Si pentru ca am fost baiat cuminte, Mosul mi-a adus o maneta de viteze SQ Sper sa reusesc sa fac conversia tamburusului fara sa stric nimic, pentru ca nu am mai folosit pana acum pistol cu aer cald
E foarte usor. Doar ai grija sa iei cu tine un prosop sau niste bucati de carton (sa nu sufli cu aer cald constant clima sau MMI-ul).
Stiam ca am doua maini stangi. Am reusit sa rotesc acel plastic dar cred ca am stricat forma lui si cand am bagat maneta a ramas butonul de deblocare blocat pe apasat. Pe undeva e mult mai misto ca pot misca levierul fara sa mai apas pe butonul ala care probabil este un buton antiprost sa nu schimbi din greseala, oricum nu poti sa muti din greseala daca nu este frana calcata. Intrebarea este daca dauneaza la cutie faptul ca sta acel blocator tot timpul ridicat. Teoretic cred ca acel buton este doar ceva mecanic si nu electronic. Astept pareri. Multumesc.
Nu ai stricat forma, doar ca asa se intampla la platforma B8 daca nu modifici putin gaura acelei tije de plastic pe care ai rotit-o, ramane butonul de actionare blocat. Stiu ca solutia e sa mai maresti gaura in partea de jos pentru ca pinul de actionare din interiorul manetei sa poata avea o cursa libera, fara sa atinga tija de plastic. Eu am facut modificarea aceasta la mine la un A6 C6 dar nu am avut nicio problema, dar am facut si la un A4 B8 si am intampinat aceeasi problema ca si tine.
Si la mine pe C6 a fost nevoie doar de rotirea tijei, fara a mari gaura. Inseamna ca se rezolva relativ usor, scoti maciulia si maresti gaura cu o pila.
Ok, multumesc mult pentru informatii. O sa incerc sa fac lucru asta cand am timp si daca vremea mai permite
in cele din urma am reusit sa rup urechile de pe tija in incercarea sa il largesc. trebuie sa gasesc o solutie sa ramana tija ridicata pentru tot deauna. am vazut la american chit de reparare tija aveti idee daca se gaseste si pe la noi asa ceva, sau solutie de rezolvat problema?
Salut, lamureste-ma si pe mine te rog cu o mica chestie. Ma uit pe net la grile fata pt SQ5 si vad ca nu au gauri pt senzori pt ca acestia sunt altfel pozitionati decat la echiparile standard. Tu ce fel ai procedat ? nu ai senzori pe fata ?
Am dat gaura in grila langa numar exact cum au fost la vechea grila. Da, la SQ5 senzorii sunt pozitionati mai jos pe bara. O sa fac o poza zilele astea si o postez.
@VlaD_Q5 scuze de intarziere, uite pozele cu senzorii ia sa vedem ce avem noi aici: Abia astept sa se faca intuneric sa vedem daca este vreo sfaraiala
Arata super bine masina , am vazut-o si pe grupurile de pe facebook . Felicitari ! O intrebare , cum ai scos cromul de pe portbagaj . Si cum ti se par ledurile pe xenon ?
am tras de el de la un colt usor usor pana a iesit tot. ramane mult adeziv pe care l-am dat jos cu alcool izopropilic dar am descoperit acum ca acel lipici se da jos mult mai usor cu acel sprey de curatat discurile de frana. ledurile sunt tot ca xenonul mare diferenta nu este
Pentru a repara tija aceea de la timonerie poti sa dai gaura cu un burghiu foarte subtire in cele 2 bucati si le unesti cu un holzsurub + super glue la mijloc (surubul cu capatul taiat evident, deci ascutit in ambele parti). Daca nu mai ai capatul cu gaura ... cauta pe cineva cu o imprimanta 3D sa iti faca ce ai nevoie, cam asa fac toti din afara P.S1.: Ulterior am vazut ca e vechi subiectul ... poate ai rezolvat pana acum. P.S2.: Un soft ceva nu faci ? daca tot ai toate treburile cu SQ5 ... macar sa se apropie ca putere, hehe
Nu am rezolvat cu schmbatorul, il am blocat pe ridicat si nu imi bat capul cu el decat daca gasesc timonerie ieftina sa schimb cu totul. Sa sti ca ma bate gandul la un soft dar nu stiu cat de bine se impaca cutia automata cu asa ceva.
Exista si kit de reparatie. #Aliexpress € 9,13 | Per Audi A6L C6 A4L Q5 C7 Bianco-Bianco-core Del Cambio Core https://a.aliexpress.com/_B1ZtHG