1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Probleme turbo A6 C6.Motorul a pocnit in mers.

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de lucian190, 15 Ian 2011.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. gicu

    gicu Silver Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Gropești București
    Masina:
    Audi Allroad biTDI 2014,Mercedes ML 250 2013
    Cel mai probabil injector blocat.
     
  2. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    da

    sigur ca si Gicu poate avea dreptate la ce s-ar fi putut intimpla la motorul meu sau oricine dintre voi dar................mai aveti putina rabdare sa-mi revin si promit ca revin in forta cu un motor aproape de nou in jur de maxin 10 - 15.000 km iar atunci voi sta linistit. voi desface chiar eu personal motorul care acum este noapte buna copiiiii, voi diseca tot si va voi spune cum a fost posibil acest lucru explicit si cu poze. cam in maxim 10 zile voi avea motorul in Romania deci..............aveti rabdare. numai bine domnilor. :hi::respekt::hi:
     
  3. drid

    drid Silver Member

    Înscris:
    17 Oct 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A8 3.0 Tdi 2012**Audi A3 Sportback 2.0 Tdi 2011**Vw Touareg 2.5 Tdi 2006
    cam cati bani ajunge motorul?
     
  4. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    deci

    motoare am gasit o plaja foarte larga si diversificata. adica de la 2.300-2.500-2.700-3.000-3.300-4.000-4.500-5.000-5.500-6.000-7.000 si culminind cu direct de la Ingolstadt 8.990 si terminind cu Romania 10.300 evident toate preturile sunt in EURO. diferenta intre preturi este in functie de km, de garantie, etc. :salute::racer:
     
  5. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    În toată această întâmplare surprinzător este un lucru. Bujiile, la toate maşinile, sunt alimentate printr-o siguranţă temporizată. Această siguranţă permite alimentarea lor cu curentul necesar pentru înroşire pentru o durată de timp dublă faţă cea maxim estimată. După care se arde. Această siguranţă nu alimentează releul, ci circuitul de forţă. Chiar dacă defectarea releului din diverse motive face ca bujiile să primească alimentare şi când nu este necesar, circuitul se întrerupe după maxim 30 de secunde prin distrugerea siguranţei. Asta dacă cineva nu a înlocuit acea siguranţă cu o bucată de sârmă.
     
  6. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    da

    Nelu daca tot ne-ai informat cu ceva poate, poti sa ne zici si unde ar fi nenoricita aia de siguranta si nenorocitul ala de releu. sau cine stie ? sa pot verifica si eu ce si cum. multumesc. :hi::hi::hi:
     
  7. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    cum te uiti din fata la masina, in dreapta langa parbriz si motorasul de la stergatoare se afla o cutie neagra. In acea cutie ii releul de la bujii si ar trebui sa aibe nr 639 pe el, oricum ii doar un singur releu acolo.
     
  8. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Nu ştiu la C6 unde se află siguranţa. La C4 este sub rest foot.
     
  9. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    deci

    in sfirsit a sosit si motorul. deci o sa ma apuc de treaba, aveti rabdare o sa fac si foto pentru fiecare lucru in parte. dupa ce a fost desfacut sa zicem partial se pare ca problema a fost elucidata nu 100% dar aproape, ea fiind turbosuflanta explozie in ea, autoaprindere in motor si bummmmmmmm. ca asa stau lucrurile pina in momentul de fata. o sa revin cu pozele promise la fiecare subiect in parte: cutie, turbo, schimb ulei cutie, montat si demontat motor, etc. numai bine domnilor. pe curind. :hi::respekt:
     
  10. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Sa ai spor la treaba...
    Deci se preconizeaza a fi altceva...
    Asteptam...
    Nu ne dorim sa patim asa ceva, dar, ne uitam si noi ca la urs... :)
    Sa vedem pana unde poate ajunge un motor...
     
  11. mlozoveanu

    mlozoveanu Bronze Member

    Înscris:
    13 Noi 2007
    Locație:
    Somewhere in the jungle (Buc)
    Masina:
    A4 8E Avant 2.0 TDI 103 KW
    Imi pare rau Lucian ca ai avut un asemenea ghinion :(

    Toate cele bune si nu uita un sut in fund e un pas inainte!
     
  12. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Toţi cei care recomandă înlocuiri de relee sunt pseudomecanici. Releul este element de execuţie, lui i se spune ce are de făcut, nu ia decizii de capul lui. ECU aprinde martorii, sunt beculeţe mici de 1,2 w cu un consum infim şi aprinderea lor nu este trecută prin relee. Dacă nu sunt erori la scanare, numai un reper cu acţiune mecanică, nemonitorizat de ECU poate fi de vină. Şi scaunul de la EGR dacă are depuneri, nu mai este etanşă, deşi valva care o comandă este funcţională.
     
