1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Recomandare si variante Service auto - Mecanica - Electrica si Diagnoza in Bucuresti

Discuție în 'Service' creată de cvp, 29 Oct 2007.

  1. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Am fost azi si am rezolvat mare parte din probleme.Au aerisit iar franele si sunt mai ok acum(nu ca inainte,dar mult mai bine si sper ca odata cu asezarea placutelor pe spate sa revina treaba la normal),au curatat senzorul G28 si mufa acestuia,au reglat usile(doar cele din fata,dar oricum nu sunt reglate bine,doar se inchid mult mai usor),au reglat farurile(au un aparat special pentru treaba asta)si mi-au prins un burduf la bieleta stanga de directie pentru ca sarise de la locul lui.Pretul pentru interventiile de azi a fost 205 ron.Ce a costat mult a fost reglajul usilor 100 ron(s-au reglat usile fata),in rest 10 ron aerisirea(asta am mai platit odata si vineri),curatat senzor 35 ron parca(demontat,dat cu zeama de contacte,sters si montat),25 ron reglat faruri(asta chiar merita banii pentru ca le regleaza cu aparatul acela,nu la perete)si cam atatimi aduc eu aminte.Am schimbat vineri racordurile flexibile de la etrieri,cu unele originale(cel putin erau stantate)cumparate de la wolksparts,dar Tavi mi-a spus azi ca daca le-am luat de la el sunt chinezarii si el nu are incredere in ele(desi mi-au spus de la magazin ca sunt originale si aveau sigla audi pe ele),pentru ca i-au venit multi clienti cu chinezarii cumparate din acelasi loc desi oamenii platisera pentru piese de calitate.Asta este relativa,dar asa spunea omul.Durata lucrarii a fost de 3-4 ore.
     
  2. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    M-am intors de la plimbarica.Cum ma enerva maxim pedala de frana moale am iesit la alergat pe autostrada si am franat cat de mult am putut sa se aseze placutele pe spate.Dupa 50 de km de frane repetate(nu brusc,dar nici incet)pedala si-a revenit in proportie de 80%.Am continuat drumul de dragul plimbarii si am facut in total 250 km in seara asta si pot spune ca am frane bune(am franat inclusiv de la 200 la ora pana la 130 pentru ca era radar si franele s-au comportat exemplar,cu mult mai bine ca inainte).Masina dupa schimbul de ulei si ce s-a mai schimbat la ea trage foarte bine,au inviat aproape toti calutii si sunt foarte multumit.Ce am uitat sa precizez mai sus este ca mi-au reglat avansul.La schimbarea distributiei(intr-un alt service al unui baiat plecat de la reprezentanta,dar nu dau nume)nu a fost reglat suficient de bine.Era in tolerante(-3,+3)la 2.2,2.8,dar din ce mi-a explicat Gabi mai pe romaneste masina trebuia sa fuga mai bine,dar consumul sa fie mare.Dupa mai multe incercari(reglezi,pornesti,verifici pe tester si iar o iei de la capat)a reusit sa-l aduca la 0(noroc chior a avut atunci)si din ce am constatat putere nu s-a pierdut,chiar trage mult mai bine,iar consumul pare sa fi scazut(cel putin range-ul sta constant mult timp in oras,desi inainte scadea dupa fiecare talpa si cu greu mai urca),dar asta vedem cand fac plinul iar.Daca avansul nu este reglat bine masina nu porneste(am vazut asta cand l-a dat prea mic).Reglarea avansului a fost 50 ron,dar a meritat toti banii.Nu iese socoteala la bani,pentru ca nu mai retin exact,dar in mare ce a costat mai mult a fost reglatul usilor(100)si reglatul avansului(50).Farurile sunt bine reglate acum,se observa clar diferenta,dar pe asfalt ud nu prea ma ajuta xenon-ul Oem
     
  3. 1QUATTRO9

    1QUATTRO9 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 Sportback 2.0TDI 2012
    De 10 ani tot vizitez service-uri prin Bucuresti si am ajuns la concluzia urmatoare:
    cand dai de un mecanic bun si ieftin de obicei el e la inceput de afacere si lucreaza mult mai bine si mult mai ieftin sa vina clienti din ce in ce mai mult. Pana aici totul e OK dar dupa ce vin clientii la el si ii faci reclama pe forumuri si pe la prieteni, mecanicul devine fitzos, ca sa spun asa.
    In primul rand modifica preturile la manopera de te ustura, in al doilea nu te mai serveste oricand ca de, acum nu mai are timp doar pentru tine si in al treilea rand, marindu-si afacerea, angajeaza mecanici noi care nu lucreaza la fel de bine ca el sau nu au interes asa de mare sa iasa treaba bine (ca doar nu e afacerea lor).
    Concluzia: un mecanic bun e ca o balta de peste buna, daca o spui la toti te pomenesti ca se strica smecheria.
    Eu personal am "crescut" 2 patroni de service pana acum de care mi-e scarba in momentul de fata. La inceputul lor imi reparau masina si la 2 noaptea (de foame de bani si clienti), aveam oricand programare la ei iar dupa ce si-au facut clienti cu greu reuseam sa imi fac si eu loc pe acolo in 2 saptamani iar atunci imi spuneau un pret de parca ma luau de prost (cu toate ca ne cunosteam de ceva timp).
    Ca sa nu va mai plictisesc, mecanicul se schimba in timp si nu in bine. Ii pui coarne si il lauzi, mai tarziu o sa culegi roadele. Daca se extinde si mai angajeaza si 2-3 baietashi se strica afacerea de tot pentru ca aia or sa aiba o mare durere in dos de prestigiul sefului si cum si-a facut el clientela pana atunci.
    Sunt curios daca a citit cineva tot dar chiar ma cam enerveaza faptul ca unii mecanici sunt ridicati in slavi aici si din cauza asta maresc preturile ca nesimtitii (pentru ca ne ducem la ei ca la pomul laudat).

    Catalin_1987 Ne-am intalnit acolo si am vorbit cand ai schimbat furtunele la frane, daca mai tii minte. Ai chitanta sau poti spune pe bucati cat te-a costat ?
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Apr 2013
  4. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Ai foarte mare dreptate cu mecanicii,asta asa este.Nu conteaza ca le dai cat cer,tot nu este bine(eu unu nu dau spaga nici macar 1 leu),dar astia sunt,nu avem ce face.Daca te duci la unu nou,cu foamea in gat,posibil sa faca experiente pe tine.Asa cum spuneam si mai sus,toti cei care au plecat de la reprezentanta au plecat de acolo din pacate si cu obiceiurile proaste(sictir,nesimtire,preturi ca la balamuc si altele),dar la fel,ce sa-i faci,astia sunt.Nu am gasit pana acum service unde sa ma duc pentru orice problema si sa plec de acolo in timp util.Daca este liber trag de timp cat pot sa aiba si el de lucru,daca este full,stai la rand de iti iese pe nas(ca programarile se fac degeaba)si dupa se lucreaza in graba si sictir ca doar trebuie terminata repede treaba sa intre urmatorul.Una peste alta,momentan sunt multumit de service-ul lui Tavi,probabil ma voi duce tot acolo la urmatoarele interventii(primele pe lista sunt niste plastice la vopsit),pentru ca este mai aproape de casa(inainte mergeam la service-ul lui TANASE,multi poate il stiti) si se lucreaza bine.Referitor la service-ul lui Tanase(fost angajat la reprezentanta si el).Are un service micut in orasul otopeni,cu 2 elevatoare si 4-5 baieti care lucreaza la el.Serviciile sunt ok,dureaza mult pana intri cu masina pe rampa,uneori baietii trag grav de timp(mi-au schimbat mie discuri si placute pe fata in 2 ore tinand cont ca nu au fost nici un fel de probleme),alteori pleci de acolo fulger(coada mare la intrare).Preturile sunt peste cele practicate de Tavi(poate omul are si motive sa ceara mai mult,inca nu m-am lamurit),timpul de asteptare este uneori mare(la fel nu se fac progamari exacte ci doar se anunta sosirea in service cu rabla),iar drumul pana acolo este de multe ori imposibil.Cine doreste sa ia legatura cu Tanase(repet,omul este ok,te duci la el si te rezolva cand ai o problema garantat),imi poate solicita detalii.
    Le: diferenta intre Tanase si Tavi din ce mi-am dat seama pana acum este urmatoarea: Tanase de multe ori arunca rezolvari la problemele masinii fara a verifica(de multe ori rezolvarea propusa de el este costisitoare,spre foarte costisitoare),dar de multe ori realizeaza la timp ca s-a inselat,pe cand Tavi verifica si apoi da un verdict(asta nu inseamna ca este sigur ca a gasit rezolvarea,dar macar se uita inainte).Inca nu am avut ocazia sa schimb la Tavi o componenta degeaba.
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Apr 2013
  5. 1QUATTRO9

    1QUATTRO9 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 Sportback 2.0TDI 2012
    daca vii cu piesele te rupe la manopera si daca nu vii cu piesele si le pune de la el iti pune supermanopera dar te umfla la piese. per total iesi la fel, zic eu. ce imi pare rau e ca inainte imi lucra Tavi la masina iar acum........cine e liber. Ultimul mi-a tras o ora de stergatoare sa le scoata si sa le greseze. Pana nu a venit Tavi sa ii arate nu a stiut cum. Sa le dam credit mecanicilor noi sositi si sa speram ca Tavi o sa ii invete meserie si or sa isi depaseasca profesorul.
     
  6. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Asta asa este,Tavi stie meserie,baietii mai putin.Mie mi-a lucrat Gabi la ambele vizite.Baiatul stie meserie si el,dar se cunoaste experienta lui Tavi.Cum nu ii iesea ceva imediat il intreba si primea raspuns clar(Tavi stie inclusiv cu vag com din cate am vazut mai bine ca restul).Cum ti-am spus si in PM,se poate si mult mai rau la manopera.Macar sa mearga masina bine si sa nu fim nevoiti sa trecem pe la el in afara de revizii(de fapt eu voi trece la next level si anume imi voi schimba singur uleiul si filtrele pe viitor si asta pentru ca acum stiu cum se face treaba asta si imi place sa ma murdaresc pe maini:)).
     
  7. LEVANTE 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 1.9 TDI/2003
    Service Augsburg Militari? O parere?

    Ce parere aveti despre service augsburg Militari????:respekt:
     
  8. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    da

    varza cu carne iti spun eu adica si scumpi si prosti dar daca nu te intereseaza masina ta nu asculta de sfatul meu. sursa este sigura adica cine a patit-o unchiul meu asa ca................NU.!!!
     
  9. TEFF

    TEFF 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S3, 2.0T, 2007
    nici eu nu ti-i recomand, mi-am schimbat discurile de frana la ei si imi scartaie ca toti dracii de atunci, eu nu ii recomand
     
  10. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    Scump

    Scump dom'le, scump!
    Cam peste tot e mai ieftin, chiar si la reprezentante.
    Sunt multe alte service-uri mai ieftine, trebuie doar sa-ti infasori tot interiorul in folie, ca altfel iti pun aia mainile pline de ulei pe toata tapiteria/volan/frana/schimbator/clante.
     
  11. LEVANTE 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 1.9 TDI/2003
    Tocmai am mers la ei (service Augsburg) sa-mi remedieze defectiunea cu martor aibarg ramas aprins, ce pot sa zic oameni si-au dat tot interesul, dar din pacate problema a ramas nerezolvata si recomandand sa merg la reprezentanta in ideia ca acolo au aparatura mai performanta (au stat 2.5h cu testerul pe masina), la sfarsit le-am cerut raportul interogarii sistemului electronic pe care mi-la dat imediat( VAG type=17931, EOBD type P1523, Fault location=SRS crash signal received, Probable cause=Aibarg triggered) spune ca nu vede centrala aibarg. :(
     
  12. Razvy 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    2007 Audi A3 2.0TFSI quattro
    Service CMT Titulescu-Gara Basarab

    Salutare. Nu sunt intru totul de acord cu mecanicii care in timp se schimba. Depinde de la mecanic la mecanic. Intr-adevar sunt multi care poate o data cu succesul s-au schimbat. Insa sunt si altii care prefera calitatea in locul cantitatii.

    In alta ordine de idei, am descoperit de jumatate de an un service undeva pe langa Titulescu-Gara Basarab. Mi-a fost recomandat de un taximetrist care conducea un A6 Avant dupa o lunga discutie vis-a-vis de preturile si practicile Porsche Romania.

    Baietii de acolo se pricep (unii au lucrat la Porsche, altii lucreaza inca si dupa program vin aici), nu au preturi f mari (clar mai mici decat la Porsche), fac lucrul cu bun simt si nu trebuie sa stai langa ei sau cu gura pe ei ca sa iasa treaba bine.
    Un alt avantaj este faptul ca iti comanda ei piese (daca vrei) si ai de unde sa alegi (intre mai multe firme) iar preturile sunt decente.
    Eu de cate ori am fost..am sunat cu 1 maxim 2 zile inainte ca sa ma programez, am fost la revizii, la inlocuit de placute etc. De fiecare data am plecat multumit de acolo.
     
