1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pornire motor diesel A6 C4 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C4 (1994 – 1997)' creată de ungureanuco, 11 Iul 2009.

  1. nefst 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2009
    Locație:
    craiova
    Masina:
    a6,2.5 quattro,2001
    mai este o varianta senzorul de temperatura ce comanda bujiile si injectia de motorina
     
  2. l.u.v

    l.u.v Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro
    Da, subscriu la ideea cu senzorul de temperatura externa.
    La bord va arata temperatura exterioara corect sau sunt diferente mari?
    Pt. ca acel senzor, care se afla prins de bara fata, pe interior are foarte mare importanta!
    El nu arata numai temperatura exterioara ci comanda si aprinderea bujiilor electrice(care se face sub 4 grade parca), a socului, pornirea si stabilirea temperaturii interioare, a climei, etc.
    Degeaba aveti bujiile bune, daca acel senzor nu da comanda de aprindere.
    La Audi A6 se intampla frecvent defectiunea asta.
    As incat verificati si aspectul asta, un senzor cu cablaj cu tot costa undeva pe la 120/140 lei.
    Bafta multa.
     
  3. nefst 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2009
    Locație:
    craiova
    Masina:
    a6,2.5 quattro,2001
    acel senzor se afla undeva pe blocul motor si ia tem motor omule !
     
  4. cjprjan

    cjprjan 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    BRASOV
    Masina:
    AUDI A4, B7, 2008, 2.0 TDI , BRD , QUATTRO, Sline.
    dar bujiile incandescente le-ai verificat?
     
  5. pepinu23

    pepinu23 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2009
    Locație:
    bacau
    Masina:
    Audi A6 97,2,5 TDI AEL,quattro,103 kw
    am si eu aceeasi problema,ca si colegul alexa 76,adik galopeaza putin in ralanti in rest merge super,am fost la un service unde mi s a spus ca problema este din capul hidraulic al pompei de injectie,si ca trebuie schimbat,ce parere aveti,e posibil
     
  6. audi_100 Banned

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi 100 quattro 2,5 tdi,an 1990
    Salut! Nu este aceeasi problema!Dezvolta cu amanunte ce problema ai!
     
  7. audi_100 Banned

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi 100 quattro 2,5 tdi,an 1990
    salut!

    bujiile sunt comandate de la 8grade in jos!Peste 8 grade porneste usor fara!
     
  8. pepinu23

    pepinu23 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2009
    Locație:
    bacau
    Masina:
    Audi A6 97,2,5 TDI AEL,quattro,103 kw
    problema e cum am zis galopeaza in ralanti,adik merge ce merge si la un moment det apare acel galop,adik o data cam la 2 secunde,doar in ralanti,masina porneste la sfert ,la fel si asta iarna a pornit fara probleme
     
  9. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Pai daca galopatul motorului tau inseamna: problema pornire la rece,adica titlul acestui thread :think:, inseamna ca ceilalti nu au postat unde trebuie:gun2:.


    pepinu23 problema e cum am zis galopeaza in ralanti,adik merge ce merge si la un moment det apare acel galop,adik o data cam la 2 secunde,doar in ralanti,masina porneste la sfert,la fel si asta iarna a pornit fara probleme
     
  10. pepinu23

    pepinu23 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2009
    Locație:
    bacau
    Masina:
    Audi A6 97,2,5 TDI AEL,quattro,103 kw
    ok, imi cer scuze nu am vrut sa supar pe nimeni,o sa fiu mai atent data viitoare,am vrut doar o parere profesionista despre problema cu care ma confrunt,respect audi
     
  11. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Nimeni nu se supara;) un test va fi de mare folos pt rezolvarea problemei, daca sant erori memorate si le postezi ,nu va da nimeni cu presupusu.
     
  12. axxa84 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2010
    Locație:
    suceava
    Masina:
    a6, 1997, 2,5 tdi
    salutare, am si eu un AAT, 5 in linie si tot asa pornea greu si la rece si la cald. Bineinteles ca la rece era ceva mai lung decat la cald. M-am saturat de modificat avansul, cu gadilire suruburi-vag; suruburi-vag, si pana la urma cipos care este cel mai mare mester in tdi, mi-a spus sa micsorez sau sa maresc cantitatea de motorina injectata la ralanti. Se merge pe engine, se logheaza cu 12233, se intra la Adaptation, parca pe canalul 2 si se modifica valoarea. In cazul meu odata cu cresterea valorii scade cant de motorina injectata. Acum porneste la sfert pe orice vreme, dimineata, peste zi si fara fum, cu avansul ideal pe linia albastra. Precizez ca eu am scazut cantitatea de motorina injectata. In cazul meu se observa atunci cand revine motorul de la turatii mari spre ralanti o usoara tindere spre oprire vazuta pe turometru, insa nu se va opri niciodata. Trebuie doar sa te obisnuiesti ca acul sa scada putin pt o miime de secunda sub linia de ralanti si sa se duca inapoi la locul lui. Asta la opriri la semafoare, scoatere din viteza, etc. Eu am incarcat toate smecheriile cu schimbare filtre, verificare baterie, bujii, senzori, etanseitate, si doar asta m-a salvat! Multumiri lui cipos, moldovean get-beget si lui voinea care desi ocupat mi-a explicat la telefon cum sta treaba. Bafta
     
  13. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Nu prea-mi pot imagina cum poate influenţa în sens negativ durata pornirii unui motor diesel, o cantitate puţin mai mare de motorină injectată-n cilindri.
    Eventual porneşte cu fum, dar pornirea în sine trebuie să fie mai promptă, în condiţiile în care celelalte reglaje au fost corecte. Sigur acolo a mai fost o cauză a pornirilor dificile.
    Tendinţa de oprire observată de tine la decelerări îţi semnalează faptul că motorului i-ar mai trebui puţină motorină să funcţioneze stabil. După turaţii înalte, eliberarea bruscă a pedalei de acceleraţie conduce la un amestec temporar sărăcit.
     
