1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

RED Audi A4 B6 2004 1.9 TDI AVF

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de AlexPTB, 14 Dec 2017.

  1. vladmang

    vladmang 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDi BRD, 2007
    Felicitări pentru cele realizate până acum, Alex! Nu te-ai gândit sa folosești setul de roți Bronze în sezonul de vară? Din punctul meu de vedere, dau mai bine pe mașină decât celelalte. Și încă ceva... accelerează cumva operația ochiului negru... :eyebrows:
     
    AlexPTB apreciază asta.
  2. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Mersi Vlad !
    Ma gandeam si eu, dar ramane sa ma decid la momentul potrivit, adica dupa trecerea sezonului rece.

    Nu prea am cum sa fac treaba asta (de care sti tu, Ovi si mai cativa) pe graba deoarece am cumparat alte cele si nici nu postez aici pana nu va fi totul functional pe masina.

    Ovidiu si-a facut treaba pe partea de montare si cablare pentru doua chestii ce vor urma a fi montate. Una dintre ele va fi in viitorul apropiat iar cealalta, nu am idee cand va fi.

    Una peste alta, a gasit niste lucrari facute aiurea pe partea de cablaj al headunit-ului.
    A dedus faptul ca masina a avut de fabrica head unit cu caseta. Eu am luat masina cu head unit original dar cu CD.
    Navigatia (si am avut cateva montate masina) nu era alimentara 100%, pe langa asta cablul de diagnoza era montat aiurea in mufa masinii (adaptorul quadlock era bun) si nu puteam face diagnoza pe navigatie. Plus de asta, nu isi pastra memoria ( la scoaterea cheii din contact, intra iar pe radio, nu reda melodia de pe card in continuare).
    A remediat si aceste probleme si a readus cablajul la setarea de fabrica, adica asa cum ar fi trebuit sa fie.

    Inca o data iti multumesc frumos pentru interesul si bunavointa ta @ovidiutm ! Si pe buna dreptate zic asta, fara nici o exagerare!
     
    F33lings, vladmang și arazvan2002 apreciază asta.
  3. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Nebun? Cu siguranta..

    Servotronic, v2..

    Datorita unor pitici si a unor prieteni (ca d-aia sunt prieteni, ca te "imping" sa evoluezi) @ovidiutm :beerchug:

    Conducand masina mea putin a zis ca e ciudat si aiurea fara servo(tronic). Stiam asta, dar nu am avut noroc in trecut..

    Au trecut 22 luni de cand am incercat sa montez servoT.

    O poza la cald, nu am facut multi km insa e o diferenta enorma. Sper sa fie in regula caseta si sa nu apara scurgeri.

    Am mai condus si C6 FL si imi ziceam, trebuie sa o fac candva.. iar in urma cu doua saptamani m-am dat c-un B7 cu servot de fabrica.. alaturi de vorba lu' Ovi.. m-am decis sa fac treaba acum, desi caseta Bosch pe care am luat-o acu' 22 luni are rulaj mic si pretul pe masura (noua).. imi tot "spunea": "ba, esti tampit.. ai luat caseta noua stock nu de mult si acu' pui iar alta..".. ba pardon, am pus altceva.

    Si sa te citez Ovi.. "de ce dracu n-am facut treaba asta cand am luat masina".

    Am schimbat iar lichidul, tot original VWAudi.

    Montajul a decurs mai dificil decat data trecuta datorita suspensiei (atunci aveam sport-ul 1BE).
     
    Ultima editare: 17 Noi 2020
    George Stoica, Chriss_Deejay, F33lings și alți 3 apreciază asta.
  4. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Adunam cateva accesorii.. oare se termina vreodata?
     
  5. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    E “douăzecidouăzeci” (vorba altora).. am trecut si noi la display LED in sfarsit.. MK2.. complet functional (cum ne-am obisnuit). A fost luata de mai bine de o luna dar tot am uitat sa ma “laud”.

    S-ar putea sa tin alaturi de ea si o magazie virtuala (cu slot USB, jack si slot SD).
     
    George Stoica, Oudi, lowlife și alți 6 apreciază asta.
  6. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Complet - complet? citisem la nemti ca nu-stiu-ce nu merge, comunica bine cu ceasurile? apar melodiile si sagetile cand ai navigatia pornita?
     
  7. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Eu zic ca da.

    1. Melodiile redate de pe card - apare numele sus in cluster. Bineinteles ca si postul de radio.

    2. Melodiile redate de pe CD (nu-l folosesc deloc) - apar ca "TRACK-uri" sus in cluster

    3. Melodiile redate de pe magazia virtuala (atat de pe slotul USB cat si de pe cel de card apar ca "TRACK-uri" sus in cluster.