  13. robert_pantelimon

    robert_pantelimon 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 1.8T quattro by TCM TURBO
    sal

    str pasarani nr 34 baietii de nota 20 fostii mecanici la porsche acum cu afacerea lor (colentina):applaus:
     
    Hilohi Adrian apreciază asta.
  14. BUHUHU007

    BUHUHU007 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 95 benzina 1,6
    Salut baieti ieri am fost si eu la "service-ul lui Tavi" pentru revizie. Am schimbat ulei, filtre(toate patru: aer, polen, ulei si benzina), am mai schimbat un furtunas la sistemul de racire(furtunasul si antigelul le-am avut eu) si mi-a facut si o diagnoza pt o roata bolnava si un etrier care trebuie schimbat, toata afacerea 555. Eu sunt multumit si recomand cu placere.
     
  15. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Dupa ultima vizita la Tavi am ramas cu un gust amar.Am ajuns iar la el pentru probleme cu clima(nu baga aer rece,baga foarte cald cu clima setata pe LO).Am vorbit initial cu colegul Rapier si mi-a recomandat sa verific freonul si el lovindu-se de problema asta.A verificat Tavi freonul(la jumatate),a completat si a dat drumu la clima.Tot asa se comporta.Apoi a verificat vizual compresorul si a gasit in scutul de la motor un capac patrat cazut din fulia de la compresor.Dupa mi-a spus ca este o problema generala la Audi si ca acel capac a cazut pentru ca s-a blocat compresorul si se rupe capacul ca masura de protectie.Mi-a dat 2 variante: compresor nou de la 27 mil lei vechi,sau SH de la un prieten al lui 350 euro.Am refuzat pentru moment si m-am documentat.Intre timp am facut rost de un compresor de VW,dar din pacate acesta nu se potrivea(poate doar rola sunt sanse sa o adaptez).Am vrut dupa sa dau compresorul jos,sa vad daca il pot repara(desi Tavi mi-a spus ca nu mai am ce face cu el),dar nu a vrut Tavi sa mi-l dea jos,motivul fiind unul aiurea.Am ajuns la Tanase,care a incercat sa-mi comande doar fulia si sa o schimbe,dar pe original nu vine decat tot compresorul(am aflat insa ca se gaseste si fulia dar mai rar,in jur de 700 ron).Mi-a prins Tanase capacul la locul lui si merge compresorul ala blocat si imposibil de reparat dupa cum spunea Tavi.Nu spun ca este o reparatie ce va tine o viata,dar de cateva saptamani merge si nu s-a mai desprins capacul.In orice caz rola(fulia)se poate schimba separat de compresor,sau acel capac se poate prinde la loc cu surubul central si eventual se poate intari cu 4 suruburi de diametru mic(capacul are 4 gauri prin care poate fi prins de rola).Sa incerci sa prostesti omul asa pe fata,nu este pe placul meu.Si tinand cont ca avea Tavi 4 Audi in service cu aceeasi problema,se pare ca el si prietenul lui cu compresoarele fac bani frumosi de pe urma noastra inselandu-ne.Alta problema grava dupa revizia facuta la Tavi a fost legata de frane.Am schimbat la Tavi placute,lichid si furtunasele de la etrieri.Numai ca dupa un timp a inceput sa ma avertizeze masina ca nu am lichid suficient in vas.Am inspectat furtunasele si am vazut ca pierd lichid pe la cel din dreapta.L-am rugat pe Tanase sa verifice si el si a gasit acel furtunas slab.Asta chiar mi-a pus capac,dupa ce mi-a luat bani pe aerisit de 2 ori de parca eram eu vinovat ca n-au fost baietii lui capabili sa aeriseasca din prima,mai ma lasa si fara frane!!!!!Deci mare atentie in service.Nu il critic pe Tavi,omul lucreaza ROMANESTE,arde si el pe cine poate si cum poate,dar noi trebuie sa ne informam si sa bagam mana in buzunar atunci cand trebuie.Pana una alta schimbul de ulei il voi face singur(decat sa le dau lor bani,mai bine schimb filtrele de 2 ori in 10 mii de km)ca nu mi-e greu sa desfac un surub si sa ma spal pe maini de putin ulei.
     
    Ultima editare: 7 Mai 2009
  16. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Nasol de ce ai patit...am auzit si eu de ceva cazuri in care oameni de pe forum au fost tratati ceva mai indiferent datorita faptului ca venisera cu piesele lor (si Tavi nu prea vrea sa lucreze decat cu ale lui)... Asta e...ca peste tot, minunile nu dureaza prea mult. O sa continui sa merg la el in caz ca am nevoie de ceva, dar o sa casc bine ochii
     
