1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Prea ridicata

Discuție în 'Suspensii si frane' creată de Badger, 11 Iun 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. MariusQMP

    MariusQMP 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2008
    Locație:
    Turda (jud Cluj)
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant, 1.9TDI 131 Cp AVF, 2002
    da a coborat, insa e tot ridicata de fata, sunt 6 cm de la roata la aripa in timp ce in spate sunt cam 2
     
  2. jadrian

    jadrian 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4 B7, 2005, 2.0 TDI, 103kw, BLB
    Intre inainte si dupa e clar diferenta mare.Eu am crezut k ai schimbat acum amortizoarele dupa montarea arcurilor ...,nu vedeam nici o diferenta intre amortizoarele vechi si cele noi...ambele cu pro kit
    scuze greseala mea.
    Oare sa fie amortizoarele problema???
     
  3. MariusQMP

    MariusQMP 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2008
    Locație:
    Turda (jud Cluj)
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant, 1.9TDI 131 Cp AVF, 2002
    Nu stiu dar e ceva acolo ce tine masina mai ridicata... problema e ca nu prea am cum sa aflu, mecanicii habar nu au si sa ma apuc sa-mi dau banii pe diferite piese ca sa merg prin eliminare e costisitor.

    Am o intrebare, poate stie cineva: un amortizor sport ca si dimensiune, de la partea unde vine montat arcul si pana unde este prins de bratul de jos, difera fata de unul normal?
     
  4. photon

    photon 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B5 Avant 1.8T AEB, 1997
    da, e mai scurta.
    Cu problema mea ce sa fac, sa cumpar un set de arcuri si pe spate, sau sa schimb arcurile fata? ce parere aveti?
     
  5. MariusQMP

    MariusQMP 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2008
    Locație:
    Turda (jud Cluj)
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant, 1.9TDI 131 Cp AVF, 2002
    daca zici ca e mai scurt amortizorul sport inseamna ca daca le schimb pe fata trebuie sa mai coboare ceva...
    si eu cand mi-am luat prokit-urile initial am vrut sa schimb doar pe fata insa erau in jur de 5-600 Ron cele pe fata si 790 tot setul, asa ca am optat pentru un set compet.
     
  6. jadrian

    jadrian 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2009
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4 B7, 2005, 2.0 TDI, 103kw, BLB
    Pt MariusQMP
    A4, pro kit si jante 16,
    poze cu telefonul
     
  7. MariusQMP

    MariusQMP 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2008
    Locație:
    Turda (jud Cluj)
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant, 1.9TDI 131 Cp AVF, 2002
    arata bine, daca ar sta asa si a mea in fata :( ...
    am o rugaminte, cand ai timp si daca poti nu masori dimensiunea amortizorului (de la arc pana jos la brat)?
    merci,
     
  8. Legend

    Legend 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B6,AVB,2002
    Poate cineva sa ma ajute cu cateva informatii privitoare la Eibach ProKit?Ce dimensiune au arcurile astea (atat cele de fata),evantual si grosimea spirei...cei de la RacingNick sunt prea comozi in a da astfel de informatii
     
  9. photon

    photon 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B5 Avant 1.8T AEB, 1997
    arcurile eibachpro scutura tare la mici gropi/denivelari? ma intereseaza cat de rigide sunt fata de originale?
     
  10. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Sunt foarte confortabile, eu sincer nu am sesizat diferenta, in comparatie cu HR sunt super!
     