    Ultima editare: 9 Feb 2011
  13. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    verdict FINAL

    astazi am decis (nu eu) mecanicii si este verdict FINAL - concluzie blocarea si spargerea turbinei la o turatie extrem de mare aveam recunosc in jur de 4.300 - 4.400 rot/min adica la limita maxima de rosu si 150 km/ora (nu a fost dat niciodata jos turbo cu toate ca ar fi trebuit zic eu, macar curatat/tualetat) nu stiu la ce nr. de km ar fi trebuit curatat acest turbo, (motorul are 200.000 - 220.000 km) cred ca un refresh ar fi fost foarte bun inainte de a se produce nenorocirea.............in fine nu mai are rost sa mai vb. despre asta. cert este ca eu am platit pentru a se executa aceasta operatie la un amic (care culmea lucreaza la Porsche Bucuresti Nord) care, sigur ca, mi-a incasat banii frumusel (500 lei) iar operatia nu a fost executata nicicum deoarece eu PROST nu am stat linga masina sa vad ce se executa si cum :asskicking::keule: de aici clar mai departe autoaprindere in interiorul motorului si implicit explozie tot in interior. deci simplu nu ? asa ca, nu mai comentez felul de a fi al romanului si mai ales nesimtirea mecanicului roman care se pare ca nu are nici cea mai mica stringere de inima cind nu este lucrul lui din contra al altora, care se cred buric de pamint si pentru care culmea noi toti il platim citeodata chiar regeste punindu-ne vietiile in pericol atit ale noastre cit si a celor dragi noua. cei care au mai ramas oameni si credeti-ma sunt foarte putini oameni mai ales care sunt mecanici adevarati si aici tot respectul pentru ei toti care ne ajuta si ne repara masinutele noastre pe care fiecare le-am cumparat cu mare efort, nervi, sacrificii si mult stres restul sper sa plateasca cind va veni ziua platii. pentru ca nimic pe acest pamint nu ramine neplatit sau asa cum este si gata. v-am promis poze, aveti rabadare am facut multe poze am sa le impart in capitole si subcapitole am facut poze si la alte componente ale masinii dar vreau sa termin operatia de schimbare completa a motorului sa ma linistesc si dupa promit sa va expun cele fotografiate de mine. numai bine domnilor si stati INTOTDEAUNA alaturi de ei cei care sunt MECANICI ADEVARATI si CEI CARE NE IUBESC. un calcul pina in momentul de fata aproximativ 4.500 euro. un lucru care sper sa va lase muti (cel putin eu am ramas mut) set complet suruburi (10 buc.) volanta cutie viteze automata 65 lei si manuala 95 lei !!!!!!!!!!!!!!!!! inadmisibil bineinteles japca oficiala poRsChE bUcUrEsTi imi esti si scirba sa scriu aceasta denumire si inca una tampon motor 731 lei !!!!!!!!!!! comentariile sunt de prisos nu credeti ???
     
    Ultima editare: 9 Feb 2011
  14. criss43

    criss43 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    a6,3.0 tdi,2005
    o problema de genul celei a lui lucian am avut si eu...acel releu se afla intr-o carcasa(sub grila de la stergatoare)care din pacate nu are scurgere.asa ca daca apa intra in el,poti pati ca in cazul lui lucian.acolo mai sunt niste relee,si atentie!unul dintre computerele masinii..mie mi-a intrat apa acolo..si masina pornea numai din compresie(nu aveam curent la bujii).am schimbat de curand carcasa,dar nu si releele(le-am suflat doar cu aer).dupa ce am citit faza cu lucian,ma bate gandul sa schimb si releele de acolo..belea frate!
     
  15. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Deci Lucian, tu ai incercat sa-i faci un refresh la turbina ? Ma refer la operatiunea aia de 500 de lei. Inteleg ca din cauza asta ar putea fi toata problema,...desi se prea poate ca "amicul" sa-ti fi luat banii si sa nu fi facut nimic,... Am inteles bine ?
    E interesant sa aflam cum se face operatiunea asta, ca daca nu stii, degeaba stai langa el. Ma rog, tubina o vezi si TREBUIE sa-i faca ceva, sa o curete,...dar daca o pune aiurea sau ii face o ghidusie si-ti sare in cap la prima depasire ?
    Raspunde cand o sa poti... Stiu ca esti prins acum cu motorul cel ..nou.
    Mde,...daca are km. aia,....mai arata-mi unul ca tine ca-l mananc. :)
    Numai bine...
     
  16. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    deci

    Gabriel. turbo trebuie dat jos complet este o piese destul de mare dar care necesita un bagaj mai mare intra-le mecanicii, nu se poate apuca oricine si oriunde sa repare, curete, inlocuiasca repere la aceasta piesa turbo care de fapt este inima acestui motor. deci ai grija cine si unde iti va curata turbo. sper sa te fi lamurit. o seara buna tuturor. miine voi monta ansamblul motor + cutie pe masina si poate spre seara sa-l si pornesc. voi reveni cu amanunte si poze, dupa cum am promis. :icon_thumright:
     
  17. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    Poze componente motor 3.0 TDI cod BMK Quattro

    Dupa cum am promis am facut poze la cateva repere importante si care se pot vedea/localiza mai greu de catre cei care nu stiu locul lor...:happy:
     
  18. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    Locas motor + cutie viteze

    Dupa cum am promis am facut poze la cateva repere importante si care se pot vedea/localiza mai greu de catre cei care nu stiu locul lor...:happy:
     
  19. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    Poza compresor AC

    Dupa cum am promis am facut poza la reper important si care se poate vedea/localiza mai greu de catre cei care nu stiu locul lui...:happy:
     
  20. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    poze fata spate chiulasa

    Dupa cum am promis am facut poze la cateva repere importante si care se pot vedea/localiza mai greu de catre cei care nu stiu locul lor...:happy:
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta