Graficul arata foarte ok , nici nu ma asteptam sa arate altfel. Data viitoare incearca o turbina 2060 de ultima generatie. Merge intr-un mare fel. 260-270 cai fara probleme
Salut, Revin si cu rezolvarea problemei cu turbina la masina si motorul mentionat anterior adica VW Golf VI 2.0 TDI 110CP. Asa cum am descris anterior am optat pentru un stage 1 initial, pe care l-am facut la CompleteChip Iasi, cu dpf off si egr off. 126CP before, 178cp/395nm, after. Masina s-a comportat exemplar in tot timpul in care am avut aceasta modificare, 0 fum. Cea mai mare corectie pe unul dintre injectoare era de 0.09 inainte de momentul resoftarii(184k km). Am mers cu stage 1 pana pe la 210.000 si am decis sa fac mai multe modificari asa cum am mentionat anterior. Montajul tuturor pieselor(exceptie turbo) a fost realizat tot la CompleteChip, la mecanicul lor, Paul, prilej prin care as dori sa ii multumesc. Masina are in momentul de fata 225cp/456nm (234/467nm cu carcasa filtrului desfacuta, paranteza cu privire la cat de restrictiva este carcasa filtrului de aer), la 215.500 km, valorile injectoarelor sunt la fel ca inainte de soft. Masina merge foarte foarte bine, consumul la un mers constant este la fel ca inainte de soft, cu alte cuvinte nici daca as vrea nu as avea ce sa reprosez softului. Voi atasa graficul dyno si cateva filmulete pentru a va face o idee despre cum se comporta masina. Ceea ce a fost insa mult peste nivelul asteptarilor la nivel de servicii oferite in tara, a fost corectitudinea, promptitudinea, seriozitatea si rabdarea de care a dat dovada Dragos pe tot parcursul modificarilor aduse masinii. Nu am decat cuvinte de lauda pentru acest om, care este printre putinii din tara asta care nu iti va spune niciodata minciuni, ci prefera sa iti spuna intotdeauna adevarul, chiar daca clientul uneori nu va intelege. Daca oricare dintre cei care citesc aceste randuri, doresc un soft de calitate, cu putere afisata pe unele dintre cele mai pesimiste dyno din tara, care reflecta realitatea, mergeti cu incredere la CompleteChip Iasi, care au punct de lucru si la Bucuresti. Linia rosie = puterea actuala Linia albastra = puterea cu carcasa filtrului desfacuta. Masina stock: Masina 178hp(5 trepte): 178hp(6 trepte): 225hp: Dyno test 225 hp nivel de fum:
Parca era un forum dedicat pentru marca audi... Si.. suna mai mult a reclama postul de mai sus. Sent from my HTC U11 using Tapatalk
Asta am tot repetat si eu dar au sarit pe mine ca sunt aceleasi motoare si etc., etc. El a postat de 2 ori in 2 topicuri diferite si ultimul mesaj (care i-a fost mutat aici) este o adaugare la primul mesaj pentru ca sa mentioneze cum a rezolvat cu turbina care ii facea probleme.
Salut, in mare parte am citit acest topic si in legatura cu resoftare sunt decis sa o fac de la 140 cp la 170 cp, cod motor BPW. Doresc aceasta modificare mai mult pentru consum, la mers in conditii normale am inteles ca scade consumu. Nu sunt decis inca daca sa anulez sau nu EGR-u. Ce parere aveti? Vad ca sunteti multi care ati facut aceasta modicare si nu va parut rau. Ceva recomandari daca aveti la ce sa fiu atent, ce si cum sa o fac sa fie Ok. O zi buna ....
Daca ai citit acest topic ce recomandari mai vrei ? EGR-ul nu se anuleaza pentru ca nu ne cumparam masina pentru ca sa aruncam piese de pe masina. Si in plus nu este locul aici sa discutam despre anulare EGR. Bafta
Nu iti recomand sa anulezi egr, nu are rost pt ce vrei tu. Lasa.l acolo ca sta bine asa, iarna o sa.i multumesti.
A facut cineva soft la 2.0 Tdi la Bucuresti la Adi Mazilu la TDI Performance?Ce parere aveti? Multumesc.
Ce fel de tdi? CR sau PD? Intreb deoarece este o mare diferenta ca si grad de dificultate. PD face aproape orice incepator ..CR nu multi fac bine si corect.
BMN cu DPF on nu face mai mult de 190-192CP (Stock scot 175-180CP ca idee, in loc de 170) cu limite de temperatura active. Face peste 200CP, dar cu EGT enorm (~980-1000 grade celsius pe evacuare).
Multumesc pentru raspuns, am DPF activ dar am pus galerie de BKD din aluminiu fara swirl flaps si parca nu mai trage la fel in ture joase.Voiam sa fac soft sa compensez si acest lucru si sa mai castig si cat se poate.Imi recomanzi sa pun innapoi galerie cu swirl flaps sau sa i fac soft?Sincer imi e frica de acele clapete pentru ca au stricat destul de multe motoare.
aysmen am marea rugaminte pentru ca sa nu iti dispara mesajele sa modifici/completezi profilul tau cu masina ce o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
Salut Audi A6 2.0 CAGB TDI 2009 100 KW 190000 KM se poate o recomandare pentru resoftare . Multumesc pentru pareri anticipat
Audi A6 2.0 Tdi Ultra CNHA 190cp 2016, 130k Km, Stage1 by TCM Tuning București. E a 4-a mașina căreia ii fac soft la ei fără sa am nici cea mai mica problema. Prima, un Passat B6, 2008, 2.0 tdi 140cp CBAB, achiziționată de nouă are in prezent 180k km dintre care 150k cu resoftare fără vreo defecțiune . Băieții sunt profesioniști, recomand!!!
Hop si eu cu un dyno run: Pana la urma se pare ca acest Garrett de pe CGLC nu e chiar atat de firav :D Sughita el acolo intre 3000 si 3500 dar destul de putin.
La mine a trebuit sa ma limitez la cuplu pana în 450Nm din cauza cutiei S-tronic care din păcate nu suportă mai mult.