auzea la "ureche" nu imi dadeam seama ca invarte motorul putin mai incet.
    dupa ce am schimbat suportul cu periile la electromotor, porneste bine, indiferent de situatie.
    Deci poti sa iei si chestia asta in considerare si sa faci o verificare. si eu ma gandeam tot la alte probleme: bujii, pompa/senzor temp. etc.
    Sper sa iti fie de ajutor.
     
    benkekrisztian apreciază asta.
  3. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Da, verifica electromotorul, cel mai probabil e de la el... eu acum sunt in service cu o problema asemanatoare... cabluri proaste/arse si perii de la electromotor uzate/arse
     
  4. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    multumesc pentru informatii si sfaturi, am fost la un service unde mi-au verificat pompa si au zis ca e ok, deci nu cred ca ar fi de la pompa, pe tester nu da nici o eroare, o sa iau in calcul varianta cu electromotorul... dar de ce dupa ce pun de mai multe ori contactul si il iau, fara sa dau la automat, doar pun contactul si il iau, pana se aude un bazait, dupa ce se aude acel bazait porneste... si inca o chestie cand nu porneste la prima cheie dupa ce imi scrie ok cu verde pe bord, imi apare o eroare, semnul este cel de la ridicarea si coborarea farurilor, iar in momentul cand pornste dispare eroarea aceasta si imi apare cea cu filtrul de particule si se aude si acel bazait, iar apoi pot sa o pornesc... o sa fac un filmulet zilele asta cand o sa-mi mai faca....
     
  5. ivascu cosmin 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2012
    Locație:
    viseu de sus maramures
    Masina:
    a4cavant 2.0 tdi 2005
    Salut baieti,
    Am si eu un A4 B7 2.0 tdi 16v si la cald nu porneste cum trebuie. La rece porneste la sfert dar cand ajunge apa la 90 invarte mai mult un pic ca sa porneasca. Am verificat electromotorul, e ok, am schimbat senzorul de temperatura care este in regula. Multumesc anticipat.
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Mar 2013
  6. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    ivascu cosmin Ai testat cumva electromotorul ? Din experienta mea, prin care trec zilele astea, iti pot spune ca chiar daca electromotorul lucreaza, exact ca si in cazul meu, asta nu inseamna neaparat ca e si 100% functional. In cazul meu avea periile arse, vai de ele, plus cablu care duce la electromotor ars, cred ca din cauza periilor. Si la toata distractia asta, si solenoidul electromotorului e plecat.

    P.S.

    La mine masina pornea mai greu la rece, si OK la cald, deci nu stiu sigur ce sa zic.
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Mar 2013
  7. lile_florinel 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 TDI 143,2011
    ai schimbat-o,,ai reparat-o?cat te-a costat?ms frumos
     
  8. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Salut, daca te referi la problema mea... Da am rezolvat. A fost destul de costisitor, 630 roni cablu, si cam 450 Roni periile cu solenoidul de la electromotor, inclusiv cu manopera.

    Acum porneste porfect.
     
  9. laurlos 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2010
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    Audi A4 2.5Tdi Quattro,AKE,2001/ Audi A3 1.9Tdi BKP,2004/Mazda RX8 1.3l 231CP/Toyota Celica 4wd 1991
    eu.shumy
    Chiar daca "pare bine" avansul, un reglaj fin al lui va rezolva problema de pornire.Pune avansul static la limita superioara sau maxim 1 grad peste.Chiar daca iese putin valoarea din graficul dat de vag-com nu e nici o problema pt ca ECU compenseaza in mers.Totul e sa nu exagerezi cu rotirea la reglaj, pt ca reglajul e foarte fin.La mai multe grade peste valoarea maxima va da erori la accelerare si intra in "limp mode" motorul.


    septi_2004
    Da, poate avea legatura cu montatul curelei de distributie.Daca nu a fost montata cu piesele de blocare pe pozitie a distributiei, poate sa apara f usor un defazaj, in special la intinderea ei.Din logul tau se si vede ca sunt cam mici atat avansul la injectie cat si valoarea torsiunii (campurile 2 si 4).


