1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Resoftare / Tuning / Modificare motor 2.0 TDI - discutii diverse

Discuție în 'Motor' creată de bigarel, 8 Dec 2008.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fals. Este prost facut softul. Ai sute de pagini aici pe forum despre toate modificarile necesare si nu trebuie sa impartaseasca nimeni nimic pentru ca, in principiu, la toate motoarele se aplica aceeasi reteta si difera doar softul.
     
  2. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    Bucuresti/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Fa softul si masoara temperaturile cu vcds in full load cand vor fi peste 25-30 grade afara. Sa ai ceva sarcina intr-o treapta mai mare (unde se va raci de la viteza) dar si prin oras unde viteza nu te mai ajuta si te mai incurca si caldura de la celelalte 2 radiatoare. Daca treci de 60 grade temp in admisie ECU va incepe sa limiteze cate putin apoi mai mult din putere. Daca inca stai in limite rezonabile, e ok intercoolerul. Daca e usor de pus de S3, pui abia apoi dupa ce te lamuresti ca ai nevoie.
     
    GeorgeTDI apreciază asta.
  3. GeorgeTDI 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2020
    Locație:
    RO
    Masina:
    A3 2.0 TDI 2011
    @Cristi unii colegi considera ca intercoolerul stock e suficient pentru 200-220cp. De asemenea ca cele doua IC au dimensiuni aproape egale, asadar fizic nu sunt mari diferente intre ele. Am gasit si destule discutii pe forumuri de afara in care se considera ca IC stock merge pana la 230-250 cp (de ex aici sau aici). Pe ce se bazeaza afirmatia ta ca e necesar IC de pe S3 pentru 210-220 cp ?
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pentru ca cel de S3 este mai mare si are un flux de aer mai bun. Tie ti se pare in poze ca sunt la fel dar nu sunt. Ti-a spus si @arazvan2002 sa incepi cu modificarile si sa resoftezi ECU iar daca este nevoie de un alt intercooler (dupa ce faci anumite masuratori privind temperatura) atunci il schimbi.
     
  5. Ionut Stancu 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    @GeorgeTDI am un prieten cu CFGB (170cp) dpf off dus in 220cp cu IC stock are temperaturi ok. Poate te ajuta.
    Asa cum spune si Cristi, ai nevoie de un soft facut bine.
     
    GeorgeTDI apreciază asta.
  6. GeorgeTDI 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2020
    Locație:
    RO
    Masina:
    A3 2.0 TDI 2011
    Am comparat dimensiunile miezului dupa coduri. La cdel OE marca Mahle = 617 x 407 x 32 mm si S3 = 625 x 398 x 32 mm.

    Eu consider ca de fapt acesta e raspunsul corect: in general IC stock e suficient pentru modificari limitate pana la 200 si ceva cp, iar daca totusi cresc temperaturile din diferite cauze independente, atunci se recomanda un IC mai mare. Multumesc pentru informatii.
     
  7. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    IC mai mare inseamna volum mai mare de aer care se poate comprima, automat apare si un oarecare lag. Doar ca un intercooler mare iti va mentine aerul mai rece la iesire, deci mai dens. In mare parte lag-ul se elimina compensand cu densitatea aerului datorita temperaturii mai mici la iesire. Un intercooler marit te va ajuta vara, cand afara sunt 30+ grade si la nivelul asfaltului temperatura depaseste 50 grade celsius, in rest e fix degeaba unul upgrade la stage 1 la diesel. Daca era vorba de motoare pe benzina, acolo se schimba treaba, fiecare grad in plus in admisie duce la pierdere de putere.
     
    GeorgeTDI și MDU apreciază asta.
  8. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Radauti/Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Depinde ce crestere de putere se urmareste, de obicei pentru un stage 1 CORECT facut, nu trebuie modificari fizice.
     
    GeorgeTDI apreciază asta.
  9. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Cum zicea cineva mai sus, daca afara este o zi torida si ai stage 1 si conduci sportiv e posibil ca temperatura pe admisie sa urce suficient de mult astfel incat sa apara limitari de putere, practic nu mai poti folosi toata puterea obtinuta din stage 1. Dar si sa pui IC marit doar pentru asta, per ansamblu parca nu renteaza.
     
    GeorgeTDI apreciază asta.
  10. GeorgeTDI 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2020
    Locație:
    RO
    Masina:
    A3 2.0 TDI 2011
    Ar fi o varianta eficienta mutarea radiatorului AC in spatele celorlalte (cu adaptari) ? Astfel ca intercoolerul sa fie expus direct la fluxul de aer rece.
     

Distribuie pagina asta