1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

RED Audi A4 B6 2004 1.9 TDI AVF

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de AlexPTB, 14 Dec 2017.

  1. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Sarbatori fericite


     
    George Stoica, stefan550, Chriss_Deejay și alți 9 apreciază asta.
  2. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    O lasam mai moale, dar aceste carlige trebuiau cumparate de ceva timp.

    2x 6Y5 867 615 C QTC6Y

    4x N90698703

    4x N10666302


    Si am gasit ceva potrivit B6:

    2x 1K5 867 615 A (pozitia 20A)

    4x N0154374 (pozitia 22)

    4x N01396921 (pozitia 23)


    Dar remarc preturi identice. Cele de Skoda au materialul textil negru iar cele de VW au materialul crem (conform Google).


    S-au potrivit la fix, B6 avand gaurile predefinite pentru fixarea acestora.
     
    ovidiutm, F33lings, arazvan2002 și alți 5 apreciază asta.
  3. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    S-a gresit ceva. Arcurile Eibach primite erau pentru alta masina. Mi-am dat seama ca sta prea jos de spate. S-au lipit doua etichete pe cutie, una din ele avand codul de Audi pentru B6-le meu.
    Long short story, am apelat la colegul @dani3lll pentru un kit complet Sportline si amortizoarele fata Bilstein B8.

    Daca tot demontam atat, am comandat si kit protectie praf Sachs, flanse amortizoare fata Lemforder si cele patru brate superioare, TRW.

    Bratele inca sunt ok insa mi-am propus sa usurez munca pe viitor si sa le inlocuiesc pe cele de sus.
     
    flav94, arazvan2002 și George Stoica apreciază asta.
  4. Reviver Bronze Member

    Înscris:
    1 Iun 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4 B8.5
    O mașină super îngrijită mai ales pe partea de mecanica, dar sfatul meu și sper că nu te superi, încearcă sa schimbi plasticul de la portbagaj că arată foarte urat și nu se potrivește cu o asemenea mașină.
     
  5. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Ai bratele originale? ce suspensie ai, 1BE? sunt interesat de cum sunt stranse bratele superioare de fabrica, @nucugheri a postat candva o imagine cu o distanta de vreo 55-57mm intre "planurile" bratelor superioare atunci cand sunt in aer, dar pe o masina cu arcuri H&R nu pareau sa stea deloc bine in pozitia aia.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Bratele se strang la fel indiferent de suspensie. Iar cand esti mecanic nu "maimuta dresata" care "face" mecanica, nu ai nevoie de ETKA sa fixezi / strangi bratele. Iti "spun" ele singure cum sa le strangi si daca iei putin legatura cu capul. Bafta
     
    Chriss_Deejay și DonDoneL apreciază asta.
  7. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    @Reviver multumesc mult. Din pacate nu e pe departe de a fi grozava, la fel cum se vad pe forum unele B6 in poze..

    Voi incerca sa-l inlocuiesc, pur si simplu uit de anumite lucruri, nu ca ar valora prea mult, ci uit. (unii dintre voi stiti cazul cu furtunul dintre teava de admisie si EGR :))


    @lowlife nu, nu am bratele originale.

    Le-am schimbat in urma cu vreo 56 000 km. Atunci optasem pentru un kit NGH (strict doar bratele), la capetele de bara pe atunci nu aveam nici o problema iar stabilizatorii erau schimbati dinainte, pe Lemforder deoarece initial am depisat joc la cateva bucse, am comandat bucse dar dupa demontare am gasit joc in pivoti (desi cu bratele montate, nu s-a simtit joc, nu erau in ultimul hal).

    De fabrica a fost 1BE (sport, nu S-Line, 1BV).

    Mecanicul mi le-a schimbat prin august 2017 iar eu am ajutat cum am putut la montaj (mi-e prieten bun). A masurat ceva, dar nu-mi aduc aminte. Imi aduc aminte si ca a ridicat intregul ansamblu iar mai apoi a strans suruburile (repet, atunci am inlocuit toate cele 8 brate).

    In ciuda faptului ca sunt niste brate ieftine, si-au facut datorita cu brio. Nu s-au smuls pivotii, nu am auzit bataie pe la directie. Posibil sa fie obosite, dar am si incercat sa am grija cat de mult. Intre timp cineva cu B6 a reusit sa faca +60 000 cu astfel de brate fara probleme si chiar a vazut masina aceea drumuri proaste si denivelate.

    Nu le ridic in slavi, dar nici nu vreau sa fac "full" Lemforder deoarece inca (din pacate) am in zona drumuri cu denivelari care solicita suspensia.

    Acum am optat pentru brate superioare noi: demontez intreg ansamblu arc-amortizor si nu vreau sa-mi fac de lucru de doua ori (vezi cand am postat in decembrie innoirea pe spate, am luat talere inferioare si superioare arc, flanse amortizoare, kit protectii praf). Adica: "desfac o data si bine".

    Si aici e un tutorial: https://www.audizine.com/forum/showthread.php/269100-DIY-B6-B7-Front-Upper-Control-Arms-*EDITED*

    Unii considera benefic acest lucru, altii nu (de ce sa inlocuiesti ceva daca-i bun!?):asskicking: Exact pe principiul acesta am inlocuit multe lucruri: "mofturi".. nu neaparat ca am lasat pana a "picat".
     
    arazvan2002, Reviver și flav94 apreciază asta.
  8. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Suspensia completa Eibach Sportline + Bilstein B8 Performance Plus.

    Datorita unei greseli, am primit alte arcuri (in iarna) fata de ce a fost nevoie.

    Dar si eu am fost de vina deoarece nu am verificat pe google poze cu arcurile de B6.

    Mi s-a parut ca sta prea joasa de spate dar mi-am zis ca asa ar trebui sa fie.

    Intr-un final am vazut masina prietenului meu @vladmang cu suspensia completa si nu mi s-a parut in regula. Am verificat pozele cu arcurile fiecaruia si am gasit problema.:beerchug:

    Am luat legatura cu domnul @dani3lll care avea pe stoc setul de arcuri si amortizoare fata. Multumesc pentru promptitudine !:beerchug:


    Bratele s-au inlocuit usor, suspensia asemenea, talerele de cauciuc de pe rondela de arc inferioara a amortizoarelor fata s-au demontat si s-au montat pe cele noi, B8.


    Am inceput sa ma obisnuiesc, am parcurs aproximativ 300 km cu noua suspensie dar diferenta e simtitoare din primul kilometru: e mai legata, mai rigida.
     
    Ultima editare: 24 Mai 2020
    alanb1, F33lings, paul14 și alți 8 apreciază asta.
  9. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Nimic nou sub soare.. sau mai bine spus, nimic nou sub nori (daca tot ploua in partea asta de cateva zile aproape incontinuu). Bunul prieten @vladmang m-a vizitat la munca, in speranta ca ploaia se potoleste pret de 20-30 minute pentru a-l ajuta sa monteze ceva pe masina.. fara succes, nu a tinut cu noi.

    Daca reuseste acasa singur si totul e ok, cel mai probabil va reveni cu update pe topicul sau :)

    PS: primele patru poze sunt facute de profesionist, ultima e facuta de mine :banghead:
     
    Ultima editare: 17 Iun 2020
    lowlife, flav94, vladmang și încă o persoană apreciază asta.
  10. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    S-a anulat sistemul EGR, dar cu cap. Am luat o galerie de 131, am curatat-o cat am putut de bine, am cautat si cumparat o clapeta de 2.5 TDI actionata vacuumatic iar mai apoi aceste elemente s-au sudat. Aceasta varianta am considerat-o cea mai buna deoarece nu am vrut sa renunt la ASV. Am incercat cu vacuumul scos din ASV-ul de pe corpul meu de EGR si nu mi-a placut ca zdruncina la oprire. Varianta mi-a fost prezentata in urma cu ceva timp de catre @arazvan2002 si am luat-o in considerare. Ansamblul oem e demontat intreg si depozitat in siguranta.

    S-a luat o teava EGR veche, s-a taiat flansa, s-a astupat, polizat, vopsit, montat sus. Totul a decurs cum trebuie. Multumiri lui Razvan si lui Bogdan pentru sfaturi si "chitibusuri".
     
  11. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Rezultatul.

    Si am prelungit cablajul a 2/3 electrovalve (n75 a ramas pe pozitia ei) deoarece ma cam incurcau putin, renuntand la filtrul sport, am fost nevoit sa le fixez sub carcasa oem a filtrului de aer (avand cel de al doilea intercooler montat.. spatiul s-a redus). Nu am taiat cablajul masinii. Am confectionat doua prelunguri pentru cele doua electrovalve si le-am realocat. A fost nevoie si de furtun de vacuum deoarece nu ajungea cum trebuie in locul dorit.
     
    Iulian06, alanb1, turbo_diessel și alți 3 apreciază asta.
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Asa se face o treaba ca la carte si nu “pe genunchi”.

    Am avut si eu o tentativa de EGR anulat dar cand am vazut cum sta treaba iarna, prefer sa curat admisia de la depunerile EGR-ului. :)
     
    CB927MF apreciază asta.
  13. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Salut. La un an dupa ce am luat masina, am vrut sa demontez si sa curat admisia, nestiind ce o fi pe acolo. Mi-am facut de lucru degeaba deoarece admisia avea mici depuneri. Am vazut admisii incarcate la greu cu calamina.. la B6-le rosu' nu a fost cazul.

