1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Remediere - Reconditionare - zgarieturi fine caroserie si/sau Vopsire elemente caroserie

Discuție în 'Detailing' creată de shobo01, 22 Mar 2008.

  1. andrey_alex 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2015
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    Audi a4 2010 CAGB
    As vrea deocamdata sa gasesc ceva vopsea asemanatoare cat de cat pana ma hotarasc ce o sa fac. Cred ca, culoarea este platinum grey daca nu gresesc. O sa caut prin magazinele de vopsele auto. Am si fusta spate aceeasi culoare si de aia nu as vrea sa o schimb in alta culoare.
     
  2. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Am gaist masina azi zgariata si cum am ajuns acasa m-am pus pe treaba. Dementa lacul de audi, extrem de dur.

    Pozele:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Ce produs ai folosit ?
     
  4. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Masina polish rotativa cu pad lake country portocaliu ca parte mecanica si ca substante polish menznerna fg400 si de finish polish 3M.

    Intre treceri am curatat zona cu IPA apa si valet pro citrus la final dupa curatare am aplicat un QD pentru o protectie temporara pana aplic pe toata zona polishata Wolf's Bodyguard.
    Toata masina are 2 straturi de wolf's bodyguard si asta cred ca asta a fost motivul pentru care nu s-a ajuns pana la tabla.
     
  5. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Deja m-ai pierdut la prima propozitie. Am si eu doua zgarieturi pe capota, care se vad uneori in soare, si credeam ca ai facut ceva mai simplu. Las pana ajung la un vopsitor, nu ma bag la asa ceva.
     
    Mitiy apreciază asta.
  6. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Daca erai din Brasov sau Buzau te rezolvam eu fara probleme.

    Ultima masina la care am intervenit in ultima vreme e audi iar penultima e un x5 de 2012. Masina cumparata SH cu doar 2 elemente revopsite in teorie, in practica 2 usi si un plafon nerevopsite.
    Mi-am dat seama de asta polishand pentru ca la 2 usi m-a luat naiba incarcand sa scot niste zgarieturi usoare iar la celelalalte elemente ieseau instant.

    Cel putin la a3-ul meu ca sa faci un polish ca la carte ai nevoie de 12 ore pe zi de munca cel putin 2 zile. Un lac extrem de dur in comparatie cu restul de VW sau Opel la care am intervenit.

    Mai bine o duci la un profesionist sa o polisheze daca are lacul si vopseaua OEM decat sa revopsesti elementul. Pe singurul club de detailing din Ro gasesti persoane care isi expun lucrarile si care sunt adevarati profesionisti in domeniu.

    Polonezul mamei mele asa avea tot exteriorul masinii
    http://www.detailing-club.ro/forum/attachment.php?attachmentid=11073&d=1427108925

    Asa arata dupa polish

    http://www.detailing-club.ro/forum/attachment.php?attachmentid=11075&d=1427108925
    http://www.detailing-club.ro/forum/attachment.php?attachmentid=11077&d=1427108975
    http://www.detailing-club.ro/forum/attachment.php?attachmentid=11078&d=1427108975
    http://www.detailing-club.ro/forum/attachment.php?attachmentid=11079&d=1427108975
    http://www.detailing-club.ro/forum/attachment.php?attachmentid=11081&stc=1&d=1408274504

    Polish facut de mine asa pentru mine, aproximativ 10-12 ore de munca.

    Spalarea, decontaminarea cu argila, pregatirea suprafetelor... ehehehe. Fun time.

    La masina din semnatura n-am apucat sa fac polish.... in vara viitoare o sa ma ocup de ea.
    - polish in 2 etape, una de taiere cu fg400 cel mai probabil si una cu UF5000 in 2 treceri pe element. Dupa asta tratament cu wolf's - reteta noua in 3 straturi. Pe scurt masina in 2 sapamani va avea maxim 2-3 iesiri din garaj in rest.... uscare sau prelucrare.
     
    Ultima editare: 25 Oct 2015
  7. bogdan_mms 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8.5, motor CJCB, 2013
    Salutare,

    In aceasta seara am avut neplacerea de a gasi bara din fata ciobita... sunt destul de sigur ca am fost lovit de cineva cu carlig.
    Imi puteti recomanda ce anume sa fac? Ar merge reparat cu markere corectoare, sau trebuie revopsita? Unde in Bucuresti as putea sa gasesc ce am nevoie?

    Nu e prea mare ciobitura, dar pe mine ma zgarie pe creieri. Atasez doua poze, stiu ca nu e prea curata, dar asta am putut face in seara asta.

    Multumesc anticipat.
    p1.jpg p2.jpg
     
  8. radu20

    radu20 Silver Member

    Înscris:
    15 Oct 2011
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A6 ;2.0 TDI,2009(CAG) 136CP, Multitronic + Audi A3 8P, 2.0 TDI,2007(BMM) 140CP,DSG
    Ai putea sa încerci cu un kit touch up luat de la reprezentantă pe baza codului de culoare al mașinii tale. Trebuie curatată foarte bine zona, degresata, și apoi prin aplicări succesive la interval de câteva ore sa umpli acele cavitati. Deoarece temperatura este acum scăzută o sa se usuce mai greu, te ar ajuta o lampa uv. După ce faci tot acest procedeu trebuie sa nivelezi suprafața pentru ca o sa fie mai bombata. Faci asta cu șmirghel ud (wet sanding) de 2000- 2500-3000 .Apoi urmează un polish al zonei în 2 pași:de taiere și apoi de finish. Nu o sa iasă perfect cum era de noua dar vei scăpa în proporție mare de acele găuri.
    Succes! !!
     
    Kspic apreciază asta.
  9. bogdan_mms 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8.5, motor CJCB, 2013
    radu20 Cred ca asa o sa fac. Mersi de sfaturi.
     
  10. radu20

    radu20 Silver Member

    Înscris:
    15 Oct 2011
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A6 ;2.0 TDI,2009(CAG) 136CP, Multitronic + Audi A3 8P, 2.0 TDI,2007(BMM) 140CP,DSG
    Cu placere! Sa ai spor!
     
  11. deeJayOg

    deeJayOg 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    EX: A6 C6, 2.0 136CP DPF (CAGB), 2010
    Mai are vreo șansă fără revopsire totală?

    Luni mă duc la service cu un alt drum, dar dacă tot sunt acolo, măcar sa nu mă arunc imediat.
     
  12. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Adta intrebi un vopsitor, nu pe forum.
    In functie de tipul vopselei se poate alege doar lacuirea sau necesita vopsit si lacuit.
     
  13. Logitech

    Logitech Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2012
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A4 B7 | 2006 | BRB |DPF| 1.9 TDI
    Salutare,cred ca ma încadrez aici.
    Aveți idee dacă zgârieturile din pozele de mai jos ies la polish (ma gândesc ca sunt persoane care s-au mai lovit de probleme de genul).
    Cea din poza 2 este din seara aceasta(bine ca nu a intrat mai rău,cred ca nici nu a simțit,nici nu se pune problema sa lase date de contact sau altceva),nu știu cum dracu se încadrează ăștia când ies din parcare..au loc sa se duca în spate o lungime de mașină fără probleme..
    [​IMG][​IMG]
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca agata la unghie trebuie revopsit elementul. Din cate vad eu cel putin la spate trebuie revopsita. Polishul doar atenueaza, nu aduce la stadiul initial.
     
    Logitech apreciază asta.
  15. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai varianta cu marginea cromata ? Daca da, te sfatuiesc sa o colantezi negru lucios.
    Doar un vopsitor bun care stie ce face va reusi sa pregateasca/vopseasca acel crom si sa si tina in timp.
     
  17. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Da, este varianta cu marginea cromata.
    Am vorbit aseara cu un vopsitor de pe vwf, si a zis ca nu poate sa o vopseasca. Nu stiu de ce aveam impresia ca e super simplu, mai ales ca am vazut ca multi vopsesc grilele respective.
    O sa mai investighez, nefiind chiar o prioritate :).

    Multumesc frumos pentru raspuns.
     
    Catalin_1987 apreciază asta.
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se poate vopsi, dar e nevoie de pregatire inainte, adica migala. :)
    Majoritatea au folosit PlastiDip pentru a vopsi grila.
     
    Catalin_1987 și kojak13 apreciază asta.
  19. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    PlastiDip care sare de la pietricele intr-o veselie, am vazut o gramada de masini cu problema asta... Cel mai bun lucru e folia neagra lucioasa, Fallen, mi-a recomandat @Cristi unde si-a facut-o el si arata super ok dupa 2 ani. Mergem amandoi. :)
     
  20. Peti Alexandru

    Peti Alexandru 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2016
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 c7 , fab 2011, 3.0 D quattro
    Se pot remedia zgarieturile de pe ornamentele cromate din interior ?Nu as vrea sa le colanțez plus ca au niste striatii si nu stiu daca se pot colanta.mersi
     

Distribuie pagina asta