Nu te supara, din intrebarea asta de mai sus se vede ca, din pacate, nu ai nici o treaba cu masinile. Aia la care ai fost sa faci resoftare sunt praf mai ales ca nu ti-au explicat nimic. Inainte sa te duci trebuia sa citesti cateva saptamani sau chiar luni de zile ca sa inveti si sa te duci la un profesionist nu la cel mai prost.
Pe bune?! Cea mai tare duma... Bine ca nu ți-au zis sa mergi vreo 5000 ) Tu ai citit măcar ceva de pe topicul asta? Unde ai făcut softul? Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
Nu stie nimic Cata. Are de invatat. Eu nu stiu de ce tot intreaba si nu citeste forumul. In fine, ...
Nu trebuie sa dureze nici o secunda dupa prima pornire de la scrierea softului. Singurul lucru ce se adapteaza este cutia, daca s-a marit cuplul mult peste stock si s-au schimbat turatiile de cuplu/putere maxima. Daca nu se simte altfel masina dupa soft mergi si ia-ti banii inapoi si plateste suma corecta pentru un soft corect.
Din pacate aici este vorba si de naivitate.. multa. Respectivul cel mai probabil s-a dus pe buna credinta si avea incredere in cei de acolo. Nu cred ca a gresit in a intelege ce presupune o resoftare ci ca nu a tinut cont/citit unde sa se duca pt ca s-a tot scris. Nu toti trebuie sa stie detalii tehnice, pt asta exista tuneri buni. Totusi daca nu le dai numele 'ai murit degeaba' cum s-ar zice
Eu unul nu mi-as fi lasat o masina de calibrul ala sa umble orice "tuner" in ea. Investigam cateva zile, ca am unde sa cercetez, si dupa ma duceam la cineva care stiam sigur ca am rezultatul care mi-l doresc. El stie motivul pentru care a ajuns unde a ajuns.
Este un băiat care are un audi resoftat de la mine din oraș nu mai contează oricum. Mașina a început sa meargă puțin mai bine dar nu cum ma asteptam. O sa ma duc sa-i fac un test dyno sa văd exact ce sa întâmplat. Si da, nu ma pricep, este prima mașina care am resoftat-o. Nu este nici o problema, pot sa mi iau bani înapoi oricand.
Azi a fost o zi productiva in sfarsit. Am montat turbina de la AVD 2565 cu turbina usoara, DP de 65mm, map 4 bar si alte "chestii". Din pacate regulatorul de presiune motorina curge prin toate partile , am sa renunt la el Urmeaza sa scriu softul la cutie apoi cel motor de indata ce il primesc.
Era setat la 3bar ptr a proteja filtrul de motorina suplimentar (2microni) Il elimin si pun un bypass spre filtru si retur
Salut, Merita upgrade la intercoolerul "Competition" de la Wagner pentru A6 C7 3.0 bitdi ? Momentan masina este doar cu soft de la Dragos.
@cezar_1985 in conditii normale eu spun ca nu , daca esti amator de drag sau vrei ceva mai mult decar un stage 1 atunci obligatoriu da
Ar trebui sa-ti spuna tunerul de ce ai nevoie si daca ai nevoie ... depinde mult de ceea ce face acolo si de rezultat. Daca temperaturile pe admisie nu o cer, atunci nu ai de ce sa pui acel intercooler. Cu 800 euro poti face altceva
pe caldurile astea mi se pare mai lesinata masina decat de obicei, noaptea cand este mai racoare, este mai vioaie.
Poti face si tu un log din mers si sa monitorizezi temperaturile pe admisie. Sau daca nu te pricepi apelezi la cineva care iti face. E o metoda mai stiintifica decat sa ne dam noi cu parerea pe forum