    4. Ovidiu mi-a probat navigatia cu un dvd si functiona ok, daca nu ma insel aparea si in cluster (nu am fost atent la asta). Dar daca mai ajung pe la el si binevoieste sa ma ajute, vom proba si treaba asta.

    Comenzile de pe volan sunt functionale, la fel ca in cazul navigatiei RNS-E Navigation Plus (cea de pe B7 cu ecranul mare).

    Mai am ceva "minunatie" de montat pe masina si sunt curios daca va fi diferenta pe afisaj vizibila intre acest model si modelul de B7, Ovidiu va fi "martorul cheie" :)
     
    lowlife și arazvan2002 apreciază asta.
  8. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    @lowlife : am MKII de cel putin 5 ani .. si se integreaza complet-complet. :) Inclusiv afisara semnelor navi in FIS chiar si track-id-urile pieselor redate de pe SD-card sau CD/DVD-ul intern.
    Eu astept sa imi vina o clona de VCDS mai bine pusa la punct pentru a reusi sa codez si AMI. :)
    PS : @AlexPTB : daca vrei sa ii aplici patch-ul pentru a folosi orice DVD navi : https://www.clubaudi.ro/threads/my-evil-black-b6.45008/page-9 post#170
     
    lowlife apreciază asta.
  9. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Am avut mici pierderi de antigel (am gasit cand am montat servotronicul). Era la inceput problema, "proaspata".

    Am comandat furtun apa corp chiulasa/radiator incalzire 8e1819371r, flansa apa chiulasa 038121144a, o-ring senzor temperatura lichid racire n90316802, senzor temperatura 059919501a.

    Pe origine.. flansa nu se vedea problematica, dar daca tot trebuia desfacut, pusa una noua si suntem impacati.
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  10. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Daca tot am un ceas color de B7 mi-am zis sa verific ce tip de display are. Este identic cu cel de pe ceasurile mele. Numai bine mi-l pastrez de rezerva, in caz de ceva.. sa fie acolo.

    Am luat-o pe aratura demult..

    PS: nu este neaparata nevoie sa scoateti folia pentru a verifica tipul de display. Trebuie sa desfaceti ceasurile, scoateti partea cu acele si ridicati folia (fara a demonta acele). Uitati-va cu atentie daca aveti panglica pe lateral sau jos. Un tip de display are chenarul neregulat (mai ingust in partea dreapta) sau simetric stanga dreapta (cel cu panglica in partea de jos).
     
  11. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    @AlexPTB da-i bataie cu camera ! Spre ce inclini, OE sau AM ?
     
  12. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Ehh George.. ai stricat surpriza :) (glumesc). Nu am spus nimic de camera deoarece as fi vrut sa expun retrofitul in momentul in care era complet si functional.

    Am decis sa merg pe configuratia facuta de @ovidiutm pe masina sa (sau aproape aceasi configuratie), exceptand o varianta "lite" a interfetei.. si cablajul meu e din trei bucati: fakra mama-fakra mama (6m), adaptor fakra tata-rca mama si un adaptor rca tata-tata pentru interfata.:banghead: Tot din vina mea, deoarece.. nu mai conteaza.

    S-a facut montajul, cablul tras frumos pe sub mocheta prin locasul dedicat.. dar nu afisa nimic. S-a probat o alta camera, nimic. Ovi a pus navigatia mea pe masina lui si aparea imagine. Navigatia lui la mine, tot nimic. Se suspecta la momentul acela problema de conexiune (cablaj intrerupt undeva sau din pricina adaptoarelor..). Ieri s-a facut o verificare si cablajul ce ajunge in interfata e functional si camera de asemenea. Ori e defect modulul ori mai trebuie verificat ceva pe cablajul modului.

    Dar verificarea aceasta se va face dupa Anul Nou (cine stie cand).

    In concluzie, ramane configuratia de camera spate OE de Audi.
     
  13. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    O fi fost anul asta aiurea, stiu ca v-am disperat postand aproape orice "rahatel" pe topic.. dar e jurnal de bord totusi.


    - montat bricheta in suportul spate de sub scrumiera (pentru incarcare telefon)

    - achizitionat navigatie android (vanduta)

    - revenit la MK1

    - set ambreiaj nou (set LUK 2.5 BAU) + volanta noua Sachs + simering arbore Elring

    - switch pedala frana

    - set jante S-Line B7, 17" (duse la sablat si vopsit in camp electrostatic, gunmetal grey)

    - soft optimizat pentru configuratia actuala

    - inlocuit parbriz

    - set bandouri usi S-Line

    - tavita portbagaj dedicata aftermarket

    - montat ornamente S4 pe pragurile interioare

    - al doilea suport de pahare alaturi de relocare buton ESP

    - kit oglinzi pliabil electric din buton

    - carenaje roti spate

    - set carlige portbagaj dedicate pentru plasa cumparaturi

    - refacut si intregit suspensia: arcuri Eibach Sportline, amortizoare Bilstein B8 Performance Plus, brate superioare TRW (plus restul de lucruri ca totul sa fie nou: flanse cap amortizoare, protectii praf,..)

    - anulat momentan EGR-ul (s-a montat o alta galerie cu o clapeta ASV)

    - trecut la ornament schimbator si scrumiera fata 2DIN, pe negru

    - tampoane motor noi OE + tampon nou Lemforder cutie + bucsa antibalans trager Lemforder

    - ulei nou in cutie, OE VW

    - revizie (filtre Hengst si Ravenol RUP)

    - alt set de jante S-Line de B7 pe 17, dus la sablat si vopsit electrostatic Special Bronze

    - set anvelope iarna noi Kleber Krisalp HP3

    - montat cluster color B6

    - montat prefiltru tubulatura aer

    - reparat cabluri din burduful capotei de portbagaj

    - trecut la RNSE MK-2

    - in final retrofit la servotronic

    - inlocuit furtun apa spre radiatorul din habitaclu OE, sonda apa OE, oring sonda OE, flansa apa chiulasa OE



    Cam asta ar fi de spus, un an cu bune si mai putin bune. Anul ce vine va incepe "in forta" deoarece am ales sa-mi fac de lucru.. probabil vor fi doua noutati si o chestie mai "nebuna" (se vor realiza in limita timpului disponibil si al bugetului).

    Va multumesc celor ce m-au ajutat, indrumat si suportat si anul acesta. Sarbatori fericite !
     
    Catalix04, MRR, vladmang și încă o persoană apreciază asta.
  14. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Part 1




     
    Ultima editare: 8 Ian 2021
    Chriss_Deejay și arazvan2002 apreciază asta.
  15. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Innoirea sistemului de franare:

    Am cumparat etrieri Brembo cu patru pistonase pentru discuri de 320mm. Aratau bine dar am vrut sa-i sablez si vopsesc.

    Desfacuti bucati, sablat, vopsiti electrostatic, curatati temeinic si asamblati la loc. Curatat scaunele pistonaselor si gresat.

    Am optat pentru:

    - etrieri Brembo fata

    - kit garnituri pistonase OE (doar OE)

    - placute fata ATE Ceramic

    - furtune frana fata TRW

    - discuri fata Zimmermann Sport

    - etrieri spate noi

    - portetrieri spate noi

    - placute spate ATE Ceramic

    - kit bolturi si sigurante placute fata noi

    - senzori uzura placute fata

    - vaselina ATE Plastilube (culisante)

    - vaselina Liqui Moly cuprata (pentru butuci)

    - lichid frana ATE TYP 200, 2L


    Am ales sa fac o treaba buna pana la capat si sa fac totul nou de aceea am luat si etrieri si portetrieri noi spate.


    Discutie despre Brembo Porsche 4pot:

    - greutate redusa, 4.2 kg bucata cu placute montate si furtun si bolturi

    - potrivire bolt-on pe fuzeta de B6/7 (nu e necesara vreo adaptare sau portetrier)

    - placute cu suprafata mai mare de frictiune pe disc in comparatie cu cele de pe 2.0 TFSI/3.0 TDI de B7 (si acelea fiind tot un upgrade)

    - forta de apasare pe placuta mai buna (2 pistonase pe o parte a cate 42mm diametru in comparatie cu un singur piston pe etrier de 57mm - TFSI/TDI0


    Bun.. desi au dimensiuni aproape identice cele doua tipuri de etrier (Brembo si TFSI/TDI), cei Brembo nu dispun de "scobitura" dinspre janta. Etrierii TFSI/TDI permit o janta cu ET43 sa fie montata. Cei Brembo nu, din pacate.

    Minimum ar fi ET 38 (sau mai mic). In poza aveti configuratia de ET 38 si vedeti ca e aproape la limita.


    Vina pentru upgrade ii apartine lui @arazvan2002 :)
     
    Ultima editare: 8 Ian 2021
    paul14, Chriss_Deejay, Ticticking și alți 4 apreciază asta.
  16. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    A sosit si asta.. cu greu s-au miscat “nemtii”.

