1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

RED Audi A4 B6 2004 1.9 TDI AVF

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de AlexPTB, 14 Dec 2017.

  1. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Incet incet mai pregatim cate ceva pentru vopsit, planurile s-au schimbat iarasi. Ma rog, una dintre piese. In poza este o anexa a unei bari de spate.
     
    F33lings apreciază asta.
  2. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Un alt upgrade, de data asta pe spate, cu un kit complet de S4 de 300 mm:

    - portetrieri S4 noi

    - etrieri S4 noi

    - placute ATE Ceramic

    - discuri frana spate 300 mm ventilate si perforate, Zimmermann

    - lichid frana ATE Type 200

    - accesorii portetrieri spate (tablitele pentru placute, ca ATE nu le include in set)

    - tablite protectoare discuri S4
     
    Ultima editare: 21 Noi 2022
    lowlife, DonDoneL, DrLexic și alți 3 apreciază asta.
  3. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Demontarea kitului "vechi" de 288 a decurs bine deoarece nu demult s-a umblat acolo iar fiecare lucru a fost strans cum trebuie si uns cu vaselina.

    Am lasat protectiile vechi de discuri, de la kitul de 288 dupa ce am verificat faptul ca nu creaza nici o problema, deoarece cele de S4 dadeau la doua gauri, a treia trebuia facuta, nu era asta o problema, dar atingea in rulment, fiind masina tractiune fata, rulmentul spate e complet cu butuc, iar S4 exista doar in configuratia quattro, iar rulmentii spate de quattro sunt diferiti fata de cei spate de tractiune fata.

    Nu este capat de lume, protectiile de 288 s-au potrivit, eu sunt multumit.

    Va urma rodajul si montarea altor cabluri de frana de mana si reglajul acestora.
     
    Ultima editare: 21 Noi 2022
    DrLexic, Peto, OoZz și alți 2 apreciază asta.
  4. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    A reusit mecanicul sa regleze cablurile de frana existente, iar frana functioneaza bine, fara vreo problema.

    Momentan totul decurge bine, sunt multumit de alegere, este clar un plus chiar si fata de 288.

    Probabil va intrebati: "chiar trebuie?" - uhmm, oarecum. "a meritat?" - da, "e un must have?" - nu prea, mai mult mofturi daca vreti sa va faceti.

    Poate va ganditi sa luati si cablurile de S4, total gresit. Cele de S4 sunt mai scurte decat cele de tractiune fata, fiind quattro masina si traseul lor de fixare usor diferit pe bratele inferioare.

    Am reusit cu niste piese imprumutate sa fac o mica comparatie intre sistemul de franare stock spate, cel mai mic existent pe seria A4 8E (din comparatie lipseste cel de 255 mm), upgradeul de 288 si cel de S4:

    - 245x10 mm, pline, etrieri cu diametru piston 38mm, placute 87x53 mm

    - 288x12 mm, pline, etrieri cu diametru piston 41mm, placute 105.5x56 mm

    - 300x22 mm, ventilate, etrieri cu diametru piston 43mm, placute 116.2x59 mm


     
    Ultima editare: 27 Noi 2022
    lowlife, Oudi, DrLexic și alți 5 apreciază asta.
  5. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Trebuia sa ii vopsesti si tu cat erau noi si curati.
     
  6. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Nu prea ma omor dupa vopsitul lor, ma intereseaza sa fie functionali. Nici cei noi (sau vechi, uzati) de 288 nu i-am facut. Oricum, daca va fi de vopsit, voi folosi kit de vopsea manual, nu electrosatic, pensula, vopsea de etriere si aia e.

    Am montat eleronul de S-Line. Si am inlocuit toate becurile din lampile spate, cautand o problema dar s-ar putea sa fie lipsa de masa.
     
    Peto, Oudi și F33lings apreciază asta.
  7. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Intr-un final, a venit randul, dupa mult timp.. reinnoire sistem clima si accesorii... (innoirea am dorit-o eu, sistemul fiind si inainte functional)

    - alternator Bosch 140 A, original, cu piese noi (rulmenti, platou incarcare cu perii, lagar perii, fulie)

    - intinzator curea accesorii original

    - rola ghidaj originala

    - curea transmisie Conti

    - fulie pompa servo originala (cea veche si-a ascutit canelurile)

    - compresor clima Denso (pe ultima suta de metri m-am hotarat sa-l schimb)

    - o-ringuri conducte originale

    - filtru uscator Valeo

    - filtru pe conducta de presiune Mahle

    - radiator clima Valeo

    - senzor presiune Mahle

    - ventile conducte AC originale (comandate ulterior, uitasem de ele)
     
    Ultima editare: 14 Dec 2022
    vladmang, DonDoneL, F33lings și încă o persoană apreciază asta.
  8. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Continuarea cu imagini.. demontarea si montarea au decurs ok, putin anevoios, deoarece nu s-a mutat tragerul.
     
    vladmang, F33lings și arazvan2002 apreciază asta.
  9. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Alternatorul l-am inlocuit deoarece am avut unul facut de rezerva de ceva timp, fiind model Valeo (am pus Bosch, e putin mai anevoios cu gasirea pieselor potrivite, unele nu se potrivesc precum la cel fabricat Bosch, nu o lungesc, prefer modelul Bosch), incarcare avea buna dar au inceput sa huruie rulmentii in el.

    Un alt "cadou" facut, un set de becuri Philips de semnalizare si becuri noi pe scurta, Night Braker 200%.
     
    vladmang, Oudi, lowlife și alți 3 apreciază asta.
  10. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    Mie mi-a dat cu virgula la senzorul de presiune, cumparat tot marca Mahle care functiona cu intermitente. Am cumparat original din reprezentanta, dublu la pret dar nu mai am probleme.
     
    arazvan2002 apreciază asta.
  11. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Vedem cum se va comporta in timp.

    Am schimbat si cablul de capota, cu unul nou original. Cel vechi avea protectia rupta intr-un loc si parca s-a intins.

    Atasez un video, proba cu becurile noi Laser 200%.




    Cand voi prinde momentul pe timp de noapte si ploaie voi filma si voi posta aici.

    Diferenta fata de cele "vechi" (Philips, standard care au avut aproximativ 2 ani jumatate folosinta, care arata foarte bine si ele, nu s-a depus multa "cenusa" in interiorul bulbului).

    Diferenta de pret este decenta intre niste becuri standard, de marca (Philips, Osram) si acestea iar eu zic ca se justifica efortul. Pana acum, un verdict pe scurt, spun ca merita. Lumina imprastiata e mai multa.
     
    DonDoneL, F33lings, vladmang și încă o persoană apreciază asta.
  12. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    DonDoneL, rex, lowlife și alți 4 apreciază asta.
  13. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Montat torpedou cu loc magazie iar in locul magaziei s-a montat un spatiu depozitare OE.
    S-a montat si un modul BT pentru media si apeluri.
     
    F33lings și rex apreciază asta.
  14. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Facut ceva ce am dorit de multa vreme, inlocuit folia.
    Montata folie ceramica pe spate si transparenta cu protectie uv pe geamurile fata. Bonus, folie protectie pe faruri.
    Cea veche era “colorata”, nu prea oferea protectie iar in timp a capatat nuanta spre mov.
     
    F33lings, MRR și Peto apreciază asta.
  15. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Alte poze
     
    F33lings, MRR și Peto apreciază asta.
  16. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    A ramas intacta dezaburirea la luneta dupa ce a fost scosa folia veche ? Si eu doresc sa schimb folia, dar mi-e teama sa nu stric dezaburirea.
     
  17. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Da, am probat-o cand am fost dupa masina si pe drum spre casa. In cel mai rau caz, exista ceva kit de reparatie.. de la Henkel (parca).
     
  18. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    Daca nu mergi la "Dorel" nu ar trebui sa fie o problema, si eu am schimbat fara nicio dauna folia luneta....
     
  19. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Un alt an incheiat, amandoi suntem tot aici.

    Ca volum de munca, nu au fost foarte multe, doar ca in cateva momente am vrut sa "rup norma" si ne-au prins ore tarzii sau chiar dimineata lucrand. De la postarea #699 incoace gasiti detaliat ce s-a facut.

    - inlocuite toate electrovalvele, pe origine, plus un furtun admisie

    - innoit puntea spate
    *o alta punte sablata, fuzete, bride, bara antiruliu, brate
    *unde a fost cazul si am putut, am luat brate noi, in rest, bucsi noi peste tot
    *geometrie spate

    - innoit tren rulare fata
    *toate bratele
    *punte, fuzete, rulmenti, senzori, antiruliu, sablat vopsit electrostatic

    - revenit la EGR (fizic, pentru ca nu imi placea sistemul pus in urma cu ceva timp)

    - revizie (ulei, filtre)

    - upgrade sistem franare spate, tot nou, dar de data asta cel de S4 B6 (300 mm)

    - montat eleron original S-Line, schimbat socluri becuri spate, becuri..

    - innoire sistem AC si sistem angrenare accesorii
    *compresor, radiator, uscator, senzor, filtru, toate o-ringurile, ventile conducte AC
    *alternator Bosch refacut, intinzator OE, rola ghidaj OE, curea, fulie pompa servo OE

    - becuri noi Osram Night Braker 200% pe scurta

    - retrofit complet la BOSE

    - torpedo cu loc magazie "imbunatatit"

    - modul BT media si convorbiri

    - inlocuit folie geamuri spate si luneta cu una ceramica, folie protectie faruri si folie protectie UV transparenta pe geamurile fata


    Cam atat au fost anul acesta, sa ne vedem cu bine in anul urmator.
     
    F33lings, DSF, vladmang și alți 3 apreciază asta.
  20. george_gopo

    george_gopo Bronze Member

    Înscris:
    15 Mai 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI (BLB) - 140 CP, 2006
    Salutare.Ce grad de transparenta ai pus pe spate? Mc. Un An cu bine!
     

Distribuie pagina asta