  17. tipoval 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi a6 3.0 TDI
    Acum 2 saptamani am mers la midocar vitan pentru ca nu mi baga aer conditionat, insa de acolo mi au zis ca tocmai peste 2 saptm pot sa mi faca programare ca sunt ocupati. Plecand de acolo am tinut mai departe la serviceul lui tavi pentru aceeasi problema - nu aveam aer conditionat. De cum am ajuns i am povestit eu despre ce e vorba, vine ridica capota se uita 20 de secunde si apoi trage concluzia: Mda e copresoru dus ca e boala lor te costa parca 350 de euro. Zic pai nu pui aparatul ala pe masina sa verifice presiunea de freon etc?? Aparatul nu l avea in service ca cica se defectase, l a sunat de fata cu mine pe unu si l a intrebat cand ii aduce aparatul reparat s.a.m.d. Am plecat de acolo si am mers la un service undeva in spate la mall rahova, il cunosc pe tip, pune aparatul ala vede ca nu avea presiune de freon ii baga verifica instalatia totul ok, platesc 120 de ron si gata.
    Concluzie: cand am o problema merg la mai multi mecanici inainte de a ma hotari unde o rezolv.
     
  18. 1QUATTRO9

    1QUATTRO9 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 Sportback 2.0TDI 2012
    Eu zic asa

    Din experienta........am ajuns la concluzia ca service-urile "all in one" sunt de kko. Adica aia care incearca sa iti faca si aerul si rotile si mecanica si tinichigeria in disperarea de a lua tot ce se poate de pe tine.

    Daca am probleme pe mecanica o sa ma duc la unul care face numai mecanica si ATAT. Daca am pe copresor ma duc la baietii care se ocupa numai de aer iar cu rotile la vulcanizare.

    Cu compresorul nu am rezolvat pana nu m-am dus la o firma specializata pe asa ceva (Tavi mi-a zis de ea) pe Vulturilor 89. M-a costat 610 lei si astept sa vad daca mai zornaie ca nu prea am mai mers de atunci (2 zile). Eu nu am avut probleme cu fulia de la compresor ci cu cuplajul care incepuse sa faca zgomot, in rest totul era ok. Ca pret tipii imi par cam scumpi pentru buzunarul meu.

    Doua brate superioare la 3 mil cu tot cu montaj vi se pare mult?
     
  19. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Am observat si eu atitudinea lui Tavi atunci cand te duci cu piesele in brate.M-am dus la el cu acele furtunase de la frane,cumparate de la wolksparts,pe original(erau stantate,aveau codul pe ele,optic aratau identice cu cele de pe masina).Ii arat futunasele lui Tavi si ma intreaba de unde le-am luat,iar cand a auzi de unde imi spune ca sunt Made in China,ca el nu da garantie si ca le montez pe riscul meu,ca de la Alex vin clientii cu piese de rahat.Atitudinea asta o au toti mecanicii,mai putin cei ce nu pot procura piesele in regim propriu.Referitor la Tavi si compresoarele de clima,e clara treaba,are multe compresoare prietenul lui pe stock si il ajuta sa le vanda.Greseala lui este ca cere compresorul vechi la schimb cu cel SH functional.E clar ca le repara si le vine de bune.Iar la capitolul piese de la el,la multe capitole lucreaza cu producatori dubiosi,dar critica produsele unor producatori de renume(discuri ATE Made in China si alte dume).In fine,are si el partile lui proaste,dar are si bune
     
  20. mario1981

    mario1981 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 ,1,9 TDI,2003
    recomand

    Recomand : service-ul "lui tavi" sau mai precis Auto Stil RMT de pe fizicienilor nr 21 ( in incinta fostei fabrici energo-reparatii) , am fost si am facut revizie ,schimb de filtre si ulei .Mie unul mi-a placut cum a lucrat ,de masina s-a ocupat mai mult Gabi si eu unul sunt multumit , filtre+ulei Aral 5W40 ,plus o sonda de temperatura , manopera,total distractie 540 RON.Avand in vedere ca eu am cautat piese si costau cam 450RON eu zic ca e un pret bun .In ceea ce priveste discutia despre piese, e cam normal in romania cel putin, atunci cand vii cu piesele tale sa nu fii privit cu ochi prea buni, dar eu nu vad rostul sa iti cumperi tu piesele cand oricum peste tot sunt majoritatea facaturi si chinezarii, eu aveam pe masina filtu Mann si era made in china deci ala nu cred ca mai e mann, la fel si uleiul castrol tot made in china scrie ,pe cel aral pe care l-am pus eu scria made in Germany asa ca e o diferenta .
    PS nu conteaza ce piese pui atata timp cat le cumperi din romania "tara tuturor posibilitatilor " ,toti iti zic ca sunt originale si drac stie daca si sunt.
     

Distribuie pagina asta