    Apropo, etrierul nou cantareste aprox 4.1 kg echipat cu placute si furtun.
    Etrierul de 3.0 TDI cantareste aprox 7.9 kg echipat cu furtun, placute si portetrier.
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  17. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Heitărs
     
    Chriss_Deejay și Ticticking apreciază asta.
  18. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Nu aratau mai bine etrierii spate vopsiti integral in rosu ca sa se potriveasca cu cei de pe fata?:rolleyes: BTW, cei de pe spate sunt stock? Ce dimensiune au discurile?
    La cate retrofituri ai facut pana acum si inca faci ma mir ca nu ai cumparat manerul de la sofer cu locas pentru 4 geamuri electrice, ma gandesc ca mai devreme sau mai tarziu tot va urma si pasul acesta:).
    Poate pe viitor pui si mai multe poze din timpul montajului, piesele ce le-ai montat, P.N., etc ( de ex. cand ai facut retrofitul la clusterul color si RNS-E 2nd gen. ) , chiar daca nu am B6 imi place cand citesc o prezentare completa, (indiderent de masina) plus ca e de ajutor pentru colegii cu acest model;)
    E doar o sugestie:)
    In rest, keep up the good work:icon_thumright:
     
    AlexPTB apreciază asta.
  19. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Ar fi aratat dar trebuiau desfacuti complet si nu am vrut asta. Imi asum faptul ca arata altfel.

    Nu sunt cei stock, sunt cei de 288. Am montat in urma cu ceva timp kitul complet de upgrade (320 fata respectiv 280 spate), de la 288/245.

    Nu prea vreau sa montez macarale si pe spate. Candva ma gandeam la asa ceva dar am abandonat ideea (s-a cam "racit" si nu ar avea sanse de revenire).

    De exemplu, nu aveam ce poze sa postez/info din momentul montarii ceasurilor color deoarece eu am luat ceasurile si am apelat la cineva pentru adaptare.. la MK2 ce sa mai zic? Aveam totul pregatit de cand am facut conversia 2DIN la RNS-E. Pur si simplu am montat-o in locul lui MK1.. :)

    Fara suparare dar la unele lucruri nu prea ai ce poze sa faci din timpul montajului.. multi apeleaza la mecanici pentru diverse piese de inlocuit/upgrade iar cativa ce se pricep, o fac ei.. de cele mai multe ori uiti sa faci poze sau esti prea manjit pe maini.

    Si eu sunt ajutat la randul meu in anumite cazuri cand nu ma descurc singur/nu am idee cum ar trebui sa fac treaba sau ajut cat pot pe cel care ma ajuta.

    Sincer, a fost putin dificil sa demontez portetrierii spate. Initial am vrut sa demontez piesa cu piesa, asa am procedat pe dreapta, dar erau prea stranse suruburile portetrierului (tot eu le-am strans), a fost nevoie de putin chin sa le desfacem.. pe stanga am demontat ansamblul complet. Furtunele pe spate s-au desfacut usor insa a trebuit sa facem cursa la surubul de pe conducta pana ne-a permis insurubarea lui in furtun cu mana (nu cu cheia). Pe fata am desfacut cele doua suruburi ce tineau portetrierul, am desfacut furtunul din conducta, am deconectat mufa senzorilor si am luat intreg ansamblul jos (etrier, placute, disc, furtun, portetrier) la fel cum vezi in video-ul de mai sus.

    Coduri se gasesc, pot sa fiu de folos daca ma intreaba cineva si pot ajuta, dau cod/uri, nu le tin pentru mine.

    Lumea nu-si mai da interesul pentru astfel de "babute", nu le mai sare in ochi cand vad vreun update pe vreun topic de B6.. multi nu investesc in masini deoarece considera ca sunt depasite sau au pretentii la diverse piese (intretire, reparatie, mofturi, upgrade-uri) la (aproape) bani de nimic.

    Idei mai sunt.. dar nu le voi pune toate in aplicare. Totusi mai am cate ceva de dus la capat si cate ceva de inceput si finalizat, iar mai apoi... cine stie, incheiem capitolul.
     
    arazvan2002 apreciază asta.
  20. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Salutare.
    Bravo pentru retrofituri !!! :applaus::applaus::applaus:
    De curiozitate, este mare diferenta ca si feeling intre etrierii precedenti (3.0tdi/2.0tfsi) si cei Brembo ? Adica este la fel de wow ca de la stock la 320 ? :)
    De unde oare ai achizitionat manerul de usa ? :):)

    Merci si keep up with the good work !!!
     
    AlexPTB apreciază asta.

Distribuie pagina asta