    mishu
    Vezi ca ai o problema electrica."Bazaitul" pompei trebuie sa se auda la fiecare punere de contact.Si dupa celelalte erori pe care le descrii ca ar aparea inainte de tentativa reusita de pornire ( se aprinde martorul de reglaj faruri,martorul de filtru de particule) se pare ca dispare o tensiune de alimentare si revine inainte de pornire.Ca prim pas verifica cu atentie sigurantele (mai ales contactul lor sau cablajul aferent) si daca iti vine tensiune pe siguranta S102 (A in primul desen) si pe pinii 1 si 3 de la releul J17 (cu nr 1 in desenul 2).Pozitiile lor sunt:siguranta este in cutia de plastic a ECU-compartiment motor sub parbriz pe partea soferului iar releul este in bord, sub volan in zona conectorului de diagnoza(pozitiile 8 si respectiv 5 in desenul 3).
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Apr 2013
  10. laur31

    laur31 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2011
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4, 2496, 2006
    Salut.
    Audi A4,2006, 2,5TDI, BDG,....-probleme cu pornirea,scoate un fum albastrui cu miros a ars dar mai intepator. Nu intotdeauna face probleme. De obicei cand motorul este cald. cine poate sa-mi spuna din ce motive patesc asa. pe tester nu-mi da nici o eroare.
    Va multumesc.
     
  11. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Se arde uleiul de motor. Evident anormal.
     
  12. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Salut. Am si eu o problema destul de ciudata cu masina mea ( A4 B7 2.0 TDI BLB ) si efectiv nu reusesc sa-i dau de cap. Initial imi pornea un pic mai greu la cald ( invartea de 2-3 ori ), si la rece pornea la sfert ( cunoscuta buba a BLB-ului ). Am facut acea adaptare pentru pornirea la cald cu VCDS-ul si pornea mereu la sfert. De vreo saptamana la fiecare pornire ( nu conteaza ca-i rece sau cald motorul ), se simte un fel de smucitura, nu stiu cum s-o descriu exact ... o trepidatie, o bataie in schimbatorul de viteze. Am scos acea adaptare pentru pornirea la cald, am trecut-o la valorea din fabrica si acum cand e cald motorul si invarte de 2-3 ori trepidatia din schimbatorul de viteze este aproape insesizabila, dar tot exista, iar cand e rece motorul si porneste la sfert trepidatia e sesizabil mai mare, exact ca inainte. Pe tester nu are nici o eroare, injectoarele sunt in parametrii, avansul e in parametrii, totul e in parametrii, masina merge perfect cu exceptia acestei trepidatii, zmucituri, batai care se simte in schimbatorul de viteze. In mers si la frane de motor nu zmuceste nimic, nu trepideaza nimic ceea ce ma duce cu gandul la faptul ca tamponul de la cutie este OK.

    Rareori, cand e rece motorul parca porneste in suturi,( iar atunci acea zmucitura, bataie, trepidatie ca nu stiu cum s-o descriu se aude si se simte si mai puternic ) dar mereu porneste la prima cheie. Am incercat si cu motorina EVO de la MOL, degeaba.

    Are cineva idee ce sa-i fac? S-a mai lovit cineva de asemenea problema? Am tot cautat info pe forum dar n-am gasit nimic relevant. Orice sfat e binevenit. Multumesc !
     
    Ultima editare: 13 Iun 2013
  13. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Eu ma gandesc la volanta. Sau e schimbata?
    p.s. ce adaptare ai facut ca sa iti porneasca mai bine la cald?
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ovidiu, referitor la adaptare: se muta setarile/harta ECU de pornire la rece peste cea de pornire la cald, adica se pacaleste ECU ca temperatura este scazuta si el preseteaza valori de pornire la rece.

    O zi buna
     
  15. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Aha, deci e impropriu zis adaptare, ci e schimbat softul.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cam asa ceva. De fapt nu se schimba nimic doar se muta/rescrie harta de pornire la rece peste harta de pornire la cald.
     
  17. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Ovidiu, volanta e schimbata in urma cu un an ( are 15k km ).
    Adaptarea am facut-o cu VCDS din engine, adaptation, canalul 1, valorea originala fiind 0 , eu am marit-o. Acum am trecut din nou la valorea originala.
    Alte pareri sau sugestii ?
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Iun 2013
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta