1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Reconditionare - Inlocuire - Vopsire - Piele volan - frana mana - nuca - fusta schimbator - butoane

Discuție în 'How-to / Operatiuni de intretinere' creată de micu, 16 Iul 2007.

  1. hadallex

    hadallex 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi Q5 FY, 2.0 TDI DETA, 190 cp; Ex: Audi A6 4F2, 2.0 TDI; Ex.: Audi A6 C5, 1.9 TDI-AVF.
    Arata binisor. Cu putin mai multa atentie ar trebui sa iasa impecabil.
    Ce vopsea ai folosit?
     
  2. Gaby 76 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 101 CP 2002
    Tin minte ca era negru mat. Au trecut 4 ani de atunci. Butonul este ca si nou.
    Conteaza si cum este exploatata masina. Singurele zone care sunt un pic afectate
    sunt suportul de pahar,de carti de vizita,butonul de avarie si ESP, dar asa am
    cumparat masina. Nu sunt asa de deranjant de sterse. Am renuntat sa mai
    caut sa le schimb.
     
  3. fourcircles 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2013
    Locație:
    Alesd
    Masina:
    A4,TDI 1,9PD,2001
    Am vazut la postarea 108 un mod de rezolvare al butoanelor de plastic ,nu am prea inteles este vorva de folie care se pune pe butoane?
     
  4. Pippo09

    Pippo09 Silver Member

    Înscris:
    18 Noi 2009
    Locație:
    Tarnveni(Mures)
    Masina:
    ex:A4,1.9TDI,81kw AFN
    Am citit in acest topic, ca se poate monta nuca de schimbator de pe a4b5 facelift pe non fl.
    Intrebarea mea este:nuca de facelift are iluminare sau bate din plafoniera lumina rosie pe ea?
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Bate din plafon lumina rosie pe ea.
     
    Ultima editare: 23 Mai 2013
  6. Pippo09

    Pippo09 Silver Member

    Înscris:
    18 Noi 2009
    Locație:
    Tarnveni(Mures)
    Masina:
    ex:A4,1.9TDI,81kw AFN
    Atunci bine am vazut.....multumesc de confirmare.
     
  7. Oxygen

    Oxygen 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca / Baia Mare
    Masina:
    EX A3, 1.6, 2002
    da, le lipesti pe butoane
     
  8. fourcircles 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2013
    Locație:
    Alesd
    Masina:
    A4,TDI 1,9PD,2001
    A folosit cineva sa ceva ?In timp nu se iau de pe butoane? Cum se pot achizitiona?
     
  9. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    salut ,care este metoda de hidrotransfer si care sunt preturile
     
  10. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Metoda o poți vedea pe YouTube, e spectaculoasa, rezultatele sunt extraordinare,.....drept urmare, cel puțin pentru mine, tot consider ca e prea scumpa toată chestia, mai ales dacă nu ai trimurile compromise. Nu mai țin minte exact, dar costa câteva sute de euro.
    Deci, ca tot e joaca, eu zic sa fie și o treaba reversibila, așa că prefer colantarea.
     
  11. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Cam asa ceva a iesit la mine ,eu sunt multumit avand in vedere ca este in manopera proprie :)
     
  12. vladdd 6th Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2013
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Q5 09 125KW CAHA
    salut,am un a4 b8 cu piele neagra si as vrea ca acele "accesorii" care sunt din aluminiu sa le fac prin hidro transfer in mahon ( mahon = vopseaua aceea care imita mahonul )
    masina ar arata cam asa :
    http://img196.imageshack.us/img196/1481/y0wf.jpg

    intrebarea mea este : se merita deranjul ?
    nu cred ca ma ajunge foarte scump pentru ca nu sunt multe elemente, si am gasit un baiat care spune ca face treaba buna
     
  13. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Pentru A6 e 200E, dar nu cred sa fie mari diferențe.
     
  14. vladdd 6th Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2013
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Q5 09 125KW CAHA
    Ma intereseaza mai mult aspectul, sa arate mai bine pe masina.
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Iul 2013
  15. Ursy

    Ursy 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2012
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, model B6, 1.9 TDI AWX, 2001
    Ultima aventura de reconditionare a interiorului cu Plasti Dip.
     
  16. tox

    tox 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2011
    Locație:
    Pipera, Voluntari
    Masina:
    A6 C7, A4 B9, A4 B6
    Arata foarte bine. Ai indepartat straturile anterioare de pe trim-ul de la schimbator inainte sa aplici plasti-dip?
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Indepartarea stratului cauciucat ar fi trebuit sa fie primul pas, urmat de degresarea obiectului apoi vopsirea lui. Altfel e ca si cum ai incerca sa vopsesti peste rugina.
     
  18. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ursy, cat costa Plasti Dip-ul ala?
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  20. Ursy

    Ursy 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2012
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, model B6, 1.9 TDI AWX, 2001
    Da am inlaturat stratul vechi fiindca am testat si am vazut ca nu are aderenta pe el, dupa care am dat un strat de plastic primer si in cele din urma plasti dip in 3 straturi.

    60 ron m-a costat flaconul de pe okazii. Acum nu stiu care e diferenta in cel american si cel nemtesc.
    La nuanta seamana perfect cu cel original, dar sa vedem daca si la durabilitate.
     
    Ultima editare: 5 Noi 2013

Distribuie pagina asta