1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Resoftare / Tuning / Modificare motor 2.0 TDI - discutii diverse

Discuție în 'Motor' creată de bigarel, 8 Dec 2008.

  1. FlaviuP

    FlaviuP 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A4 Avant, 2.0tdi 177cp, multitronic, 2013
    Multumesc pentru sfaturi. O sa iau legatura cu alex de la autoperform. Acum, de cutie nu abuzez de regula, am avut grija intotdeauna de ea, nu am bruscat-o niciodata de pe loc cu demarari in forta si prostii de felul asta. Daca e sa pice, pica si fara soft.
     
  2. Adi27

    Adi27 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2012
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI CAHA
    Il recomand si eu pe Alex de la autoperform, am facut soft la el de 1 an, super multumit.
     
    FlaviuP apreciază asta.
  3. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Am si eu o curiozitate, va cumparati masini de 14-15000 euro, dar vi se pare scump 400 euro un soft (2.6% din valoarea masinii), mergeti unde este mai ieftin si distrugeti volanta, turbo, cutie, etc. Veti vedea ca in final ieftin inseamna de fapt scump.
    In cazul de fata si eu recomand tot AutoPerform in detrimentul ATeam, dar curiozitatea mea era in general.
     
    Mihain apreciază asta.
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Multi le distrug si din cauza lor. Dupa 30-40 cai in plus au impresia ca merg cu vreun W12, asa trag de ele.
     
    borsy apreciază asta.
  5. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    audi66, nu are importanta cum mergi cu ea dupa soft. Softul nu ar trebui sa permita sa abuzezi de masina in asa hal incat sa fie in pericol turbo/motor.
     
    MDU apreciază asta.
  6. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Eu in calitate de sofer mai sportiv apreciez abordarea/filosofia lui @kng_bv . E usor sa te lasi dus de val cateodata la volan asa ca dupa parerea mea softul masinii nu trebuie dus peste o limita de siguranta a capacitatii masinii/componentelor ei. Prin lasat dus de val ma refer la acceleratii puternice si repetate, nu teribilism la volan.
    Referitor la pretul softului, multi se zgarcesc din acelasi motiv pentru care isi si cumpara Audi ‘full si ieftin’- a se vedea ariile de consiliere si sfat achizitie. Se pare ca e in cultura romanului sa caute chilipiruri. Cand cheltuie mult pe ceva atunci prietenii ii zic ca si-a luat teapa si ca a dat prea mult.
    400 cred ca e un pret corect atat timp cat softul se face individual pentru masina respectiva, ofera un castig adecvat dar si o marja de siguranta, si eventual castigurile sa se poata vedea pe dyno.
     
  7. FlaviuP

    FlaviuP 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A4 Avant, 2.0tdi 177cp, multitronic, 2013
    Acuma imi cer scuze, eu n am vrut sa creez o polemica legata de pretul softului ,sau sa fiu bagat in aceeasi oala cu cei care isi achizitioneaza toate epavele de b8 facelift la 10-11k,dar din toate sfaturile primite toata lumea imi recomanda pe alex de la autoperform pt soft in detrimentul celor de la A team ,cei din urma fiind cam cei mai scumpi de pe partea de vest ,dar avand un avantaj fata de restul de pe aici si anume dyno:) pt care am fost gata gata sa merg la ei cu masina pana sa imi recomande majoritatea pe alex(autoperform)
    Realizez ca un lucru bun costa pe masura ,dar ecuatia asta nu i valabila intotdeauna ,de aceea cer sfaturi aici pe forum,de la cei care sunt priceputi in asa ceva...
    Mulțumesc!
     
  8. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Ce e scump nu este neaparat si bun, dar ce este prea ieftin si nu e vreo super oferta, atunci clar trebuie sa te gandesti ca ceva e putred la mijloc.
     
  9. FlaviuP

    FlaviuP 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    A4 Avant, 2.0tdi 177cp, multitronic, 2013
    Ai dreptate ,dar personal niciodata nu am cautat chilipiruri,mi am facut o idee dupa multe cautari si sfaturi si am ales ce am considerat ca este mai bun in urma a ceea ce mi a fost recomandat, chiar daca am iesit mult mai scump...
    Pana la urma voi merge la autoperform pt soft ,pe urma probabil facand un dyno la cei de la a team fiind sigurii din apropiere cu asa ceva....
    Multumesc inca o data pt sfaturile primite!
     
  10. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    @FlaviuP sa ne impartasesti si experienta de dupa upgrade-ul de soft.
    Si eu ma gandesc sa fac acelasi lucru la aceeasi combinatie de motor/cutie (masina din profil).
     
  11. Leos 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2018
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6 2.0 TDI 190cp 2016
    @Octavian Birta pana la urna ti-ai resoftat masina sau nu?
    Vad ca ai acelasi motor ca al meu, 2.0 tdi 190 cp stock si tot urmaresc forumurile si nu reusesc sa gasesc pe altcineva care si-a resoftat tipul asta de motor.
    Tocmai mi-am facut resoftarea la Ginel de la Buzau si sunt putin dezamagit pt ca mi-a masurat doar 177 de cai inainte de soft si nu am reusit sa ajungem decat pana la 208 dupa soft. Sunt dezamagit pt ca speram macar la 215-220 de cai, omul e super profi si s-a chinuit mult sa scoatem maxim posibil.
    Nu am inteles exact de ce au iesit doar 177 de cai din cei 190 stock.
    @kng_bv vreo parere ceva?
    Mai exista cineva care si-a resoftat 190 cp stock?
     
  12. Octavian Birta

    Octavian Birta 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 (4G2) 2.0 TDI (CNHA) 190CP S-Tronic 2014
    Salut. In final nu am pastrat resoftarea Revo si nici nu am facut alta. Stiu ca @anarchy lucra la o resoftare pentru @mabalaru care are aceeasi motorizare. Poate te ajuta ei cu mai multe detalii.

    Sent from my SM-G965F using Tapatalk
     
    Tatomir Claudiu apreciază asta.
  13. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Leos, am intalnit si eu cateva 2.0TDI ce nu au scos caii nici inainte de resoftare nici dupa, desi alte modele similare, cu aceeasi cantitate injectata/boost au facut cu 10-15CP mai mult. Banuiesc o cauza mecanica (egr care nu inchide, supape cu multa calamina, injectoare ce pulverizeaza aiurea sau nu mai dau debitul nominal, etc), in rest nu vad de ce nu ar face puterea. Injectie pentru 205-210 CP, a facut abia 180, desi de fabrica trebuiau sa fie 170 in cazul acestei masini. Indiferent de cum ajustam avans/boost/afr, nu a vrut sa mai faca nici un cal in plus.
    [​IMG]
     
  14. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Referitor la dpf/egr off, atentie la montaj sa va prinda toate suruburile de chiuloasa, altfel pozele vorbesc de la sine...
    Din 4 doar 1 era prins, ambele tevi rupte
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cand te duci sa repari si sa remediezi defectiuni, la maimute dresate care se declara mecanici, asta patesti. :)
     
    Clauu apreciază asta.
  16. Cristian Udroiu

    Cristian Udroiu 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 8v , 2.0 TDI CUNA 184 hp quattro s-tronic , 2015
    Salutare ! Detin un A3 8v 2.0 TDI cod motor CUNA quattro si as vrea sa vad ce posibilitati de tuning ar exista pentru acest motor. Prima limitare de care ma lovesc este filtrul de particule pe care nu as vrea sa il anulez (tinta mea ar fi sa obtin cat mai multa putere fara sa elimin filtrul de particule)
    Este posibil un upgrade pentru filtrul de particule (e fix motorul utilizat si pe Golf 7 GTD) ? Ma gandeam ca posibilitati la DPF-ul de pe 2.0 bitdi (240 de cai) sau producatori AM.

    Ceva pareri/experiente ?

    Multumesc :)
     
  17. DjD 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, 2.0 TDI CGLC quattro, 2014
    las si eu o intrebare tot legata de CUNA, dar in directia opusa: se pot transplanta injectoarele/pompa de pe CUNA(184cp) pe CGLC(177cp), ajuta la ceva?
     
  18. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    @Cristian Udroiu - Atât timp cât softul nu este agresiv nu ai de ce sa îți faci griji pentru filtrul de particule , dar sa nu speri la mai mult de 220 cp . A fost un coleg pe vwforum ce și-a făcut la un gtd și a scos 210 safe fără alte modificări .
    Ia legătura cu Dragoș Stacescu pentru ca are sediu și in București alături de un dyno 4x4.
     
  19. Cristian Udroiu

    Cristian Udroiu 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 8v , 2.0 TDI CUNA 184 hp quattro s-tronic , 2015
    @DjD , nu stiu daca este posibil . Ce zic baietii prin afara este ca pompa de inalte de pe CUNA/CUPA ar fi mai rezistenta la span.
    @Cosmin ZKG , am inteles ca sistemul de injectie ar tine undeva la 240-250 de cai , bineinteles cu un upgrade de turbo si in ideea asta ma interesa sa vad daca se poate upgrada DPF-ul . Oricum , o sa incep cu un simplu Stage 1 , si in functie de cat de multumit sunt de rezultate , o sa merg mai departe sau o sa o las asa.

    Merci mult
     
  20. Lazar Rares 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2017
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Volkswagen Golf VI 2.0TDI (CBDC)
    Salutare,
    Postul meu va fi mai mult cu caracter informativ, cu privire la motorizarea de 2.0 TDI si in particular cu modificarea uni motor CR 2.0 TDI 110 cp (CBDC) la baza.
    Am ales in prima faza o simpla resoftare + DPF si EGR Off, pe care am facut-o la Completechip Iasi. 178 cp cu 395 Nm. Am mers cu stage 1 pana pe la 210.000. Ambreiajul fiind cel original al masinii (184.000km la acel moment) dadea semne de oboseala in special dupa soft, iar atunci am decis, deoarece nu prea aveam ce alt ambreiaj sa pun mai rezistent pe cutia in 5 trepte, sa o schimb cu una in 6.
    Am cumparat cutie in 6 trepte, planetare, fuzete, etrieri, electromotor, amortizoare fata, ambreiaj nou Sachs de pe motor 2.0 TDI 170 cp. Am montat tot, target-ul il stabilisem undeva la 240 cp. Am facut conversia la pompa de inalte de la CP4 la CP3 (multumesc Aurelian Munteanu pentru pompa), evacuare cap coada pe 63 mm.
    In legatura cu turbina, am avut 3 optiuni:
    2.7 TDI nativa,
    3.0 TDI nativa
    sau Hibrid in carcasa originala.
    3.0 TDI l-am exclus din start deoarece incarca destul de sus, iar eu am dorit masina sa ramana daily, mai ramasesera celelalte 2 optiuni.
    In final am mers pe hibridizare pentru ca era mai simplu procedeul de montare, nefiind nevoie de niciun fel de adaptare. Turbina este un hibrid mai aparte, miez de Hyundai Santa Fe 2.2 din ce am inteles, in carcasa originala.
    Dupa montare, am mers inapoi la Dragos, la Iasi pentru refacerea softului, masina a scos putin sub targetul fixat, 231cp, 457 Nm (cuplu limitat la aceasta valoarea pentru protejarea ambreiajului), voi atasa mai jos si fisa dyno.
    Ulterior am descoperit ca turbina facea overboost pe treptele 5 si 6 (presiune ceruta:1.9, ea facea 2.5 si intra in limp mode imediat), iar a doua problema, nu lega treptele absolut deloc. Intre schimbarea de trepte, avea o pauza de minim 2 secunde pana incarca full boost din nou.
    Problema de overboost cauzata de o problema a turbinei a fost rezolvata de catre Dragos din soft cat si problema pauzei dintre trepte mult diminuata.
    Ramane de vazut daca se va rezolva problema turbinei, in caz contrar cel mai probabil voi merge pe turbina de 2.7 nativa.
    Momentan sunt destul de nemultumit de turbo, incarca destul de sus pe treptele 1 (3400), 2 (2800), 3 (2500). Parerea mea este ca puterea masinii este putin prea mult pentru aceasta turbina, cred ca pe o putere undeva la 210-215 cp ar fi perfecta, repet este stricat parerea mea.
    Ca o paranteza, tin sa multumesc in special lui Dragos pentru implicarea masiva in legatura cu masina. Recomand cu toata increderea, consider ca un om/firma isi arata cu adevarat calitatea nu atunci cand totul merge cum ar trebui, ci atunci cand apar probleme si stie sa le gestioneze si sa se implice.
    Concluzia este ca a fost un efort destul de mare, nu atat financiar cat fizic (alergat dupa piese, lucuri care lipseau, nepotrivire, etc), pe care nu l-as repeta si aici ma refer strict la conversia de cutie de la 5 la 6 trepte, de asemenea lucurile ar fi fost mult mai simple daca as fi mers pe turbina de 2.7 nativa.
    Sper ca am cuprins necesarul in postul de mai sus, pentru alte persoane care probabil ar dori putere marita dintr-un motor similar si sa se inspire din experienta mea.

    winpep.jpg
     
    mirceacml, bobalex18, MDU și încă o persoană apreciază asta.

Distribuie pagina asta