1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Recomandare si variante Service auto - Mecanica - Electrica si Diagnoza in Bucuresti

Discuție în 'Service' creată de cvp, 29 Oct 2007.

  1. aleks_laza 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3, 2.0 TDI, 2004
    service reconditionare componente exterioare

    Salut,

    Am nevoie de o recomandare catre un service profesional din Bucuresti, ce imi poate reconditiona bara si grila frontala prezentata mai jos.

    Bara este crapata in zona inferiora, infundata in zona mediana, iar prinderile grilei frontale sunt rupte. Deasemenea, nu stiu in ce masura ornamentul exterior al grilei (cel cu negru) poate fi refacut (exista si bucata desprinsa).

    Multumesc pentru suport.

    In cazul in care nu am postat in zona potrivita, va rog sa ma scuzati si daca se poate, sa redirectionati mesajul.
     
    Ultima editare: 3 Feb 2013
  2. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
    Eu ma fost la dexcar pe centura si eu fost ok preturi decente si te lasa sa stai langa ei .
     
  3. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    @aleks_laza Si eu am avut acum vreo doi ani jumate un contact cu un caine si in urma acestuia am spart bara. De ea s-au ocupat niste neni care au carpi-to cu fibra de sticla prin interior si apoi chit, primer, vopsea etc. Sunt ok la pret si la calitate. Daca vrei o sa te pun in contact cu ei.
     
  4. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    Cata da-mi te rog si mie adresa mesterilor astia...am nevoie pentru golful sotiei si vreau sa rezolv putin bara fata.
     
  5. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Nelu Grigore-vopsitor. 0768713745. Daca nu e voie sterge un admin si o dau pe PM. Sunt undeva prin sectorul lui "care este" cred ca pe langa Armistitiului. Cert este ca se ajunge acolo cu 139.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ramane mesajul. Ideea este daca si cel caruia i-ai spus telefonul ii convine ca telefonul lui sa il vada poate mii de oameni care acceseaza forumul. Daca este vreo problema scrii aici si sterg mesajul anterior.
     
    Ultima editare: 8 Feb 2015
  7. alexxxlch

    alexxxlch 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI 143cp 2009
    Salut!
    Am un A4 b8 multitronic CAGA si ma asteapta o revizie de 60.000 km cu schimb ulei multitronic, lichid frana etc.!

    Avand mai multe feedbackuri despre Cristi si Robert, am fost ieri la ei sa fac revizia!
    Masina este foarte ok, am schimbat asa:
    - filtrele - polen, aer, combustibil, ulei+schimb ulei = 150 ron
    - ulei multitronic (5l desi cumparasem 6l si mi a zis ca asa scrie la carte sica filtrul de ulei la multitronicul cu 8 viteze nu se schimba pentru ca este in interiorul cutiei - deci cumparat degeaba = 150 ron
    - lichid frana = 50 ron
    - montat inaltatoare pe spate de la Weitec = 120 ron
    Total manopera 470 ron timp 11:40 (desi programat la 11) - 17.30

    Mentionez faptul ca m-am dus cu piesele mele, toate originale Audi
    Per total, ma declar multumit. Baietii se pricep, asculta de ce le spui si dupa parerea mea e ok
     
  8. tavy 6th Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2010
    Locație:
    roman
    Masina:
    audi a4 1.9 tdi 90hp 1995 1Z
    Salut,
    Ajutati-ma cu un service care sa nu ma rupa de bani in Bucuresti si care sa imi schimbe garniturile la pompa de injectie. Cat ar costa aproximativ, in cazul in care ati avut de schimbat garniturile. Am observat ca imi curge motorina in partea din spate jos a pompei. Banuiesc ca trebuie data jos. Mentionez ca nu cunosc Bucurestiu. Merci.
     
  9. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Vezi la Bosch service pe cuțitul de argint lângă autogara Filaret. La Taci (turcul) mai exact. Exista mai multe locuri, practic oriunde e un Bosch service pentru sisteme de injecție. Eu la turc am fost, a costat cam 600lei manopera pompa cu demontat pompa dar TB sa ii pui tu sa îți regleze IQ pe mașină și eventual avansul. La ei dacă a pornit... Înseamnă că merge. Nu bibilesc la ea cum trebuie. Eu am fost cu diagnoza vagcom proprie
     
  10. niki24

    niki24 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,1.9TDI,170CP,2004.
    Recomand <La Service> toata stima si respectul,ceea ce pot spune e ca pe mine ma castigat de client.
     
  11. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Marco Auto '94 - EVITATI ACEST SERVICE - tepari, incompetenti, nesimtiti, aroganti - bataie de joc !!!

    Am sa va povestesc si eu pataniile avute la un service din Bucuresti, sector 3 si pe aceasta cale va sfatuiesc sa-i evitati pentru a evita bataia de joc, aroganta, nesimtirea si nu in ultimul rand treaba de mantuiala !

    Este vorba despre Marco Auto '94 - http://www.firme.info/marco-auto-94-srl-cui5634165/

    http://service.auto.ro/marco-auto-94_5909

    Va povestesc in ordine cronologica dupa cum urmeaza :

    Primul contact avut cu ei l-am avut cand m-am dus sa-mi schimb kit-ul de distributie la fostul B6. De aceasta data totul a decurs ca la carte, m-am ales si cu o mica reducere pentru ca patronul se cunoaste cu mama mea. Am plecat de acolo cu o buna impresie despre ei si ulterior le-am trimis si clienti.

    La a 2-a vizita insa, patronul a inceput sa-si dea arama pe fata. La fostul B6 aveam soft de 150 de cai, dar turbina era VNT15 ( de 101 cai - cea originala ). Avand in vedere ca aveam acasa o turbina in stare perfecta VNT 17 de pe un AVF de 131 cai l-am rugat pe patron sa mi-o monteze pe masina.
    L-am rugat sa faca comanda pentru furtunul in forma de S de la turbina, dar spre uimirea mea maxima primesc urmatorul raspuns '' de ce vrei sa-l schimbi ? '' Si ii explic frumos, pai furtunul de la turbo VNT15 are prindere in turbina pe colier, iar la turbo VNT17 prinderea este pe siguranta metalica, iar furtunul are un cap metalic. Brusc se incrunta, si pe un ton mai raspicat imi zice ca el e expert si sa-l las in pace cu prostiile ca furtunul se potriveste :wtf:.
    Se apuca de treaba, demonteaza si logic, constata ca nu se potriveste. Atata lucru nu stia marele patron '' expert '' al unui service dedicat VAG :scared2::keule::keule::blink: ... !!!
    L-a sunat pe un prieten de-al lui care lucreaza la Porsche, si care i-a confirmat ca furtunul trebuie inlocuit pentru ca nu se potriveste.
    Zis si facut, ma duc acasa cu tramvaiul si a 2-a zi ma suna ca-i gata masina, ca mi-a facut rost de furtun.

    Aceasta ar fi trebuit sa fie ultima mea vizita la ei, trebuia sa ma lamuresc ca sunt paraleli cu meseria pe care o au dar spre nenorocul meu a urmat si a 3-a vizita, care m-a facut sa deschid acest topic. Am zis sa le dau o a-2-a sansa si RAU am facut !!! Nu mai pot, fierb de nervi efectiv ...:keule::keule::keule: !

    In martie anul trecut am constatat ca imi curge caseta de directie si l-am sunat sa-l intreb daca imi poate face repede rost de o caseta de directie noua a 2-a zi pentru ca urma week-end-ul si trebuia sa plec in afara orasului urgent, deci imi trebuia masina si imi trebuia sa fie in stare buna !
    Mi-a gasit caseta de directie Spidan, reconditonata cu garantie 1 an jumatate cu piesa veche la schimb. M-am dus a 2-a zi si mi-a montat-o. Aici incepe CALVARUL :puke:
    In afara de faptul ca m-a programat la ora 9 dimineata si s-au apucat de masina mea abia pe la 12 jumate, s-au purtat ca niste incompetenti.
    Il pune pe un pustan de '' mecanic '' la vreo 23-24 de ani, care cica lucreaza DOAR pe Audi sa-mi dea jos caseta de directie veche. Se apuca omul si desface ce trebuie desfacut, dar cand vine vorba de desfacut si din coloana de directie s-a plafonat. Cand l-am vazut ca incepe sa-mi traga de trimurile de la bord l-am intrebat : '' ce faci acolo ? ce treaba ai cu trimurile '' ? Mi-a raspuns pe un ton foarte revoltat ca desface plansa de sub volan :keule::scared2::wtf: si ii zic pai frate, aia nu se desface de acolo, se da jos capacul de la sigurante unde ai un surub de 8, apoi jos ai inca 2 suruburi de 8. Atat. S-a contrazis cu mine 5 minute ca nu e asa si ca sa-l las in pace ca el lucreaza DOAR PE AUDI si stie !!! Revoltat, vazand ca trage ca disperatul de trimurile mele de aluminiu de aproape mi le-a strambat, l-am rugat sa ma lase pe mine s-o desfac. A cedat si m-a lasat. Dupa ce am desfacut plansa, s-a bagat el sa desfaca caseta din coloana de directie.
    Acum urmeaza faza maxima : dupa ce mi-au montat noua caseta de directie nu-mi mai mergea nimic - nici comenzile pe volan, nici tempomatul, nici bluetooth-ul ... si ESP-ul ramasese aprins in bord. Mi-au zis ca trebuie sa merg 10 metrii cu masina si o sa se stinga ESP-ul. Am plecat cu masina in probe, da de unde ... nu si-a revenit. Ghiciti pe cine s-a gandit patronul sa dea vina : pe mine desigur !!! URLA LA MINE, M-A JIGNIT M-A FACUT PROST, IDIOT, TAMPIT, ETC. SI SUSTINEA ca eu mi-am stricat singur masina cand am desfacut plansa de sub volan pe care expertul lui de angajat '' mecanic care lucreaza doar pe Audi '' nu stia s-o desfaca. Dupa lungi reprize de scandaluri si certuri - ( l-am amenintat ca nu-i platesc nici caseta si nici lucrarea pana nu rezolva problema ) , a venit acel prieten de-al lui care cica lucreaza la Porsche cu Vass-ul si a umblat el pe acolo, si mi-a facut-o.

    La plecare, dupa ce i-am platit, l-am intrebat cum ramane cu certificatul de garantie si desigur ezita sa mi-l dea, a zis sa vin a 2-a zi ca mi-l da.
    Scarbit, dupa alte reprize de urlete ( ATENTIE - EL - patronul URLA LA MINE in loc sa urle la incompetentul lui de angajat ). Abia dupa o saptamana de insistente zilnice din partea mea, a cedat si mi-a dat in cele din urma certificatul de garantie.

    Dupa cateva zile am observat ca am joc in volan cand misc stanga - dreapta pe loc si o bataie la gropi \ denivelari pe partea dreapta. M-am intors sa reclam gandindu-ma ca e din caseta de la el. Desigur iar am primit jignirile de rigoare si urletele specifice - ca ce domle esti nebun ?? Caseta e noua pe dinauntru, doar carcasa e veche si nu are cum sa fie din ea. Mi-a urcat-o pe elevator si mi-a gasit bucsele de la bratele superioare rupte, a zis ca de acolo e problema. Zis si facut, le-am schimbat dar bataia persista.
    Scarbit maxim de-mi venea sa vomit de nervi :puke2::keule:am plecat si m-am dus la alt service.
    Acolo mi-au schimbat tot ce tine de suspensii - tot restul de brate, telescoapele pe fata, bielete antiruliu, bucse bara stabilizatoare, etrier dreapta care avea un pic de joc si placutele de frana pe fata, dar tot mai ramasese un pic de bataie la denivelari si jocul la volan. Am banuit ca acel joc este din coloana de directie, l-am mai observat si la alte masini dar ce-i drept mai atenuat decat la mine.

