1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Q5 quattro S-line

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de DSF, 20 Ian 2019.

  1. DSF

    DSF Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi Q5 2.0TDI 190CP CNHA 2015
    se scoate cel vechi are clipsuri si sa baga cel nou e simplu
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La 249 ron si producator Autoec/A.M confirm si eu ca sunt aceleasi cu cele de pe Aliexpress.
     
  3. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Deci singura diferenta e pretul care e de aproape 2.5 ori mai mare:w00t:
     
  4. DSF

    DSF Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi Q5 2.0TDI 190CP CNHA 2015
    Si pentru ca am fost baiat cuminte, Mosul mi-a adus o maneta de viteze SQ :)

    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    Sper sa reusesc sa fac conversia tamburusului fara sa stric nimic, pentru ca nu am mai folosit pana acum pistol cu aer cald :huh:
     
    Iulian06 și Alex_WeS apreciază asta.
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E foarte usor. Doar ai grija sa iei cu tine un prosop sau niste bucati de carton (sa nu sufli cu aer cald constant clima sau MMI-ul).
     
  6. DSF

    DSF Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi Q5 2.0TDI 190CP CNHA 2015
    ok, multam pentru sfat
     
  7. DSF

    DSF Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi Q5 2.0TDI 190CP CNHA 2015
    Stiam ca am doua maini stangi. Am reusit sa rotesc acel plastic dar cred ca am stricat forma lui si cand am bagat maneta a ramas butonul de deblocare blocat pe apasat. Pe undeva e mult mai misto ca pot misca levierul fara sa mai apas pe butonul ala care probabil este un buton antiprost sa nu schimbi din greseala, oricum nu poti sa muti din greseala daca nu este frana calcata. Intrebarea este daca dauneaza la cutie faptul ca sta acel blocator tot timpul ridicat. Teoretic cred ca acel buton este doar ceva mecanic si nu electronic. Astept pareri. Multumesc.

    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    Caprita Emanuel, turbo_diessel și Mitiy apreciază asta.
  8. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Nu ai stricat forma, doar ca asa se intampla la platforma B8 daca nu modifici putin gaura acelei tije de plastic pe care ai rotit-o, ramane butonul de actionare blocat. Stiu ca solutia e sa mai maresti gaura in partea de jos pentru ca pinul de actionare din interiorul manetei sa poata avea o cursa libera, fara sa atinga tija de plastic.
    Eu am facut modificarea aceasta la mine la un A6 C6 dar nu am avut nicio problema, dar am facut si la un A4 B8 si am intampinat aceeasi problema ca si tine.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si la mine pe C6 a fost nevoie doar de rotirea tijei, fara a mari gaura.
    Inseamna ca se rezolva relativ usor, scoti maciulia si maresti gaura cu o pila.
     
  10. DSF

    DSF Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi Q5 2.0TDI 190CP CNHA 2015
    Ok, multumesc mult pentru informatii. O sa incerc sa fac lucru asta cand am timp si daca vremea mai permite
     
  11. DSF

    DSF Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi Q5 2.0TDI 190CP CNHA 2015
    in cele din urma am reusit sa rup urechile de pe tija in incercarea sa il largesc. trebuie sa gasesc o solutie sa ramana tija ridicata pentru tot deauna.
    am vazut la american chit de reparare tija
    [​IMG]
    aveti idee daca se gaseste si pe la noi asa ceva, sau solutie de rezolvat problema?
     
    Iulian06 apreciază asta.
  12. VlaD_Q5

    VlaD_Q5 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q5 8R 2.0 TDI 190hp CNHA 2015
    Salut, lamureste-ma si pe mine te rog cu o mica chestie.
    Ma uit pe net la grile fata pt SQ5 si vad ca nu au gauri pt senzori pt ca acestia sunt altfel pozitionati decat la echiparile standard.
    Tu ce fel ai procedat ? nu ai senzori pe fata ?
     
  13. DSF

    DSF Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi Q5 2.0TDI 190CP CNHA 2015
    Am dat gaura in grila langa numar exact cum au fost la vechea grila. Da, la SQ5 senzorii sunt pozitionati mai jos pe bara. O sa fac o poza zilele astea si o postez.
     
  14. DSF

    DSF Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi Q5 2.0TDI 190CP CNHA 2015
    @VlaD_Q5 scuze de intarziere, uite pozele cu senzorii

    [​IMG] [​IMG]

    ia sa vedem ce avem noi aici:

    [​IMG] [​IMG]
    [​IMG]
    Abia astept sa se faca intuneric sa vedem daca este vreo sfaraiala :idea:
     
    Alex_WeS, VlaD_Q5 și borsy apreciază asta.
  15. AlexandruC

    AlexandruC 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2016
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    A8L , 3.0 TDI CTBA , 2014
    Arata super bine masina , am vazut-o si pe grupurile de pe facebook . Felicitari !
    O intrebare , cum ai scos cromul de pe portbagaj .

    Si cum ti se par ledurile pe xenon ?
     
  16. DSF

    DSF Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi Q5 2.0TDI 190CP CNHA 2015
    am tras de el de la un colt usor usor pana a iesit tot. ramane mult adeziv pe care l-am dat jos cu alcool izopropilic dar am descoperit acum ca acel lipici se da jos mult mai usor cu acel sprey de curatat discurile de frana.
    ledurile sunt tot ca xenonul mare diferenta nu este
     
  17. DSF

    DSF Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi Q5 2.0TDI 190CP CNHA 2015
    Am reusit sa montez pragurile de SQ5
    [​IMG] [​IMG]
    si in sfarsit am reusit sa instalez butonus de ADS
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    Oudi și borsy apreciază asta.
  18. bubu182

    bubu182 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A7 2014 BiTDI S-line Exclusive
    Pentru a repara tija aceea de la timonerie poti sa dai gaura cu un burghiu foarte subtire in cele 2 bucati si le unesti cu un holzsurub + super glue la mijloc (surubul cu capatul taiat evident, deci ascutit in ambele parti).
    Daca nu mai ai capatul cu gaura ... cauta pe cineva cu o imprimanta 3D sa iti faca ce ai nevoie, cam asa fac toti din afara :)

    P.S1.:
    Ulterior am vazut ca e vechi subiectul ... poate ai rezolvat pana acum.

    P.S2.:
    Un soft ceva nu faci ? :) daca tot ai toate treburile cu SQ5 ... macar sa se apropie ca putere, hehe
     
  19. DSF

    DSF Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi Q5 2.0TDI 190CP CNHA 2015
    Nu am rezolvat cu schmbatorul, il am blocat pe ridicat si nu imi bat capul cu el decat daca gasesc timonerie ieftina sa schimb cu totul.
    Sa sti ca ma bate gandul la un soft dar nu stiu cat de bine se impaca cutia automata cu asa ceva.
     
  20. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"

Distribuie pagina asta