  14. titico

    titico 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2010
    Locație:
    Løkken Verk Meldal,NO
    Masina:
    Audi A6 , 2.5 TDI Quattro 1996 , 140hp , AEL
    Salutare , am si eu o problema la motorul meu un 2,5 TDI , AAT (85 kw) . La relanti motorul toarce frumos (800 rpm) , in prima viteza , cand accelerez la 1200 rpm mi se taie gazul si scade inapoi la 800 rpm , apoi la 120km/h in a-6-a are tendinta de a pune in nas , care ar fi problema ?.
    O alta problema este pornirea , la rece martorul de la bujii sta aprins 4-5 sec iar pornirea se face cu mult fum gri si cu trepidatii in caroserie , dupa un rulaj de o ora daca opresc motorul si vreau sa-l pornesc dupa 30 min martorul de la bujii nu se mai aprinde iar pornirea devine aproape imposibila , cu exceptia de a deconecta mufa de la senzorul de temperatura de pe blocul motor , la deconectarea mufei se aprinde martorul de la bujii si porneste imediat iar relantiul sta la 1100 rpm , pentru revenire la 800 rpm trebuie sa conectez mufa la loc .
    Mentionez ca am schimbat furtunele de tur si retur plus supapa de unisens , pompa nu prezinta nici un pic de umezeala pe la garnituri , Vag-com-ul nu-mi da nici o eroare , nici nu stiu ce sa mai controlez , ceva sfaturi si ajutor , Masina este un audi 100 C4 din 94 cu motor de pe un A6 din 95 motorul are 249.000km.
     
    Ultima editare: 17 Dec 2011
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    dodoloi foloseste cu succes functia PM a forumului data viitoare pentru mesaje de genul scris anterior si sters. Multumesc.
     
  16. bogdan89

    bogdan89 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2011
    Locație:
    Drobeta Turnu Severin
    Masina:
    A6 c5 -1.9tdi AWX A6 c6 - 2.0tdi blb
    Salut titico, eu am stricat partea electronica la pompa mea. Deoarece imi curgea motorina si am vrut sa vad ce e acolo, desi masina era ok.
    Cu partea electronica stricata imi pornea foarte greu si nu se mai accelera. S-o repar am intrebat si am fost la fel si fel de prieteni, service-uri, pompagii.
    Parerea mea este ca ar trebui curatat electronica la pompa, sa nu se mai puna in nas.
    Fumul si pornirea greoaie, sa nu fie vreo bujie arsa, sau vreun injector care nu lucreaza in parametri normali la rece ?
    Iar cand e cald motoru si porneste fara bujii foarte greu, sa nu fie capul hidraulic la pompa (pune apa rece pe el cand e cald si incearca sa vezi un rezultat). Asa se intampla la bmw-uri motoarele alea tds, cand e capul hidraulic obosit pana nu pui apa pe el nu porneste sau scoti mufa de la senzoru de temperatura si mai pui o mufa care sa citeasca temperatura de afara, alta decat cea a motorului cald.

    Galopatul vine din partea electronica a pompei, in prezent imi galopeaza masina, am schimbat electronica pompei. Iar partea electronica a pompei se curata.
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Dec 2011
  17. eu.shumy 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6,2.5TDI,2000
    salut la toata lumea am si eu o problema cu un audi a6 2.5 tdi porneste greu cand e cald si numai cand ajunge apa la 90 de grade cand nu e pe 90 acul porneste sfert dar cum a ajuns la 90 porneste greu si nu pot sa imi dau seaman ce are si mai am inca o problema imi vine motorina cu bule pe furtunu transparent va rog sa ma ajutati cu un sfat
     
  18. florin-aghires 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2013
    Locație:
    aghires fabrici jud cluj Romania
    Masina:
    a6/100 2.5tdi 1994
    buna. am si eu o problema de curind mi-am cumparat un audi a6 2.5tdi 1996. masina nu porneste. de la cine am cumparato mi-a zis ca nu merge pt ca electromotorul e defect. am schimbat electromotorul dar tot nu porneste si imi da in bord semnul acela portocaliu'' robinet'' chek. am verificat daca pompa de injectie baga motorina la injectoare si am constatat ca motorina bagata la injectoare nu are delok presiune. ma poate ajuta cineva cu vreun sfat.
     
  19. pepinu23

    pepinu23 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2009
    Locație:
    bacau
    Masina:
    Audi A6 97,2,5 TDI AEL,quattro,103 kw
    de unde stii ca nu are presiune?ai masurat cu ceva sau doar ai vazut?daca este asa cum zici exista posibilitatea ca problema sa fie de la capul hidraulic al pompei de injectie.poti verifica scotand un injector din chiulasa.cu el conectat la popmpa dai la automat si vezi daca injecteaza motorina,si dupa aceea tragi concluziile.
     
  20. florin-aghires 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2013
    Locație:
    aghires fabrici jud cluj Romania
    Masina:
    a6/100 2.5tdi 1994
    pompa de injecti baga motorina . asa am facut am scos conducta de la un injector si am vazut ca doar picura motorina; si nu e bagata cu presiune. ar fi vro rezolvare fara sa schimb pompa de injectie?
     

Distribuie pagina asta