    In urma cu cateva luni mi-a aparut un scartait enervant la volan cand misc stanga-dreapta. Am tot investigat dar nu am gasit cauza.

    Astazi insa cand am verificat nivelul lichidului servo si am vazut ca a mai scazut, s-au elucidat toate misterele !!! Burduful din stanga este UD de ulei servo, s-au implinit fix 10 luni de cand am schimbat caseta si iata ca incetul cu incetul noua caseta se dezmembreaza :puke2::jump:!!! E clar ca si scartaitul si jocul din volan tot din caseta vin ! Asa buna e !!! Nu-i nimic ... am '' garantie '' cica :applaus: !!!

    Il sun pe tovarasu patron si il informez de '' surpriza ''. Imi raspunde desigur pe un ton foarte sictirit ca sa-l sun saptamana viitoare ca n-are nimic mai merge asa ... :puke2: nu arde :puke:
    Il intreb daca nu pot veni mai devreme s-o vada si desigur l-am intrebat care este rezolvarea avand in vedere ca au trecut doar 10 luni din cele 18 luni de garantie. Imi zice ca o REPARA si sa-l SUN joi, deci nu sa ma duc sa vada masina, ci sa-l SUN. Pai cum se poate asa ceva ? Ce Doamne iarta-ma sa mai repare la o caseta care a fost reconditionata o data ?? :wtf: Si in plus de asta scartaie , bate si curge deci e cam praf ! Probabil ca m-a luat de fraier si vrea sa ma taraganeze pana expira garantia sau nu stiu ce sa mai cred dar sunt hotarat sa ma duc si sa incerc s-o rezolv pe cale amiabila, sa mi-o SCHIMBE cu alta nu sa mi-o repare. Daca refuza inlocuirea, am sa merg pana in panzele albe, ii trimit pe cap si OPC-ul, si fiscul si toate cele !

    Este incredibil in ce tara traim, ce '' mecanici '' avem de 2 lei :keule: !

    Am sa revin cu noutati !
     
    Ultima editare: 15 Ian 2014
  12. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Cu parere de rau dar tu esti singurul vinovat de toata tarasenia - parerea mea !!! Daca ai vazut ca nu se pricep , trebuia sa nu le dai nici o sansa si sa pleci de acolo - dar probabil ca te ai gandit ca ti o va face mai ieftin ( ca se cunoaste cu x,y ... ) . In momentul in care ai observat ca "mecanicul" bajbaie si mai ales ca habar nu are care piese se potrivesc si care de unde se desfac ,si ai acceptat tacit si benevol ca ei sa ti continuie lucrarea - nu vad care e vina lor !!
    Tu singur ajuti sa prospere aceste service uri fantoma pline de incompetenti , apoi vi si te plangi aici ?? Hahahaha , unii chiar va meritati soarta !
     
  13. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Nu m-am plans, am informat membrii acestui forum ca sa se fereasca de acest ''service'' si sa nu treaca prin ce am trecut si trec eu.
    Ai dreptate ca e vina mea pentru ca m-am dus la ei din nou ... dupa faza cu turbina trebuia sa ma lamuresc ca sunt praf si pulbere.
    Nu am ales sa ma duc la ei pentru schimbatul casetei crezand ca mi-o fac mai ieftin, ideea era ca-mi trebuia urgent masina pentru o plecare in afara orasului si doar ei erau disponibili pentru a-mi schimba caseta a 2-a zi si doar ei au reusit sa-mi aduca pe comanda caseta de pe o zi pe alta.
     