  11. photon

    photon 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B5 Avant 1.8T AEB, 1997
    de aia ca vreau cele mai confortabile, la drumurile ce avem... suspensii sport nu prea merg
     
  12. dark.rider1

    dark.rider1 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.6 ADP, '96
    Asa arata si ARO-ul meu.:3sadwalk: Pe prescriptie scrie clar, suspensie sport. :)
     
  13. mariusik

    mariusik Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi
    Treaba aia se intampla in iulie 2010. Acum sunt super multumit!
    [​IMG]

    [​IMG]
     
  14. pcmarius

    pcmarius 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2008
    Locație:
    Canada
    Masina:
    Audi, Allroad, 2.7 BiTurbo, 250cp
    Si eu sunt la fel de suparat, tind sa cred ca arcurile Eibach nu sunt bune, prea multe coincidente pe forum.
    Am schimbat vara trecuta arcurile cu Eibach -30mm cele negre.
    Prima impresie: masina arata ca o racheta ridicata de bot si rotile bagate sub aripa.
    2. Distanta de la sol la fiecare aripa este total diferita pe fiecare roata ,masina merge mult mai prost ca inainte, balanseaza mai tare, e varza.
    3.TElescoapele aveau 1 ani si aprox 10000km sunt pe gaz deci eraut ca noi, am schimbat tot kitul de brate la directie deci e nou, roti am de 15 si 17 ambele echilibrate si in stare perfecta. Am refacut geometria rotilor de 2 ori, odata anul tecut si odata saptamana trecuta, aceeasi traba rotile sunt total diferite pe inaltime , in curbe stranse da sa se rastoarne masina.


    Am atasat si poze, arata groaznic nici nu vreau sa ma gandesc in ce stare sunt amortizoarele pe spate .

    Pe fata s a lasat cu 2cm pe o roata si 2,5 pe alta (intra 2 degete subtiri intre roata/aripa); in spate nu intra nimic :( s a lasat cu aproape 10 si bineinteles o roata e mai inalta decat cealalta cu 2 cm, cred ca sunt praf telescoapele.

    Nu bagati in seama bordura ca nu este inalta si pe loc drept e tot bagata sub aripa roata deci nu intra degetul :(

    ----------------------------
    Din prostie am gasit pe forum la peugeot, daca se schimba arcurile cu altele mai mici trebuie umblat la bara de torsiune pe fiecare roata in parte si schimbat unghil. Am cautat si pt Audi dar nu am gasit nimic. A mai auzit cineva de acest reglaj? sau la audi sunt diferite puntile?
    ----------------------------
    Abia acu am vazut ca era un topic destinat pt arcuri si am postat din pacate in 2 locuri.
     
    Ultima editare: 26 Apr 2011
  15. Legend

    Legend 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B6,AVB,2002
    Renunt si eu la ideea de a monta Eibach Pro Kit,am gasit kit suspensie sport reglabila pe inaltime la un pret foarte bun,adica pana in 300 euro(4arcuri si 4 amortizoare) marca RaceLand.Le voi achizitiona in curand.
     
  16. MariusQMP

    MariusQMP 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2008
    Locație:
    Turda (jud Cluj)
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant, 1.9TDI 131 Cp AVF, 2002
    @pcmarius - exact asa arata si la mine (poate nu e asa lasata de spate), in schimb la mine se comporta foarte bine pe drum. Nush din ce cauza e mai lasata pe spate.

    Am gasit la dezmembrari un set de suspensie sport (arc + amortizor) originala de audi pentru fata. O cumpar sa vad cum sta si daca se lasa mai jos vand eibachurile de pe fata.

    Nu stiu daca a observat cineva dar chestia cu lasatu mai tare de spate e cam generala la Audi, cel putin la B6-uri m-am tot uitat acum (mi-am facut o obsesie din treaba asta) si la multe am vazut ca sunt mai ridicate de fata, la unele mai mult la altele mai putin. Fratele meu are un C5 avant , si la el e mai ridicata de fata, el are suspensie normala originala.

    Eu totusi cred ca e de la amortizoare problema, nu de la arcuri.
     
    Ultima editare: 27 Mai 2011
  17. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Nu inteleg care ar fi motivele ca pe unele masini suspensia eibachprokit sa stea pe unele bine, iar pe altele nu....

    Personal folosesc aceste arcuri de aprox 1 an si sunt extrem de multumit de comportamentul acestora si de imaginea masinii.
    Legat de diferenta de inaltime fata spate, aceasta exista din constructia masinii. Mai precis, terminatiile aripilor fata cu spate nu sunt pe aceeasi linie. Partea cea mai inalta a decupajului aripei din spate este mai joasa decat cea din fata. Daca va uitati atent, nici linia pragului nu este chiar paralela cu pamanul, ea fiind usor aplecata spre fata masinii. Cele doua linii imaginare se intalnesc intr-un punct aflat inspre spatele masinii. Vizual, acest lucru se percepe ca masina are o deschidere mai mare spre fata sau ca este mai inalta, aripa din fata avand decupajul mult mai generos decat cel al aripei din spate.

    Legat de diferentele mari intre fata si spate dupa montarea arcurilor mai joase sa stiti ca este tot un efect optic. Diferenta dintre fata si spate, care este undeva pe la 1.5 - 2cm este accentuata de apropierea rotii de aripa.
    Cand distanta rotii fata de aripa este mare, sa spunem 7-8cm diferenta se percepe mai greu, dar cand deja roata este apropiata de aripa prin montarea unor arcuri ma jose si diferenta pana la aripa este de doar 3cm, atunci acesti 1.5 - 2cm se vor veda cu siguranta mult mai pregnant.
    Acelas lucru se va vedea si la diferenta dintre rotile aflate pe aceeasi punte. Deoarece teren perfect drept nu gasim. Vom avea variatii de tasare ale arcurilor pentru ca masina isi gaseste echilibrul. Mai explicit, din nou diferentele de cateva zeci de mm se vor vede mult mai acentuat.

    Eu consider ca cei de la eybach au construit aceste arcuri luand in calcul in primul rand arcurile si setarea de fabrica a masinii, de la care au scazut cu 3cm.
    Tehnic, masina sta la fel pe roti ca si cu arcurile stok , doar ca e mai lasata.

    Alte tipuri de suspensii AM au corectat vizual aceste diferente descrise mai sus, si masinile au aspectul de sageata, sau mai lasate in partea din fata. A se tine cont ca masina chiar este aplecata spre fata, sau merge cu nasul in jos:)

    In ceea ce priveste o diferenta mare intre fata si spate, trebuie tinut cont si de starea tehnica a masinii, aici vorbesc de tampoanele de cauciuc pe care se aseaza arcurile, amortizoarele. Unele pot fi mai tasate (de regula pe spate). Montarea arcurilor trebuie facuta ca la carete. Mai precis asezarea pe talere aproximativ in aceasi pozitie ca si cele vechi (ma refer aici la rotirea arcului in jurul amortizorului), desfacerea suruburilor articulatiilor si strangerea lor cu masina pe pamant astfel incat tensiunea in bucse sa fie cat mai mica. Si nu in ultimul rand reglarea unghiurilor, care, este musai sa se faca si pentru rotile din spate!

    Arcurile intr-adevar se mai lasa abia dupa 3 - 4 luni de folosire.
    A se tine cont ca si cu suspensia S_line masina pare a fi ridicata mai mult de fata!

    Am sa atasez si niste poze cu masina mea sa vedeti cum sta treaba.

    PS: conteaza foarte mult si unghiul din care se priveste!
     
    Ultima editare: 31 Mai 2011
  18. MariusQMP

    MariusQMP 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2008
    Locație:
    Turda (jud Cluj)
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant, 1.9TDI 131 Cp AVF, 2002
    Schema

    Am atasat o schema a pieselor componente suspesniei de pe A4 B6 la care am completat dimensiunea amortizorului meu.
    Astept pareri in legatura cu piesele care considerati ca sunt vinovate pt faptul ca masina e mai ridicata de fata decat ar trebui sa fie. :)
     
  19. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Am reusit sa masor la mine.
    Are 36cm.
     
  20. MariusQMP

    MariusQMP 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2008
    Locație:
    Turda (jud Cluj)
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant, 1.9TDI 131 Cp AVF, 2002
    Inseamna ca nu rezolv nimic daca schimb telescoapele.
    Multumesc mult!
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Iun 2011
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta