1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Resoftare si/sau Modificare Motor Diesel 2.0 TDI la A6 C7 (4G)

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de cristea, 2 Noi 2014.

  1. quattro2001

    quattro2001 Silver Member

    Înscris:
    3 Oct 2012
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A8L D4 2016 3.0TDI CTBD 262CP 580Nm
    cum se comporta cu noul soft ne impartasesti si noua parerile :)
     
  2. SIMINISCHI IONUT 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    AUDI A6 2000 , 2013
    M-am dus la cei de la MUU Racing dar intrucat cei de la audi (Centura Vest) mi-au updatat softul , acesta nu poate fi modificat . Am vorbit si la Revo Oradea si mi-au transmis ca inca se lucreaza la modificarea noului soft.
    O sa ma sune dupa ce reusesc o varianta stabila pe noul soft . :(
     
  3. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Am vorbit acum la Revo, cu baietii din Bacau. Telefonic mi-au spus ca imi pot duce masina in 210-215 cai. limiteaza cuplul in treptele 1 si 2 pentru nu omora cutia.
    Pretul e de 400.
    Concret, cine a facut poate sa imi spuna daca diferenta este vizibila? Merita? Consumul cum e dupa ?
     
  4. clauuualc

    clauuualc Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2015
    Locație:
    Graz-AT/ Deva-RO
    Masina:
    A6 4G 3.0 BiTDI 2013, Allroad 4G 3.0 BiTDI 2013, TT 8S 2.0TFSI Quattro 2015.
    Am avut eu Revo1 la 2.0TDI manual. Pe dyno la Oradea a dat 235cp cu evacuare dubla goala.
    Diferenta este uriasa, merita!! Eu nu am sesizat diferenta la consum.
    Se simte foarte mult schimbarea intre 80-180km/h. La viteze mici este ciudat pentru ca in treapta 1-2 rupe aderenta non stop din cauza cuplului marit.

    [​IMG]
     
  5. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    @dentimarius: nu sunt probleme cu multitronic facand resoftarea asta? (din ce stiu eu, multitronicul fizic nu tine mai mult de 400 nm; ce-i drept pe 3.0 tdi de 204 cp s-a pus multitronic si avea cuplul limitat la 400 nm in loc de 450 nm si m-am uitat acum pe mobile.de la acest tip de setup si sunt "destule" masini cu peste 200.000 km)
     
  6. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Aici nu as sti sa iti raspund. Doar cei care au facut acest lucru ar putea sa ne lamureasca, Dar multitronica de pe 3 litri e fix aceeasi cu multitronica noastra?
    Cei de la Revo spun ca nu ar fi nici un fel de problema, ca e safe pentru cutie cuplul de 430. Stage 1 inseamna cu aproximatie 210 cai si cuplu de 430 nm.
     
  7. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    Am inteles. Si pe mine ma interesa sa fac o resoftare dar acest argument legat de limitarile constructive ale cutiei este blocker, cel putin pt mine.
    430 nm mi se pare mult, mai ales ca limitarea de 400 nm nu e doar la Multitronic (https://en.wikipedia.org/wiki/Multitronic) ci si la alte reincarnari ale tehnologiei CVT - de ex. la Toyota.

    Chiar ar fi interesant de stiut daca altii au mai facut resoftare a motorului pe o astfel de cutie si mai ales cum se comporta in timp (2-3 ani)?

    In alta ordine de idei, ti-au spus la ce valoare limiteaza cuplul in treptele 1 si 2?
     
  8. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Sincer, nu stiu ce sa zic cu limitarea de cuplu la 400 nm. Masina nu ar iesi din fabrica cu 380 nm in conditiile in care cutia suporta in cifre maxim 400. Imi este ff greu sa cred asta. Mi se pare mult prea la limita si riscurile sa crape cutiile ar fi prea mare, iar acest lucru ar pagubi fantastic producatorul(ar trebui schimbate pe garantie cutiile respective, in limita a 100k km)

    Al doilea motiv de indoiala. Motorul de 2 litri produce 380 nm,motorul de 3 litri cu siguranta duce spre 500. Nu ar fi logic sa limiteze cuplul la 400....nu se justifica sa scoti un motor de 3 litri pentru doar 20 nm in plus.....
    Plus, citind pe internet, cred ca 50 % din motoarele de 2 litri sunt modificate cu plus de cai si cuplu.
    Inca un argument, la tractiunea pe fata, la demaraje puntea fata se degreveaza de mare parte din greutate si atunci si cutia este degrevata partial.

    personal, 430 nu mi se pare un cuplu urias care sa puna in mare pericol cutia. Dar, evident, intervine si factorul uman.....greutatea piciorului. la un condus agresiv, cutia va fi mereu suprasolicitata...


    Dar, nu e nimeni pe aici care a facut sa ne spuna concret cum este, cum se simte? Cum se comporta cutia ?
     
  9. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Avem un coleg pe forum cu A6 C7 2.0 TDI resoftat, poate va vedea acest topic si va inlatura dubiile pe care le aveti.
     
  10. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    @dentimarius: eu din ce am citit (ti-am si dat link-ul mai sus de pe Wikipedia) Multitronicul suporta maxim 400 nm.
    Pentru mine asta inseamna ca in testele facute de producator pana la acesta valoare au fost obtinute rezultate satisfacatoare din toate punctele de vedere (fiabilitate, etc.). Asta nu inseamna ca ar crapa direct la 430 nm insa cred ca probabilitatea de a pica cutia creste cu X%, unde X este foarte mare (ex. 50) astfel incat sa merite riscul pentru producator. La fel si costurile de a o face la fel de fiabila la 430 nm ca la 400 nm cresc foarte mult si nu mai merita pt producator.
    La fel ca la motoare, mai toate se pot tuna insa nu stii ce efecte adverse pot aparea in timp.

    Legat de motorul de 3.0: avea 204 cp si cuplu 400 nm pe cutia Multitronic si 450 nm pe cutia S-tronic. Uita-te pe brosurile oficiale din perioada 2012-2013 cand se comercializau si o sa vezi ca astea sunt cifrele.
    Daca se justifica sau nu, asta e decizia producatorului - nici eu nu vad sensul sa-ti iei 3.0 Multitronic dar probabil ca a existat o piata si pentru acest setup, altfel nu s-ar mai fi comercializat (sau cine stie, poate a fost un epic fail de cercetare de piata) :D
     
    Ultima editare: 26 Ian 2017
  11. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Am sa ma interesez nitel. Dar ceva nu suna ok. O diferenta de 20 nm e aproape nesemnificativa la o masina de 1.7 tone, fara sa luam in calcul ca cele cu motor de 3 litri au cu aproximativ 80-100 kg in plus.
    Nu vad logica sa scoata motorul de 3 litri cu doar 20 nm in plus.......
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Va rog sa nu mai aduceti in discutie alte motorizari si cilindree, in acest topic, ca sa nu incep sa editez/sterg mesajele. Multumesc.
     
  13. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    @dvr pe Wikipedia scrie si ca motoarele sunt limitate la 310 nm...scrie si ca multitronicele de ultima generatie rezista unui cuplu de 400 nm, insa nu specifica aceasta valoare ca fiind maxima.
    Punand cap la cap toate informatiile, personal, cred ca rezista fara probleme la 430 nm , cu conditia sa fie intretinute corect si atent si sa nu fie exploatate in regim sport. Demarajele in tromba omoara cutiile.
     
  14. zanety22

    zanety22 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2015
    Locație:
    RM.VALCEA
    Masina:
    AUDI A6 C7 4G 2.0 TDI CGLD 20111
    Salut,
    Am facut de un an Stage 1 la TCM turbo. Sunt foarte multumit de rezultate, consumul a crescut cu 1 litru /100 km iar performantele au crescut considerabil de la 163 cp la 211 cp. Rupe aderenta de la trepte inferioare. Eu unul sunt foarte multumit.
     
