1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Probleme turbo A6 C6.Motorul a pocnit in mers.

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de lucian190, 15 Ian 2011.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    Poza sistem franare ABS

    Dupa cum am promis am facut poza la reperul important si care se poate vedea/localiza mai greu de catre cei care nu stiu locul lui...:happy:
     
  2. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    Locas ECU si bloc sigurante

    Dupa cum am promis am facut poze la cateva repere importante si care se pot vedea/localiza mai greu de catre cei care nu stiu locul lor...:happy:
     
  3. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    poze in premiera cutie viteza tiptronic

    dupa cum am promis revin cu poze in exclusivitate si sper sa va fie de folos. tubuletele mici asezate in linie este blocul de supape hidraulice care se strica cel mai des. nu costa decit 8.000 lei doar piesa. exista si un circuit electronic asezat pe o placa cu integrate vezi laterala cutiei placuta maro deschis. ce se vede ca placa cu multe picaturi de ulei este de fapt sa zicem asa creirul cutiei de viteze unde se fac cam toate aranjamentele, urmeaza filtrul cel de forma trapezoidala si cam atit. ce stiu si eu va spun si voua. astazi am avut placerea sa cunosc pe cineva destul de mare intra-le mecanicii de la reprezentanta care mi-a spus ca obligatorul uleiul de la cutia de viteze se schimba la 60.000 km si cu filtru. cred ca mai mult decit acesta stire oficiala nu mai are rost de interpretari. sigur ca fiecare face ce doreste. o sa ma intrebati dar de ce nu scrie nimic sau de ce cei de la reprezentanta nu zic nimic. eu stiu raspunsul dar din motive obiective nu pot sa-l divulg. sper sa ma intelegeti deoarece acest om de fapt domn ar avea de suferit iar eu nu fac asa ceva. cel putin pe mine m-a ajutat foarte mult astazi deci............:readit: acum pozele.
     
  4. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    poze finale

    ansamblul complet motor + cutie viteze inainte de montarea pe masina.
     
  5. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    poze instalatie electrica motor

    acesta instalatie electrica este completa este numai a motorului si este desfasurata inainte de montare. motor BMK 3.0 TDI
     
  6. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    poze bujii incandescente

    asa arata bujiile dupa explozia turbo, intrarea apei in motor etc. sau mai bine zis ce a mai ramas din bujiile incandescente.
     
  7. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    poze turbo 1.9 TDI

    am facut aceste poze pentru voi cei care aveti 1.9 TDI cu turbina care a crapat in doua. sper sa va fie de folos. motorul ca si cod nu il stiu decit ca era 1.9
     
  8. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    Rac nu trebuie nimic. nici garnitura, nici altceva. trebuie doar sa fi atent sa nu ciupesti ceva cand desfaci (se poate la desfacere sa fie foarte lipite acele garnituri mici rosii/roze) si mai ales cand le vei monta inapoi. cu curatatul nu insista prea mult unde sunt sau pot fi garnituri de ex: vezi capatul tijelor care inchid si deschid cele 4 mici clapete si etc. succes. daca ai/aveti ceva nelamuriri va rog sa apelati cu incredere deoarece am facut aceasta curatare 1 data la servici si 1 data personal eu acasa. nu este mare lucru daca aveti sculele necesare, multa rabdare si cit de cit ceva pricepere intra-le mecanicii. in rest numai bine domnilor. :hi::respekt::hi:
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Oct 2017
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta