1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Reparatii Turbine - unde le reparam sau unde NU le reparam ?

Discuție în 'Service' creată de marian_tks_22, 20 Oct 2009.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu cunosc. Da-mi mai multe detalii.
     
  2. Ale' 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A3
    "audi66 " - eu de exemplu am cumpărat de doua ori de la " okalba " și sunt f.multumit, am cred vreo 40.000 km cu ele și încă merg superb, nu mai am numărul de telefon de la ei dar cred ca ii găsești pe net, ca și preț...unul a fost 800 Ron și a doua 835 parca...sau 845 Ron, Piesele au fost noi și originale, cel puțin au venit cu acte și certificate, acuma...nu știu ce și cum, spor la toată lumea !
     
  3. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    Nu recomand CT REPARATII TURBOSERV SRL, in luna 08.2016 cand mi-a crapat turbina am dus-o la dansii la reconditionat, nu m-am ferit sa recunosc ca masina este resoftata.
    Am luat turbina reconditionata si am pus-o pe masina nu tragea ok si a inceput sa haleasca ulei, din prostia mea pe care mi-o asum nu am ajuns decat acum 2 zile pe data de 21.03.2017 la garantie cu aceasta. Am expus problemele care ma framanta (mancatul de ulei si lipsa de putere), mi sa spus ca masina mea este de vina ca nu face presiune de ulei cat trebuie si din acest motiv sa zgariat axul turbinei.

    Totusi au avut bunavointa si au reconditionat turbina, am plecat la service sa o montez unde am verificat presiunea de ulei sa ne asiguram ca nu masina a prapadit turbina: la ralanti facea 0.8bar / la 2000rpm facea 2.0bar presiune (conform autodata/elsa acestea sunt valorile specificate).

    Am montat turbina si am plecat sa iau consoarta de la munca ruta Otopeni-Dimieni-Stefanesti-Otopeni masina nu tragea spectaculos, la intoarcere pe centura prin zona Tunari la a inceput sa suiere si sa nu mai aiba putere deloc deci am ajuns iar in service, axul avea un joc de toata frumusetea.

    Ieri in data de 22.03.2017 am mers cu turbina inapoi la dansii fara sa fiu pus pe cearta vroiam doar sa stiu de ce a crapat... Nu a fost loc de inteles nici nu a vrut sa se uite la ea pt ca concluzia lor a fost ca masina mea este de rahat, orice legat de masina mea este de vina softul, pompa de ulei, baia de ulei, motorul, mai putin turbina lor care a crapat dupa 30km la mers decent nu omorata.

    Nu imi place sa fac reclama negativa dar am dorit sa expun patania mea poate pe viitor va fi de ajutor altor colegi.

    Multumesc,

     
    Ultima editare: 23 Mar 2017
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Asa am patit si eu si tot pe presiunea uleiului au dat vina, pana m-am dus cu masina la el si au masurat-o vazand ca presiunea este mai mult ca ok.
    Dupa aia au dat-o din una in alta pana a conclus ca a fost kit-ul de reconditionare defect din fabrica.

    Asta e text standard la toti reconditionatorii "pompa de ulei nu face presiune suficienta distrugand miezul turbinei".
    Vrajeala, vina este a lor deoarece folosesc piese chinezesti facute pe genunchi.
     
    aldimit apreciază asta.
  5. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Eu am fost la Sermecom in Iasi cu un Golf 5 1.9TDI 115 mii km (reali 100% fiind cumparata de noua de sora mea).
    Masina mergea ok inainte de reconditionare dar parca nu mai avea aceeasi explozie de putere in zona de 2000 rpm si uneori se auzea un zgomot de pisica lesinata de la turbina. Intr-o zi mi-a spus sotia ca i s-a parut ca se aude sirena politie din cauza turbinei asa ca a doua zi m-am dus la reconditionat turbina.
    Probabil ca mai mergea dar m-am dus mai mult de frica sa nu crape si sa o ia motorul pe ulei. Mi-a trebuit doua zile sa-i conving sa se apuce de ea pt. ca la ei nu facea nici un semn de zgomot, ca la doctor, cand ajungi acolo nu te mai doare nimic.
    Dupa reconditionare masina merge putin mai bine, parca are un zvac ceva mai bun pe la 2000rpm si zgomotul de la turbina e mult mai rar dar parca tot se aude uneori un suierat scurt la turatii mari care cand era noua nu se auzea deloc.
    Oricum e mai bine decat inainte de reparatie si am facut 5000 km de atunci si totul e ok.
    Costul reparatiei: aprox. 3000 ron.
    Nu pot da nici recomandare pozitiva nici negativa. Rezultatul e multumitor dar nu a iesit chiar ca noua.
     
  6. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    @audi66 nu pot sa exprim in cuvinte cat de injosit m-am simtit sa aud cum imi descria masina ca fiind ultima cazatura de pe planeta. Am fost la alt reconditionator nu ii dau nume pentru ca nu este cazul si a luat omul turbina la dezmembrat pana a facut-o bucati toata, dupa care a luat fiecare piesa la masurat cu sublerul. Dupa ~40minute de desfacut/studiat a constatat ca nu lipsa de ulei a distrus turbina ci axul necentrat, piesele de proasta calitate, compresorul subdimensionat si alte rahaturi.

    Orice cazatura de masina as fi avut in 20-30km nu cred ca facea turbina praf. Oricum nici nu au vrut sa sa discute, sa ma lase sa le prezint filmuletul cand am luat presiunea la ulei, i-am spus ce valori am, ce scrie in elsa in autodata iar domnul de acolo tinea cu alta poveste.

    Eu inteleg ca masina mea nu este noua si nu o fi in perfecta stare de functionare dar sa il iei pe NU in brate indiferent de ceea ce incerc sa-ti explic asta e rea vointa.

    Imi pare rau ca nu am avut de unde sa iau alta turbina sa pun pe masina ca sa ma pot plimba cu cea defecta la o expertiza si sa ma pot duce la OPC sau sa-i dau in judecata. Prea s-au invatat toti sa ne prosteasca/tepuiasca de parca culegem banii din pom si nu muncim pentru ei.
     
    TaZZuLeTz și george_gopo apreciază asta.
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Din cauza cretinilor de genul acesta garantia serviciilor si produselor in Romania e un fel de n-ar mai fi. :))
    Eu am turbina reconditionata si acum in debara, merg cu una SH de peste 50.000 km fara probleme.
    Pur si simplu mi-e frica sa o pun pe masina si sa plec la drum din moment ce in 100 km parcursi am fost cu ea de 3 ori la garantie.
     
    Pas Alexandru apreciază asta.
  8. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    In Constanta puteti apela la Cosmin(turbopro) 0722.623.368, e pe piata de cativa ani, are aparat de echilibrat si aparat testare nou nout. Din ce am discutat cu el repara si KKK, iar piesele nu sunt de provenienta china.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Crezi ca ar recunoaste cineva ca piesele sunt chinezesti ? :)
    De curiozitate, cat costa o reconditionare la un KKK ?
     
  10. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Eu le reconditionez la o firma din Brasov de multi ani si niciodata nu am avut probleme cu ei.
    Elibereaza certificat de garantie/echilibrare dinamica/test de reglaj actuator.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Le faci la Euroest Turbo Center care uneori dau si rasol. Sunt satul de cate ori am fost la ei si m-am certat cu ei. Le repara uneori dupa ureche, sunt foarte scumpi fata de altii si mai au si tupeul sa te minta in fata ca ei nu gresesc niciodata. Asa ca pentru mine nu exista reparatori de turbine. Mai bine mi-o repar eu singur decat unii care se lauda ca reconditioneaza turbine.
     
    malita florin, Tzacanel și aldimit apreciază asta.
  12. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Deci niciodata nu am avut probleme si am zeci de turbine trimise la ei, poate am avut noroc, m am oprit la ei dupa ce am incercat si pe la altii!!

    Intod mi au trimis toate actele/piesele schimbate, si daca ai lucrat cu ei stii ca inainte de a reconditiona iti trimite constatarea si cer acceptul, daca iti convine il dai daca nu renunti.

    La pret..discutabil.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Oi fi avut tu noroc si eu sunt mai ghinionist. :)
     
    bobalex18 apreciază asta.
  14. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Uita te in poza, o turbina e reconditionata la o firma aleasa de client(fara sigilii pe surubul de stop/tija actuator), si cealalta la BV trimisa de mine.Pot sa ti spun ca cea reconditionata in alta parte nici logul in mers si nici BS pt.lungimea tijei nu a fost ok(a necesitat reglaj din nou)ca sa nu spun ca avea si un "fluierat subtirel", cealalta ok ca intotdeauna.
    Sunt in tratative cu o firma din Ungaria doar ca pretul inca este"sus".
     
  15. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    @audi66 cam 1100ron. La baza tot ce e posibil legat de provenienta, se poate verifica, scrie ceva pe piese?
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu stiu alte brand-uri, Melett-urile au serie stantata pe ele.
    Merita sa apelezi la o firma de reconditionat, in anumite conditii.
    Daca vrei sa o repari singur acasa, e cam dificil sa o faci un kit care trebuie sa il ansamblezi tu din cauza ca ai bataie de cap cu ansamblatul pieselor si inainte de montare trebuie echilibrat miezul (ai sa ramai cu gura cascata la ce preturi cer unii sa iti echilibreze un miez care nu e cumparat de la ei).
    Din cauza asta eu folosesc mereu Melett, vin gata ansamblate si echilibrate. Bineinteles ca va costa cat o reconditionare la o firma in domeniu, dar prefer sa fac eu manopera si sa cunosc 100% provenienta pieselor.
     
  17. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    Foarte buna informatia cu Melett, daca ai cunostinte in domeniu clar se merita sa faci manopera si sa stii ce e acolo. Pentru mine si multi altii cred ca solutia cea mai buna e cea cu firmele care reconditioneaza. Inca nu am avut nevoie, dar ma documentez pentru eventualiatea in care va fi necesar.
     
  18. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Recomand cu foarte mare "neincredere": AVD TURBO. Niste jepcari, care iti vorbesc frumos si esti interesant pentru ei pana cand iti schimba turbina, dupa care nu mai recunosc nimic.
    Povestea incepe cu o geometrie (originala) blocata. Mers la ei sa incerce sa o curete, in prima faza. Cand colo ei ma suna ca masina e gata: am schimbat turbina. CUM asa??:crying:...Ei spun ca folosesc piese originale. Ok, atunci dati-mi miezul si geometria mea inapoi....A, pai nu o mai avem...e intr-o cutie unde sunt mai multe si nu mai stim care e.
    Dupa 1000km: joc in ax si overboost. Mers la ei, schimbat N75 (desi a mea era aproape noua)....Gata, v-am rezolvat masina. Nu ajung bine acasa ca surpriza: OVERBOOST.
    Merg la ei iar, dau turbo jos, o verifica pe bancul lor: vibratii in limite, nu pierde ulei, geometrie curatata. Dar are joc in ax, zic eu....Nu are cum, e normal sa fie joc....Da, sus-jos, dar nu fata-spate.....Ce imi zic ei: atata timp cat pe aparat nu apar modificari nu avem ce sa ii facem.
    E catalizatorul infundat, zic ei. Tot timpul cauta alt motiv: soft, dpf, catalizator, etc.
    Dat jos catalizatorul si dus in masina lor de curatare: pana la o valoare de 50 catalizatorul ar trebui sa fie curat, al meu avea 60.:haudrauf:.....:applaus:....Lasa sa il curatam si vedem dupa.
    Pus totul la loc, nu mai face overboost....face sub-boost (ECU cere 1350mbar si turbo da 1220mbar).....E normal zic ei....am plecat de draci.
    Dupa o saptamana, surpriza: face din nou Overboost si suiera....In situatia in care am schimbat iar N75.... Concluzia lor: atata timp cat pe testerul lor e ok, nu exista caz de garantie. Si bineinteles ca nu au cum sa imi mai puna inapoi ce am avut pentru ca nu mai exista....Niste nesimtiti.
    Deci daca vreti sa va umpleti de draci, sa pierdeti timp aiurea....mergeti la ei.
    P.s acum incerc sa vad cum draq o scot la capat cu overboost.
     
    alanb1 și Pas Alexandru apreciază asta.
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Deci, ce am spus aici in topicul asta si in toate topicurile in care s-a mai scris despre turbine, se cam confirma:
     
    Pas Alexandru apreciază asta.
  20. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Pana la urma am reusit sa o scot la capat(multumesc pe aceasta cale lui razvan pentru sfaturi).....am dat o tura si jumatate la tija de la actuator si am scapat de overboost.
    Dar "meseriasii" de la service lu' peste de ce mama masii nu s-or fi gandit la chestia asta? Degeaba au aparate de mii de euro daca nu stiu sa le foloseasca.
     
    Pas Alexandru apreciază asta.

Distribuie pagina asta