    La fel acum, dupa aproape 3 ani de la demontare, admisia arata la fel. Pur si simplu am vrut sa-l scot fizic de acolo, nu din cauza ca ar fi problematic EGR-ul sau ar fi incarcata admisia. Fostul proprietar a intretinut-o ok si nu a condus subturat. EGR-ul stiu ca l-a schimbat cu vreun an inainte s-o vanda, a luat Pierburg. Ei bine, au trecut vreo 5 ani de la montaj si aprox 100 000 km si inca a tinut EGR-ul.
     
    Iulian06 și TalosCosmin apreciază asta.
  14. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Frumos lucrat!:applaus: Si pe mine ma deranja zdruncinatura la oprire cand am anulat EGR-ul la AVF-ul meu prin varianta "traditionala", nu as mai face acum asa ceva. Varianta aleasa de tine impaca ambele probleme, sunt curios daca ar putea fi adaptata si pentru 1.9 BLS
     
    Iulian06 apreciază asta.
  15. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Nu am stiut daca trebuie pastrat capacul din ultima poza (capac superior carcasa filtru habitaclu) dupa montarea ornamentului de plastic lung peste intreaga zona alaturi de capacul de deasupra bateriei, asa ca nu l-am mai montat.
    Am studiat cateva masini, care aveau asa ceva (de fabrica sau montat ulterior) si am regasit capacul montat la toate. Ultima faza a fost faptul ca am vazut la B7 capacul mic ce vine doar deasupra carcasei filtrului, care avea de asemenea capacul superior (cel cu doua cleme). Am mai intrebat doua trei cunostiinte si mi-au spus ca il au.
    Ok,.. filtru carbon activ nou (vs filtru vechi identic, cu rulaj aproximativ 5200 km, dar fara capacul superior amintit). Destul de prafuit insa pe partea cealalta e curat. Pana la urma am montat si capacul (ultima poza).

    Avand ceva chedere de B7, m-am gandit sa lebinlocuiesc. Nu am reusit deoarece nu sunt la fel. Cel de pe trager e mai scurt cu aproximativ 8-10 cm iar cel de langa baterie are prinderea altfel.
     
    Iulian06 apreciază asta.
  16. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Am renuntat sa caut acul in carul cu fan (scrumiera 2din alu. brush). Am montat de moment ce am avut la indemana.
     
  17. Razvanburc

    Razvanburc Banned

    Înscris:
    31 Mar 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi a4 b6, 1.8t , 2004
    Salutare colegi , (alexptb ) felicitări pentru răbdare și pentru toate informațiile oferite
     
    AlexPTB apreciază asta.
  18. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Multumesc @Razvanburc


    Update. Tampoane noi de motor, originale, dar am ales sa inlocuiesc si pe cel de la cutie (desi e inlocuit de doar doi ani) si bucsa antibalans. Stiu ca totul e nou.

    Am decis sa inlocuiesc si uleiul in cutie deoarece am simtit uneori ca intra mai greu in treapta. Momentan nu ma pot pronunta cu exactitate, dar pare (mi se pare) ca e mai usor acum (nu va ganditi ca trebuia sa imping tija sa intre in treapta, ci pur si simplu cum o simteam la palma).


    8E0 199 379 BF

    8E0 199 382 AG

    8E0 199 399

    G 052 532 A2


    In ultimele trei poze aveti un suport vechi si uleiul vechi din cutie. Suportii nu au fost scursi. Uleiul nu pare prea inchis la culoare.
     
    Ultima editare: 19 Iul 2020
    Ĺuciank, lowlife, Razvanburc și alți 8 apreciază asta.
  19. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Eu la 1.8t am avut suportii ca noi la ochi - nescursi, nerupti, insa vibra motorul ingrozitor.

    Cum e suportul de cutie? si eu trebuie sa-l schimb :(

    Cum de n-ai pus ulei cutie Ravenol? nu intreb cu rautate, dar am citit pe audizine si toti erau multumiti de el - intentionam sa pun si eu. Plus ca am un prieten caruia ii intra greu in 1 si 3 si voiam sa incepem cu uleiul, cam scump cel original pt experimente :)
     
  20. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Nici al meu de dreapta nu era scurs, doar o ruptura mica.. am vazut mai rai la alte masini. Cel de stanga l-am schimbat de doi ani de proba si acolo a ramas,.. se simtea putin cand acceleram si luam piciorul de pe pedala.
    Cel de cutie de ok, l-am schimbat acum doi ani (parca) deoarece aveam o banuiala ca e uzat, insa vizual arata bine. Si cel antibalans tot pe atunci. Am decis sa ii montez pe toti noi simultan (pitici tampiti:)).

    Am incredere in Ravenol insa anumite date se bateau cap in cap si oricum am decis deja. Bun,.. daca intru in detalii ma lungesc pana maine si pot demonstra faptul ca nu am fost asa decis sa il inlocuiesc,.. si ca fapt divers, sa vezi cat sunt de reticient (sau de idiot), uleiul dat jos din cutie sta frumos acasa intr-un bidon.
     
    lowlife apreciază asta.

Distribuie pagina asta