1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Primul meu Audi - A6 Moby Dick

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de nica_ro, 4 Ian 2018.

  1. AlexandruC

    AlexandruC 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2016
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    A8L , 3.0 TDI CTBA , 2014
    Multumesc mult pentru videoclipuri . Nu am vrut sa deranjez .
    O intrebare , la final ai decapasat farul sau pur si simplu ai montat lupa noua ? Intreb pentru ca nu am inteles daca capacul negru din jurul lupei ramane pe pozitie in far sau trebuie pus ulterior montarii lupei .
     
  2. nica_ro

    nica_ro 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 4F/ 2.0 tdi/ 125 Kw/ 2009
    Nu am decapsat farul. Se scoate ulterior si se pune pe noile proiectare si se introduce tot ansamblul mai apoi în far.
     
  3. nica_ro

    nica_ro 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 4F/ 2.0 tdi/ 125 Kw/ 2009
    Sa mai actualizez putin jurnalul de bord. In prezent a trecut pragul a 278.000 km.
    Intre timp am schimbat al treilea stop pe frana, ca facea figuri.
    Azi am facut revizia si am schimbat imbusul pompei de ulei (care mai fusese schimbat, se pare).
    Am utilizat filtre Mahle Original si ulei Motul 8100 X-Clean+.
     
    mihaicristian și redlife apreciază asta.
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Imbus fabricat in 2011 si inca era acceptabil.
     
  5. nica_ro

    nica_ro 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 4F/ 2.0 tdi/ 125 Kw/ 2009
    Da. Banuiesc ca a fost schimbat inainte de a fi adusa masina in RO, asta insemnanad ca imbusul ar avea undeva pe la 150k km, asta explicand si starea lui.
    Interesant e ca e modelul nou de imbus, nu cel recomandat de ELSA (vezi poza)
     
    redlife apreciază asta.
  6. nica_ro

    nica_ro 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 4F/ 2.0 tdi/ 125 Kw/ 2009
    Sa mai actualizez putin jurnalul de bord. Intrucat masinuta a stat pe tusa mai mult in ultimul an, de la ultimul schimb a parcurs putin peste 5000 km, trecand pragul de 283.500 km.
    Asa ca la revizie am schimbat doar uleiul si filtrul de ulei, precum si lichidul de frana, ca era timpul. Ca de obicei, colegului mihaicristian a avut grija ca suruburile sa fie stranse conform specificatiilor din ELSA.
    Am utilizat filtru Mahle Original si ulei Motul 8100 X-Clean+. Lichidul de frana este ATE.
     
    mihaicristian apreciază asta.
  7. nica_ro

    nica_ro 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 4F/ 2.0 tdi/ 125 Kw/ 2009
    Am dat o tura si pe Transfagarasan ...

    20210711_142819.jpg

    Pentru ca farurile si jumatate din stopuri (jumatatea de pe haion) erau matuite, au fost polishate si s-a aplicat folie de protectie.

    20210713_171259.jpg 20210713_180317.jpg 20210716_144438.jpg 20210716_144446.jpg 20210716_144505.jpg
     
    stefan550, Oudi, moroenius și alți 5 apreciază asta.
  8. nica_ro

    nica_ro 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 4F/ 2.0 tdi/ 125 Kw/ 2009
    Sa mai actualizez putin jurnalul de bord, daca tot am depasit pragul celor 291.000 km.
    Balena a primit cadou urmatoarele (ca tot se apropie sarbatorile :)):
    - schimb de ulei in cutia de viteze (s-a folosit ulei OE)
    - set curea si role accesorii (SKF)
    - placute de frana spate (ATE)
     
    DrLexic și mihaicristian apreciază asta.
  9. nica_ro

    nica_ro 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 4F/ 2.0 tdi/ 125 Kw/ 2009
    Să nu las anul să treacă între postări, adaug următoarele:
    - în luna Iunie, la 296.000 km, am făcut revizia și am schimbat ulei motor, filtru ulei, filtru combustibil, filtru aer, filtru habitaclu si șurub golire baie ulei.
    - în luna August am făcut peste 3.000 km în concediu și am depășit bariera celor 300.000 km.
    - în luna septembrie am făcut o verificare a instalației de AC și am completat cu ulei și freon.
    Urmează să rezolv un contact imperfect la un senzor de parcare.
     
    stefan550, Oudi, mihaicristian și alți 3 apreciază asta.
  10. nica_ro

    nica_ro 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 4F/ 2.0 tdi/ 125 Kw/ 2009
    Sa adaug următoarele:
    - în luna noiembrie, la aprox 306.000 km, am făcut revizia și am schimbat ulei motor (de data asta Valvoline SYN Power), filtru ulei, filtru aer si șurub golire baie ulei. In plus, am mai schimbat discuri si placute frana spate, bujiile incandescente, doi senzori de parcare si alte maruntisuri (stergatoare, un bec, conector evacuare)
    - tot în luna noiembrie am verificat reglajul farurilor pe stand.
    - în luna martie am schimbat planetarele (stanga si dreapta).
     

Distribuie pagina asta