  14. george_gopo

    george_gopo Bronze Member

    Înscris:
    15 Mai 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI (BLB) - 140 CP, 2006
    :sign_ot:e plina romania de service-uri cu tot incompententii. cred ca toata lumea a avut cel putin un incident cu un astfel de ''service''.Si eu sunt patit, la o vopsitorie la care m-am dus cu recomandare si masini vazute vopsit la ei. a trebuit sa imi vopseasca de 2 ori un nenorocit de element (pierdut 2 saptamani fara masina) pentru ca sa fie la culoare si tot ei au sarit cu gura mare ca e dificila culoarea.(un gri spre inchis) :wtf: nu mai zic de mizeria pe care mi-au lasat-o in masina.
    sunt binevenite astfel de ''instintari''.
     
  15. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Nasoala rau si patania ta George. Din fericire eu cunosc un service care face treaba excelenta si rapida cand vine vorba de vopsitorie\tinichigerie dar mecanici buni nu cunosc !

    Astia merita sa le trimitem controale pe cap sa se sature de platit amenzi, eventual sa-i inchida si sa dispara de pe fata pamantului ! Toti maturatorii de strazi si croitorii s-au facut peste noapte mecanici sau tinichigii \ vopsitori si isi bat joc de noi pe banii, nervii si timpul nostru !
     
  16. cobi

    cobi Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Ex :Audi
    Ce bine ca nu stau in Bucuresti !!! Si in cluj avem "belitii" nostrii , insa is pe cale de disparitie , ca norocu' .
     
  17. #Laurentiu

    #Laurentiu 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 Sportsback, 2.0 TDI, 2005
    Pareri service Coasta de Est - Bucuresti

    Salutari.

    Bucuros posesor al unui A3 2.0 TDI Sportsback, fuge spatele masinii (in viraje) ca la nebuni. Am fost pe la mai multe service-uri, cam toti mi-au spus acelasi lucru (schimbat articulatii spate + amortizoare).

    Dintre toti, nu stiu exact de ce, cei de la Coasta de Est mi-au dat mai multa incredere. Imi poate spune cineva cum lucreaza baietii?

    Oferta lor:


    2 bielete antiruliu TRW punte spate - 160 RON
    2 Bucse bara stabilizatoare FEBI punte spate - 44 RON
    2 tendoane cu bucsi MOOG punte spate stanga - 388 RON
    4 bucse FEBI - 122 RON
    2 brate directie punte spate MOOG - 404 RON
    2 bucse FEBI brat spate - 100 RON
    2 amortizoare KAYABA punte spate - 392 RON

    Total: 1610

    Orice parere ma ajuta.
    Multumesc mult!
     
  18. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Eu zic sa stai linistit. Nu stiu cu ce se mananca mecanica. Am fost la ei acum vreo 2 ani, inainte sa plec in concediu, pentru schimb ulei si consumabile. Nu stiau nici macar sa desfaca capacul la torpedou sa scoata filtrul de habitaclu... De atunci mi le fac singur...
     
    Ionut_LV apreciază asta.
  19. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    coasta de est are multe review'uri negative pe mai multe forumuri.

    Plus de asta imi e imposibil sa cred ca tot ce ai enumerat tu e defect.

    Parctic nu ramane nimic neschimbat in afara de etriere ,disc si portfuzeta.
     
  20. #Laurentiu

    #Laurentiu 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 Sportsback, 2.0 TDI, 2005
    Mno, eram acolo de fata cand trageau de toate cele cu ranga si nimic nu statea fix. Plus ca toate bucsele aratau vai de mama lor, ruginite, crapate, bratele si bieletele se miscau si daca trageam cu mana. :(

    OK, am sa mai caut si alt service. Daca as avea elevator mi le-as pune singur.

    In fine. Multumesc mult drogas si Cata181 pentru raspunsuri.
    Revin cu decizia si rezolvarea.

    Am uitat sa precizez:
    110.000 km si masinuta e din decembrie 2005. Deci nu e tocmai in floarea varstei. :)
     

Distribuie pagina asta