  15. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    @zanety22 ai cutie manuala sau automata? Cati km ai facut de atunci?
     
  16. 4zale 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2008
    Locație:
    Deva
    Masina:
    A6 c7 CGLC 2013
    Am văzut in unele anunțuri de vânzare A6 c7 cu 136 respectiv 143 cai , acestea se pot resofta și dacă da cam la ce valori se ajunge ?
     
  17. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Buna seara! Exista cineva care imi poate rescrie softul original al masinii? Acum am acel update diesel-gate. De asemenea am masina cumparata din Belgia, cod CGLD 163 cai. Se poate rescrie softul de 177 cai? Luna asta va fi inmatriculata in Romania asa ca nu voi mai avea probleme cu asigurarea belgiana. In principiu nu sunt interesat de chip tunning, vreau masina stock. Scuze daca postul este off-topic!
     
  18. Octavian Birta

    Octavian Birta 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 (4G2) 2.0 TDI (CNHA) 190CP S-Tronic 2014
    Salut. Ieri am facut si eu resoftarea masinii din semnatura (71,160 km la bord) la Revo Bucuresti - am pus Revo stage 1. Din pacate nu au dyno si nu stiu inca ce a iesit dar pe site-ul Revo se comunica astfel (vedeti si imaginea atasata):
    Stock - 190 CP si cuplu 400 Nm
    Revo stage 1 - intre 234 - 243 CP si cuplu intre 495 - 515 Nm

    Toata procedura a durat cam 1 ora si a decurs cam asa:
    - pasul 1 - log in mers cu VCDS pentru a vedea starea masinii - fisierul atasat Log Audi A6 stock - before Revo... sunt mai multe valori pentru ca nu mi-a iesit din prima faza cu acceleratu la maxim in treapta 3-a pe manual incepand cu 1500 de rotatii pana cand schimba singura in urmatoarea treapta
    - pasul 2 - pentru ca aveam o versiune mai veche de soft stock, mi s-a facut update de soft . De la versiunea 8244 la 8284. Update facut prin softul Revo cu conectare la serverul Revo - Stock 04L906021BD S8284 311SAB0
    - pasul 3 - scanare VCDS si stergerea erorilor aparute dupa update
    - pasul 4 - scrierea softului Revo stage 1 - Revo STG1 04L906021BD S8284 v010100 311SAB1
    - pasul 5 - scanare VCDS si stergerea erorilor aparute dupa resoftare
    - pasul 6 - log in mers cu VCDS pentru a vedea noile valori - fisierul Log Audi A6 after Revo stage 1...

    La final am tras o tura pe autostrada sa simt diferentele si dupa vreo 10-15 km mi-a intrat cutia in protectia de patinare ambreiaj - am descris mai pe larg in topicul dedicat cutiei automate.
    Pasul urmator este sa fac un dyno sa vad exact valorile rezultate dupa resoftare.
    Voi ce parere aveti ? :)
    Multumesc anticipat.
     
    Mitiy apreciază asta.
  19. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    Salut Octavian. Astept cu nerabdare feedback-ul tau si care a fost rezolvarea.

    Merci
     
  20. Octavian Birta

    Octavian Birta 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 (4G2) 2.0 TDI (CNHA) 190CP S-Tronic 2014
    Rezolvarea la ce ca momentan nu prea stiu de unde sa o apuc :)
    L-am rugat pe omul de la Revo Bucuresti sa trimita logurile mele catre Revo din Anglia si sa le solicite o rezolvare pentru problema cu ambreiajul dar cine stie cat dureaza si daca chiar se intampla ceva ... Eu speram sa stie un coleg forumist vreo solutie dar vad ca nu reusim sa aflam mai nimic despre cutie :)
    Revin zilele acestea cu rezultatul dyno ... ma gandesc sa-l fac la Dio Performance din Otopeni.

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     

Distribuie pagina asta